I may grow old, but I will never grow up!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:36 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Mannen zijn nooit helemaal volwassen
Ja natuurlijk, maar misbruik maken van een meisje is niet leeftijdsgebonden. Ken ook situaties dat het juist de oudere is die uiteindelijk aan het kortste eind trekt hihi omdat het meisje doorgaat naar een ander als het nieuwe er vanaf is, terwijl de oudere wel oprechte gevoelens heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat iemand van 15 gewoon nog een kind is. En je van iemand van 21 mag verwachten dat hij al wat verder is in zijn ontwikkeling.
Ik ben nog steeds tevreden met action figuresquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I may grow old, but I will never grow up!My toys just got a little more expensive
Ik heb sowieso in de meeste gevallen gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar misbruik maken van een meisje is niet leeftijdsgebonden. Ken ook situaties dat het juist de oudere is die uiteindelijk aan het kortste eind trekt hihi omdat het meisje doorgaat naar een ander als het nieuwe er vanaf is, terwijl de oudere wel oprechte gevoelens heeft.
Maar bij 15 en 21 heb je in de meeste gevallen wel gelijk.
You just over hipstered it, broquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik besef me dat ik een hipster ben, maar gvd.
Jammer dat dat het beeld is dat mensen van Deadpool hebben.
True. Sowieso is er ook een hele markt van ouder waar ook nog leuks tussen zit, dus die groep van 15 jaar oud (omme en nabij) kan je sowieso rustig vergeten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds is iemand van 15 not done he.
jankerdquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zei zo. Maar ik moet er van huilen.
Ja, dat mag.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef artelligence het volgende:
Een 16jarige mag ik toch legaal anaal vernederen als ze daar om vraagt?
En dan klaagt ze je vervolgens aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef artelligence het volgende:
Maar Tinder gaat pas vanaf 18quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:41 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ja, dat mag.
Vanaf dat een persoon 13 is mag je er al een legale seksloze relatie mee hebben, vanaf 16 komt daar legale seks bij.
Gelukkig zie ik er uit als een 16jarigequote:Op zondag 17 augustus 2014 15:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan klaagt ze je vervolgens aan.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef artelligence het volgende:
Dan maak je daar speciaal een lege Facebook aan, desnoods met een fake naamquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef Brannagh het volgende:
Tinder lijkt me echt grappig, maar ik heb geen facebook
harde strugglesquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef Brannagh het volgende:
Daar vallen de vrouwtjes voor met bossenquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dan maak je daar speciaal een lege Facebook aan, desnoods met een fake naam
Je moet 50 vrienden hebben toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dan maak je daar speciaal een lege Facebook aan, desnoods met een fake naam
Ik gok zo dat ze voor de mannetjes gaat thoughquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar vallen de vrouwtjes voor met bossen
Heb je wel cu2?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef Brannagh het volgende:
Het gaat jullie toch alleen om de foto's?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Wijfquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zei zo. Maar ik moet er van huilen.
pic van don juan erop zetten, kan niet fout gaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Of van Kaneel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:47 schreef perro. het volgende:
[..]
pic van don juan erop zetten, kan niet fout gaan.
Wat?quote:
Chantagemateriaalquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:49 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wat?
Dacht ooit dat Badoo was om gewoon vrienden te maken. Heb het twee dagen volgehouden, toen was ik getraumatiseerd en er volledig van overtuigd dat alle mannen uit mijn regio lelijk zijn.
Wel een gekke lesbo aan over gehouden die aparte foto's stuurde
Niemand zit daar om vrienden te maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:49 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wat?
Dacht ooit dat Badoo was om gewoon vrienden te maken. Heb het twee dagen volgehouden, toen was ik getraumatiseerd en er volledig van overtuigd dat alle mannen uit mijn regio lelijk zijn.
kom film kijken betekent kom neuken op tinder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand zit daar om vrienden te maken.
En op Tinder ook niet.
Als je er zat om vrienden te maken, dan maakt dat uiterlijk toch ook niet uit?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:49 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wat?
op internet niet, beste roy.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En op Tinder ook niet.
Maar dat wist ik toen niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En op Tinder ook niet.
Niet alleen op tinder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
kom film kijken betekent kom neuken op tinder.
Ze waren vooral niet zo slim, daarboven ook echt lelijk en zij zaten er al helemaal niet om vrienden te maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je er zat om vrienden te maken, dan maakt dat uiterlijk toch ook niet uit?
Aan lief heb je niet altijd wat..quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef perro. het volgende:
[..]
jawel, op fok! wel natuurlijk. alleen maar lieve jongens hier.
Jij eet van twee walletjes?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef xFriendx het volgende:
Overigens klinkt dat wel bekend. Het zal vast niet echt zo zijn, maar het lijkt inderdaad vaak zo alsof er in de buurt niets moois woont (of weinig) en in andere provincies je bakken vol met fijn uitziende heren en dames hebt.
Vrouwen zijn nog veel erger.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ze waren vooral niet zo slim, daarboven ook echt lelijk en zij zaten er al helemaal niet om vrienden te maken.
En ik maar denken dat die vrouwen daar zaten om gewoon vriendschappelijk te doen
niet eens?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, ik probeer niet iedereen hier te hosselen natuurlijk.
Ben jij dat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:47 schreef perro. het volgende:
[..]
pic van don juan erop zetten, kan niet fout gaan.
Ik eet niets. Er wordt hier ook meer film gekeken dan gesekst, dus ik doe iets fout lees ik netquote:
Daarom heb ik zo weinig matches :squote:Op zondag 17 augustus 2014 15:53 schreef Teydelyk het volgende:
Je hebt een ACTIEF facebook profiel nodig met vrienden en interesses om fatsoenlijk in het Tinder algoritme te passen.
Zou kunnen. Goede fotos en indeling fotos ook belangrijk. Pa is hobbyfotograaf gelukkig.quote:
Badoo was een van de makkelijke neuksites voor Tinder bestond. Veel lelijkerds ja, bijna allemaal. Hoog Sjonnie en Anita gehaltequote:Op zondag 17 augustus 2014 15:51 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Maar dat wist ik toen niet.
Hoef nu ook niet zo nodig vrienden hoor. Leuke date, ja
Soms is het juist vervelend als jij gewoon lekker de film wil kijken en zij wil hele andere dingen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Niks mis met film kijken om daadwerkelijk te film ook te willen zien hoor (maar mijn mening dan).
quote:
Je moet bij binnenkomst afhankelijk van de dame of er A drank ingooien of B kleren van het lijf scheurenquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik eet niets. Er wordt hier ook meer film gekeken dan gesekst, dus ik doe iets fout lees ik net![]()
Ik heb een leeg acc gemaak t omdat mijn echte account mijn leeftijd 18 is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:55 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Zou kunnen. Goede fotos en indeling fotos ook belangrijk. Pa is hobbyfotograaf gelukkig.
Precies, na de film nog genoeg tijd voor andere dingen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Niks mis met film kijken om daadwerkelijk te film ook te willen zien hoor (naar mijn mening dan).
Lolquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb een leeg acc gemaak t omdat mijn echte account mijn leeftijd 18 is.
* notitie maakt *quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet bij binnenkomst afhankelijk van de dame of er A drank ingooien of B kleren van het lijf scheuren![]()
Zou makkelijk zijn als dan die A of B boven het hoofd zou verschijnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Stay tuned as the plot thickens..
[..]
Je moet bij binnenkomst afhankelijk van de dame of er A drank ingooien of B kleren van het lijf scheuren![]()
Schept meestal andere verwachtingen. Meestal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Niks mis met film kijken om daadwerkelijk te film ook te willen zien hoor (naar mijn mening dan).
C de deur dichtsmijten en al het contact verbreken als er te veel fotoshop aan te pas is gekomenquote:
wat moet er bij jou in?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Stay tuned as the plot thickens..
[..]
Als je mijn hoofd ziet : A!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou makkelijk zijn als dan die A of B boven het hoofd zou verschijnen.
Vraag jij dat maar eventjes aan don!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef perro. het volgende:
[..]
wat moet er bij jou in?
of zal ik het even aan don vragen?
Je hebt een leuk koppie verder.quote:
Ik weet niet hoe ze eruit ziet, maar als iemand dit over mij zou zeggen zou ik dat niet als compliment ontvangen.quote:
don zegt alcohol. je babbelt zo weinig anders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Vraag jij dat maar eventjes aan don!![]()
Ligt een beetje aan de kerel
Dat valt eventueel op te lossen met A (mits het niet te erg is wat voor je deur staat) maar dan A gebruiken voor jezelf en niet zozeer de ander.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef Teydelyk het volgende:
\
[..]
C de deur dichtsmijten en al het contact verbreken als er te veel fotoshop aan te pas is gekomen
dit is de relaties-sc heh.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet, maar als iemand dit over mij zou zeggen zou ik dat niet als compliment ontvangen.
quote:
mmm drankquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja bij jou weet ik wel dat er drank in moet.
Er is ook nog een 4e optie, 2crazy5me. Op eerste indruk lijkt ze normaal maar ze begint meteen al over huisje/boompje/beestje te fantaseren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat valt eventueel op te lossen met A (mits het niet te erg is wat voor je deur staat) maar dan A gebruiken voor jezelf en niet zozeer de ander.
En de volgende keer niet meer mijn glas pakken hequote:Op zondag 17 augustus 2014 16:00 schreef Evie het volgende:
[..]o is het al weer complimententijd?
Alleen een leuk koppie wat?
[..]
mmm drank
don kent me klaarblijkelijk nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef perro. het volgende:
[..]
don zegt alcohol. je babbelt zo weinig anders.
Das wel eng ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:00 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Er is ook nog een 4e optie, 2crazy5me. Op eerste indruk lijkt ze normaal maar ze begint meteen al over huisje/boompje/beestje te fantaseren.
Jij begrijptquote:
maar maar maar ik had de mijne omgegooidquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de volgende keer niet meer mijn glas pakken he
2 condooms aantrekken en controleren op gaatjesquote:
Zo van, welke kleur station wagon wil je graag bij onze golden retriever?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:00 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Er is ook nog een 4e optie, 2crazy5me. Op eerste indruk lijkt ze normaal maar ze begint meteen al over huisje/boompje/beestje te fantaseren.
Het is dan ook een Fok-reply.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet, maar als iemand dit over mij zou zeggen zou ik dat niet als compliment ontvangen.
Mooi lijf ook? Al kan ik dat op afstand moeilijk waarnemen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:00 schreef Evie het volgende:
[..]o is het al weer complimententijd?
Alleen een leuk koppie wat?
Smooth..quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is dan ook een Fok-reply.
Ok
[..]
Mooi lijf ook? Al kan ik dat op afstand moeilijk waarnemen.
Ja nou, ik heb het voor die ene keer door de vingers gezien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij begrijpt
[..]
maar maar maar ik had de mijne omgegooid
vraag of ze zich even uit wil kleden, zie je het wat beter.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is dan ook een Fok-reply.
[..]
-->quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb het voor die ene keer door de vingers gezien.
Misschien moet don dan beter zn best doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:03 schreef perro. het volgende:
[..]
misschien was het alcoholvrij bier.
In al seriousness, iedereen reageert toch anders op een compliment en hoe die gegeven wordt. Wat bij de een werkt, zal de ander minder waarderen of helemaal nietquote:
Het gaat dan ook vaak om het waargenomen motief erachterquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In al seriousness, iedereen reageert toch anders op een compliment en hoe die gegeven wordt. Wat bij de een werkt, zal de ander minder waarderen of helemaal niet
Klopt, en waar ze woont is toch niet zo ver van mij af.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:04 schreef perro. het volgende:
[..]
vraag of ze zich even uit wil kleden, zie je het wat beter.
Pijl en boog?quote:
Ja, dat is dan wel weer helemaal waarquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In al seriousness, iedereen reageert toch anders op een compliment en hoe die gegeven wordt. Wat bij de een werkt, zal de ander minder waarderen of helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |