Wijfquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zei zo. Maar ik moet er van huilen.
pic van don juan erop zetten, kan niet fout gaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar vallen de vrouwtjes voor met bossen
Of van Kaneel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:47 schreef perro. het volgende:
[..]
pic van don juan erop zetten, kan niet fout gaan.
Wat?quote:
Chantagemateriaalquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:49 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wat?
Dacht ooit dat Badoo was om gewoon vrienden te maken. Heb het twee dagen volgehouden, toen was ik getraumatiseerd en er volledig van overtuigd dat alle mannen uit mijn regio lelijk zijn.
Wel een gekke lesbo aan over gehouden die aparte foto's stuurde
Niemand zit daar om vrienden te maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:49 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wat?
Dacht ooit dat Badoo was om gewoon vrienden te maken. Heb het twee dagen volgehouden, toen was ik getraumatiseerd en er volledig van overtuigd dat alle mannen uit mijn regio lelijk zijn.
kom film kijken betekent kom neuken op tinder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand zit daar om vrienden te maken.
En op Tinder ook niet.
Als je er zat om vrienden te maken, dan maakt dat uiterlijk toch ook niet uit?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:49 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wat?
op internet niet, beste roy.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En op Tinder ook niet.
Maar dat wist ik toen niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En op Tinder ook niet.
Niet alleen op tinder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
kom film kijken betekent kom neuken op tinder.
Ze waren vooral niet zo slim, daarboven ook echt lelijk en zij zaten er al helemaal niet om vrienden te maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je er zat om vrienden te maken, dan maakt dat uiterlijk toch ook niet uit?
Aan lief heb je niet altijd wat..quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef perro. het volgende:
[..]
jawel, op fok! wel natuurlijk. alleen maar lieve jongens hier.
Jij eet van twee walletjes?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef xFriendx het volgende:
Overigens klinkt dat wel bekend. Het zal vast niet echt zo zijn, maar het lijkt inderdaad vaak zo alsof er in de buurt niets moois woont (of weinig) en in andere provincies je bakken vol met fijn uitziende heren en dames hebt.
Vrouwen zijn nog veel erger.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ze waren vooral niet zo slim, daarboven ook echt lelijk en zij zaten er al helemaal niet om vrienden te maken.
En ik maar denken dat die vrouwen daar zaten om gewoon vriendschappelijk te doen
niet eens?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, ik probeer niet iedereen hier te hosselen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |