quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Yes, high five!"
"No high fives, we are voices in our head."
BOOYA!
Ik besef me dat ik een hipster ben, maar gvd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Is this you, John Wayne?" enter fistbump
I may grow old, but I will never grow up!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:36 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Mannen zijn nooit helemaal volwassen
Ja natuurlijk, maar misbruik maken van een meisje is niet leeftijdsgebonden. Ken ook situaties dat het juist de oudere is die uiteindelijk aan het kortste eind trekt hihi omdat het meisje doorgaat naar een ander als het nieuwe er vanaf is, terwijl de oudere wel oprechte gevoelens heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat iemand van 15 gewoon nog een kind is. En je van iemand van 21 mag verwachten dat hij al wat verder is in zijn ontwikkeling.
Ik ben nog steeds tevreden met action figuresquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I may grow old, but I will never grow up!My toys just got a little more expensive
Ik heb sowieso in de meeste gevallen gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar misbruik maken van een meisje is niet leeftijdsgebonden. Ken ook situaties dat het juist de oudere is die uiteindelijk aan het kortste eind trekt hihi omdat het meisje doorgaat naar een ander als het nieuwe er vanaf is, terwijl de oudere wel oprechte gevoelens heeft.
Maar bij 15 en 21 heb je in de meeste gevallen wel gelijk.
You just over hipstered it, broquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik besef me dat ik een hipster ben, maar gvd.
Jammer dat dat het beeld is dat mensen van Deadpool hebben.
True. Sowieso is er ook een hele markt van ouder waar ook nog leuks tussen zit, dus die groep van 15 jaar oud (omme en nabij) kan je sowieso rustig vergeten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds is iemand van 15 not done he.
jankerdquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zei zo. Maar ik moet er van huilen.
Ja, dat mag.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef artelligence het volgende:
Een 16jarige mag ik toch legaal anaal vernederen als ze daar om vraagt?
En dan klaagt ze je vervolgens aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef artelligence het volgende:
Maar Tinder gaat pas vanaf 18quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:41 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ja, dat mag.
Vanaf dat een persoon 13 is mag je er al een legale seksloze relatie mee hebben, vanaf 16 komt daar legale seks bij.
Gelukkig zie ik er uit als een 16jarigequote:Op zondag 17 augustus 2014 15:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan klaagt ze je vervolgens aan.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef artelligence het volgende:
Dan maak je daar speciaal een lege Facebook aan, desnoods met een fake naamquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef Brannagh het volgende:
Tinder lijkt me echt grappig, maar ik heb geen facebook
harde strugglesquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef Brannagh het volgende:
Daar vallen de vrouwtjes voor met bossenquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dan maak je daar speciaal een lege Facebook aan, desnoods met een fake naam
Je moet 50 vrienden hebben toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dan maak je daar speciaal een lege Facebook aan, desnoods met een fake naam
Ik gok zo dat ze voor de mannetjes gaat thoughquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar vallen de vrouwtjes voor met bossen
Heb je wel cu2?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef Brannagh het volgende:
Het gaat jullie toch alleen om de foto's?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar vallen de vrouwtjes voor met bossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |