Ben jij dat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:47 schreef perro. het volgende:
[..]
pic van don juan erop zetten, kan niet fout gaan.
Ik eet niets. Er wordt hier ook meer film gekeken dan gesekst, dus ik doe iets fout lees ik netquote:
Daarom heb ik zo weinig matches :squote:Op zondag 17 augustus 2014 15:53 schreef Teydelyk het volgende:
Je hebt een ACTIEF facebook profiel nodig met vrienden en interesses om fatsoenlijk in het Tinder algoritme te passen.
Zou kunnen. Goede fotos en indeling fotos ook belangrijk. Pa is hobbyfotograaf gelukkig.quote:
Badoo was een van de makkelijke neuksites voor Tinder bestond. Veel lelijkerds ja, bijna allemaal. Hoog Sjonnie en Anita gehaltequote:Op zondag 17 augustus 2014 15:51 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Maar dat wist ik toen niet.
Hoef nu ook niet zo nodig vrienden hoor. Leuke date, ja
Soms is het juist vervelend als jij gewoon lekker de film wil kijken en zij wil hele andere dingen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Niks mis met film kijken om daadwerkelijk te film ook te willen zien hoor (maar mijn mening dan).
quote:
Je moet bij binnenkomst afhankelijk van de dame of er A drank ingooien of B kleren van het lijf scheurenquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik eet niets. Er wordt hier ook meer film gekeken dan gesekst, dus ik doe iets fout lees ik net![]()
Ik heb een leeg acc gemaak t omdat mijn echte account mijn leeftijd 18 is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:55 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Zou kunnen. Goede fotos en indeling fotos ook belangrijk. Pa is hobbyfotograaf gelukkig.
Precies, na de film nog genoeg tijd voor andere dingen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Niks mis met film kijken om daadwerkelijk te film ook te willen zien hoor (naar mijn mening dan).
Lolquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb een leeg acc gemaak t omdat mijn echte account mijn leeftijd 18 is.
* notitie maakt *quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet bij binnenkomst afhankelijk van de dame of er A drank ingooien of B kleren van het lijf scheuren![]()
Zou makkelijk zijn als dan die A of B boven het hoofd zou verschijnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Stay tuned as the plot thickens..
[..]
Je moet bij binnenkomst afhankelijk van de dame of er A drank ingooien of B kleren van het lijf scheuren![]()
Schept meestal andere verwachtingen. Meestal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Niks mis met film kijken om daadwerkelijk te film ook te willen zien hoor (naar mijn mening dan).
C de deur dichtsmijten en al het contact verbreken als er te veel fotoshop aan te pas is gekomenquote:
wat moet er bij jou in?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Stay tuned as the plot thickens..
[..]
Als je mijn hoofd ziet : A!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou makkelijk zijn als dan die A of B boven het hoofd zou verschijnen.
Vraag jij dat maar eventjes aan don!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef perro. het volgende:
[..]
wat moet er bij jou in?
of zal ik het even aan don vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |