Je hebt een leuk koppie verder.quote:
Ik weet niet hoe ze eruit ziet, maar als iemand dit over mij zou zeggen zou ik dat niet als compliment ontvangen.quote:
don zegt alcohol. je babbelt zo weinig anders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Vraag jij dat maar eventjes aan don!![]()
Ligt een beetje aan de kerel
Dat valt eventueel op te lossen met A (mits het niet te erg is wat voor je deur staat) maar dan A gebruiken voor jezelf en niet zozeer de ander.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef Teydelyk het volgende:
\
[..]
C de deur dichtsmijten en al het contact verbreken als er te veel fotoshop aan te pas is gekomen
dit is de relaties-sc heh.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet, maar als iemand dit over mij zou zeggen zou ik dat niet als compliment ontvangen.
quote:
mmm drankquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja bij jou weet ik wel dat er drank in moet.
Er is ook nog een 4e optie, 2crazy5me. Op eerste indruk lijkt ze normaal maar ze begint meteen al over huisje/boompje/beestje te fantaseren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat valt eventueel op te lossen met A (mits het niet te erg is wat voor je deur staat) maar dan A gebruiken voor jezelf en niet zozeer de ander.
En de volgende keer niet meer mijn glas pakken hequote:Op zondag 17 augustus 2014 16:00 schreef Evie het volgende:
[..]o is het al weer complimententijd?
Alleen een leuk koppie wat?
[..]
mmm drank
don kent me klaarblijkelijk nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef perro. het volgende:
[..]
don zegt alcohol. je babbelt zo weinig anders.
Das wel eng ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:00 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Er is ook nog een 4e optie, 2crazy5me. Op eerste indruk lijkt ze normaal maar ze begint meteen al over huisje/boompje/beestje te fantaseren.
Jij begrijptquote:
maar maar maar ik had de mijne omgegooidquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de volgende keer niet meer mijn glas pakken he
2 condooms aantrekken en controleren op gaatjesquote:
Zo van, welke kleur station wagon wil je graag bij onze golden retriever?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:00 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Er is ook nog een 4e optie, 2crazy5me. Op eerste indruk lijkt ze normaal maar ze begint meteen al over huisje/boompje/beestje te fantaseren.
Het is dan ook een Fok-reply.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet, maar als iemand dit over mij zou zeggen zou ik dat niet als compliment ontvangen.
Mooi lijf ook? Al kan ik dat op afstand moeilijk waarnemen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:00 schreef Evie het volgende:
[..]o is het al weer complimententijd?
Alleen een leuk koppie wat?
Smooth..quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is dan ook een Fok-reply.
Ok
[..]
Mooi lijf ook? Al kan ik dat op afstand moeilijk waarnemen.
Ja nou, ik heb het voor die ene keer door de vingers gezien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij begrijpt
[..]
maar maar maar ik had de mijne omgegooid
vraag of ze zich even uit wil kleden, zie je het wat beter.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is dan ook een Fok-reply.
[..]
-->quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb het voor die ene keer door de vingers gezien.
Misschien moet don dan beter zn best doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:03 schreef perro. het volgende:
[..]
misschien was het alcoholvrij bier.
In al seriousness, iedereen reageert toch anders op een compliment en hoe die gegeven wordt. Wat bij de een werkt, zal de ander minder waarderen of helemaal nietquote:
Het gaat dan ook vaak om het waargenomen motief erachterquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In al seriousness, iedereen reageert toch anders op een compliment en hoe die gegeven wordt. Wat bij de een werkt, zal de ander minder waarderen of helemaal niet
Klopt, en waar ze woont is toch niet zo ver van mij af.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:04 schreef perro. het volgende:
[..]
vraag of ze zich even uit wil kleden, zie je het wat beter.
Pijl en boog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |