Goedemiddag medefokker,quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Copthorne het volgende:
[quote]Goedemiddag forumgenoten,
Wat beweegt jullie om als 40-plussers op FOK! te zitten?
Nou....... om eerlijk te zijn gaat het best snel, voordat je het weet ben je zover, dat zal je snel genoeg merken.quote:Hoe voelt het om de 40 al gepasseerd te zijn?
Nou, kijk dat is dan wel weer een verschil, de KLB heb je op deze leeftijd welquote:Laten we ervoor zorgen dat KLB en 40+ nader tot elkaar komen.![]()
Mvg,
Copthorne
Je mag hier best posten als je nog geen 40+ bent hoor, wij zijn heel tolerant,quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Nober het volgende:
Dit is mijn derde post in 40+ terwijl ik die leeftijd nog niet bereikt heb, waarom is er trouwens geen 40- subforum? Ik voel mij gediscrimineerd.
Goedemiddag!quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef FANN het volgende:
Goedemiddag medefokker,
Is er een maximum leeftijd verbonden aan FOK?
Ik ben 25 en dat vind ik al oud.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef FANN het volgende:
Nou....... om eerlijk te zijn gaat het best snel, voordat je het weet ben je zover, dat zal je snel genoeg merken.
In je hoofd verandert er niet zoveel, hoewel.... dat is niet helemaal waar, je gaat over sommige dingen wel anders denken of langer nadenken voordat je een beslissing neemt.
Zelf ben ik een kind van KLB.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef FANN het volgende:
Nou, kijk dat is dan wel weer een verschil, de KLB heb je op deze leeftijd wel
een beetje gezien hoor, of er moet een érg grappig topic zijn, dan wil ik daar
nog wel eens meelezen, maar reageren doe ik zelden, want dat heeft meestal
weinig zin![]()
Groetjes
FANN
ik word in december 53quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:55 schreef Copthorne het volgende:
[quote]Goedemiddag!Gelukkig niet, het is juist leuk dat er een beetje afwisseling is en dat er niet alleen maar pubers en adolescenten op het forum hangen.
quote:Ik ben 25 en dat vind ik al oud.Ik zie er best tegenop om straks 30, laat staan 40 te zijn. Ik voel me verre van volwassen en het lijkt me raar als mensen je "meneer" gaan noemen en als ze je gaan aanspreken met "u". Gelukkig gaan daar nog een paar jaar overheen.
Ach ja, soms vermaak ik me daar ook wel hoor, maar dan lees ik een beetje, de behoeftequote:Zelfs ben ik een kind van KLB.Een topsubforum als je het mij vraagt met een leuke afwisseling van serieuze klachten en satire. Helaas is de toon af en toe wat hard en lopen vele topics uit in backfire topics, maar dat hoort er ook bij.
dat kun je (formu)leren, je bent nog zò jong!quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Waarom kan ik nooit zo kort formuleren?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:10 schreef sacha het volgende:
[..]
dat kun je (formu)leren, je bent nog zò jong!
Voor de pubers hier: Big Brother was een real life soap in de vorige eeuw, waarbij een groep mensen zich vrijwillig liet opsluiten in een blokkendoos in Almere en ze continue gevolgd werden door 'verborgen' camera's.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:52 schreef sacha het volgende:
maar om eerlijk te zijn, het is allemaal de schuld van Big Brother...
Als 40 plusser sta je al met 1 been in het graf en slijt je je dagen achter de geraniums, dus logisch dat je dan niet verder komt als een beetje doelloos internetten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Copthorne het volgende:
Goedemiddag forumgenoten,
Wat beweegt jullie om als 40-plussers op FOK! te zitten?
Hoe voelt het om de 40 al gepasseerd te zijn?
Laten we ervoor zorgen dat KLB en 40+ nader tot elkaar komen.![]()
Mvg,
Copthorne
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als 40 plusser sta je al met 1 been in het graf en slijt je je dagen achter de geraniums, dus logisch dat je dan niet verder komt als een beetje doelloos internetten.
De vraag is meer waarom jongeren op FOK! zitten? Op jullie leeftijd hoor je tot diep in de nacht te zuipen, sletten en rondneuken en overdag lekker rond te hangen met vrienden, sporten of wat centen bij te verdienen....dan ga je toch niet saai op het internet zitten?
Ik snap er echt geen hol van....dan ben je jong, vitaal, bronstig, vol met energie en er is een wereld te ontdekken, je hebt amper tot geen verplichtingen, hebt alle keuzes van de wereld en wat gaan ze doen?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hol van....dan ben je jong, vitaal, bronstig, vol met energie en er is een wereld te ontdekken, je hebt amper tot geen verplichtingen, hebt alle keuzes van de wereld en wat gaan ze doen?
Ik plas in je kont roepen op een internetforum ....![]()
Dat je na 20 jaar huwelijk zat raakt van het gezeur van je vrouw en jezelf opsluit op je zolderkamer en afleiding zoekt op het internet snap ik nog wel, depressief worden van die steeds vetter worden lapzwans die niets leuks meer wil doen en alleen nog maar met zijn (nergens toe leidende) carriëre bezig is begrijp ik ook als reden om dan maar je heil te zoeken op FOK!, maar dat je de mooiste jaren van je leven vergooit met het roepen om pics van andermans zusje en klagen dat saffraan zo duur is ontgaat me volledig.
*Terechte klacht*
[..]
Ik snap er echt geen hol van....dan ben je jong, vitaal, bronstig, vol met energie en er is een wereld te ontdekken, je hebt amper tot geen verplichtingen, hebt alle keuzes van de wereld en wat gaan ze doen?
Dat je na 20 jaar huwelijk zat raakt van het gezeur van je vrouw vent en jezelf opsluit op je zolderkamer en afleiding zoekt op het internet snap ik nog wel, depressief worden van die steeds vetter worden lapzwans die niets leuks meer wil doen en alleen nog maar met zijn (nergens toe leidende) carriëre bezig is begrijp ik ook als reden om dan maar je heil te zoeken op FOK!, maar dat je de mooiste jaren van je leven vergooit met het roepen om pics van andermans zusje en klagen dat saffraan zo duur is ontgaat me volledig.
*Terechte klacht*
Dan alsnog ben je 40+quote:
[..]
Dat je na 20 jaar huwelijk zat raakt van het gezeur van je vrouw en jezelf opsluit op je zolderkamer en afleiding zoekt op het internet snap ik nog wel, depressief worden van die steeds vetter worden lapzwans die niets leuks meer wil doen en alleen nog maar met zijn (nergens toe leidende) carriëre bezig is begrijp ik ook als reden om dan maar je heil te zoeken op FOK!, maar dat je de mooiste jaren van je leven vergooit met het roepen om pics van andermans zusje en klagen dat saffraan zo duur is ontgaat me volledig.
*Terechte klacht*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Terechte klacht!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
*Terechte klacht*
Alhoewel het stereotype-beeld van de zolderkamerautist in een enkel geval wel zal kloppen, hebben de meeste mensen in KLB een actief sociaal leven. FOK! is voor de meesten een manier om te ontspannen, te discussiëren over van alles en nog wat en ga zo maar door.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als 40 plusser sta je al met 1 been in het graf en slijt je je dagen achter de geraniums, dus logisch dat je dan niet verder komt als een beetje doelloos internetten.
De vraag is meer waarom jongeren op FOK! zitten? Op jullie leeftijd hoor je tot diep in de nacht te zuipen, sletten en rondneuken en overdag lekker rond te hangen met vrienden, sporten of wat centen bij te verdienen....dan ga je toch niet saai op het internet zitten?
Ach ja, eigenlijk heb je ergens ook een beetje gelijk, vroeger hadden we andere manierenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Alhoewel het stereotype-beeld van de zolderkamerautist in een enkel geval wel zal kloppen, hebben de meeste mensen in KLB een actief sociaal leven. FOK! is voor de meesten een manier om te ontspannen, te discussiëren over van alles en nog wat en ga zo maar door.
Eén van de vele.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk heb je ergens ook een beetje gelijk, vroeger hadden we andere manieren
maar het is nu een andere tijd, dus dit is ook een manier van ontspannen.
Dat mag natuurlijk iedereen zelf weten, maar het lijkt me inderdaad niet gezond als FOK! de enige manier van ontspanning is. Zelf ga ik weer even door met een boek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan is het ook gewoon leuk, als het maar en/en is en niet álleen FOK.
en ik ga straks nog een film kijken...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk iedereen zelf weten, maar het lijkt me inderdaad niet gezond als FOK! de enige manier van ontspanning is. Zelf ga ik weer even door met een boek.
Veel plezier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik ga straks nog een film kijken...
Dat doe ik straks maar niet meer .. Het schijnt dat ik een baan heb en er om 6 uur weer uit moet...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik ga straks nog een film kijken...
Boh... zal toch wel meevallen hoop ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
Simpel,. ik heb geen leven. Oh wacht, dat is dezelfde reden als waarom de 40 minners op FOK! zitten volgens mij.
Dank je wel!!!!!!quote:
Neuh geen leven hier hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Boh... zal toch wel meevallen hoop ik?
Vat wel...
ja Chuf... maar dat is aan de andere kant ook weer mazzel voor je hoor...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik straks maar niet meer .. Het schijnt dat ik een baan heb en er om 6 uur weer uit moet...
Dat klinkt niet leuk Karinaquote:
Ik ga K&vdB kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klinkt niet leuk Karinaik hoop dat het meevalt...
en ik word geroepen voor de film, dus ik ben ervan tussen ...
Ja dat is dan ook weer zo ... fingers-crossedquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ja Chuf... maar dat is aan de andere kant ook weer mazzel voor je hoor...
Mooi kut dan weer ... Fok! er dan maar weer lekker op los ...quote:
De film was geen klote aan hoor, na 15 minuten ben ik iets anders gaan doen, en toenquote:
Ja Chuf, tegenwoordig mag je in je handjes knijpen als je op deze leeftijd nog een nieuwequote:Op maandag 18 augustus 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook weer zo ... fingers-crossed
Ontspanning/discussie zal voor de meeste mensen de reden zijn om op FOK! te komen. Dat zal bij KLB net zo zijn als bij 40+, dus in die zin heb je je eigen vraag in de OP al beantwoord.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Alhoewel het stereotype-beeld van de zolderkamerautist in een enkel geval wel zal kloppen, hebben de meeste mensen in KLB een actief sociaal leven. FOK! is voor de meesten een manier om te ontspannen, te discussiëren over van alles en nog wat en ga zo maar door.
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ontspanning/discussie zal voor de meeste mensen de reden zijn om op FOK! te komen. Dat zal bij KLB net zo zijn als bij 40+, dus in die zin heb je je eigen vraag in de OP al beantwoord.
Veel users zullen een bepaald subforum als een soort van thuis-/uitvalsbasis zien waar ze het meeste posten en van daaruit eventueel ook andere subfora bezoeken.
40+ is een redelijk saai en doods gedeelte van FOK! waar een stuk of 15-20 users geregeld posten, waarbij het gemeenschappelijke kenmerk vaak toch is dat er herkenning is over zaken die wij in onze jeugd hebben meegemaakt.
Ik kan wel gaan klagen dat er geen onderdelen meer verkrijgbaar zijn voor mijn kapotte walkman die ik in 1983 heb gekocht of dat Debby Harrry geen geile chick meer is, maar dat zullen vast geen succestopics worden in KLB.![]()
Vond jouw kuifje topic btw wél grappig.
Hoe vinden jullie de muziek uit de jaren 70 en jaren 80?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Bedankt.
Inderdaad. Ik heb zelf KLB als thuisbasis, daar post ik het meest, maar af en toe post ik ook in andere subfora zoals 40+ nu.![]()
Op zich is dit een goed platform om gemeenschappelijke interesses of nostalgie over bijvoorbeeld de 70's en 80's te delen. En ook leuk voor jongere mensen om mee te lezen.
Doorgaans beter dan de muziek nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie de muziek uit de jaren 70 en jaren 80?
Niks? of toch wel leuk?
Had ik niet verwacht! Leuk om te horenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Doorgaans beter dan de muziek nu.
Ik post zelf in heel veel subfora. KLB is niet echt mijn ding, maar lurk er wel en omdat ik niet de beroerdste ben heb ik ook nog een goed woordje voor je gedaan....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:36 schreef Copthorne het volgende:
Inderdaad. Ik heb zelf KLB als thuisbasis, daar post ik het meest, maar af en toe post ik ook in andere subfora zoals 40+ nu.![]()
quote:
Haha, coole actie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik post zelf in heel veel subfora. KLB is niet echt mijn ding, maar lurk er wel en omdat ik niet de beroerdste ben heb ik ook nog een goed woordje voor je gedaan....
[..]
Leuk omdat ik het zelf heb meegemaakt die hele periode.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
Niks? of toch wel leuk?
Is dat de enige reden? Dat je die periode zelf hebt meegemaakt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk omdat ik het zelf heb meegemaakt die hele periode.
en? was het een beetje leuke film?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klinkt niet leuk Karinaik hoop dat het meevalt...
en ik word geroepen voor de film, dus ik ben ervan tussen ...
Jazeker!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:10 schreef tjaenwatnu het volgende:
[..]
en? was het een beetje leuke film?
moet er dus ook eens naar kijken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Ik denk dat ik toen aan deze TV serie ben begonnen TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
dat zijn véél afleveringen en ik heb inmiddels ook seizoen twee gezien,
hele leuk maar ook spannende serie, misschien niet wat je had verwacht, maar
daar kan ik ook niks aan doen
Zou ik wel doen als ik jou was, was écht de moeite waard, serieusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:35 schreef tjaenwatnu het volgende:
[..]
moet er dus ook eens naar kijken?
moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat ik kan verwachten maar zal er tijd voor vrij makenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als ik jou was, was écht de moeite waard, serieus
Ik heb nu pas door dat ik op een ander tabblad ineens zit en niet in 40+ scquote:Op donderdag 4 september 2014 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje dat was alweer een tijdje terugstaat hierboven ergens
Ik was ook al een beetje verbaasd om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat ik op een ander tabblad ineens zit en niet in 40+ sc![]()
Zal wel aan de leeftijd liggen.
Ik scheen deze 2 keer open te hebben ipv 1 keer en de sc ook 1 keer. Zat gewoon even te kijken of 40 plus nu al een paar topics meer had.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was ook al een beetje verbaasd om eerlijk te zijn![]()
ach nou ja, vergissen mag op onze ouwe dag
ah.. er zijn er wel wat bijgekomen, vooral muziek...quote:Op donderdag 4 september 2014 18:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik scheen deze 2 keer open te hebben ipv 1 keer en de sc ook 1 keer. Zat gewoon even te kijken of 40 plus nu al een paar topics meer had.
Ik zie het, heb er alweer 1 gevonden. Maar doe hem nu snel uit voor ik weer verkeerd loop te quoten.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. er zijn er wel wat bijgekomen, vooral muziek...
Fanneke muziek uit de jaren 60/70 is heel mooi👍quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
Niks? of toch wel leuk?
Sorry, ik steun geen pubers en kleuterige studentjes die denken iets revolutionairs te doen, terwijl ze uit verveling op Fok! zitten.quote:Op maandag 15 september 2014 00:32 schreef Copthorne het volgende:
Goedenacht vrienden. De mensen die weleens meekijken zal het niet zijn ontgaan: we proberen onafhankelijk te worden als Klaagbaak zijnde. Steunen jullie Vrijstaat Klaagbaak?
Ad maiorem dei gloriam!
We zijn adolescenten en volwassenen.quote:Op maandag 15 september 2014 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, ik steun geen pubers en kleuterige studentjes die denken iets revolutionairs te doen, terwijl ze uit verveling op Fok! zitten.
Probeer het eens in PUB?
Ik heb nog een smiley uit den ouden FOK!-doosch voor je gevonden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Copthorne het volgende:
Laten we ervoor zorgen dat KLB en 40+ nader tot elkaar komen.
Coole smiley.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog een smiley uit den ouden FOK!-doosch voor je gevonden.
Handig voor als je weer eens in de problemen zit op KLB. Hoef je tenminste geen heel verhaal te typen.
#40+ helptKLB
[ afbeelding ]
Yw.quote:
Dankje, dat wordt zeer gewaardeerd!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yw.![]()
Ik kom nog steeds niet heel veel in KLB, maar lees wel het e.e.a en aangezien jij helemaal de trip naar 40+ hebt gemaakt wil ik natuurlijk af en toe wat voor je terugdoen.
Just mequote:Op dinsdag 16 september 2014 16:48 schreef just me het volgende:
Ik zit op FOK! omdat ik wel eens wilde weten waar mijn dochter op internet uithing
Geregistreerd in 1999ben blijven hangen na Big Brother, ben een tijd fanatiek aanwezig geweest en nu is het meer wat minder.
Het blijft toch een beetje je famillie die fok mensen
Wanneer zo'n reactie af en toe voorbij komt, dan kan ik er om lachen. Maar tegenwoordig vult het hele topic zich met zulke reacties en denkt iedereen dat hij/zij lollig is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:33 schreef Sparafucile het volgende:
Het forum is erg veelzijdig, je vindt van alles wel wat. Keerzijde is dat het vol staat met oppervlakkigheden en spoilers. Soms tik je als 40+ een reactie waar je toch wel een beetje trots op bent en sneeuwt je reactie na een minuut onder door allerlei oppervlakkig getoeter en oneliners
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:48 schreef just me het volgende:
Ik zit op FOK! omdat ik wel eens wilde weten waar mijn dochter op internet uithing
Fann, heeft niks met dit topic te maken jammer dat jij je inbox niet open hebt😉quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:07 schreef FANN het volgende:
Ik kwam door De Gouden Kooi hier en ben gewoon blijven hangen![]()
Tijdens dat programma kwam ik zelden in de SC of elders of Fok, later
ontdekte ik pas dat er veel meer was en tot nu toe vermaak ik me wel,
soms iets minder en soms iets meer
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Fann, heeft niks met dit topic te maken jammer dat jij je inbox niet open hebt😉bedankt voor je lieve bericht.😪
Hartstikke bedankt jij ook een knuffelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:33 schreef FANN het volgende:
![]()
wilde ik al heel lang doen Haaibaaike
Knuffel van mij
Dit klinkt alsof je voor dit account nog een ander account hebt gehad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik kwam hier ooit na een zoekactie op google en ik wilde iets van me afschrijven en toen ontdekte ik de rest van het forum. Dat bleek een leuk tijdverdrijf en op de bezochte meetings bleek ook dat het vrijwel allemaal leuke mensen waren. Daarom zit ik hier.
Wel jammer: tegenwoordig ligt het (humor)niveau af en toe ver onder het maaiveld. En worden er de meest domme topics maar geopend.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je voor dit account nog een ander account hebt gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |