quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als 40 plusser sta je al met 1 been in het graf en slijt je je dagen achter de geraniums, dus logisch dat je dan niet verder komt als een beetje doelloos internetten.
De vraag is meer waarom jongeren op FOK! zitten? Op jullie leeftijd hoor je tot diep in de nacht te zuipen, sletten en rondneuken en overdag lekker rond te hangen met vrienden, sporten of wat centen bij te verdienen....dan ga je toch niet saai op het internet zitten?
Ik snap er echt geen hol van....dan ben je jong, vitaal, bronstig, vol met energie en er is een wereld te ontdekken, je hebt amper tot geen verplichtingen, hebt alle keuzes van de wereld en wat gaan ze doen?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hol van....dan ben je jong, vitaal, bronstig, vol met energie en er is een wereld te ontdekken, je hebt amper tot geen verplichtingen, hebt alle keuzes van de wereld en wat gaan ze doen?
Ik plas in je kont roepen op een internetforum ....![]()
Dat je na 20 jaar huwelijk zat raakt van het gezeur van je vrouw en jezelf opsluit op je zolderkamer en afleiding zoekt op het internet snap ik nog wel, depressief worden van die steeds vetter worden lapzwans die niets leuks meer wil doen en alleen nog maar met zijn (nergens toe leidende) carriėre bezig is begrijp ik ook als reden om dan maar je heil te zoeken op FOK!, maar dat je de mooiste jaren van je leven vergooit met het roepen om pics van andermans zusje en klagen dat saffraan zo duur is ontgaat me volledig.
*Terechte klacht*
[..]
Ik snap er echt geen hol van....dan ben je jong, vitaal, bronstig, vol met energie en er is een wereld te ontdekken, je hebt amper tot geen verplichtingen, hebt alle keuzes van de wereld en wat gaan ze doen?
Dat je na 20 jaar huwelijk zat raakt van het gezeur van je vrouw vent en jezelf opsluit op je zolderkamer en afleiding zoekt op het internet snap ik nog wel, depressief worden van die steeds vetter worden lapzwans die niets leuks meer wil doen en alleen nog maar met zijn (nergens toe leidende) carriėre bezig is begrijp ik ook als reden om dan maar je heil te zoeken op FOK!, maar dat je de mooiste jaren van je leven vergooit met het roepen om pics van andermans zusje en klagen dat saffraan zo duur is ontgaat me volledig.
*Terechte klacht*
Dan alsnog ben je 40+quote:
[..]
Dat je na 20 jaar huwelijk zat raakt van het gezeur van je vrouw en jezelf opsluit op je zolderkamer en afleiding zoekt op het internet snap ik nog wel, depressief worden van die steeds vetter worden lapzwans die niets leuks meer wil doen en alleen nog maar met zijn (nergens toe leidende) carriėre bezig is begrijp ik ook als reden om dan maar je heil te zoeken op FOK!, maar dat je de mooiste jaren van je leven vergooit met het roepen om pics van andermans zusje en klagen dat saffraan zo duur is ontgaat me volledig.
*Terechte klacht*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Terechte klacht!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
*Terechte klacht*
Alhoewel het stereotype-beeld van de zolderkamerautist in een enkel geval wel zal kloppen, hebben de meeste mensen in KLB een actief sociaal leven. FOK! is voor de meesten een manier om te ontspannen, te discussiėren over van alles en nog wat en ga zo maar door.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als 40 plusser sta je al met 1 been in het graf en slijt je je dagen achter de geraniums, dus logisch dat je dan niet verder komt als een beetje doelloos internetten.
De vraag is meer waarom jongeren op FOK! zitten? Op jullie leeftijd hoor je tot diep in de nacht te zuipen, sletten en rondneuken en overdag lekker rond te hangen met vrienden, sporten of wat centen bij te verdienen....dan ga je toch niet saai op het internet zitten?
Ach ja, eigenlijk heb je ergens ook een beetje gelijk, vroeger hadden we andere manierenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Alhoewel het stereotype-beeld van de zolderkamerautist in een enkel geval wel zal kloppen, hebben de meeste mensen in KLB een actief sociaal leven. FOK! is voor de meesten een manier om te ontspannen, te discussiėren over van alles en nog wat en ga zo maar door.
Eén van de vele.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk heb je ergens ook een beetje gelijk, vroeger hadden we andere manieren
maar het is nu een andere tijd, dus dit is ook een manier van ontspannen.
Dat mag natuurlijk iedereen zelf weten, maar het lijkt me inderdaad niet gezond als FOK! de enige manier van ontspanning is. Zelf ga ik weer even door met een boek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan is het ook gewoon leuk, als het maar en/en is en niet įlleen FOK.
en ik ga straks nog een film kijken...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk iedereen zelf weten, maar het lijkt me inderdaad niet gezond als FOK! de enige manier van ontspanning is. Zelf ga ik weer even door met een boek.
Veel plezier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik ga straks nog een film kijken...
Dat doe ik straks maar niet meer .. Het schijnt dat ik een baan heb en er om 6 uur weer uit moet...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik ga straks nog een film kijken...
Boh... zal toch wel meevallen hoop ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
Simpel,. ik heb geen leven. Oh wacht, dat is dezelfde reden als waarom de 40 minners op FOK! zitten volgens mij.
Dank je wel!!!!!!quote:
Neuh geen leven hier hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Boh... zal toch wel meevallen hoop ik?
Vat wel...
ja Chuf... maar dat is aan de andere kant ook weer mazzel voor je hoor...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik straks maar niet meer .. Het schijnt dat ik een baan heb en er om 6 uur weer uit moet...
Dat klinkt niet leuk Karinaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |