SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, ik zou me als Ajacied zijnde ook wel een beetje zorgen gaan maken over het beleid als ik lees dat je Liverpool aftroeft op qua wat je voor salaris kan bieden. Zelfs de reserves daar krijgen nog een salaris van minimaal 2 miljoen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar betogingen van PSV-fans wegens het treurige beleid van PSV.
Ajax heeft 200 miljoen miljard euro op de bank staan. Lekker boeiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:42 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou me als Ajacied zijnde ook wel een beetje zorgen gaan maken over het beleid als ik lees dat je Liverpool aftroeft op qua wat je voor salaris kan bieden. Zelfs de reserves daar krijgen nog een salaris van minimaal 2 miljoen.
Natuurlijk is Eto'o een hele grote naam maar het zou wel heel erg haaks staan op het (succesvolle) beleid dat enkele jaren terug in is gezet. Zelfs al heet je Eto'o: als je er niet 30-35 maakt en ver boven de rest uit steekt dan zullen andere spelers ook meer geld gaan eisen bij onderhandelingen over hun contract.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 17:24:02De 11 van PSV: Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay #psvnac reageer retweet
quote:Jonathan Reis hoopt nog een herkansing te krijgen in Nederland. De aanvaller speelde in totaal zeven jaar in de Eredivisie, voor PSV en Vitesse, en liet in december van het afgelopen kalenderjaar zijn contract in Arnhem ontbinden. Reis keerde terug naar zijn vaderland Brazilië en zit daar nog steeds, zonder club. Hij wil zijn voetbalschoenen echter zeker nog niet opbergen.
Reis is pas 25 jaar oud en hoopt dat er nog een club is in Nederland die wat voelt voor een samenwerking. "Ik ga zelfs in de Jupiler League voetballen als het moet", zegt Reis tegen Helden. "Dan maak ik dertig doelpunten en keer ik terug naar de Eredivisie. Als ik mijn loopbaan uiteindelijk bij een mooie club als PSV of FC Twente kan beëindigen, ben ik meer dan tevreden."
Reis speelde in totaal 68 competitiewedstrijden in de Eredivisie, waarvan 26 voor PSV (11 doelpunten) en 41 voor Vitesse (8 doelpunten). Hij heeft last gehad van een zware knieblessure en raakte bovendien verslaafd aan cocaïne. Reis benadrukt echter dat hij in het verleden veel domme dingen heeft gedaan, maar als speler van Vitesse niet.
Het is dat jullie niet kunnen verliezen van NAC.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 17:24:02De 11 van PSV: Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay #psvnac reageer retweet
?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is dat jullie niet kunnen verliezen van NAC.
Zul je zien dat Rutten hem straks ophaaltquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
Willen jullie ook nog even lachen?
[..]
okéquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NAC is echt heel slecht.
Maar dat team van PSV is ook erg matig
Nee nee hij moet er eerst 30 maken in de Juup. Die kerel heeft in zijn hele leven nog geen 30 doelpunten gemaaktquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zul je zien dat Rutten hem straks ophaalt
Lekker luxe bestuurskamerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerlijk romantisch. Het mag echt geen stadion heten.
Die ruimte waar ze in stonden is het originele clubhuis, wat ze nu omgedoopt hebben tot "Business Club".quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ruimte waar ze in stonden is het originele clubhuis, wat ze nu omgedoopt hebben tot "Business Club".![]()
[ afbeelding ]
Met een tuinstoel op je schuur met een biertje naar de wedstrijd kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.helmondsport.n(...)rtstadion/index.html
Tof.
Hèhè. Dat kan bij de Adelaarshorst ook trouwens. En in het PEC-stadion zit een hotel met zicht op het veld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met een tuinstoel op je schuur met een biertje naar de wedstrijd kijken
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 18:12:45#nostradamus komt rennend binnen en roept #psvnac 5-1 reageer retweet
Ook bij zo'n Belgische club zat toch een hotel in de hoek van het stadion ofzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hèhè. Dat kan bij de Adelaarshorst ook trouwens. En in het PEC-stadion zit een hotel met zicht op het veld.
Weet je welke?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook bij zo'n Belgische club zat toch een hotel in de hoek van het stadion ofzo?
Nee geen idee, weet alleen die foto's dat een stel daar aan het neuken was ofzo tijdens een wedstrijdquote:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 18:12:45#nostradamus komt rennend binnen en roept #psvnac 5-1 reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent er snel bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
WAT?!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ga ik al met johannes_vermeer kijken.
Dit was al gepost.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahahquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee geen idee, weet alleen die foto's dat een stel daar aan het neuken was ofzo tijdens een wedstrijd
Dit zal ik niet vergeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry.
Hij krijgt 50% korting op lekkernijen...
Belgenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahahah
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-toe-op-Stayen.dhtml
Het is nak breda en "en ee see" nijmegenquote:
Belgen voetballen altijd in die pauperstadionsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een debiel stadion trouwens, er was geen geld om vier tribunes te bouwen?
[ afbeelding ]
Ach dat zou hem als hij de spelers op de juiste posities zet ook niet lukken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Hiljemark weer als CVM. Cocu wil gewoon niet kampioen worden.
Iets willen is iets anders dan lukken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach dat zou hem als hij de spelers op de juiste posities zet ook niet lukken.
Bedankt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets willen is iets anders dan lukken.
http://www.palingkopen.nlquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb honger en zin in paling. Geen idee op welke website je dat kan bestellen though.
Dan eet je toch gewoon de hele week paling?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je maar voor 75 euro te bestellen voor gratis verzending.
Kom, we pakken zijn chocomelk af!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha ja hij heeft een brilletje xD brilsmurf!!
quote:
Stel dat je de bezorger mist en dan drie dagen later je pakketje gaat halen op het postkantoorquote:Van de pakketjes die langer onderweg zijn dan 1 dag zal de koelcapaciteit afnemen, voor gerookte producten geeft het geen problemen voor de houdbaarheid. De verse ongerookte producten moeten na binnenkomst van het pakket wel direct worden bereidt of ingevroren om te kunnen bewaren.
Depay hype, Narsingh kan er niets van, Locadia kan niksquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel veel kwaliteit in de selectie. Wat zie ik niet wat de rest wel ziet?
Nou ja, 2 van de 3 voorspellingen juist is een prima score.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay hype, Narsingh kan er niets van, Locadia kan niks
Dat is al beter dan de meeste andere eredivisieploegen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ heeft een goede basis maar daarachter een zwakke B-zooi.
Leo Driessen![]()
![]()
Eerst Reitsma, nu Driessen, ze doen het expres.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ heeft een goede basis maar daarachter een zwakke B-zooi.
Leo Driessen![]()
![]()
Wie heb jij liever? Reitsma of Driessen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst Reitsma, nu Driessen, ze doen het expres.
Dan toch maar Driessenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heb jij liever? Reitsma of Driessen?
Wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
Been heeft de moeder van Luigie Bruins geneukt.
Als die twee na elkaar een wedstrijd verslaan heb je een zware middag/avond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heb jij liever? Reitsma of Driessen?
Nielsgodquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
Been heeft de moeder van Luigie Bruins geneukt.
Zo kijkt hij.quote:
PSV kennende heel snel 1-0 of 2-0 voor, dan achterover leunen en nog bijna gelijk spelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal wel 1-0 worden binnen 15 minuten om vervolgens niks te doen tot de 60ste minuut.
Hey, alles goed?quote:
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV kennende heel snel 1-0 of 2-0 voor, dan achterover leunen en nog bijna gelijk spelen.
En een kippenborstje.quote:
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik merk dat jij geen verjaardagstopic voor mij hebt geopend. Dit vergeet ik ook niet.
haha.quote:
Lekker, net terug van vakantie.quote:
Dat zeg ik. En de shirts en het stadion en het lelijke voetbal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, kutclub vanwege het walgelijke beleid en hun walgelijke kutselectie.
Op ons vakantieadres was een NAC supporter die dacht dat ze dit jaar play offs Europees voetbal gingen halenquote:
Wow, degradatie is veel realistischer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op ons vakantieadres was een NAC supporter die dacht dat ze dit jaar play offs Europees voetbal gingen halen
Mogen blij zijn als ze geen nacompetitie hoeven te spelen volgens mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op ons vakantieadres was een NAC supporter die dacht dat ze dit jaar play offs Europees voetbal gingen halen
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft PSV haar vocale steun ingetrokken?
Ha, allemaal even lachen jongens.quote:Ajacied422
Dan had je gelijk iemand om de hele vakantie uit te lachen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, degradatie is veel realistischer.
Preciesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mogen blij zijn als ze geen nacompetitie hoeven te spelen volgens mij.
waar was je heen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, net terug van vakantie.
Hij was wel chill verder hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan had je gelijk iemand om de hele vakantie uit te lachen.
Ik had eerst wat moeite met hem. Maar het is een hele lieve jongen met een enorm grote fallus en een onnatuurlijk groot scrotum. Al een aantal maal gevraagd om die foto's niet meer door te dm'en, maar hij is heel vasthoudend.quote:
Griekenlandquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had eerst wat moeite met hem. Maar het is een hele lieve jongen met een enorm grote fallus en een onnatuurlijk groot scrotum. Al een aantal maal gevraagd om die foto's niet meer door te dm'en, maar hij is heel vasthoudend.
Ik vind spelers die met de handen in de lucht gaan staan terwijl er wordt doorgespeeld nog veel ergerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind spelers die altijd naar de scheidsrechter kijken, als ze ook maar een keer aangeraakt worden, doodvervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaas, melk, eieren, pindakaasquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden die trainers allemaal op hun notitieblok volschrijven?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had eerst wat moeite met hem. Maar het is een hele lieve jongen met een enorm grote fallus en een onnatuurlijk groot scrotum. Al een aantal maal gevraagd om die foto's niet meer door te dm'en, maar hij is heel vasthoudend.
Gewoon beetje tekenen tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Melkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Je stond net klaar om bij hem langs te gaan?quote:
is het goed als johannes ook mee gaat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit kan je alleen maar goed maken door met mij naar Sin City te gaan.
Ik vind het maar vreemd dat jij met hem achteraan wil zitten. Delen jullie ook een cola?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
is het goed als johannes ook mee gaat?
En johannes en ik op de achterste rij zitten en jij op de voorste?
Johannes gaat echt niet in dezelfde rij zitten na wat jij allemaal hebt gezegd over melk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
is het goed als johannes ook mee gaat?
En johannes en ik op de achterste rij zitten en jij op de voorste?
Dat is niet het enige wat we delen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd dat jij met hem achteraan wil zitten. Delen jullie ook een cola?
Wat nog meer, als ik vragen mag(?????) ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat we delen.
Cola is voor viesdikke mensen. Ga dan gewoon roken joh. Dat is even slecht maar val je tenminste af en staat ook veel stoerder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd dat jij met hem achteraan wil zitten. Delen jullie ook een cola?
Cola is sowieso vies. Maar dat was het punt niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cola is voor viesdikke mensen. Ga dan gewoon roken joh. Dat is even slecht maar val je tenminste af en staat ook veel stoerder.
Hier heb jij wel een punt. Ik las laatst een schokkend artikel over colaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cola is voor viesdikke mensen. Ga dan gewoon roken joh. Dat is even slecht maar val je tenminste af en staat ook veel stoerder.
Ik ben sinds een maand of 2 spa rood fan. Die shit is goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cola is sowieso vies. Maar dat was het punt niet.
Hou je ook zo van oploschocolademelk?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk drink ik ook nooit cola.
Water en koffie is alles wat ik drink.
Die van Cim Bom?quote:
Ik drink limonade, water, cola en koffie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Uh, nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou je ook zo van oploscholademelk?
Analyses.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Absoluut niet, nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik drink limonade, water, cola en koffie.
Vind jij dit interessant?
KWALERWTJE!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
We worden echt geen kampioen dit jaar.
Meen je nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Waarom is De Jong gehaald terwijl hij nooit voorzetten kan krijgen met zulke dramatische spelers?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik vind zo'n beetje elke speler die tegenwoordig op het veld staat doodvervelend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind spelers die altijd naar de scheidsrechter kijken, als ze ook maar een keer aangeraakt worden, doodvervelend.
Net gemist?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is De Jong gehaald terwijl hij nooit voorzetten kan krijgen met zulke dramatische spelers?
ik ook. 2 handen op een buik GGMM en moi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Was gehuurd.quote:
Niet zo pessimistisch. Iedereen kan kampioen worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Omdat het beleid bij PSV zich binnen twee dagen wel eens volkomen kan tegenspreken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is De Jong gehaald terwijl hij nooit voorzetten kan krijgen met zulke dramatische spelers?
De Jong is ook ijzersterk in de combinatie duh.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy was gisteren jarig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind zo'n beetje elke speler die tegenwoordig op het veld staat doodvervelend.
Omdat er zo min mogelijk geld over moest zijn voor verdedigers.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jonge beetje steunquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Zet je pc en/of tv uit en ga in een grasveld liggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze wedstrijd is echt heel slecht
Als dit de wedstrijd beter maakt ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zet je pc en/of tv uit en ga in een grasveld liggen.
Ik heb meerdere wedstrijden gelukkigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zet je pc en/of tv uit en ga in een grasveld liggen.
Krommedijkgodquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef Martgod het volgende:
Straks genieten van Dordrecht - Zwolle
Waarom heb jij trouwens altijd een UI van jezelf?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef Scrummie het volgende:
PSV is echt slecht he. Zei het vorige week ook al 300 keer.
Dat zal sowieso boeiender worden dan deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef Martgod het volgende:
Toen lachte davy je nog uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef Martgod het volgende:
Is hoger niveau dan bij deze wedstrijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef Martgod het volgende:
Moet van Lavenderr.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens altijd een UI van jezelf?
Kan altijd nog trainer worden bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:50 schreef Scrummie het volgende:
Als Cocu het dit jaar ook niet voor elkaar krijgt kan ie z'n trainers carrière wel vergeten.
Cocu had eerst wat ervaring op moeten doen in plaats van meteen een titelkandidaat gaan coachen. Echt zonde zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:50 schreef Scrummie het volgende:
Als Cocu het dit jaar ook niet voor elkaar krijgt kan ie z'n trainers carrière wel vergeten.
Is dit positiefquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg vochtige ogen van Joeri de Kamps.
Wat een gedrocht van een voetballer.
Was bij Ajax ook al erg matig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg vochtige ogen van Joeri de Kamps.
Wat een gedrocht van een voetballer.
Jij bent toch fan van die ene club die het al moeilijk heeft tegen middenmoters die met 10 man spelen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef Scrummie het volgende:
Of 11 van ADO.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent toch fan van die ene club die het al moeilijk heeft tegen middenmoters die met 10 man spelen?
nee, ik ben supporter. maar wat heeft dat met deze wedstrijd en de slechtheid van PSV te maken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent toch fan van die ene club die het al moeilijk heeft tegen middenmoters die met 10 man spelen?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Jelle moet PSV op 0 houden, naar Ajax transfereren, Frank overtuigen om hem in de basis te laten starten tegen PSV en ze weer op 0 proberen te houden.
En dan gaan typen, wordt je toetsenbord lekker vet van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vieze vingers van de spareribs
jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een simpel figuur.
Ik heb servetjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan gaan typen, wordt je toetsenbord lekker vet van.
Rodaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juichen als je scoort tegen Roda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |