quote:
Stel dat je de bezorger mist en dan drie dagen later je pakketje gaat halen op het postkantoorquote:Van de pakketjes die langer onderweg zijn dan 1 dag zal de koelcapaciteit afnemen, voor gerookte producten geeft het geen problemen voor de houdbaarheid. De verse ongerookte producten moeten na binnenkomst van het pakket wel direct worden bereidt of ingevroren om te kunnen bewaren.
Depay hype, Narsingh kan er niets van, Locadia kan niksquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel veel kwaliteit in de selectie. Wat zie ik niet wat de rest wel ziet?
Nou ja, 2 van de 3 voorspellingen juist is een prima score.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay hype, Narsingh kan er niets van, Locadia kan niks
Dat is al beter dan de meeste andere eredivisieploegen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ heeft een goede basis maar daarachter een zwakke B-zooi.
Leo Driessen![]()
![]()
Eerst Reitsma, nu Driessen, ze doen het expres.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ heeft een goede basis maar daarachter een zwakke B-zooi.
Leo Driessen![]()
![]()
Wie heb jij liever? Reitsma of Driessen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst Reitsma, nu Driessen, ze doen het expres.
Dan toch maar Driessenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heb jij liever? Reitsma of Driessen?
Wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
Been heeft de moeder van Luigie Bruins geneukt.
Als die twee na elkaar een wedstrijd verslaan heb je een zware middag/avond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heb jij liever? Reitsma of Driessen?
Nielsgodquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
Been heeft de moeder van Luigie Bruins geneukt.
Zo kijkt hij.quote:
PSV kennende heel snel 1-0 of 2-0 voor, dan achterover leunen en nog bijna gelijk spelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal wel 1-0 worden binnen 15 minuten om vervolgens niks te doen tot de 60ste minuut.
Hey, alles goed?quote:
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV kennende heel snel 1-0 of 2-0 voor, dan achterover leunen en nog bijna gelijk spelen.
En een kippenborstje.quote:
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik merk dat jij geen verjaardagstopic voor mij hebt geopend. Dit vergeet ik ook niet.
haha.quote:
Lekker, net terug van vakantie.quote:
Dat zeg ik. En de shirts en het stadion en het lelijke voetbal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, kutclub vanwege het walgelijke beleid en hun walgelijke kutselectie.
Op ons vakantieadres was een NAC supporter die dacht dat ze dit jaar play offs Europees voetbal gingen halenquote:
Wow, degradatie is veel realistischer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op ons vakantieadres was een NAC supporter die dacht dat ze dit jaar play offs Europees voetbal gingen halen
Mogen blij zijn als ze geen nacompetitie hoeven te spelen volgens mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op ons vakantieadres was een NAC supporter die dacht dat ze dit jaar play offs Europees voetbal gingen halen
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft PSV haar vocale steun ingetrokken?
Ha, allemaal even lachen jongens.quote:Ajacied422
Dan had je gelijk iemand om de hele vakantie uit te lachen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, degradatie is veel realistischer.
Preciesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mogen blij zijn als ze geen nacompetitie hoeven te spelen volgens mij.
waar was je heen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, net terug van vakantie.
Hij was wel chill verder hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan had je gelijk iemand om de hele vakantie uit te lachen.
Ik had eerst wat moeite met hem. Maar het is een hele lieve jongen met een enorm grote fallus en een onnatuurlijk groot scrotum. Al een aantal maal gevraagd om die foto's niet meer door te dm'en, maar hij is heel vasthoudend.quote:
Griekenlandquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had eerst wat moeite met hem. Maar het is een hele lieve jongen met een enorm grote fallus en een onnatuurlijk groot scrotum. Al een aantal maal gevraagd om die foto's niet meer door te dm'en, maar hij is heel vasthoudend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |