Cola is voor viesdikke mensen. Ga dan gewoon roken joh. Dat is even slecht maar val je tenminste af en staat ook veel stoerder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd dat jij met hem achteraan wil zitten. Delen jullie ook een cola?
Cola is sowieso vies. Maar dat was het punt niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cola is voor viesdikke mensen. Ga dan gewoon roken joh. Dat is even slecht maar val je tenminste af en staat ook veel stoerder.
Hier heb jij wel een punt. Ik las laatst een schokkend artikel over colaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cola is voor viesdikke mensen. Ga dan gewoon roken joh. Dat is even slecht maar val je tenminste af en staat ook veel stoerder.
Ik ben sinds een maand of 2 spa rood fan. Die shit is goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cola is sowieso vies. Maar dat was het punt niet.
Hou je ook zo van oploschocolademelk?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk drink ik ook nooit cola.
Water en koffie is alles wat ik drink.
Die van Cim Bom?quote:
Ik drink limonade, water, cola en koffie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Uh, nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou je ook zo van oploscholademelk?
Analyses.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden die trainers allemaal op hun notitieblok volschrijven?
Absoluut niet, nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik drink limonade, water, cola en koffie.
Vind jij dit interessant?
KWALERWTJE!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
We worden echt geen kampioen dit jaar.
Meen je nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Waarom is De Jong gehaald terwijl hij nooit voorzetten kan krijgen met zulke dramatische spelers?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik vind zo'n beetje elke speler die tegenwoordig op het veld staat doodvervelend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind spelers die altijd naar de scheidsrechter kijken, als ze ook maar een keer aangeraakt worden, doodvervelend.
Net gemist?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is De Jong gehaald terwijl hij nooit voorzetten kan krijgen met zulke dramatische spelers?
ik ook. 2 handen op een buik GGMM en moi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |