SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, ik zou me als Ajacied zijnde ook wel een beetje zorgen gaan maken over het beleid als ik lees dat je Liverpool aftroeft op qua wat je voor salaris kan bieden. Zelfs de reserves daar krijgen nog een salaris van minimaal 2 miljoen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar betogingen van PSV-fans wegens het treurige beleid van PSV.
Ajax heeft 200 miljoen miljard euro op de bank staan. Lekker boeiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:42 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou me als Ajacied zijnde ook wel een beetje zorgen gaan maken over het beleid als ik lees dat je Liverpool aftroeft op qua wat je voor salaris kan bieden. Zelfs de reserves daar krijgen nog een salaris van minimaal 2 miljoen.
Natuurlijk is Eto'o een hele grote naam maar het zou wel heel erg haaks staan op het (succesvolle) beleid dat enkele jaren terug in is gezet. Zelfs al heet je Eto'o: als je er niet 30-35 maakt en ver boven de rest uit steekt dan zullen andere spelers ook meer geld gaan eisen bij onderhandelingen over hun contract.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 17:24:02De 11 van PSV: Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay #psvnac reageer retweet
quote:Jonathan Reis hoopt nog een herkansing te krijgen in Nederland. De aanvaller speelde in totaal zeven jaar in de Eredivisie, voor PSV en Vitesse, en liet in december van het afgelopen kalenderjaar zijn contract in Arnhem ontbinden. Reis keerde terug naar zijn vaderland Brazilië en zit daar nog steeds, zonder club. Hij wil zijn voetbalschoenen echter zeker nog niet opbergen.
Reis is pas 25 jaar oud en hoopt dat er nog een club is in Nederland die wat voelt voor een samenwerking. "Ik ga zelfs in de Jupiler League voetballen als het moet", zegt Reis tegen Helden. "Dan maak ik dertig doelpunten en keer ik terug naar de Eredivisie. Als ik mijn loopbaan uiteindelijk bij een mooie club als PSV of FC Twente kan beëindigen, ben ik meer dan tevreden."
Reis speelde in totaal 68 competitiewedstrijden in de Eredivisie, waarvan 26 voor PSV (11 doelpunten) en 41 voor Vitesse (8 doelpunten). Hij heeft last gehad van een zware knieblessure en raakte bovendien verslaafd aan cocaïne. Reis benadrukt echter dat hij in het verleden veel domme dingen heeft gedaan, maar als speler van Vitesse niet.
Het is dat jullie niet kunnen verliezen van NAC.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 17:24:02De 11 van PSV: Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay #psvnac reageer retweet
?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is dat jullie niet kunnen verliezen van NAC.
Zul je zien dat Rutten hem straks ophaaltquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
Willen jullie ook nog even lachen?
[..]
okéquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NAC is echt heel slecht.
Maar dat team van PSV is ook erg matig
Nee nee hij moet er eerst 30 maken in de Juup. Die kerel heeft in zijn hele leven nog geen 30 doelpunten gemaaktquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zul je zien dat Rutten hem straks ophaalt
Lekker luxe bestuurskamerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerlijk romantisch. Het mag echt geen stadion heten.
Die ruimte waar ze in stonden is het originele clubhuis, wat ze nu omgedoopt hebben tot "Business Club".quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ruimte waar ze in stonden is het originele clubhuis, wat ze nu omgedoopt hebben tot "Business Club".![]()
[ afbeelding ]
Met een tuinstoel op je schuur met een biertje naar de wedstrijd kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.helmondsport.n(...)rtstadion/index.html
Tof.
Hèhè. Dat kan bij de Adelaarshorst ook trouwens. En in het PEC-stadion zit een hotel met zicht op het veld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met een tuinstoel op je schuur met een biertje naar de wedstrijd kijken
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 18:12:45#nostradamus komt rennend binnen en roept #psvnac 5-1 reageer retweet
Ook bij zo'n Belgische club zat toch een hotel in de hoek van het stadion ofzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hèhè. Dat kan bij de Adelaarshorst ook trouwens. En in het PEC-stadion zit een hotel met zicht op het veld.
Weet je welke?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook bij zo'n Belgische club zat toch een hotel in de hoek van het stadion ofzo?
Nee geen idee, weet alleen die foto's dat een stel daar aan het neuken was ofzo tijdens een wedstrijdquote:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 18:12:45#nostradamus komt rennend binnen en roept #psvnac 5-1 reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent er snel bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
WAT?!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ga ik al met johannes_vermeer kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |