abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143516594
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:56 schreef StayingFan het volgende:

[..]

Mr. Ping, kan je de twee foto's naast/boven elkaar plaatsen. Dus los van elkaar?
Ik vind de overlapping knap gemaakt en zou graag de twee losse foto's zien.

Twee verschillende foto's, met verschillende camera's.
100% geen photoshop
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 augustus 2014 @ 17:43:51 #252
163650 Greys
pi_143516596
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:41 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dat kan dus niet tenzij andere data-materiaal van de telefoon werd vrijgegeven.
De vader zei toch letterlijk in de reportage dat hij foto's had gezien?
Misschien niet allemáál, dat weten we niet. Wie zegt dat hij deze niet gewoon wel gekregen heeft?

Er is nogal een verschil tussen 'data vrijgeven' (aan media/publiek) en '1 mooie foto van hun kind aan de ouders geven'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:45:34 #253
430880 mig72
De Professional
pi_143516688
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:40 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Juist omdat je groen bent in het verhaal zou je moeten beginnen met het zoeken van antwoorden in oudere topics, in plaats van anderen te vervelen met dingen die hier al aan de orde zijn geweest en dus bekend worden verondersteld. Dat is niet alleen een kwestie van beleefdheid maar ook de normale manier om je een onderwerp eigen te maken.
Ik zou niet eens weten waar ik moet zoeken, last staan dat ik ervan uit kan gaan dat ze daar überhaupt staan. Bovendien als een discussie wordt voor de x ste keer gevoerd wordt en het gaat daarbij snel heb ik de tijd niey om uren te besteden aan topiczoeken. Dan doe ik niet meer aan de discussie of het is al afgelopen.

Bovendien er is gewoon grofweg veel te veel feiten en materiaal en kennis om alles te kunnen onthouden.

Er is niks mis met vragen stellen. Als diegene het vervelend vindt, antwoordt die niet.
pi_143516690
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

De foto's zijn niet met dezelfde camera gemaakt, de foto van de mirador zonder Lisanne is met een betere camera gemaakt
En hoe weet jij dit??

De FOK!kers weer hoor: "Ja, het zou wel kunnen dat de foto echt is, omdat ie klopt met de tijdlijn, en met de verklaringen van de ouders van Kris, en omdat ze op de Mirador geweest zijn en omdat het 1 april mooi weer was, maar het kan ook zomaar dat de broer van een van de overledenen precies daar op dat punt een fotosjop heeft zitten maken. Waarom, geen idee, maar "het zou kunnen toch?""

:')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:45:43 #255
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143516698
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:43 schreef Greys het volgende:

[..]

De vader zei toch letterlijk in de reportage dat hij foto's had gezien?
Misschien niet allemáál, dat weten we niet. Wie zegt dat hij deze niet gewoon wel gekregen heeft?

Er is nogal een verschil tussen 'data vrijgeven' (aan media/publiek) en '1 mooie foto van hun kind aan de ouders geven'.
Heb je het nou over de foto van Lisanne? *draad kwijt is* Immers: is een foto van Lisanne, niet van Kris..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143516781
Het is ook best een mogelijkheid dat de vader in de reportage van ÉénVandaag weinig of niet over de foto's van Lisanne heeft gesproken uit respect voor haar familie. Misschien vindt hij dat het niet aan hem is, om het uitgebreid over foto's te hebben waar Lisanne alleen opstaat. De familie van Lisanne trekt zich immers toch min of meer terug uit het onderzoek.
pi_143516816
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook nergens, dat dat bewezen is ;)
Ik zeg alleen dat als ons/jullie dat opgevallen is, en niet alleen vorige week maar al weken geleden, dat men daar inmiddels vást achteraan is gegaan. Die ouders zijn toch ook niet gek?

En dat lijkt me geen mening om met zijn allen overheen te vallen, persoonlijk.
Doen jullie ook niet allemaal, gelukkig.
Ja ik hoop ook dat men dit opgepikt heeft in het onderzoek. Kan ook zijn dat ze er niet reageren op mijn mail omdat de broer van Lisanne de foto zo samengesteld heeft en denkt, gaat niemand wat aan. Gelijk heeft ie dan. Maar met de meeste theorieën hier weten we niet in hoeverre het al onderzocht is toch?
pi_143516888
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:47 schreef Saarah het volgende:
Het is ook best een mogelijkheid dat de vader in de reportage van ÉénVandaag weinig of niet over de foto's van Lisanne heeft gesproken uit respect voor haar familie. Misschien vindt hij dat het niet aan hem is, om het uitgebreid over foto's te hebben waar Lisanne alleen opstaat. De familie van Lisanne trekt zich immers toch min of meer terug uit het onderzoek.
Ja, precies.

Het probleem is hier (met name Za, jackie12, Whiskers, GrijzeMassa) is dat mensen dingen die NIET gezegd zijn in superkorte interviewtjes, al dan niet vertaalde mediaberichten en andere bronnen gaan interpreteren en daarop voortborduren.

In plaats van te focussen op wat WEL gezegd is en wat de logica daarachter is.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143516950
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, precies.

Het probleem is hier (met name Za, jackie12, Whiskers, GrijzeMassa) is dat mensen dingen die NIET gezegd zijn in superkorte interviewtjes, al dan niet vertaalde mediaberichten en andere bronnen gaan interpreteren en daarop voortborduren.

In plaats van te focussen op wat WEL gezegd is en wat de logica daarachter is.
Nee de grootste aanname is hier dat het om de laatste foto van Lisanne gaat. En het als bewijs aanvoert voor theorie:en
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 augustus 2014 @ 17:50:59 #260
163650 Greys
pi_143516952
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Heb je het nou over de foto van Lisanne? *draad kwijt is* Immers: is een foto van Lisanne, niet van Kris..
Er is toch van beiden een foto, of ben ik nou écht gek?
De ene op de top, de ander op de steen?

Mig bedoelde (volgens mij, tenminste? lees maar) dat geen van de ouders nog maar één foto zou kunnen hebben, omdat 'er alleen data vrijgegeven was over de noodoproepen'. Maar er is inmiddels toch duidelijk dat er foto's ván die telefoons zijn gezien door de ouders? Dus dat ze niet alléén info hebben gekregen over de oproepen? Zo bedoel ik :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143517005
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:48 schreef Grijzemassa het volgende:
omdat de broer van Lisanne de foto zo samengesteld heeft en denkt, gaat niemand wat aan.
Waarom zou je in godsnaam een fotosjop gaan maken als er ECHTE foto's van die Mirador 13:00 zijn?

In de zin van een volledige fotosjop, niet een beetje opleuken en wat meer glimlach geven ofzo, om een mooie laatste afscheidsfoto te hebben.

- tijd klopt
- locatie klopt
- uitspraken Kremers kloppen

allemaal met de foto. Maar dan zitten hier een paar lui die niets anders te doen hebben en blijven volhouden dat het een fotosjop is.

-edit-

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 17-08-2014 18:00:08 ]

zondag 17 augustus 2014 @ 17:52:41 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143517046
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Er is toch van beiden een foto, of ben ik nou écht gek?
De ene op de top, de ander op de steen?

Mig bedoelde (volgens mij, tenminste?) dat geen van de ouders nog maar één foto zou kunnen hebben, omdat 'er alleen data vrijgegeven was over de noodoproepen'. Maar er is inmiddels toch duidelijk dat er foto's ván die telefoons zijn gezien door de ouders? Dus dat ze niet alléén info hebben gekregen over de oproepen? Zo bedoel ik :)
Klopt, maar over die op de top/CD/Mirador is NIETS bekend: die is van de FB van haar broer geplukt. De foto van Kris is vrijgegeven door haar ouders. Groot verschil!
pi_143517091
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:50 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee de grootste aanname is hier dat het om de laatste foto van Lisanne gaat. En het als bewijs aanvoert voor theorie:en
Ik weet niet of het de lààtste foto van Lisanne is, maar ik geloof wel dat de foto echt is.
pi_143517113
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom zou je in godsnaam een fotosjop gaan maken als er ECHTE foto's van die Mirador 13:00 zijn?

In de zin van een volledige fotosjop, niet een beetje opleuken en wat meer glimlach geven ofzo, om een mooie laatste afscheidsfoto te hebben.

- tijd klopt
- locatie klopt

allemaal met de foto. Maar dan zitten hier een paar lui die niets anders te doen hebben en blijven volhouden dat het een fotosjop is.

Kan zijn dat de familie van lisanne de echte laatste foto van Lisanne niet met het publiek wil delen.
En jij maakt je theorie kloppend naar aanleiding van deze foto, niet op feiten gebaseerd

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 17-08-2014 18:00:26 ]
pi_143517142
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klopt, maar over die op de top/CD/Mirador is NIETS bekend: die is van de FB van haar broer geplukt. De foto van Kris is vrijgegeven door haar ouders. Groot verschil!
Deze foto is in zekere zin toch ook "vrijgegeven", maar dan door haar broer. Ik neem tenminste aan dat niet al zijn foto's op zijn FB openbaar staan, of wel misschien?
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:54:37 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143517148
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- tijd klopt
- locatie klopt

Sjongejonge, niet gek dat de helft van de bijdragers hier is weggelopen. :|W
Dat die er zijn klopt. Of die van Lisanne er 1 is, is de vraag. Nogmaals: die is van de FB van haar broer geplukt en er zijn verder gen verklaringen over uitgegaan. De vader van Kris heeft alléén ovr de foto's op de top/Mirador/CD gezegd dat de meiden er met de handen in de lucht opstaan. De foto van Lisanne die van de FB van haar broer geplukt is voldoet daar NIET aan :N
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 augustus 2014 @ 17:54:44 #267
163650 Greys
pi_143517155
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar dat maakt voor mijn 'relaas' toch weinig uit?

Het ENIGE dat ik wil zeggen is dat de ouders niet ALLEEN (!) gegevens over de noodoproepen hebben gekregen/gezien. Ben je het daar niet mee eens dan?

Dat wilde ik mig daarmee duidelijk maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:55:32 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143517183
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:54 schreef Saarah het volgende:

[..]

Deze foto is in zekere zin toch ook "vrijgegeven", maar dan door haar broer. Ik neem tenminste aan dat niet al zijn foto's op zijn FB openbaar staan, of wel misschien?
Nee. Staat op zijn FB maar is door hem niet "laatste foto van mijn zus" genoemd oid.
pi_143517197
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:53 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Kan zijn dat de familie van lisanne de echte laatste foto van Lisanne niet met het publiek wil delen.
En jij maakt je theorie kloppend naar aanleiding van deze foto, niet op feiten gebaseerd
Nee, dat doe ik niet, dat doen jullie nu juist.

Pa Kremers: "Op de Mirador zijn foto's van beide meiden gemaakt, waar ze vrolijk opstaan, op sommige zelfs met hun handen in de lucht".
FOK!kers: "Hee, op DEZE foto staat ze niet met haar handen in de lucht; FOTOSJOP!!1!!!!1EINZ1!!"

Zo enorm veel vragen en dat je dan net over deze foto die familie gaat lastigvallen ook. |:(

pi_143517242
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee. Staat op zijn FB maar is door hem niet "laatste foto van mijn zus" genoemd oid.
Hmm ja, ik vind het gewoon véél onwaarschijnlijker dat een broer een foto van zijn overleden zus openbaar gaat zetten die helemaal gefoto-shopt is.

Dan vind ik het waarschijnlijker dat de foto (die klopt met de tijdlijn) gewoon écht is.
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:57:02 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143517248
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dat maakt voor mijn 'relaas' toch weinig uit?

Het ENIGE dat ik wil zeggen is dat de ouders niet ALLEEN (!) gegevens over de noodoproepen hebben gekregen/gezien. Ben je het daar niet mee eens dan?

Dat wilde ik mig daarmee duidelijk maken.
Waar ik het niet mee eens ben (en dat blijkt heel duidelijk uit mijn posts vind ik) is dat de foto van Lisanne niet als echt of nep aangeduid kan worden omdat er nooit iets over gezegd is door iemand met enig gezag m.b.t. het onderzoek,
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:57:28 #272
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143517273
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:56 schreef Saarah het volgende:

[..]

Hmm ja, ik vind het gewoon véél onwaarschijnlijker dat een broer een foto van zijn overleden zus openbaar gaat zetten die helemaal gefoto-shopt is.

Dan vind ik het waarschijnlijker dat de foto (die klopt met de tijdlijn) gewoon écht is.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 augustus 2014 @ 17:58:15 #273
163650 Greys
pi_143517315
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waar ik het niet mee eens ben (en dat blijkt heel duidelijk uit mijn posts vind ik) is dat de foto van Lisanne niet als echt of nep aangeduid kan worden omdat er nooit iets over gezegd is door iemand met enig gezag m.b.t. het onderzoek,
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat die er zijn klopt. Of die van Lisanne er 1 is, is de vraag. Nogmaals: die is van de FB van haar broer geplukt en er zijn verder gen verklaringen over uitgegaan. De vader van Kris heeft alléén ovr de foto's op de top/Mirador/CD gezegd dat de meiden er met de handen in de lucht opstaan. De foto van Lisanne die van de FB van haar broer geplukt is voldoet daar NIET aan :N
Niet zo gemeen bedoeld als het klinkt dit, maar.... : NOU EN!? :D

Ik snap dat Mata het zeer aannemelijk vindt (ik ook, namelijk) dat 'ie NIET is gephotoshopt.
Dat hij dat totaal onlogisch zou vinden, sta ik achter.
En dan kunnen tien mensen roepen 'niet bewezen!!!!' maar dan nog mogen we het zeer onwaarschijnlijk vinden?

Hij (en ik) vraagt zich alleen af waaróm sommigen hier zich daar zo ontzéttend op focussen :)
En er zelfs de familie over gaan berichten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143517401
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet, dat doen jullie nu juist.

Pa Kremers: "Op de Mirador zijn foto's van beide meiden gemaakt, waar ze vrolijk opstaan, op sommige zelfs met hun handen in de lucht".
FOK!kers: "Hee, op DEZE foto staat ze niet met haar handen in de lucht; FOTOSJOP!!1!!!!1EINZ1!!"

Zo enorm veel vragen en dat je dan net over deze foto die familie gaat lastigvallen ook. |:(
Je kan zeggen wat je wil maar deze foto is nog door de ouders, nog door woordvoerders van de ouders, nog door enige autoriteit als de laatste foto van Lisanne aangeduid. De foto is door iemand van de fb pagina van Lisannes broer gehaald and thats'it.
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:59:54 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143517405
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:58 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Niet zo gemeen bedoeld als het klinkt dit, maar.... : NOU EN!? :D

Ik snap dat Mata het zeer aannemelijk vindt (ik ook, namelijk) dat 'ie NIET is gephotoshopt.
Dat hij dat totaal onlogisch zou vinden, sta ik achter.

Hij (en ik) vraagt zich alleen af waaróm sommigen hier zich daar zo ontzéttend op focussen :)
En er zelfs de familie over gaan berichten.
Ja ho ff, het was hier totaal géén issue tot Mata net keihard ging beweren dat die foto echt is. Daar ben ik het niet mee eens zonder officiële bevestiging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')