SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap niet waarom jij bij elke kans die je krijgt vertelt dat voetbal je eigenlijk niet boeit maar wel altijd elk detail vraagt aan anderen alsof de wereld vergaat als je iets niet meekrijgt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook... Maar in die 16 minuten niets bijzonders gebeurt dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
oss komt na den boschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit boeit niemand johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
2 pingels door de neus geboord binnen 1 minuut.
Dit kan veel korterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
Haha, haha, haha.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
altijd weer zelfde liedjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
schijtziek feyenoord zou uit knvb moeten stappen
Dom schaapquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, haha, haha.
Oh, je bent serieus.
uh okequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef RetRy32 het volgende:
Deze commentator klinkt echt als een homo zakenman ofzo.
Als deze commentator, duhquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uh oke
hoe klinkt een homo zakenman
Hahahahahquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
Dat ben jij inderdaad. Twee glijpartijen van Bilal en Immers zijn geen penalty.quote:
als dat geen penalties meer waren ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aldus degene die zegt dat het twee penalty's waren
Alsof Johnny de Mol nog niet erg genoeg isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:21 schreef alors het volgende:
Godsamme dat haar van Jordy BuijsHet is een soort verlepte Johnny de Mol
Dan weet je het niet meer dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als dat geen penalties meer waren ik weet het niet meer
Niet doorhebben dat ik cynisch benquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben jij inderdaad. Twee glijpartijen van Bilal en Immers zijn geen penalty.
Ik ga alvast in het strafschopgebied naar de grond voordat ook maar iemand in de buurt is en toch vragen om een penalty.
Ezel 2.0quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aldus degene die zegt dat het twee penalty's waren
Dat is een beetje als een ebola patiënt met AIDS inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsof Johnny de Mol nog niet erg genoeg is
Bij jou is dat nogal lastig door te hebben aangezien jij altijd het denkniveau van een zeekoe hebt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik cynisch ben![]()
![]()
![]()
Ezel
LEKSJ INSJAKKENquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fredj stuurt bij. Wel in de concentratie blijven jongens.
Ah, de 'Ik maakte een teringdomme opmerking dus zeg ik maar dat ik cynisch was". een bekende internet-techniek.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik cynisch ben![]()
![]()
![]()
Ezel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:26 schreef Tchock het volgende:
knotsgekke eerstedivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ah, jij bent ook bekend met die techniek?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de 'Ik maakte een teringdomme opmerking dus zeg ik maar dat ik cynisch was". een bekende internet-techniek.
Dat Veltman slecht was tijdens de bekerfinale was zeker ook cynisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:26 schreef alors het volgende:
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:26 schreef alors het volgende:
Cool. Welk onderdeel? 200m?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Mr. Yellow....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Waarom een derderangsspits met overgewicht halen?
Wat een wanhoop bij Feyenoord.
Man, wat ben jij een treurwilg. Je plaatst een domme opmerking en probeert dat te verbloemen door te zeggen dat je cynisch bent, mensen hebben dat door en je gaat maar lekker schelden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jouw mongolen zusje zou dat zelfs begrijpen.
Als Van Geel in de directiekamer de vraag: "waarom moeten we nog geld beschikbaar stellen om een middelvelder te kopen" krijgt dan hoeft ie alleen maar even dit beeld te laten zien.quote:
Nou ja, die tips van Koemans zoon zijn soms nog wel eens wat waardquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:26 schreef RetRy32 het volgende:
Zo triest dat een speler getipt moet worden
Sbs om een uur of 11, 12quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
Zijn er vanavond ook samenvattingen van de JL?
Vorige week ook al nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:31 schreef Tchock het volgende:
Basadinges is niet erg indrukwekkend vandaag.
Zo uit de havens in de Kuipquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar het zit wel helemaal vol op een vrijdagavond.
Dat is wel knap.
Helemaal vol, ik zie het...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is wel knap.
Zekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is wel knap.
Hoeft denk ik niet om een vuurtje vragen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, die grensrechter kan de rest van de wedstrijd op z'n gemak langs de lijn wandelen.
Omdat Rutten niet van Moslims houdt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:39 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom zit achahbar niet op de bank...
Lullig voor de nieuwe spits...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Rutten niet van Moslims houdt.
Nee, dat is wilders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Rutten niet van Moslims houdt.
Zou hoor ik ondanks de doorgaans half lege ArenA ook vaak "bommen op Rotterdam"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:43 schreef Heeinz het volgende:
En wie niet springt die is een jood jongejongejongejongejongejongejongejonge
Graag concrete voorbeelden bedanktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zou hoor ik ondanks de doorgaans half lege ArenA ook vaak "bommen op Rotterdam"
jongejongejongejoodjongejongejongejonge
Dat lijkt me ook een beetje mosterd na de maaltijd inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wanneer dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En onnodig... Die Duitsers waren redelijk efficiënt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een beetje mosterd na de maaltijd inderdaad.
Ik spreek geen Japans.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
Niet eens. Kan me voorstellen dat RKC - Oss leuker isquote:
Goede recensiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
Best een leuke wedstrijd. Heerenveen dominant in het begin en net voor rust maar Feyenoord knokt zich er onderuit. Jammer dat er geen goals zijn. Tot zo ver mijn recensie.
Het is gewoon even aanpassen na een zomer verwend te zijn met dat toernooitje in Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik herinner me weer waarom ik niet elke eredivisie wedstrijd kijk![]()
Jij bent voor Feyenoord, dan kan ik mij voorstellen dat het niet zo vermakelijk is. Maar er zijn genoeg kansen en er gebeurt veel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet eens. Kan me voorstellen dat RKC - Oss leuker is
In de eredivisie zijn 4/5 gewoon slecht dus dat lijkt me logische.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je elke speler afzeikt heb je inderdaad af en toe gelijk, ja.
Leer Nederlands.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de eredivisie zijn 4/5 gewoon slecht dus dat lijkt me logische.
Meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de eredivisie zijn 4/5 gewoon slecht dus dat lijkt me logische.
Copa Libertadoresquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is gewoon even aanpassen na een zomer verwend te zijn met dat toernooitje in Zuid-Amerika.
Welke topploeg speelt vandaag dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Als bij de topploegen het gros al slecht is
heb ik het over vandaagquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke topploeg speelt vandaag dan?
werkt goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef Tchock het volgende:
janpenis hapert bij mij de hele tijd, ligt dat aan mijn internet of hebben andere mensen dat ook?
Waarom kijk je überhaupt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
kazim gaat 25 goaltjes prikken
in eredivisie hoef je alleen maar groot en sterk te zijn
Wel een aanwinst voor de Eredivisie, leuke voetballer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
pakt nog wel eens een kaartje ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een aanwinst voor de Eredivisie, leuke voetballer.
ik hoop hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Natuurlijk zijn hier de mensen die van elke wedstrijd zeggen dat 'ie kut is maar ik vind het persoonlijk niet vervelend om naar te kijken. Wel veel fouten zeg, pfff.quote:
Depay is er niks bij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk dan
niet gezond ahhhhhhh kast
[ afbeelding ]
Kwalitatief niet heel hoog, maar wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn hier de mensen die van elke wedstrijd zeggen dat 'ie kut is maar ik vind het persoonlijk niet vervelend om naar te kijken. Wel veel fouten zeg, pfff.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk dan
niet gezond ahhhhhhh kast
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]wat een rare hamsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Serieus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zei die speler van Heerenveen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zei die speler van Heerenveen
Oooh Van den Berg? Die is niet helemaal lekker. Voetbalt prima, maar verder...quote:
Geen idee wie... Commentator had het over een gele kaartquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Oooh Van den Berg? Die is niet helemaal lekker. Voetbalt prima, maar verder...
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoog niveau.
Ik heb zin in Dordt v PEC morgen.
speelde vorig jaar niet beter hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
Wat een treurig niveau heeft Feyenoord zeg. Wist dat ze een niet al te sterk elftal hadden dit seizoen, maar dit is wel ernstig..
Als er een spits bij komt die die kansen ook echt afmaakt zijn ze wel gevaarlijk hoor. Dat mist er gewoon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
Wat een treurig niveau heeft Feyenoord zeg. Wist dat ze een niet al te sterk elftal hadden dit seizoen, maar dit is wel ernstig..
Paar maanden terug liep je nog te haten op de Krommedijk....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Krommedijk
Aanvallend voetbal
SSSSSSSSSSSTquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Paar maanden terug liep je nog te haten op de Krommedijk....
Opportunist dat het is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Liefst dan ook 1 als Guidetti, die het team op sleeptouw kan nemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er een spits bij komt die die kansen ook echt afmaakt zijn ze wel gevaarlijk hoor. Dat mist er gewoon.
Laatste seizoen dat ze tegen elkaar speelden 6 punten voor Zwolle met doelcijfers 7-1, hehehehe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Krommedijk
Aanvallend voetbal
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Valt meequote:
Origineel man. Echt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:05 schreef Scorpie het volgende:
De eredivisie is wel weer lachwekkend qua niveau.
Legia won laatst met 6-1 over 2 wedstrijden van Celtic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatste seizoen dat ze tegen elkaar speelden 6 punten voor Zwolle met doelcijfers 7-1, hehehehe.
Moet je maar de fucking regeltjes lezen, stelletje kneuzen. Ik vind de straf ook absurd maar bij Legia zijn ze ook wel debiel hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Legia won laatst met 6-1 over 2 wedstrijden van Celtic.
was fout van 1 persoonquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je maar de fucking regeltjes lezen, stelletje kneuzen. Ik vind de straf ook absurd maar bij Legia zijn ze ook wel debiel hoor
Echt. Die speler had 3 wedstrijden niet mee gedaan, maar die medewerker had hem 2 wedstrijden niet ingeschrevenquote:
Inhoudsloos gezeur. WK ging prima, Feyenoord levert de meeste spelers, Eredivisie is een plek waar al het talent vandaan komt. Dus als het je niet bevalt ga dan lekker een andere competitie volgen in plaats van op de prachtige Eredivisie te haten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, wel de waarheid, true story bro. Haters gonna hate. Echt.
Echt... Ook helemaal niemand die in probeert te grijpenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Hij loopt even door de hele verdediging.
Was een grapjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weer slecht? Hij is weer terug las ik in het AD vandaag.
Piep piep.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:17 schreef Gramulanion het volgende:
Feyenoord heeft weer hulp van de KNJB nodig.
Zelden zo terecht 2e geel gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:18 schreef Raptor1985 het volgende:
Het feyenoord helpen is nu alweer begonnen door de KRVB
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelden zo terecht 2e geel gezien
Dat is niet zo'n ramp, dat was Vitesse in fasen ook tegen Ajax. Alleen Ajax laat zien waarom het al 4 jaar kampioen is en wint die wedstrijd alsnog gewoon met 4-2. Mocht Feyenoord een keer echt voor die titel gaan dan moeten ze dit soort wedstrijden toch wat makkelijker/sneller beslissen, of ze nou beter zijn of slechter.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen is Feyenoord voetballend de baas.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:17 schreef Gramulanion het volgende:
Feyenoord heeft weer hulp van de KNJB nodig.
Oh, jij bent het.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:18 schreef Raptor1985 het volgende:
Het feyenoord helpen is nu alweer begonnen door de KRVB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |