Ik spreek geen Japans.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
Zou hoor ik ondanks de doorgaans half lege ArenA ook vaak "bommen op Rotterdam"

Niet eens. Kan me voorstellen dat RKC - Oss leuker isquote:

Goede recensiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
Best een leuke wedstrijd. Heerenveen dominant in het begin en net voor rust maar Feyenoord knokt zich er onderuit. Jammer dat er geen goals zijn. Tot zo ver mijn recensie.

Het is gewoon even aanpassen na een zomer verwend te zijn met dat toernooitje in Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik herinner me weer waarom ik niet elke eredivisie wedstrijd kijk

Jij bent voor Feyenoord, dan kan ik mij voorstellen dat het niet zo vermakelijk is. Maar er zijn genoeg kansen en er gebeurt veel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet eens. Kan me voorstellen dat RKC - Oss leuker is

In de eredivisie zijn 4/5 gewoon slecht dus dat lijkt me logische.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je elke speler afzeikt heb je inderdaad af en toe gelijk, ja.

Leer Nederlands.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de eredivisie zijn 4/5 gewoon slecht dus dat lijkt me logische.

Meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de eredivisie zijn 4/5 gewoon slecht dus dat lijkt me logische.

Copa Libertadoresquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is gewoon even aanpassen na een zomer verwend te zijn met dat toernooitje in Zuid-Amerika.

Welke topploeg speelt vandaag dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Als bij de topploegen het gros al slecht is

heb ik het over vandaagquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke topploeg speelt vandaag dan?

werkt goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef Tchock het volgende:
janpenis hapert bij mij de hele tijd, ligt dat aan mijn internet of hebben andere mensen dat ook?

Waarom kijk je überhaupt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
kazim gaat 25 goaltjes prikken
in eredivisie hoef je alleen maar groot en sterk te zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |