Vorige week ook al nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:31 schreef Tchock het volgende:
Basadinges is niet erg indrukwekkend vandaag.

Zo uit de havens in de Kuipquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar het zit wel helemaal vol op een vrijdagavond.
Dat is wel knap.

Helemaal vol, ik zie het...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is wel knap.

Zekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is wel knap.

Hoeft denk ik niet om een vuurtje vragen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, die grensrechter kan de rest van de wedstrijd op z'n gemak langs de lijn wandelen.

Omdat Rutten niet van Moslims houdt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:39 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom zit achahbar niet op de bank...

Lullig voor de nieuwe spits...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Rutten niet van Moslims houdt.

Nee, dat is wilders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Rutten niet van Moslims houdt.

Zou hoor ik ondanks de doorgaans half lege ArenA ook vaak "bommen op Rotterdam"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:43 schreef Heeinz het volgende:
En wie niet springt die is een jood jongejongejongejongejongejongejongejonge

Graag concrete voorbeelden bedanktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zou hoor ik ondanks de doorgaans half lege ArenA ook vaak "bommen op Rotterdam"
jongejongejongejoodjongejongejongejonge

Dat lijkt me ook een beetje mosterd na de maaltijd inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]

Wanneer dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]

En onnodig... Die Duitsers waren redelijk efficiënt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een beetje mosterd na de maaltijd inderdaad.

Ik spreek geen Japans.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:

Niet eens. Kan me voorstellen dat RKC - Oss leuker isquote:

Goede recensiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
Best een leuke wedstrijd. Heerenveen dominant in het begin en net voor rust maar Feyenoord knokt zich er onderuit. Jammer dat er geen goals zijn. Tot zo ver mijn recensie.

Het is gewoon even aanpassen na een zomer verwend te zijn met dat toernooitje in Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik herinner me weer waarom ik niet elke eredivisie wedstrijd kijk

Jij bent voor Feyenoord, dan kan ik mij voorstellen dat het niet zo vermakelijk is. Maar er zijn genoeg kansen en er gebeurt veel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet eens. Kan me voorstellen dat RKC - Oss leuker is

In de eredivisie zijn 4/5 gewoon slecht dus dat lijkt me logische.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je elke speler afzeikt heb je inderdaad af en toe gelijk, ja.

Leer Nederlands.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de eredivisie zijn 4/5 gewoon slecht dus dat lijkt me logische.

Meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de eredivisie zijn 4/5 gewoon slecht dus dat lijkt me logische.

Copa Libertadoresquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is gewoon even aanpassen na een zomer verwend te zijn met dat toernooitje in Zuid-Amerika.

Welke topploeg speelt vandaag dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Als bij de topploegen het gros al slecht is

heb ik het over vandaagquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke topploeg speelt vandaag dan?

werkt goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef Tchock het volgende:
janpenis hapert bij mij de hele tijd, ligt dat aan mijn internet of hebben andere mensen dat ook?

Waarom kijk je überhaupt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
kazim gaat 25 goaltjes prikken
in eredivisie hoef je alleen maar groot en sterk te zijn

Wel een aanwinst voor de Eredivisie, leuke voetballer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:

pakt nog wel eens een kaartje ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een aanwinst voor de Eredivisie, leuke voetballer.

ik hoop hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:

Is het nog wat?
 Is het nog wat?

Natuurlijk zijn hier de mensen die van elke wedstrijd zeggen dat 'ie kut is maar ik vind het persoonlijk niet vervelend om naar te kijken. Wel veel fouten zeg, pfff.quote:

Depay is er niks bij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk dan
niet gezond ahhhhhhh kast
[ afbeelding ]

Kwalitatief niet heel hoog, maar wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn hier de mensen die van elke wedstrijd zeggen dat 'ie kut is maar ik vind het persoonlijk niet vervelend om naar te kijken. Wel veel fouten zeg, pfff.

quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk dan
niet gezond ahhhhhhh kast
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]wat een rare hamsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Alles dankzij God en alles op eigen kracht

Serieus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zei die speler van Heerenveen
 Had m'n geluid nog ff uit staan
 Had m'n geluid nog ff uit staan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |