Vorige week ook al nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:31 schreef Tchock het volgende:
Basadinges is niet erg indrukwekkend vandaag.

Zo uit de havens in de Kuipquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar het zit wel helemaal vol op een vrijdagavond.
Dat is wel knap.

Helemaal vol, ik zie het...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is wel knap.

Zekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is wel knap.

Hoeft denk ik niet om een vuurtje vragen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, die grensrechter kan de rest van de wedstrijd op z'n gemak langs de lijn wandelen.

Omdat Rutten niet van Moslims houdt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:39 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom zit achahbar niet op de bank...

Lullig voor de nieuwe spits...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Rutten niet van Moslims houdt.

Nee, dat is wilders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Rutten niet van Moslims houdt.

Zou hoor ik ondanks de doorgaans half lege ArenA ook vaak "bommen op Rotterdam"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:43 schreef Heeinz het volgende:
En wie niet springt die is een jood jongejongejongejongejongejongejongejonge

Graag concrete voorbeelden bedanktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zou hoor ik ondanks de doorgaans half lege ArenA ook vaak "bommen op Rotterdam"
jongejongejongejoodjongejongejongejonge

Dat lijkt me ook een beetje mosterd na de maaltijd inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]

Wanneer dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]

En onnodig... Die Duitsers waren redelijk efficiënt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een beetje mosterd na de maaltijd inderdaad.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |