SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap niet waarom jij bij elke kans die je krijgt vertelt dat voetbal je eigenlijk niet boeit maar wel altijd elk detail vraagt aan anderen alsof de wereld vergaat als je iets niet meekrijgt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook... Maar in die 16 minuten niets bijzonders gebeurt dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
oss komt na den boschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit boeit niemand johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
2 pingels door de neus geboord binnen 1 minuut.
Dit kan veel korterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
Haha, haha, haha.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
altijd weer zelfde liedjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
schijtziek feyenoord zou uit knvb moeten stappen
Dom schaapquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, haha, haha.
Oh, je bent serieus.
uh okequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef RetRy32 het volgende:
Deze commentator klinkt echt als een homo zakenman ofzo.
Als deze commentator, duhquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uh oke
hoe klinkt een homo zakenman
Hahahahahquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
Dat ben jij inderdaad. Twee glijpartijen van Bilal en Immers zijn geen penalty.quote:
als dat geen penalties meer waren ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aldus degene die zegt dat het twee penalty's waren
Alsof Johnny de Mol nog niet erg genoeg isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:21 schreef alors het volgende:
Godsamme dat haar van Jordy BuijsHet is een soort verlepte Johnny de Mol
Dan weet je het niet meer dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als dat geen penalties meer waren ik weet het niet meer
Niet doorhebben dat ik cynisch benquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben jij inderdaad. Twee glijpartijen van Bilal en Immers zijn geen penalty.
Ik ga alvast in het strafschopgebied naar de grond voordat ook maar iemand in de buurt is en toch vragen om een penalty.
Ezel 2.0quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aldus degene die zegt dat het twee penalty's waren
Dat is een beetje als een ebola patiënt met AIDS inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsof Johnny de Mol nog niet erg genoeg is
Bij jou is dat nogal lastig door te hebben aangezien jij altijd het denkniveau van een zeekoe hebt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik cynisch ben![]()
![]()
![]()
Ezel
LEKSJ INSJAKKENquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fredj stuurt bij. Wel in de concentratie blijven jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |