SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inmiddels doe ik het zowel bij bench als ohp en het voelt prima.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:52 schreef Beach het volgende:
Suicide grip lijkt me eng bij OHP. Vooral als je het explosief omhoog doet.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Mooi toch? Als je zelf tieten hebt, heb je geen vriendin meer nodig. En als je geen vriendin hebt, heb je meer tijd om te trainen. Win-win.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de helft van de posters hier grotere tieten dan haar.![]()
De meeste mensen brengen de bar naar de borst, zij brengt haar borst naar de bar...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lol, ze gaat maar een paar cm naar beneden omdat ze zo krom ligt.
Als je niet zo krom zou liggen, zou het gewoon een half-rep zijn.![]()
Mwah. Ik heb zelf een pik, maar dat betekent niet dat ik geen trannies nodig heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mooi toch? Als je zelf tieten hebt, heb je geen vriendin meer nodig. En als je geen vriendin hebt, heb je meer tijd om te trainen. Win-win.![]()
![]()
Mwa: het beste is toch een fitness/crossfit chick. Eentje die weet wat discipline is qua trainen eten en rust. En die niet moeilijk doet over supps omdat ze die zelf ook gebruikt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mooi toch? Als je zelf tieten hebt, heb je geen vriendin meer nodig. En als je geen vriendin hebt, heb je meer tijd om te trainen. Win-win.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Niet dat ik daarin geslaagd ben, dat terzijde.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Eeeh: huh?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb zelf een pik, maar dat betekent niet dat ik geen trannies nodig heb.
Anyway: ik heb liever dat er een vrouw aan mijn pik zit dan ik zelf.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Helaas wordt je pik niet groter van trainen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb zelf een pik, maar dat betekent niet dat ik geen trannies nodig heb.![]()
![]()
Zo eentje is wat voor jou, dus:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mwa: het beste is toch een fitness/crossfit chick. Eentje die weet wat discipline is qua trainen eten en rust. En die niet moeilijk doet over supps omdat ze die zelf ook gebruikt.
?![]()
Ik zei supps, niet AAS.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
correctie: supps only.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook wel supps gebruikt hoor...Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Helaas? Nou ja, ik heb daar eigenlijk ook geen behoefte aan. Maar wel jammer voor jou, blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Helaas wordt je pik niet groter van trainen.![]()
![]()
![]()
Niet proberen gewoon kop leegmaken alsof je weet dat je het kanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zo, nu eerst wat CCR en dan even 5x5 150kg deadliften (proberen tenminste).
Easy!!Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Creedence Clearwater Revival, toffe muziek, maar of het nou werkt voor liften..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zo, nu eerst wat CCR en dan even 5x5 150kg deadliften (proberen tenminste).WFPB!![]()
Beter RATMquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:31 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Creedence Clearwater Revival, toffe muziek, maar of het nou werkt voor liften..Shake with your right hand but hold a rock in the left.![]()
Van die opruiende muziek gaat m'n concentratie volledig naar de klote en ga ik liften als een lompe debiel. Niet echt verstandig voor deadliftdag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:31 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Creedence Clearwater Revival, toffe muziek, maar of het nou werkt voor liften..![]()
Ik vind dat wel lekker als jouw jongeheer wat groter is, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Helaas? Nou ja, ik heb daar eigenlijk ook geen behoefte aan. Maar wel jammer voor jou, blijkbaar.![]()
![]()
![]()
die shirtjes dudequote:
wel goed fysiek! fuck cutten.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Haha mooi! Gisteren Freebird van Lynyrd Skynyrd geluisterd tijdens 1rep max 145kg. Ultra concentratie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zo, nu eerst wat CCR en dan even 5x5 150kg deadliften (proberen tenminste).![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
die shirtjes dude
wel goed fysiek! fuck cutten.Thanks dudesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:05 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ziet er goed uit raymond!
Flinke buff.
Nu zo mooi mogelijk naar 115kg bulken(nu 111-112) en dan ga ik opnieuw een rustige cut proberen.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 16-08-2014 10:28:22 ]![]()
Ik wilde trouwens nog even laten weten dat ik die Vitargo probeerde, en hetlijkt er op dat ik er wel een beetje baat bij heb. Het is een carb reloader (vaak gebruikt door hardlopers). Deze werkt sneller dan gewone dextrose.
Ik doe weinig 10 of 20 gram voor het trainen en ruik niet/ minder naar amoniak. Niet meer want ' k heb zo een piek in mn bloedsuikerspiegel die heel mn training kan vergallen.
En
Ik doe 100 gram en 2 scheppen perfection en crea na het trainen.
Het is smerig en net alsof je een natte suikerspin aan je tanden hebt kwa gevoel in je mond, maar daags na trainen had ik altijd een beetje een deflated gevoel op dat wat ik getraint had, en dat is nu minder.
Misschien zijn er ook wel goedkopere alternatieven, want het is op basis van oa. Mais zetmeel dacht ik
[ Bericht 6% gewijzigd door RaymondK op 16-08-2014 10:53:16 ]![]()
Mr.J (topicfossiel) zweerde ook bij Vitargo, zelf nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:40 schreef RaymondK het volgende:
Ik wilde trouwens nog even laten weten dat ik die Vitargo probeerde, en hetlijkt er op dat ik er wel een beetje baat bij heb. Het is een carb reloader (vaak gebruikt door hardlopers). Deze werkt sneller dan gewone dextrose.
Ik doe weinig 10 of 20 gram voor het trainen en ruik niet/ minder naar amoniak. Niet meer want ' k heb zo een piek in mn bloedsuikerspiegel die heel mn training kan vergallen.
En
Het is smerig en net alsof je een natte suikerspin aan je tanden hebt kwa gevoel in je mond, maar daags na trainen had ik altijd een beetje een deflated gevoel op dat wat ik getraint had, en dat is nu minder.
Misschien zijn er ook wel goedkopere alternatieven, want het is op basis van oa. Mais zetmeel dacht ikOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Thanks dudes
Nu zo mooi mogelijk naar 115kg bulken(nu 111-112) en dan ga ik opnieuw een rustige cut proberen.
![]()
35quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
![]()
![]()
LOLquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wow, serieuze babyface dan.
Die heb ik uitgevonden ja. Gelukkig is het wat minder met meer massa en leeftijd nu, maar toen ik op mn 28e en ergens tussen de 65 en 68kg hooverde moest ik met een krat bier halen nog eens een keer mn ID laten zien.
![]()
![]()
![]()
HAHAHh.
Is misschien minder leuk als je 16 of 18 bent, babyface, maar als je boven de 25 komt is het alleen maar fijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is waar. Ik heb het tegenovergestelde. Ik zie er al sinds m'n 14e tien jaar ouder uit. Hartstikke tof als je op je 14e zonder probleem bier en sigaretten kunt gaan halen, dan ben je echt de man.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
Die heb ik uitgevonden ja. Gelukkig is het wat minder met meer massa en leeftijd nu, maar toen ik op mn 28e en ergens tussen de 65 en 68kg hooverde moest ik met een krat bier halen nog eens een keer mn ID laten zien.
![]()
![]()
![]()
HAHAHh.
Is misschien minder leuk als je 16 of 18 bent, babyface, maar als je boven de 25 komt is het alleen maar fijn.
Maar als je 24 bent en alle studentes vinden je te oud, is dat best wel kut.
Al scheelt het veel of ik me geschoren heb.![]()
Hehh. Mja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb het tegenovergestelde. Ik zie er al sinds m'n 14e tien jaar ouder uit. Hartstikke tof als je op je 14e zonder probleem bier en sigaretten kunt gaan halen, dan ben je echt de man.
Maar als je 24 bent en alle studentes vinden je te oud, is dat best wel kut.
Al scheelt het veel of ik me geschoren heb.
Toen niet, maar sinds ik train 5jr nu heb ik veel en veel meer baardgroei dan toen. Maar ik sjees het er elke dag af. Het laat je idd. Ouder lijken ja.![]()
Rare maataanduiding. 100gram en 2 scheppen. Haha.quote:[b]Op zaterdag 16 augustus 2014 10:40 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/182806]). Deze werkt sn
Misschien zijn er ook wel goedkopere alternatieven, want het is op basis van oa. Mais zetmeel dacht ik
Wat bedoel je precies?![]()
Ah ja idd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:41 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Rare maataanduiding. 100gram en 2 scheppen. Haha.
Wat bedoel je precies?
100gram van die vitargo, en daarbij 2 scheppen whey perfection. Schep is iets van 40 gram.
En dan 5 gram creatine. 'S ochtends doe ik ook 5 gram![]()
hhaha. Ben er 1 met een goeie gym aan het zoekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:52 schreef Ethanolic het volgende:
35 al Raydamn heb je je al ingeschreven voor een aanleunwoning?
![]()
![]()
Je hebt wel echt huge shoulders voor een natty man.
Ik begin bijna te twijfelen aan je natty claims.Deathlift or Die.![]()
LOLquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
Je hebt wel echt huge shoulders voor een natty man.
Ik begin bijna te twijfelen aan je natty claims.
Thanks i guess.
Op mn facebook staat Alex, mn neef. Ook schouder en chest genes hardcore lol
Wat Cor al zei, geneticaly challenged denk.
Hopelijk gaan we binnenkort een keer samen trainen en filmen
Als ik had zitten rioden had ik mn traps al wel opgepulled tot ver over mn oren denk lol. En mn kuitjes
Trouwens wel grappig om te zien, die jongen lacked precies ook op de punten als ik. Traps en kuiten.
Best wel soort van kanonnen van schouders heeft i en cepsen en chest.![]()
En 2 kindertjes, dus alleen maar respect voor hem. Hij zag alleen het licht toen die 20 was en niet 30 lol![]()
Over 15 jaar ben je de nieuwe Scooby. Twijfelt ook iedereen aan je nattyness.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
dus er is nog hoopquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
Thanks i guess.
Op mn facebook staat Alex, mn neef. Ook schouder en chest genes hardcore lol
Wat Cor al zei, geneticaly challenged denk.
Hopelijk gaan we binnenkort een keer samen trainen en filmen
Als ik had zitten rioden had ik mn traps al wel opgepulled tot ver over mn oren denk lol. En mn kuitjes
Trouwens wel grappig om te zien, die jongen lacked precies ook op de punten als ik. Traps en kuiten.
Best wel soort van kanonnen van schouders heeft i en cepsen en chest.![]()
En 2 kindertjes, dus alleen maar respect voor hem. Hij zag alleen het licht toen die 20 was en niet 30 lol
Hoewel ik zowaar schouders begin te zien bij mezelf, krengen liepen altijd in 1 rechte door naar mijn polsen.
Gopro ligt in tas, zodra het weer een keer stil eens weer eens wat progressie en form filmen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Die schouders. Je kan zo de rugby wereld in. Er zit daar linksonder een demoon btw, kijk maar uit.quote:![]()
![]()
Wat doen jullie trouwens als je mensen echt fouten ziet maken in de gym? Als in shit waarmee mensen zich kunnen blesseren dus.
Als mensen gekke dingen doen probeer ik altijd maar te denken 'ach, hun probleem'. Maar shit als deadliften vol op je rug en dan hyperextenden denk ik toch van tsja, als je daar flink gewicht mee gaat doen mag je lekker naar snapcity gaan. Ik zie er alleen niet uit als Ray dus mensen zullen al minder snel iets van je aannemen als je er iets van zou zeggen, en ik wil ook niet wijsneuzerig gaan doen.
(Vraag is vast vaker voorbij gekomen maar zag echt een drama verhaal gister)
WFPB!![]()
Ik ben net begonnen dus zeg eigenlijk ook nooit iets als ik wat zie. Zag bijvoorbeeld woensdag (toen ik zelf voor het eerst ging squatten) de gast voor mij bezig met een kilo of 100. Die stond half op z'n tenen, hielen van de grond, en nog ruim boven parallel. Toen had ik wel zoiets van tsja, moet ik wat zeggen, maar heb het maar gelaten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:12 schreef Dizorn het volgende:
Wat doen jullie trouwens als je mensen echt fouten ziet maken in de gym? Als in shit waarmee mensen zich kunnen blesseren dus.
Als mensen gekke dingen doen probeer ik altijd maar te denken 'ach, hun probleem'. Maar shit als deadliften vol op je rug en dan hyperextenden denk ik toch van tsja, als je daar flink gewicht mee gaat doen mag je lekker naar snapcity gaan. Ik zie er alleen niet uit als Ray dus mensen zullen al minder snel iets van je aannemen als je er iets van zou zeggen, en ik wil ook niet wijsneuzerig gaan doen.
![]()
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:12 schreef Dizorn het volgende:
Als ik samen met iemand bezig ben zeg ik uiteraard wel wat maar verder niet.
Ik werk niet in de gym, daar is personeel voor.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik zit in een folder met oude fotos te neuzen. Zal zo ff een foto van voor mn trainen posten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
dus er is nog hoop
Hoewel ik zowaar schouders begin te zien bij mezelf, krengen liepen altijd in 1 rechte door naar mijn polsen.
Gopro ligt in tas, zodra het weer een keer stil eens weer eens wat progressie en form filmen
Moet alleen wel slikken als ik ze zie weer omg. Zo dun, afschuwelijk gewoon.
![]()
![]()
Van voorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik zit in een folder met oude fotos te neuzen. Zal zo ff een foto van voor mn trainen posten.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik zit in een folder met oude fotos te neuzen. Zal zo ff een foto van voor mn trainen posten.
Geen referral hier.![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:10 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Die schouders. Je kan zo de rugby wereld in. Er zit daar linksonder een demoon btw, kijk maar uit.quote:LOLquote:
Geen echte poze pics in de zelfde houding, maar toch beetje een idee.
Oplopend zo ongeveer van 65kg naar de eerste spiegel pic van 75kg,90kg, en dan die van van de zomer en van gisteren. Op 112kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door RaymondK op 16-08-2014 15:54:53 ]![]()
Vocht ja bredebroeder. Hoelang was je al bezig?
Raymond. Zo laat je maar zien dat iedereen kan groeien.
Alleen als je die pics laat zien zou je toch echt twijfelen of je natty bent.
Hoe lang geleden was die eerste foto dan?
Toch niet minder dan 5 jaar of wel?
![]()
Ik geloof Ray altijd maar deze transformatie is zeker wel huge. Al denk ik dat je als juicer veel groter/droger en harder was geweest . Zeker respect bro!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:37 schreef Opblaaspop077 het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
[..]
LOL
Oplopend zo ongeveer van 65kg naar de eerste spiegel pic van 75kg,90kg, en dan die van van de zomer en van gisteren. Op 112kgsickenin polish Dbol gainzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Srs? Je ziet toch wel dat hij de definitie en hardheid van een juicer mistquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:37 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Gewoon sicke mass heeft ie
Deathlift or Die.![]()
Die kleding fotos en die waar ik zit te pionieren zijn jaar of 7 geleden. Maar dat geeft ongeveer aan hoe ik dr ongeveer 5,5 jr geleden mee begonnen ben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:37 schreef Opblaaspop077 het volgende:
en die eerste mirror pic in mn badkamer was van iets van 10 maanden trainen denk. zat er al wel bijna 10 kg bij lol. Dus je wil echt niet weten wat een gratenbaal het op 65 kg was zonder shirt![]()
Ik heb nog wel veel meer pics en zal eens een soort van timeline met kgs en trainings maanden gaan maken. Dan kun je ook duidelijk zien waar ik volledig stopte met racefiets lol
Komende november zou ik 6 jr trainen.
Het is gewoon van onregelmatig eten en alleen maar racefiets en kantoorbaantje naar keihard weights hardcore foodaddict deze fotos. Geen riods geen prohormones, niks van dat.
Gewoon kanen en trainen en slapen...![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Toch wel lekker dat cuttenGoed vol te houden ook tot nu toe, al meer dan een halve KG kwijt
![]()
Beter dat het vol te houden is voor je, want elke nacht starving wakker worden is echt naatje![]()
![]()
Kolootjes wat een progressie. Ecto naar grizzly bear. Eet je 1500g proteine/dag of wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:25 schreef RaymondK het volgende:
Die kleding fotos en die waar ik zit te pionieren zijn jaar of 7 geleden. Maar dat geeft ongeveer aan hoe ik dr ongeveer 5,5 jr geleden mee begonnen ben.
en die eerste mirror pic in mn badkamer was van iets van 10 maanden trainen denk. zat er al wel bijna 10 kg bij lol. Dus je wil echt niet weten wat een gratenbaal het op 65 kg was zonder shirt![]()
Ik heb nog wel veel meer pics en zal eens een soort van timeline met kgs en trainings maanden gaan maken. Dan kun je ook duidelijk zien waar ik volledig stopte met racefiets lol
Komende november zou ik 6 jr trainen.
Het is gewoon van onregelmatig eten en alleen maar racefiets en kantoorbaantje naar keihard weights hardcore foodaddict deze fotos. Geen riods geen prohormones, niks van dat.
Gewoon kanen en trainen en slapen...![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
LOL
Oplopend zo ongeveer van 65kg naar de eerste spiegel pic van 75kg,90kg, en dan die van van de zomer en van gisteren. Op 112kgGoed werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paar weken terug vakantiefoto's van 2007 gezien, daar was ik echt mega huge fat. 3 jaar geleden ook (103).
Ik zou nu kunnen stoppen en dan ben ik verder gekomen dan ik 2,5 jaar geleden voor mogelijk hield. Alleen weet ik dat ik nu nog verder kan gaan
En ik heb het al eerder een keer gedaan. Nu 93. Vorig jaar 87. Nu cutten naar 90/89 zodat die pens weg is en dan weer eten. Ik weet nu in ieder geval waar ik het beste op reageer qua trainen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Tuurlijk ben je natty. Maar als je de pics zo zou zien. In 7 jaar is het netjes. Met roids had het in 1,5 jaar gekund hahaha :p .
Geintje natuurlijk. Natty all the way.![]()
een week, 500g kan dus primaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:37 schreef Opblaaspop077 het volgende:
![]()
Heb je de week ervoor nog in een surplus gezeten? Dan vind ik 500g eigenlijk best weinig, omdat je dus ook flink wat vocht zou moeten hebben verloren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
een week, 500g kan dus prima
Hoe groot is je deficit?![]()
De week ervoor ging ik op onderhoud eten, ik zit 300 kcal onder m'n dagelijkse behoefte, doe 3x pw cardio waar ik ong. 300 kcal verbrand en 3x pw kickbox waar ik ongeveer 1200kcal verbrand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je de week ervoor nog in een surplus gezeten? Dan vind ik 500g eigenlijk best weinig, omdat je dus ook flink wat vocht zou moeten hebben verloren.
Hoe groot is je deficit?
Wat zou het dan moeten zijn, een KG?![]()
Is moeilijk te zeggen. Ik kan alleen zeggen dat ik bij m'n vorige cut na de eerste week 1,4 kg kwijt was, en de weken daarna meestal 0,5kg. M'n deficit was in de eerste week iets van 300, en de weken erna 400.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De week ervoor ging ik op onderhoud eten, ik zit 300 kcal onder m'n dagelijkse behoefte, doe 3x pw cardio waar ik ong. 300 kcal verbrand en 3x pw kickbox waar ik ongeveer 1200kcal verbrand.
Wat zou het dan moeten zijn, een KG?
Was je de week ervoor, toen je op onderhoud at, ook al afgevallen? Dat zou natuurlijk wel een hoop verklaren.![]()
Ja, maar niet zo heel veel. die halve KG is sinds 9/8/14quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is moeilijk te zeggen. Ik kan alleen zeggen dat ik bij m'n vorige cut na de eerste week 1,4 kg kwijt was, en de weken daarna meestal 0,5kg. M'n deficit was in de eerste week iets van 300, en de weken erna 400.
Was je de week ervoor, toen je op onderhoud at, ook al afgevallen? Dat zou natuurlijk wel een hoop verklaren.![]()
Misschien gewoon even afwachten. Als je volgende week weer 0,5kg kwijt bent is er natuurlijk niks aan de hand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo heel veel. die halve KG is sinds 9/8/14![]()
![]()
Het is even doorzetten, maar je kunt in een paar maanden je lichaam er totaal anders uit laten zien.![]()
Alleen jammer dat het bij mij op 10% vooral definitie zal zijn en niet veel massaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
Het is even doorzetten, maar je kunt in een paar maanden je lichaam er totaal anders uit laten zien.![]()
![]()
Ik dacht dat je maar tot 15% ging?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het bij mij op 10% vooral definitie zal zijn en niet veel massa![]()
Waarom cut je dan al?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het bij mij op 10% vooral definitie zal zijn en niet veel massaGeen referral hier.![]()
Jup rond de 14-15, iig tot ik weer sommige broeken pasquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar tot 15% ging?
Omdat ik er als een dikkie uitzie.quote:![]()
Maak je ook progress pics om te delen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jup rond de 14-15, iig tot ik weer sommige broeken pas
[..]
Omdat ik er als een dikkie uitzie.
no homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maak je ook progress pics om te delen?
no homoIk heb een begin pic, van toen ik begon aan de cut, maar die laat ik pas zien als het resultaat er isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tja, zo kan ik ook wel beginnen. Pas als BredeBroeder zijn progresspics laat zien post ik die van mij ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb een begin pic, van toen ik begon aan de cut, maar die laat ik pas zien als het resultaat er is
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Dealquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tja, zo kan ik ook wel beginnen. Pas als BredeBroeder zijn progresspics laat zien post ik die van mij ook.![]()
![]()
Leef je uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
Vraag me af of er nog ooit progress pics komen.
M.u.v. Ray.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
goede haircutquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Aangezien het over cutten gaat. Mijn laatste cut:
[ afbeelding ]![]()
![]()
5,5jr train ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:37 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Tuurlijk ben je natty. Maar als je de pics zo zou zien. In 7 jaar is het netjes. Met roids had het in 1,5 jaar gekund hahaha :p .
Geintje natuurlijk. Natty all the way.
Nice dude! Goed bezig dan !quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Goed werk
paar weken terug vakantiefoto's van 2007 gezien, daar was ik echt mega huge fat. 3 jaar geleden ook (103).
Ik zou nu kunnen stoppen en dan ben ik verder gekomen dan ik 2,5 jaar geleden voor mogelijk hield. Alleen weet ik dat ik nu nog verder kan gaan
En ik heb het al eerder een keer gedaan. Nu 93. Vorig jaar 87. Nu cutten naar 90/89 zodat die pens weg is en dan weer eten. Ik weet nu in ieder geval waar ik het beste op reageer qua trainenLOLquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:14 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Kolootjes wat een progressie. Ecto naar grizzly bear. Eet je 1500g proteine/dag of wat?
Protiens tussen de 200 en de 300 gram per dag. Meestal tegen de 300 aan
Kcals zijn wel kaolo hoog lol. 1000 meer dan de calculators zeggen. Carbs ook hoog
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 16-08-2014 22:18:25 ]![]()
Goeie progress, je abs komen goed naar voren en je chest ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hoeveel % ben je afgevallen?
![]()
Netjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Mooi man. Je borst lijkt duidelijk dikker en je deltsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deer in headlight look ook epic![]()
![]()
Vetpercentage? Geen idee, ik heb het nog nooit gemeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goeie progress, je abs komen goed naar voren en je chest ookHoeveel % ben je afgevallen?
![]()
Ja, helaas m'n armen wat minder. Daar ben ik meer verloren dan ik had verwacht, maar ik heb ook nog nooit zo ver gecut. Inmiddels zijn ze echter dikker dan voor m'n cut, terwijl ik 2-3 kilo lichter ben dan toen, en nog wat abs definitie heb.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mooi man. Je borst lijkt duidelijk dikker en je delts
Deer in headlight look ook epic![]()
![]()
Je hebt wel gewoon big ass armen chef :-D Zal misschien net geweest zijn of hoevol je stond kwa glyc/vocht. Verschilt perdag bij mij iig. Hoe nauwkeurig ik ook voeding doe.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, helaas m'n armen wat minder. Daar ben ik meer verloren dan ik had verwacht, maar ik heb ook nog nooit zo ver gecut. Inmiddels zijn ze echter dikker dan voor m'n cut, terwijl ik 2-3 kilo lichter ben dan toen, en nog wat abs definitie heb.
Keertje ruk geslapen en 't is gelijk minder![]()
Je armen zien er voor en na juist goed uit. Ik denk dat het door de hoek waaronder de foto is genomen komt, maar ik zou bijna denken dat je wat meer aan je rear delts zou moeten doen. Maar zoals ik al zei, dat kan goed aan de foto liggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, helaas m'n armen wat minder. Daar ben ik meer verloren dan ik had verwacht, maar ik heb ook nog nooit zo ver gecut. Inmiddels zijn ze echter dikker dan voor m'n cut, terwijl ik 2-3 kilo lichter ben dan toen, en nog wat abs definitie heb.![]()
Rear delts is een van de dingen waar ik deze bulk aan het werken ben. Daarnaast ook traps en kuiten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je armen zien er voor en na juist goed uit. Ik denk dat het door de hoek waaronder de foto is genomen komt, maar ik zou bijna denken dat je wat meer aan je rear delts zou moeten doen. Maar zoals ik al zei, dat kan goed aan de foto liggen.![]()
Goede cut, duidelijke foto`squote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2014 10:41:40 ]![]()
Zo.
De cut gaat nu beginnen en ik ben mentaal voorlopig even klaar met 5/3/1 en ga denk ik de volgende split volgen. Het doel is uiteraard zoveel mogelijk massa en kracht te bewaren tijdens de cut. Daarom pak ik een keer per week de main lifts op massa en een keer op kracht (OHP niet op kracht ivm schouder belasting na bench).
Ma: benen + schouders
- Squat 3x8
- Leg press 3x8-10
- Good morning 3x8-10
- Overhead press 3x8-10
- Lateral raise 3x8-10
- Rotator cuffs 3x15
Di: rug + biceps
- Deadlift 3x8
- Seated row 3x8-10
- Pull ups (wide grip) 25x
- Face pull 3x12-15
- Biceps curl 3x8-10
- Hammer curl 3x8-10
Wo: borst + triceps
- Bench 3x8
- Incline bench: 3x8
- DB fly 3x8-10
- Narrow grip floor press 3x8-10
- Triceps push down 3x8-10
Do: rust / cardio 30 mins
Vr: Full-body + buik
- Squat 3x5
- Bench 3x5
- Deadlift 1x5
- Chin-ups 36x
- Planks
Za: rust
Zo: rust / cardio 30 mins"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Druk schemaquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef star_gazer het volgende:
Zo.
De cut gaat nu beginnen en ik ben mentaal voorlopig even klaar met 5/3/1 en ga denk ik de volgende split volgen. Het doel is uiteraard zoveel mogelijk massa en kracht te bewaren tijdens de cut. Daarom pak ik een keer per week de main lifts op massa en een keer op kracht (OHP niet op kracht ivm schouder belasting na bench).
Ma: benen + schouders
- Squat 3x8
- Leg press 3x8-10
- Good morning 3x8-10
- Overhead press 3x8-10
- Lateral raise 3x8-10
- Rotator cuffs 3x15
Di: rug + biceps
- Deadlift 3x8
- Seated row 3x8-10
- Pull ups (wide grip) 25x
- Face pull 3x12-15
- Biceps curl 3x8-10
- Hammer curl 3x8-10
Wo: borst + triceps
- Bench 3x8
- Incline bench: 3x8
- DB fly 3x8-10
- Narrow grip floor press 3x8-10
- Triceps push down 3x8-10
Do: rust / cardio 30 mins
Vr: Full-body + buik
- Squat 3x5
- Bench 3x5
- Deadlift 1x5
- Chin-ups 36x
- Planks
Za: rust
Zo: rust / cardio 30 mins
Noobvraag, wat is het nut van legpresses als je ook al squat die dag?![]()
Valt wel mee qua drukte toch? 4 dagen per week in de gym (max 6 oefeningen) en 2 keer per week een kort loopje of wat baantjes trekken. Moet te doen zijn lijkt me.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Druk schema
Noobvraag, wat is het nut van legpresses als je ook al squat die dag?
Mijn squat is niet mijn beste lift en heb het gevoel dat ik ivm techniek (en lichaamsbouw) niet alles eruit haal en dus mijn quads niet optimaal belast. Met leg presses kan ik de quads nog even lekker afmaken dus
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
[..]
[..]
[..]
LOL
Oplopend zo ongeveer van 65kg naar de eerste spiegel pic van 75kg,90kg, en dan die van van de zomer en van gisteren. Op 112kgEcht een bruut fysiek, goede massa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je nu zou cutten richting <10% zodat all them striations en veins goed zichtbaar worden is het helemaal leip en kan je zo een sponsored athlete worden. Of vind je een bulky look mooier?
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: