Deelnemersquote:De succesvolle kennisquiz is weer iedere werkdag om 20:30 uur te zien op Nederland 2. Onder leiding van presentator Philip Freriks en het kritisch oog van eenmansjury Maarten van Rossem gaan dagelijks 3 prominente Nederlanders de strijd aan in de vragenarena. Op vrijdag 29 augustus is de finale en weten we wie deze zomer De slimste mens is geworden!
Fijn van die mods die het goede voorbeeld gevenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als iemand doet als een mongool, mag je dat best zo zeggen
Meestal hou je niks over van een tia. Kan wel ja, en het begin kan er wel wat hangen ja, maar dat trekt weer bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarna sta je alleen niet meer helemaal waterpas.
Sorry, is het woord mongool te gevoelig voor je tere zieltje? Het spijt me als ik afbreuk heb gedaan aan je onschuldquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fijn van die mods die het goede voorbeeld geven
Maar na een fles voel je je wel beroerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een tia maria niet in ieder geval.
En nog provoceren ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, is het woord mongool te gevoelig voor je tere zieltje? Het spijt me als ik afbreuk heb gedaan aan je onschuld
Ik vind het ook niet kunnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fijn van die mods die het goede voorbeeld geven
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:03 schreef smegmanus het volgende:
Godverdomme alle mods zijn mongolen hier man.
Jij ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:03 schreef smegmanus het volgende:
Kom vechten dan havikneus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:03 schreef smegmanus het volgende:
Lonicaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:07 schreef Vriezzer het volgende:
Even dacht ik Lonica, want redhead.
Maar ik mag wel stellen dat ik van Lonicanaar Lonica
ben gegaan.
Vergelijk jij nu FOK! met de Schilderswijk?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tijd voor een tegendemonstratie in dit topic
[ afbeelding ]
De Schilderswijk FOK is van ons!!1!
Hahahaha een schele en een scheefbek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:07 schreef Monolith het volgende:
Zei hij nou dat vd dunk er de volgende keer zat?
Tis toch wat joh! Naar de grote stad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over een week woon ik in Groningen stad
#exitstadskanoal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Heel goed, beetje in Vera hangen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over een week woon ik in Groningen stad
#exitstadskanoal
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:07 schreef Monolith het volgende:
Zei hij nou dat vd dunk er de volgende keer zat?
Neefje van Peterrrr.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahaha een schele en een scheefbek.
[ afbeelding ]
Nee, in Santanaquote:
Amsterdammers die uit de hoogte doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Tis toch wat joh! Naar de grote stad.
Nou ja groot.
quote:
Dat mogen wijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Amsterdammers die uit de hoogte doen
[..]
[ afbeelding ]
Hmm nah
Danny Vera maakt echt kwaliteitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mogen wij![]()
Is die Vera de club van Danny? Dan ga ik er heen man
De CD van hem is echt leuk! Op LP heb ik hem ook 1x afgespeeld, maar dat omdraaien is kutquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Danny Vera maakt echt kwaliteitOp m'n telefoon zijn diverse nummers van hem terug te vinden.
Hele versie van Danny Vera - Wicked Game al kunnen vinden?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Danny Vera maakt echt kwaliteitOp m'n telefoon zijn diverse nummers van hem terug te vinden.
Heb er wel eens van gedroomd hoe het zou zijn om 'm tussen die tetten te leggen..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn tv te lang op Nederland 2 laten hangen. Waarom werd er een fragment van vies dikke Karin Bloemen getoond, waarom.
Die nieuwste? Distant Rumble?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
De CD van hem is echt leuk! Op LP heb ik hem ook 1x afgespeeld, maar dat omdraaien is kut
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hele versie van Danny Vera - Wicked Game al kunnen vinden?
Ja die, die heb ik toen gekocht na zijn concert, uit handen van Eschaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die nieuwste? Distant Rumble?
Staan inderdaad leuke nummers op
Nou ik zou er geen nee tegen zeggenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie heeft dan weer liever dat Vera hem een beetje in haar hangt
Cor heeft weer een sc gevonden om in te hangen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie heeft dan weer liever dat Vera hem een beetje in haar hangt
Oh ik heb het weer gedaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Cor heeft weer een sc gevonden om in te hangen.
Ik stuur specularium op je af.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb het weer gedaanIk ga al, doei.
Dat zou een beetje lullig zijn voor degene die de vrijdag ervoor instroomt, als die bij voorbaat al zou weten dat hij maandag niet meer terug hoeft te komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:21 schreef BobW het volgende:
Hoe veel doen er mee in de finaleweek? Jan-Jaap was 6e en kon niet meedoen, maar als ze maandag tot en met vrijdag doen kunnen er toch 7 meedoen?
De twee die de vrijdag voor de finale overleven + de vijf beste kandidaten = 7.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:21 schreef BobW het volgende:
Hoe veel doen er mee in de finaleweek? Jan-Jaap was 6e en kon niet meedoen, maar als ze maandag tot en met vrijdag doen kunnen er toch 7 meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |