Ik wil NU spelen.twitter:Ronsonagga twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 20:19:08@GKJJ ik weet wel dat ik die PT demo letterlijk 5 seconden heb gespeeld en nu NIET verder durf. reageer retweet
Demo van een horrorgame volgens mij, iets interactiefs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Wat is dat P.T. eigenlijk ? Een filmpje of demo/spel ?
Volgens mij is het een demo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Wat is dat P.T. eigenlijk ? Een filmpje of demo/spel ?
Ik vond het juist vanwege het ontbreken van die titels een erg sterke conferentie. Erg veel nieuwe dingen laten zien, goed tempo, en bam bam bam achter elkaar nieuwe beelden. Dit is zoals het hoort. Al die grote AAA titels krijgen toch wel genoeg aandacht buiten de conferenties om.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Sodapoppin het volgende:
Viel allemaal tegen dit. Het echte werk zoals GTAV, Uncharted4 etc zullen ze wel bewaren voor tijdens de Sony persconferentie binnenkort
Dit, was prima. Zat wat me geen flikker deed, en zat waar ik heel erg benieuwd naar ben. Zo hoort het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik vond het juist vanwege het ontbreken van die titels een erge sterke conferentie. Erg veel nieuwe dingen laten zien, goed tempo, en bam bam bam achter elkaar nieuwe beelden. Dit is zoals het hoort. Al die grote AAA titels krijgen toch wel genoeg aandacht buiten de conferenties om.
En GTAV zou toch zonde van de tijd zijn, iedereen heeft die game gespeeld, en het gaat toch wel verkopen. En Uncharted 4 is nog lang niet af, zou me niets verbazen als we daar tot volgend jaar E3 niets meer van zien.
Wat is de gameplay? Ja, toffe plaatjes, maar ik zag alleen maar oermensen en dieren in verschillende settings. Wat moet je doen?quote:
QFT. Wat een contrast met de XBOX conferentie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik vond het juist vanwege het ontbreken van die titels een erge sterke conferentie. Erg veel nieuwe dingen laten zien, goed tempo, en bam bam bam achter elkaar nieuwe beelden. Dit is zoals het hoort. Al die grote AAA titels krijgen toch wel genoeg aandacht buiten de conferenties om.
En GTAV zou toch zonde van de tijd zijn, iedereen heeft die game gespeeld, en het gaat toch wel verkopen. En Uncharted 4 is nog lang niet af, zou me niets verbazen als we daar tot volgend jaar E3 niets meer van zien.
Bij mij stond er wel dat het een 'demo' is. NL had ik als taal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef Sodapoppin het volgende:
Er staat niet bij dat het een Demo is. Misschien is het een volledige kleine game ?
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het echte werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Sodapoppin het volgende:
Viel allemaal tegen dit. Het echte werk zoals GTAV, Uncharted4 etc zullen ze wel bewaren voor tijdens de Sony persconferentie binnenkort
Het is een demoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef Sodapoppin het volgende:
Er staat niet bij dat het een Demo is. Misschien is het een volledige kleine game ?
[ afbeelding ]
twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 20:32:21PS4 firmware 2.0 coming soon, with Share Play! Full details: http://t.co/EWkdf7j41m #PlayStationGC reageer retweet
Eindelijk, dit was op de reveal beloofd. Waarom laten ze zoiets belangrijks niet zien in de persconefrentiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef Cikx het volgende:
twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 20:32:21PS4 firmware 2.0 coming soon, with Share Play! Full details: http://t.co/EWkdf7j41m #PlayStationGC reageer retweet
Is een rerun Is gelulquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef maniack28 het volgende:
Twitch is nog steeds bezig he:
http://www.twitch.tv/playstation
Zit nu in een gang waar een deur open staat en waar een baby loopt te janken. Ik zit al een kwartier overal heen en weer te lopen en naar alles te kijken maar ik snap echt geen neuk van het spel. Kutspel dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:51 schreef Morri het volgende:
Net even geprobeerd, maar snap er de ballen van.
Ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:55 schreef Cikx het volgende:
Zitten er jumpscares in, want ik vind het nu al eng.
Blijf bij de deur staan die op een kier staat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Zit nu in een gang waar een deur open staat en waar een baby loopt te janken. Ik zit al een kwartier overal heen en weer te lopen en naar alles te kijken maar ik snap echt geen neuk van het spel. Kutspel dus
En druk op R3quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Blijf bij de deur staan die op een kier staat.
Dat doe ik maar er gebeurt niksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Blijf bij de deur staan die op een kier staat.
Druk op R3!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:59 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Dat doe ik maar er gebeurt niksalle andere deuren zijn locked
Ja gedaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Druk op R3!
Ik wil niet meer verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:02 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja gedaanEen jankend ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom er alleen niet meer uit![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:02 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kon het even beter in een spoiler zetten. Maar gaat over het verloop van de game, ben niet veel verder dan jullie. Verhaal kan wel bijzonder zijn als het zo wordt verteld.![]()
Wat spelen jullie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:55 schreef Cikx het volgende:
Zitten er jumpscares in, want ik vind het nu al eng.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een jankend iets![]()
Kom er alleen niet meer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een jankend iets![]()
Kom er alleen niet meer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:07 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]Pussy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Behalve dat die cheap jumpscare is het niet echt eng of zo.
![]()
[..]God tering gebeurde echt netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga het wel kopen, al is het om het verhaal, hoe het gebracht wordt met die foto's, kleine hints, en die (toffe) stem van de radio. Ga niks meer in de spoiler zetten, het is een demo.
Maar hoorde jullie ook die tip toen dat @#$% gebeurde?![]()
bwhahah. Ik zat echt vet gefocused te kijken naar mn scherm man, want ik wist niet wat ik moest doen... opeens dat dusquote:![]()
![]()
![]()
Ik ben een stream ervan aan 't kijken, want ik kan het zelf niet spelen.![]()
Misschien is hij verder?
http://www.twitch.tv/versusthestream![]()
Denk (hoop) niet dat het een volledig spel wordt eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:09 schreef Disker91 het volgende:
Ga het wel kopen, al is het om het verhaal, hoe het gebracht wordt met die foto's, kleine hints, en die (toffe) stem van de radio.![]()
Denk de grootte qua Outlast. Maar van mij mag er wel eens een goede horror game uitkomen, met een goed verhaal (en meer dan alleen cheap jumpscares). Sfeertje was wel grappig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef Retarded het volgende:
[..]
Denk (hoop) niet dat het een volledig spel wordt eigenlijk![]()
Was tof gedaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef Sodapoppin het volgende:
'Look behind you. I said; look behind you.' Tiefus radio![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
bwhahah. Ik zat echt vet gefocused te kijken naar mn scherm man, want ik wist niet wat ik moest doen... opeens dat dus![]()
![]()
![]()
Gast op die twitch is wel een stuk verder. Start het zo weer even op. Misschien weer ff streamen, dat we allemaal ff uitzoeken hoe we verder komen? Die R3 knop om te kijken is wel crack, had liever de bumpers of triggers gehad.![]()
Ik kijk horrorfilms ook niet om het verhaal, maar om meegenomen te worden in de fucked up fantasie van de maker. P.T. slaagt daar aardig in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Denk de grootte qua Outlast. Maar van mij mag er wel eens een goede horror game uitkomen, met een goed verhaal (en meer dan alleen cheap jumpscares). Sfeertje was wel grappig.![]()
Zoiets bedoel ik ook, het moet gewoon kloppen, de maker moet zijn visie kunnen overbrengen, dat ging hier wel aardig voor mijn gevoel. En een luguber verhaal maakt het alleen maar mooier. Outlast verpeste het voor mij na een paar uurquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kijk horrorfilms ook niet om het verhaal, maar om meegenomen te worden in de fucked up fantasie van de maker. P.T. slaagt daar aardig in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er was echt 1 jumpscare tot nu toe waarvan mn hart sneller ging kloppennadat je de badkamer weer uit gaat zeg maar.
Blijft dit de hele game zo door gaan trouwens? Elke keer opnieuw de gang inlopen ?![]()
R3quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik kom niet verder, deur staat op een kier, baby huilt, en nu?![]()
Door de kier blijven kijken en R3. Beetje onhandig gedaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik kom niet verder, deur staat op een kier, baby huilt, en nu?![]()
Hahaquote:Nadat je de badkamer weer uitloopt heb je het ergste alweer gehad. Valt allemaal wel mee daarna...
![]()
Niet dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:19 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
HahaNadat je de badkamer weer uitloopt heb je het ergste alweer gehad. Valt allemaal wel mee daarna...
![]()
![]()
Oh tof... staat hier ook in de download, straks even met de koptelefoon op in het donker spelen.quote:American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Heb je nog effe een DM gestuurd. Zeg het hier maar effequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Sodapoppin het volgende:
Viel allemaal tegen dit. Het echte werk zoals GTAV, Uncharted4 etc zullen ze wel bewaren voor tijdens de Sony persconferentie binnenkort![]()
![]()
Ja, maar hij zit al een tijdje vast. En zijn kat zit op de achtergrond te mauwen. Hilarischquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/versusthestream
Hij is redelijk ver denk ik.Kat wil aandacht.
![]()
Dat is het geluidje als hij een follow krijgt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:27 schreef Morri het volgende:
[..]
Ja, maar hij zit al een tijdje vast. En zijn kat zit op de achtergrond te mauwen. HilarischKat wil aandacht.
![]()
![]()
Ohquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:28 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat is het geluidje als hij een follow krijgt.Ik kijk te weinig twitch geloof ik.
![]()
The Stanley Parablequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel baas als ze een hele game kunnen bouwen rond 1 gang
Tof om te spelen
(wel iets meer dan 1 gang though)![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check je DM ouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, hij zegt ook steeds thanks *naam*, na het geluidje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:29 schreef Morri het volgende:
[..]
OhIk kijk te weinig twitch geloof ik.
![]()
True, ook gespeeld, was ook wel interessant ja!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
The Stanley Parable
Tof om te spelen
(wel iets meer dan 1 gang though)![]()
P.T. is best wel saai op enige jumpscares na dan. Het feit dat je elke keer dezelfde gang in loopt hoeft van mij niet...![]()
thnx ff kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/versusthestream![]()
WTF eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:41 schreef RRuben het volgende:
WTF eenHehe jup deze game is messed upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:41 schreef Morri het volgende:
Heb ik het net gemist...
Wat was de clou? (in een spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke weet iemand trouwens hoe je aan het begin van TLOU moet je langs zo'n zombie lopen. En heb je een vent met een pistol bij je wat moet je dan doen?![]()
Heb volgen en vluchtenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef Fokker101 het volgende:
Oke weet iemand trouwens hoe je aan het begin van TLOU moet je langs zo'n zombie lopen. En heb je een vent met een pistol bij je wat moet je dan doen?Heb je geen nederlandse ondertiteling aan staan ?
![]()
Vierkantje bashen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef Fokker101 het volgende:
Oke weet iemand trouwens hoe je aan het begin van TLOU moet je langs zo'n zombie lopen. En heb je een vent met een pistol bij je wat moet je dan doen?![]()
Ja maar die vent met die pistol blijft stilstaan bij zo'n hek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Heb volgen en vluchtenHeb je geen nederlandse ondertiteling aan staan ?
![]()
gewoon sprintje, precies hetzelfde als in FIFAquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef Fokker101 het volgende:
Oke weet iemand trouwens hoe je aan het begin van TLOU moet je langs zo'n zombie lopen. En heb je een vent met een pistol bij je wat moet je dan doen?leef de leven![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef RRuben het volgende:
[..]
gewoon sprintje, precies hetzelfde als in FIFA![]()
![]()
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Oh godIk zou in m'n broek schijten, live on stream
![]()
![]()
ik vind het nu al eng als ik het een beetje kijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Oh godIk zou in m'n broek schijten, live on stream
leef de leven![]()
infinite loop met die gang denk ik en dan gewoon random teksten die je hoordquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:50 schreef Disker91 het volgende:
Meh, niet echt. Sfeer is wel heel tof. Ik dig dit spel wel. Lange demo btw.leef de leven![]()
Kan me niet voorstellen dat P.T. na deze demo een volledige game wordt trouwens. Ongeveer alle trucjes zijn al gebruikt denk ik?![]()
Kan me ook niet voorstellen dat ze een gratis demo releasen, ze willen er toch geld aan verdienen lijkt me.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Kan me niet voorstellen dat P.T. na deze demo een volledige game wordt trouwens. Ongeveer alle trucjes zijn al gebruikt denk ik?quote:![]()
![]()
![]()
Share Playquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:00 schreef Sodapoppin het volgende:
wat is dat playstation Share Play eigenlijk precies ?
"The best way to think about Share Play is like a “virtual couch”. PlayStation 4 will create an online local co-op experience by allowing you to invite a friend to join your game—even when they don’t own a copy of it."
en
"With Share Play, you can even jump into a game to assist a friend. For example, if there is part of a game that you can’t quite finish, you can invite a friend to take over your controls. Like handing over the controller to a friend on your couch, your screen will be shared as your friend gets through the part of the game that has been giving you trouble—can’t get past that part in The Last of Us: Remastered when you’re hanging upside down? Get a little help."![]()
True, of het is een Techdemo die zo solide was dat ze besloten hebben om deze toch te releasenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ze een gratis demo releasen, ze willen er toch geld aan verdienen lijkt me.
[..]![]()
![]()
![]()
geloof me, het is een infinite loopquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ze een gratis demo releasen, ze willen er toch geld aan verdienen lijkt me.
[..]
leef de leven![]()
Toch zitten er steeds nieuwe elementen in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
geloof me, het is een infinite loop![]()
![]()
Wat een nare game... die baby deed me trouwens heel erg aan de baby van eraserhead denken. Dat kan geen toeval zijn:
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
wow... met name dat eerste is echt geniaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:05 schreef Morri het volgende:
[..]
Share Play
"The best way to think about Share Play is like a “virtual couch”. PlayStation 4 will create an online local co-op experience by allowing you to invite a friend to join your game—even when they don’t own a copy of it."
en
"With Share Play, you can even jump into a game to assist a friend. For example, if there is part of a game that you can’t quite finish, you can invite a friend to take over your controls. Like handing over the controller to a friend on your couch, your screen will be shared as your friend gets through the part of the game that has been giving you trouble—can’t get past that part in The Last of Us: Remastered when you’re hanging upside down? Get a little help."American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
ja gewoon 5-10 dingen die gecombineerd worden waardoor je heel veel mogelijkheden krijgt, kansberekeningquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Toch zitten er steeds nieuwe elementen in.leef de leven![]()
klinkt wel beperkt, benieuwd wat er allemaal kan. Alleen coöp dus, benieuwd hoe en wat precies dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
wow... met name dat eerste is echt geniaal.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dit impliceert dat je bijv. spellen als Fifa en NHL vanuit twee player tegen twee player kan doen, terwijl die persoon niet naast je zit op de bank maar via de virtual couch speelt. Dat is echt een huge improvement.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klinkt wel beperkt, benieuwd wat er allemaal kan. Alleen coöp dus, benieuwd hoe en wat precies dan.
Also: je kan dan dus Towerfall Ascension gewoon met je online vrienden spelen?Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Op de E3 kon je ook een game avn iemand overnemen. Misschien komt dat er ook in (mag blijven hopen).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klinkt wel beperkt, benieuwd wat er allemaal kan. Alleen coöp dus, benieuwd hoe en wat precies dan.![]()
maar het houd nooit op?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Toch zitten er steeds nieuwe elementen in.
Ik vind hem iig na 5 minuten al bloed irritant worden
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Wat ik trouwens niet snap. Dat aan het begin van TLOU dat meisje eerst klein is en nu groot hoort dat zo?![]()
dat wel ja. 1 vs 1? Samen fifa clubs spelen met anderen? Samen een 4 player coop spel doen waarbij nog 2 anderen kunnen meedoen? vragen vragenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dit impliceert dat je bijv. spellen als Fifa en NHL vanuit twee player tegen twee player kan doen, terwijl die persoon niet naast je zit op de bank maar via de virtual couch speelt. Dat is echt een huge improvement.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
... skip je de cutscenes ofwa?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:15 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik trouwens niet snap. Dat aan het begin van TLOU dat meisje eerst klein is en nu groot hoort dat zo?leef de leven![]()
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar het houd nooit op?
Ik vind hem iig na 5 minuten al bloed irritant worden![]()
Gast.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:15 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik trouwens niet snap. Dat aan het begin van TLOU dat meisje eerst klein is en nu groot hoort dat zo?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Dude really?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:08 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja gewoon 5-10 dingen die gecombineerd worden waardoor je heel veel mogelijkheden krijgt, kansberekening![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:15 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik trouwens niet snap. Dat aan het begin van TLOU dat meisje eerst klein is en nu groot hoort dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje opletten hoor, anders snap je straks weinig van het verhaal![]()
![]()
Nee? maar ik dacht dat die hele game uit dat kleine meisje bestaat. Stond wel 20 jaar later maar oke.quote:![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:18 schreef Morri het volgende:
[..]O, oke thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet je fifa maar weer gaan spelen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:15 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik trouwens niet snap. Dat aan het begin van TLOU dat meisje eerst klein is en nu groot hoort dat zo?![]()
hahaha in dat twitch kanaal pleurde ik dit erop. Toen hij een stem hoorde (waar je niks uit kon opmaken).
He said: "The baby, which was torn out of the mother’s womb, shall know no love. The mother has sinned, so her child must suffer. Bring them back together so that their flesh me be one again."
Las hij het voor. Hij keek een beetje verbaasd![]()
![]()
Een gast van Sony op zijn stream:quote:Wmikkel: For now we've only released this teaser on the PlayStation Store. At this point I can not really say more. And I. myself, has been to scared to try the game out myself![]()
gister wou je hem misschien alleen oppikken als ik 2euro was en nu vind je hem vet hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:36 schreef Sodapoppin het volgende:
HOhokum is best een prima spel manleef de leven![]()
What kind of soda is in the can, lol.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:43 schreef Disker91 het volgende:
Nog een keer mijn tekst. Mijn doel in mijn leven is bereikt![]()
![]()
Verveel me echt dodelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
What kind of soda is in the can, lol.![]()
![]()
Ja de scare-factor gaat een beetje tenonder door de puzzelfactor, duurt vrij lang tot er echt weer iets gebeurd.![]()
Damn, Sony bracht wel games op haar conferentie zeg. Vooral geinteresseerd in Rime en Wild.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Same here, vooral wild zag er veel belovend uit voor mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:54 schreef speknek het volgende:
Damn, Sony bracht wel games op haar conferentie zeg. Vooral geinteresseerd in Rime en Wild.![]()
Wel opvallend trouwens dat ie alleen nog maar geel licht heeft. Hij zal wel wat moeten doen tijdens het gele licht.![]()
Wat is TLOU baas man. En nee ik zal het niet over FIFA hebben. Maar sleept je wel mee dat verhaal. Echt wel een mooie game. Wel moeilijk speel op overlever.![]()
Kon ik het maar weer voor de eerste keer spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Fokker101 het volgende:
Wat is TLOU baas man. En nee ik zal het niet over FIFA hebben. Maar sleept je wel mee dat verhaal. Echt wel een mooie game. Wel moeilijk speel op overlever.![]()
Je bent pas net begonnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Fokker101 het volgende:
Wat is TLOU baas man. En nee ik zal het niet over FIFA hebben. Maar sleept je wel mee dat verhaal. Echt wel een mooie game. Wel moeilijk speel op overlever.Maar het spel is echt top inderdaad, met een meeslepend verhaal.
![]()
Blauw omg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:55 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel opvallend trouwens dat ie alleen nog maar geel licht heeft. Hij zal wel wat moeten doen tijdens het gele licht.![]()
Ja dus dan kan ik het toch wel een leuke game vinden? Vind hem nou al serieus een van de betere game's die ik heb gespeeld. Beloofd nog wat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef Morri het volgende:
[..]
Je bent pas net begonnenMaar het spel is echt top inderdaad, met een meeslepend verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is iemand al ver met P.T ?
ik zit vast in de rode hal waar je doorheen moet rennenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Met die ogen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
Is iemand al ver met P.T ?
ik zit vast in de rode hal waar je doorheen moet rennen![]()
got itquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
ben ik al bijna klaar?quote:
ben misselijk as fuckOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Fokker101 het volgende:
Ik hoorde trouwens ook iets van dat er geluid uit je controller komt bij TLOU?Alleen als je zaklamp flikkert dan moet je je controller schudden en dan komt er wat geluid uit volgens mij. Voor de rest niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Fokker101 het volgende:
Ik hoorde trouwens ook iets van dat er geluid uit je controller komt bij TLOU?Ligt eraan hoe snel je die andere ''puzzels'' oplost. Het kan lang duren als je het niet snapt, zoals die guy waar ik nu naar zit te kijken die zit nu al een uur op hetzelfde stuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben ik al bijna klaar?
ben misselijk as fuck![]()
![]()
oh haha, einde.
Mja vond t nou niet echt een top ding, leuk voor dat uurtje dat wel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
maar t begint gewoon weer opnoeuw ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Alleen als je zaklamp flikkert dan moet je je controller schudden en dan komt er wat geluid uit volgens mij. Voor de rest niet.
[..]
Ligt eraan hoe snel je die andere ''puzzels'' oplost. Het kan lang duren als je het niet snapt, zoals die guy waar ik nu naar zit te kijken die zit nu al een uur op hetzelfde stuk.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was dus niet het einde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar t begint gewoon weer opnoeuw ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja dus dan kan ik het toch wel een leuke game vinden? Vind hem nou al serieus een van de betere game's die ik heb gespeeld. Beloofd nog wat.Dude... really? Dan heb je nog niet eens 1/10e van de game gedaan... verhaal is nog niet eens echt begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en "die vader" heet Joel
![]()
Dan ben je er echt nog laaaang nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar t begint gewoon weer opnoeuw ?![]()
![]()
bahquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan ben je er echt nog laaaang nietOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
wat kijken jullie ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Dit zit trouwens aan het begin toch ook al? Dit heb ik namelijk ook gehad.
Geen idee hij had het wel door ofzo als het waar was, en precies op dat moment gebeurde dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Dit zit trouwens aan het begin toch ook al? Dit heb ik namelijk ook gehad.![]()
![]()
Dit heb ik in het begin gehad. Je gaat gewoon 'dood'. De radio gaf die waarschuwing net zoals wij al hadden gehad.![]()
Ja precies.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:38 schreef Disker91 het volgende:
Dit heb ik in het begin gehad. Je gaat gewoon 'dood'. De radio gaf die waarschuwing net zoals wij al hadden gehad.
Haha hij gaat nu het 'Telefoonnummer' bellen![]()
![]()
Pff ik zit weer vast, iemand een idee wat je erna moet doen ?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
Pff ik zit weer vast, iemand een idee wat je erna moet doen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:53 schreef Cikx het volgende:
[..]weet je toevallig de rechter top te vinden ? Zoek me kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu bij een lastige missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Fokker101 het volgende:
Ben nu bij een lastige missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je toevallig de rechter top te vinden ? Zoek me kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef Cikx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe de fuck heb je dat ooit allemaal gevonden ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
oh das leuk, foto compleet en nog veranderd er niets
Via de stream van die versusthestream denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe de fuck heb je dat ooit allemaal gevonden ?![]()
![]()
Die gast zijn stream kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe de fuck heb je dat ooit allemaal gevonden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:14 schreef Disker91 het volgende:
Wat een muts, is die klok eindelijk uit, loopt i er bijna voorbij.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef Disker91 het volgende:
WOW SILENT HILL (PS4 exclusive?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Dit kun je inderdaad haast nooit oplossen als je het niet weet. Ik denk dat het zo cryptisch gemaakt is om hype te creëren voor deze aankondiging.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Disker91 het volgende:
Als het spel net zo cryptisch gaat worden, en dit maar één klein gedeelte is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daryl Dixon?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:49 schreef Jimbo het volgende:
Gewoon groen licht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe doe je t nou?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Ah hij heeft het eindelijk gered!
ik ben echt al een uur verdwaald ofzoOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook een stuk gemist, hij gaat nu 'speed'runnen, dus goed oplettenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe doe je t nou?
ik ben echt al een uur verdwaald ofzo![]()
![]()
Ik denk dat het gewoon third-person gaat worden. En dit even vanuit een ander perspectief was voor de teaser zelf. Ik hoop op zoiets in first-person. Maar dan huur je Daryl niet in, aangezien je zijn gezicht dan alleen in cut-scenes en spiegels ziet![]()
![]()
Het is een grap héquote:. MGS fans snappen deze grap wel
[ Bericht 10% gewijzigd door Disker91 op 13-08-2014 02:05:52 ]![]()
gast, bol heeft zoiets als placeholders, kortom ze vullen soms maar wat in. Sowieso: Minecraft is zo 2012, waarom zou ik weer een andere port willen spelen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef Sodapoppin het volgende:
Volgens bol.com komt Minecraft ps4 op ''15-09-2014'' uit.
Hij zou toch in augustus uitkomen ?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Wtf, een nieuwe silent hill van Kojima en Guillermo del Toro??!?? Ik zit al op de hype train!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:32 schreef Cikx het volgende:
http://www.polygon.com/20(...)a-guillermo-del-toro
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Idem. En P.T. was er dus een teaser voor. Daar is goed de aandacht op gekomen nu.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wtf, een nieuwe silent hill van Kojima en Guillermo del Toro??!?? Ik zit al op de hype train!!![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:51 schreef Morri het volgende:
[..]
Idem. En P.T. was er dus een teaser voor. Daar is goed de aandacht op gekomen nu.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hideoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang er maar geen dozen inzitten waar je chicks op kan tekenen etc.![]()
![]()
Werkt niet goed, valt steeds uit. Heb al meerdere streams geprobeerd. Ik lees straks de samenvattingen wel, want echt iets nieuws of spannends gaat hier toch niet vertoond worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:13 schreef Donderjagers het volgende:
EA stream is lekker bezig. Buffering![]()
EA Accessquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:15 schreef Donderjagers het volgende:
Waarschijnlijk heb je DLC nodig om EA stream fatsoenlijk te kunnen kijken.
Laten we lekker linQ gaan doen!![]()
Nieuwe item bij spelers voor de FUT-ers hier. PSY:
PHY, which stands for “Physical”, is the new sixth base attribute in FIFA 15 that will be featured on FUT player items. It is a measure of key physical traits such as Strength, Stamina, and Jumping. PHY is important to FIFA 15 and FUT because it will help you determine a player’s ability to win physical battles across the pitch and keep their fitness throughout.
Although Heading was a great attribute to judge players by, PHY will have a more significant impact during a match. By paying attention to the players’ PHY attribute you’ll be better prepared to build your dream team in FUT 15 and beyond.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Nee, alleen maar indiesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:43 schreef Cikx het volgende:
Hebben ze Dragon Age of een nieuwe BioWare IP laten zien?farcry4, bloodborne, littlebigplanet3 en nog wat andere titels
![]()
Ah, ben blij dat ik nu pas begin met kijken dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nee, alleen maar indiesfarcry4, bloodborne, littlebigplanet3 en nog wat andere titels
![]()
![]()
Ik heb toch echt Dragon Age gezien... (hij doelt neem ik aan op de EA conferentie van net)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nee, alleen maar indiesfarcry4, bloodborne, littlebigplanet3 en nog wat andere titels
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
4 vs 1 is ook echt een trend tegenwoordig.Was het tof?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt Dragon Age gezien... (hij doelt neem ik aan op de EA conferentie van net)![]()
Ik vond het tof ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Cikx het volgende:
4 vs 1 is ook echt een trend tegenwoordig.
[..]
Was het tof?
Deze al gezien?
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Shadow Realms.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:43 schreef Cikx het volgende:
Hebben ze Dragon Age of een nieuwe BioWare IP laten zien?
https://www.shadowrealms.com/
YOU'VE BEEN CHOSEN![]()
En natuurlijk games die zijn opgebouwd als TV-seriesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Cikx het volgende:
4 vs 1 is ook echt een trend tegenwoordig.
Laten we lekker linQ gaan doen!![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond het tof ja.
Deze al gezien?![]()
![]()
Ben je in 4-5 uur doorheen en dan zit je met de poor man's BF4 als multiplayer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:04 schreef LinQ het volgende:
De single player van BF:Hardline lijkt me wel interessantLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ben ik ook bang voor, dat weerhoud mij er waarschijnlijk ook van om hem te kopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben je in 4-5 uur doorheen en dan zit je met de poor man's BF4 als multiplayer.Laten we lekker linQ gaan doen!![]()
is het al afgelopen ?
geloof dat ik te laat ben daan ?
al een nieuwe fifa 15 video of alleen die aanmelding vna die nieuwe stat?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jammerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef Donderjagers het volgende:
Nee alleen een korte trailer over keepers. Volgens mij was die gisteren al bekend.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: