SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:49 schreef Jimbo het volgende:
Gewoon groen licht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe doe je t nou?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Ah hij heeft het eindelijk gered!
Ik heb ook een stuk gemist, hij gaat nu 'speed'runnen, dus goed oplettenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe doe je t nou?
ik ben echt al een uur verdwaald ofzo
Het is een grap héquote:
gast, bol heeft zoiets als placeholders, kortom ze vullen soms maar wat in. Sowieso: Minecraft is zo 2012, waarom zou ik weer een andere port willen spelen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef Sodapoppin het volgende:
Volgens bol.com komt Minecraft ps4 op ''15-09-2014'' uit.
Hij zou toch in augustus uitkomen ?
Wtf, een nieuwe silent hill van Kojima en Guillermo del Toro??!?? Ik zit al op de hype train!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:32 schreef Cikx het volgende:
http://www.polygon.com/20(...)a-guillermo-del-toro
Idem. En P.T. was er dus een teaser voor. Daar is goed de aandacht op gekomen nu.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wtf, een nieuwe silent hill van Kojima en Guillermo del Toro??!?? Ik zit al op de hype train!!
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:51 schreef Morri het volgende:
[..]
Idem. En P.T. was er dus een teaser voor. Daar is goed de aandacht op gekomen nu.
Hideoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef Disker91 het volgende:
WOW SILENT HILL (PS4 exclusive?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werkt niet goed, valt steeds uit. Heb al meerdere streams geprobeerd. Ik lees straks de samenvattingen wel, want echt iets nieuws of spannends gaat hier toch niet vertoond worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:13 schreef Donderjagers het volgende:
EA stream is lekker bezig. Buffering
EA Accessquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:15 schreef Donderjagers het volgende:
Waarschijnlijk heb je DLC nodig om EA stream fatsoenlijk te kunnen kijken.
Nee, alleen maar indiesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:43 schreef Cikx het volgende:
Hebben ze Dragon Age of een nieuwe BioWare IP laten zien?
Ah, ben blij dat ik nu pas begin met kijken dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nee, alleen maar indiesfarcry4, bloodborne, littlebigplanet3 en nog wat andere titels
Ik heb toch echt Dragon Age gezien... (hij doelt neem ik aan op de EA conferentie van net)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nee, alleen maar indiesfarcry4, bloodborne, littlebigplanet3 en nog wat andere titels
Was het tof?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt Dragon Age gezien... (hij doelt neem ik aan op de EA conferentie van net)
Ik vond het tof ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Cikx het volgende:
4 vs 1 is ook echt een trend tegenwoordig.
[..]
Was het tof?
Shadow Realms.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:43 schreef Cikx het volgende:
Hebben ze Dragon Age of een nieuwe BioWare IP laten zien?
En natuurlijk games die zijn opgebouwd als TV-seriesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Cikx het volgende:
4 vs 1 is ook echt een trend tegenwoordig.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond het tof ja.
Deze al gezien?
Ben je in 4-5 uur doorheen en dan zit je met de poor man's BF4 als multiplayer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:04 schreef LinQ het volgende:
De single player van BF:Hardline lijkt me wel interessant
Ben ik ook bang voor, dat weerhoud mij er waarschijnlijk ook van om hem te kopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben je in 4-5 uur doorheen en dan zit je met de poor man's BF4 als multiplayer.
al een nieuwe fifa 15 video of alleen die aanmelding vna die nieuwe stat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |