bwhahah. Ik zat echt vet gefocused te kijken naar mn scherm man, want ik wist niet wat ik moest doen... opeens dat dusquote:
Denk (hoop) niet dat het een volledig spel wordt eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:09 schreef Disker91 het volgende:
Ga het wel kopen, al is het om het verhaal, hoe het gebracht wordt met die foto's, kleine hints, en die (toffe) stem van de radio.
Denk de grootte qua Outlast. Maar van mij mag er wel eens een goede horror game uitkomen, met een goed verhaal (en meer dan alleen cheap jumpscares). Sfeertje was wel grappig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef Retarded het volgende:
[..]
Denk (hoop) niet dat het een volledig spel wordt eigenlijk
Was tof gedaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef Sodapoppin het volgende:
'Look behind you. I said; look behind you.' Tiefus radio
Ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
bwhahah. Ik zat echt vet gefocused te kijken naar mn scherm man, want ik wist niet wat ik moest doen... opeens dat dus![]()
Ik kijk horrorfilms ook niet om het verhaal, maar om meegenomen te worden in de fucked up fantasie van de maker. P.T. slaagt daar aardig in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Denk de grootte qua Outlast. Maar van mij mag er wel eens een goede horror game uitkomen, met een goed verhaal (en meer dan alleen cheap jumpscares). Sfeertje was wel grappig.
Zoiets bedoel ik ook, het moet gewoon kloppen, de maker moet zijn visie kunnen overbrengen, dat ging hier wel aardig voor mijn gevoel. En een luguber verhaal maakt het alleen maar mooier. Outlast verpeste het voor mij na een paar uurquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kijk horrorfilms ook niet om het verhaal, maar om meegenomen te worden in de fucked up fantasie van de maker. P.T. slaagt daar aardig in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R3quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik kom niet verder, deur staat op een kier, baby huilt, en nu?
Door de kier blijven kijken en R3. Beetje onhandig gedaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik kom niet verder, deur staat op een kier, baby huilt, en nu?
Hahaquote:
Niet dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:19 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
HahaNadat je de badkamer weer uitloopt heb je het ergste alweer gehad. Valt allemaal wel mee daarna...
Oh tof... staat hier ook in de download, straks even met de koptelefoon op in het donker spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |