Zoiets bedoel ik ook, het moet gewoon kloppen, de maker moet zijn visie kunnen overbrengen, dat ging hier wel aardig voor mijn gevoel. En een luguber verhaal maakt het alleen maar mooier. Outlast verpeste het voor mij na een paar uurquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kijk horrorfilms ook niet om het verhaal, maar om meegenomen te worden in de fucked up fantasie van de maker. P.T. slaagt daar aardig in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R3quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik kom niet verder, deur staat op een kier, baby huilt, en nu?
Door de kier blijven kijken en R3. Beetje onhandig gedaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik kom niet verder, deur staat op een kier, baby huilt, en nu?
Hahaquote:
Niet dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:19 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
HahaNadat je de badkamer weer uitloopt heb je het ergste alweer gehad. Valt allemaal wel mee daarna...
Oh tof... staat hier ook in de download, straks even met de koptelefoon op in het donker spelen.quote:
Heb je nog effe een DM gestuurd. Zeg het hier maar effequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Sodapoppin het volgende:
Viel allemaal tegen dit. Het echte werk zoals GTAV, Uncharted4 etc zullen ze wel bewaren voor tijdens de Sony persconferentie binnenkort
Ja, maar hij zit al een tijdje vast. En zijn kat zit op de achtergrond te mauwen. Hilarischquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/versusthestream
Hij is redelijk ver denk ik.
Dat is het geluidje als hij een follow krijgt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:27 schreef Morri het volgende:
[..]
Ja, maar hij zit al een tijdje vast. En zijn kat zit op de achtergrond te mauwen. HilarischKat wil aandacht.
Ohquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:28 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat is het geluidje als hij een follow krijgt.
The Stanley Parablequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel baas als ze een hele game kunnen bouwen rond 1 gang
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:07 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check je DM ouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |