Ik wil NU spelen.twitter:Ronsonagga twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 20:19:08@GKJJ ik weet wel dat ik die PT demo letterlijk 5 seconden heb gespeeld en nu NIET verder durf. reageer retweet
Demo van een horrorgame volgens mij, iets interactiefs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Wat is dat P.T. eigenlijk ? Een filmpje of demo/spel ?
Volgens mij is het een demo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Wat is dat P.T. eigenlijk ? Een filmpje of demo/spel ?
Ik vond het juist vanwege het ontbreken van die titels een erg sterke conferentie. Erg veel nieuwe dingen laten zien, goed tempo, en bam bam bam achter elkaar nieuwe beelden. Dit is zoals het hoort. Al die grote AAA titels krijgen toch wel genoeg aandacht buiten de conferenties om.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Sodapoppin het volgende:
Viel allemaal tegen dit. Het echte werk zoals GTAV, Uncharted4 etc zullen ze wel bewaren voor tijdens de Sony persconferentie binnenkort
Dit, was prima. Zat wat me geen flikker deed, en zat waar ik heel erg benieuwd naar ben. Zo hoort het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik vond het juist vanwege het ontbreken van die titels een erge sterke conferentie. Erg veel nieuwe dingen laten zien, goed tempo, en bam bam bam achter elkaar nieuwe beelden. Dit is zoals het hoort. Al die grote AAA titels krijgen toch wel genoeg aandacht buiten de conferenties om.
En GTAV zou toch zonde van de tijd zijn, iedereen heeft die game gespeeld, en het gaat toch wel verkopen. En Uncharted 4 is nog lang niet af, zou me niets verbazen als we daar tot volgend jaar E3 niets meer van zien.
Wat is de gameplay? Ja, toffe plaatjes, maar ik zag alleen maar oermensen en dieren in verschillende settings. Wat moet je doen?quote:
QFT. Wat een contrast met de XBOX conferentie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik vond het juist vanwege het ontbreken van die titels een erge sterke conferentie. Erg veel nieuwe dingen laten zien, goed tempo, en bam bam bam achter elkaar nieuwe beelden. Dit is zoals het hoort. Al die grote AAA titels krijgen toch wel genoeg aandacht buiten de conferenties om.
En GTAV zou toch zonde van de tijd zijn, iedereen heeft die game gespeeld, en het gaat toch wel verkopen. En Uncharted 4 is nog lang niet af, zou me niets verbazen als we daar tot volgend jaar E3 niets meer van zien.
Bij mij stond er wel dat het een 'demo' is. NL had ik als taal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef Sodapoppin het volgende:
Er staat niet bij dat het een Demo is. Misschien is het een volledige kleine game ?
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het echte werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Sodapoppin het volgende:
Viel allemaal tegen dit. Het echte werk zoals GTAV, Uncharted4 etc zullen ze wel bewaren voor tijdens de Sony persconferentie binnenkort
Het is een demoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef Sodapoppin het volgende:
Er staat niet bij dat het een Demo is. Misschien is het een volledige kleine game ?
[ afbeelding ]
twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 20:32:21PS4 firmware 2.0 coming soon, with Share Play! Full details: http://t.co/EWkdf7j41m #PlayStationGC reageer retweet
Eindelijk, dit was op de reveal beloofd. Waarom laten ze zoiets belangrijks niet zien in de persconefrentiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef Cikx het volgende:
twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 20:32:21PS4 firmware 2.0 coming soon, with Share Play! Full details: http://t.co/EWkdf7j41m #PlayStationGC reageer retweet
Is een rerun Is gelulquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef maniack28 het volgende:
Twitch is nog steeds bezig he:
http://www.twitch.tv/playstation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |