What kind of soda is in the can, lol.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:43 schreef Disker91 het volgende:
Nog een keer mijn tekst. Mijn doel in mijn leven is bereikt
Verveel me echt dodelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
What kind of soda is in the can, lol.
Same here, vooral wild zag er veel belovend uit voor mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:54 schreef speknek het volgende:
Damn, Sony bracht wel games op haar conferentie zeg. Vooral geinteresseerd in Rime en Wild.
Kon ik het maar weer voor de eerste keer spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Fokker101 het volgende:
Wat is TLOU baas man. En nee ik zal het niet over FIFA hebben. Maar sleept je wel mee dat verhaal. Echt wel een mooie game. Wel moeilijk speel op overlever.
Je bent pas net begonnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Fokker101 het volgende:
Wat is TLOU baas man. En nee ik zal het niet over FIFA hebben. Maar sleept je wel mee dat verhaal. Echt wel een mooie game. Wel moeilijk speel op overlever.
Blauw omg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:55 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel opvallend trouwens dat ie alleen nog maar geel licht heeft. Hij zal wel wat moeten doen tijdens het gele licht.
Ja dus dan kan ik het toch wel een leuke game vinden? Vind hem nou al serieus een van de betere game's die ik heb gespeeld. Beloofd nog wat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef Morri het volgende:
[..]
Je bent pas net begonnenMaar het spel is echt top inderdaad, met een meeslepend verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die ogen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
Is iemand al ver met P.T ?
ik zit vast in de rode hal waar je doorheen moet rennen
got itquote:
ben ik al bijna klaar?quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Fokker101 het volgende:
Ik hoorde trouwens ook iets van dat er geluid uit je controller komt bij TLOU?
Alleen als je zaklamp flikkert dan moet je je controller schudden en dan komt er wat geluid uit volgens mij. Voor de rest niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Fokker101 het volgende:
Ik hoorde trouwens ook iets van dat er geluid uit je controller komt bij TLOU?
Ligt eraan hoe snel je die andere ''puzzels'' oplost. Het kan lang duren als je het niet snapt, zoals die guy waar ik nu naar zit te kijken die zit nu al een uur op hetzelfde stuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben ik al bijna klaar?
ben misselijk as fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |