Ik kan maar 1 ding zeggen dat ik ooit heb gehoord van een anarchist en spijkers met koppen slaat.quote:Acteur en komiek Robin Williams is overleden. Volgens de sheriff van zijn woonplaats Tiburon in Californië lijkt het erop dat de acteur zelfmoord heeft gepleegd. Williams was 63 jaar.
De woordvoerster van Williams zegt dat de acteur al enige tijd leed aan depressies.
Ze spreekt wel van een plotseling verlies.
Williams werd gezien als een van de grappigste acteurs in Hollywood. Hij speelde in tientallen films, waaronder Good Morning Vietnam, Awakenings, Mrs. Doubtfire,Jumanji en Flubber. In 1998 kreeg hij een Oscar voor zijn 'serieuze' bijrol in de film Good Will Hunting. Ook won hij vier Golden Globes en twee Emmy Awards.
Behalve op de filmset was Williams succesvol als stand-up-comedian. In 2002 had hij een grote show op Broadway in New York.
Williams was in het verleden open over zijn drugs- en alcoholverslaving. In 2006 liet hij zich daarvoor behandelen in een kliniek. Sindsdien dronk hij naar eigen zeggen niet meer.
Eerder dit jaar werd hij wel weer gezien in een ontwenningskliniek, maar dat was volgens zijn woordvoerder alleen om een terugval te voorkomen.
Over de hele wereld wordt met verbijstering gereageerd op het overlijden van Williams. President Obama prees het "onmetelijke talent" van de "unieke" acteur en zei dat hij mensen heeft laten lachen en laten huilen. Regisseur Steven Spielberg noemde Williams een briljante grappenmaker.
NOS
De zoveelste beroemdheid die zijn hersenen met dranks en drugs zover heeft verklooid dat hij/zij er maar een eind aan maakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:05 schreef 729Sinistra het volgende:
Robin Williams, prachtacteur, goed mens......het zoveelste slachtoffer van deze doodzieke individualistische liberale chaos maatschappij. We mogen er allemaal trots op zijn.![]()
Je moet hier wel heel erg op je tenen lopen, is het niet...?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:08 schreef JeMoeder het volgende:
Gast, dit is geen nieuws, maar een rant tegen waar jij een hekel aan hebt. Weet jij veel waarmee deze man problemen hebt?
Erg ziek dat je zijn dood kaapt voor je eigen minute of fame.
man, ga weg met je gezeik. Dit topic gaat gewoon over Robin Williams, open een topic in R&P over de lange termijn gevolgen van een versplinterde individualistische maatschappij van vandaag de dag en het gemis van ouderwetse cohesie in de maatschappij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:09 schreef 729Sinistra het volgende:
Hoe komt het dat mensen drank en drugs nemen??? Stel je die vraag maar eens even...
Ik heb inderdaad een stronthekel aan liberalen en van die afgeborstelde D66 yupjes die enkel een dikke gore erectie krijgen van de geldgod Mammon. Williams was een man die talent had, mooie films maakte maar hopeloos verslaafd was aan cocaïne en drank. Hoe komt dat? Wel, door onze prestatiegerichte samenleving, druk, druk en nog eens druk, presteren tot je erbij neervalt. En we vinden het allemaal nog heerlijk ook of denk je dat hij zelfmoord pleegde omdat de krant gisteren niet in zijn brievenbus viel???quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:08 schreef JeMoeder het volgende:
Gast, dit is geen nieuws, maar een rant tegen waar jij een hekel aan hebt. Weet jij veel waarmee deze man problemen hebt?
Erg ziek dat je zijn dood kaapt voor je eigen minute of fame.
Omdat het lekker is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:09 schreef 729Sinistra het volgende:
Hoe komt het dat mensen drank en drugs nemen??? Stel je die vraag maar eens even...
De enige trieste vent ben jij, geldmaniak! Ga je lekker doodschamen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
TS probeert z'n idiote gedachtegoed te promoten over de rug van een waardeloos acteur.
Trieste vent.
quote:
Dat je niet van zijn films of humor houdt kan ik begrijpen, maar hem een waardeloos acteur noemen slaat nergens opquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
TS probeert z'n idiote gedachtegoed te promoten over de rug van een waardeloos acteur.
Trieste vent.
Het is Koos, dat is de B-acteur onder de trolls hier op FOK!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat je niet van zijn films of humor houdt kan ik begrijpen, maar hem een waardeloos acteur noemen slaat nergens op
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is Koos, dat is de B-acteur onder de trolls hier op FOK!
Kortzichtig zegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:18 schreef 729Sinistra het volgende:
Die man had alles toch? Een mooie vrouw, mooie dochter, veel geld, een mooi huis.....maar toch heeft ie het gedaan. Erg vreemd niet...????
Oke, hier kon ik wel om lachen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in mentale ziektes. Neem Antonie Kamerling bijvoorbeeld. Heeft zijn vrouw nog een boek over geschreven, misschien kun je daar beginnen voordat je rare theorietjes spuit op fora.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:18 schreef 729Sinistra het volgende:
Die man had alles toch? Een mooie vrouw, mooie dochter, veel geld, een mooi huis.....maar toch heeft ie het gedaan. Erg vreemd niet...????
Wat ben jij walgelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:23 schreef 729Sinistra het volgende:
Robin, je dood is voor niets geweest man, ze snappen het niet en zullen het nooit snappen. ''Leve de mensheid''(NOT) dus.
Uh nee, dat je alles hebt zegt niet per se dat je gelukkig bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:18 schreef 729Sinistra het volgende:
Nu moest ik toch even kijken of ik per ongeluk in een Syntercell-topic had gereageerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:09 schreef 729Sinistra het volgende:
Hij was wel een love him/hate him persoon inderdaad. maar qua acteerprestaties deed hij het gewoon goed tot erg goed. Als je elk personage overtuigend neer kan zetten heb je gewoon talent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, hier kon ik wel om lachen.
Toch vond ik Williams in de meeste films ronduit vervelend.
Omdat ze het leven niet aankunnen. De vraag is of dat aan de maatschappij of aan die individuele personen ligt. Aangezien het grootste deel van de mensen geen zelfmoord pleegt, of verslaafd is, neig ik naar dat laatste.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:09 schreef 729Sinistra het volgende:
Dat is het vooral ja. Ik kon dat hypere gedrag van hem nooit zo waarderen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij was wel een love him/hate him persoon inderdaad. maar qua acteerprestaties deed hij het gewoon goed tot erg goed. Als je elk personage overtuigend neer kan zetten heb je gewoon talent.
Denk dat de manier hoe we met beroemdheden omgaan wel iets is om tegen het licht te houden. De groep verslaafden en zelfmoordplegers is volgens mij oververtegenwoordigd onder celebrities.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Omdat ze het leven niet aankunnen. De vraag is of dat aan de maatschappij of aan die individuele personen ligt. Aangezien het grootste deel van de mensen geen zelfmoord pleegt, of verslaafd is, neig ik naar dat laatste.
Nee, hij was bipolair. Lees je eens in. Nogmaals, kap met het over lijken gaan om je punt te forceren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een stronthekel aan liberalen en van die afgeborstelde D66 yupjes die enkel een dikke gore erectie krijgen van de geldgod Mammon. Williams was een man die talent had, mooie films maakte maar hopeloos verslaafd was aan cocaïne en drank. Hoe komt dat? Wel, door onze prestatiegerichte samenleving, druk, druk en nog eens druk, presteren tot je erbij neervalt. En we vinden het allemaal nog heerlijk ook of denk je dat hij zelfmoord pleegde omdat de krant gisteren niet in zijn brievenbus viel???
Volgens mij vel dat bij Robin Williams juist wel mee de laatste tijd. Het is denk ik vooral de roem en het geld op zichzelf waar mensen moeite mee kunnen hebben. Grenzen vervagen daardoor. Je moet sterk zijn om dan zelf die grenzen weer vast te kunnen leggen, en dat was hij niet genoeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat de manier hoe we met beroemdheden omgaan wel iets is om tegen het licht te houden. De groep verslaafden en zelfmoordplegers is volgens mij oververtegenwoordigd onder celebrities.
Je hebt van die typische voorbeelden waarbij de media en paparazzi een grote rol spelen (Lindsay Lohan, Britney Spears), maar ik denk dat het bij Robin Williams wel meeviel hoe zeer hij in een slecht daglicht werd gezet. Toch? Hij maakte dit jaar nog films, heeft een oscar, een familie. In zijn omgeving ging alles goed of althans dat leek zo, dus lijkt het probleem vooral van binnenuit te komen (bipolair, verslaving).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat de manier hoe we met beroemdheden omgaan wel iets is om tegen het licht te houden. De groep verslaafden en zelfmoordplegers is volgens mij oververtegenwoordigd onder celebrities.
Daar gaat het wel vaak om sterren die het al vanaf vrij jonge leeftijd zijn. Nooit een normaal leven gekend. Dat doet blijkbaar ook gekke dingen met een mens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet waardeloos, maar ook zeker niet goed. Beetje jim carrey-achtig. In elke film hetzelfde truukje doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat je niet van zijn films of humor houdt kan ik begrijpen, maar hem een waardeloos acteur noemen slaat nergens op
Maak er maar een Z acteur van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit soort jankkreten. Alsof ik schuld heb aan zijn zelfmoord. Alsof iemand daar schuld aan heeft behalve hij zelf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:05 schreef 729Sinistra het volgende:
Robin Williams, prachtacteur, goed mens......het zoveelste slachtoffer van deze doodzieke individualistische liberale chaos maatschappij. We mogen er allemaal trots op zijn.![]()
Wtf, juist niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Niet waardeloos, maar ook zeker niet goed. Beetje jim carrey-achtig. In elke film hetzelfde truukje doen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:16 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
De enige trieste vent ben jij, geldmaniak! Ga je lekker doodschamen.
Kennelijk ben jij ook nogal een 'geldmaniak' aangezien je iemands geestelijk welzijn denkt te kunnen afleiden aan de hand van materialistische zaken als 'veel geld' en 'mooi huis'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:18 schreef 729Sinistra het volgende:
Tsja, ik snap het wel. TS heeft geen geld, geen baan, geen opleiding en geen vriendin, en is doodongelukkig. Dan moet iemand die dat wel heeft toch gelukkig zijn? En als 'ie dat niet is, is het de schuld van de maatschappij. Want alles is de schuld van de maatschappij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk ben jij ook nogal een 'geldmaniak' aangezien je iemands geestelijk welzijn denkt te kunnen afleiden aan de hand van materialistische zaken als 'veel geld' en 'mooi huis'.
Ga even lekker ergens anders lopen lijkenpikken, malloot.
Dat ie veel verschillende karakters had wil niet zeggen dat ie ze niet allemaal op dezelfde manier speeldequote:
Triest figuur ben jijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een stronthekel aan liberalen en van die afgeborstelde D66 yupjes die enkel een dikke gore erectie krijgen van de geldgod Mammon. Williams was een man die talent had, mooie films maakte maar hopeloos verslaafd was aan cocaïne en drank. Hoe komt dat? Wel, door onze prestatiegerichte samenleving, druk, druk en nog eens druk, presteren tot je erbij neervalt. En we vinden het allemaal nog heerlijk ook of denk je dat hij zelfmoord pleegde omdat de krant gisteren niet in zijn brievenbus viel???
Ik denk dat het niet bezorgen van de krant hem inderdaad fataal is geworden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
Had z'n films dan niet gekeken, gewetenloze moordenaar dat je d'r bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef 729Sinistra het volgende:
Williams was een man die talent had, mooie films maakte maar hopeloos verslaafd was aan cocaïne en drank. Hoe komt dat? Wel, door onze prestatiegerichte samenleving, druk, druk en nog eens druk, presteren tot je erbij neervalt.
Mooi gedicht, Arjanus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef arjan1112 het volgende:
Was ie soms manisch depressief ?
Mja tragisch
Waarom
waarom
You better believe it.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
komen er nu nog vanavond Robin Williams films op TV?
Not sure if serious or troll..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef Yaaar het volgende:
Nou ja, ik denk echt dat ik me diep moet gaan schamen dat ik deze acteur niet ken. M'n hele timeline staat er vol mee, maar ik weet mijngod niet wie hij is.Ik vind het maar vreemd dat ik 'm niet ken.
hoe oud ben je? 11?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef Yaaar het volgende:
Nou ja, ik denk echt dat ik me diep moet gaan schamen dat ik deze acteur niet ken. M'n hele timeline staat er vol mee, maar ik weet mijngod niet wie hij is.Ik vind het maar vreemd dat ik 'm niet ken.
Ja, vind ik ook altijd een beetje raar. Mensen doen alsof ze persoonlijk zijn getroffen ofzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het altijd zo apart hoe geschokt mensen kunnen reageren bij het overlijden van een beroemdheid.. een acteur wekt door zijn rollen de illusie dat je hem persoonlijk kent maar niets is minder waar. Weten wij hoe Williams prive was? Nee maar kennlijk was hij niet zo vrolijk als zijn rollen suggereren. Vond hem een fijne acteur maar verder zit ik er niet mee. Hij wilde zelf niet meer. Hopelijk heeft hij nu de vrede die hij op aarde niet had
Nee, ik ben echt serieus dat ik hem niet ken. Zo vreemd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Not sure if serious or troll..
https://www.google.nl/sea(...)e&es_sm=122&ie=UTF-8
https://www.youtube.com/results?search_query=robin+williams
Liberale chaos? Wat een tunnelvisie heb je dan, maargoed (lekker boeie).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:05 schreef 729Sinistra het volgende:
Robin Williams, prachtacteur, goed mens......het zoveelste slachtoffer van deze doodzieke individualistische liberale chaos maatschappij. We mogen er allemaal trots op zijn.
Dat moet je ook niet kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:48 schreef Cherna het volgende:
Nanu nanu! Mork calling Orson
Vreselijke acteur, maar ondanks dat RIP.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
• Good Morning, Vietnam
• Dead Poets Society
• Hook
• Good Will Hunting
• Patch Adams
Mrs Doubtfire, rtl 8quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
mijngodquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef Yaaar het volgende:
Dead Poets Society op de Belg geloof ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef Yaaar het volgende:
Toch is t heel erg, zo depressief zijn en er een einde aan maken en je familie achterlaten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:09 schreef mig72 het volgende:
Ach hij was toch aan het einde van zn leven. Laten wij hem herdenken voor wie hij is geweest - een komiek.
Ja..dan moet het toch wel heel erg ver met je zijn...het rare is dat je dat bij heel wat acteurs en/of bekend/beroemdheden zou kunnen verwachten, maar bij hem krijg ik er echt een heel naar en triest gevoel bij..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:32 schreef quirina het volgende:
[..]
Toch is t heel erg, zo depressief zijn en er een einde aan maken en je familie achterlaten.
Ik denk dat een hoop goede komedianten juist vaak moeite hebben met het leven, want om een goede komediant te zijn moet je scherp, snel en intelligent zijn, en dat zijn juist vaak de eigenschappen waardoor iemand zich ook veel drukker maakt om zaken dan goed voor hem is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:29 schreef Evertjan het volgende:
I heard a joke once: Man goes to doctor. Says he's depressed, life is harsh and cruel. Says he feels all alone in threatening world. Doctor says, "Treatment is simple. The great clown Pagliacci is in town. Go see him. That should pick you up." Man bursts into tears."But doctor" He says, "I am Pagliacci." Good joke. Everybody laugh. Roll on snare drum. Curtains.
moest gelijk hieraan denken toen ik het bericht zag over zijn dood
twitter:LAontheRoad twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:39:14Tonight @lancearmstrong will appear on @CNNTonight to talk about his friend Robin Williams. 10et on @cnn reageer retweet
Oh ja..en nou weer al die uitgerangeerde gasten die zijn echte vrienden waren..bah..en waar waren ze toen ze er voor hem hadden kunnen zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:30 schreef Evertjan het volgende:
twitter:LAontheRoad twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:39:14Tonight @lancearmstrong will appear on @CNNTonight to talk about his friend Robin Williams. 10et on @cnn reageer retweet
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:46 schreef Maron het volgende:
[..]
Oh ja..en nou weer al die uitgerangeerde gasten die zijn echte vrienden waren..bah..en waar waren ze toen ze er voor hem hadden kunnen zijn?
Ja..ik begrijp het eigenlijk wel..niemand had hem meer kunnen helpen..en ik denk dat de mensen die hem het naast waren dat ook niet meer konden..quote:
Dat deed ik ook niet. Ik kende hem van die serie en heb stukjes van enkele films gezien. Het was mijn smaak niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet kijken
[..]
Ja ach..wie eigenlijk niet...maar wie kan zich eroverheen zetten, en wie niet...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij was toch wel redelijk bekend dat hij depressief was. Dat geldt voor bijna elke grappenmaker denk ik. Toen mijn ouders bijna gingen scheiden was ik ook de lolbroek van de middelbare school terwijl ik bij thuiskomst depressief rondliep. En achteraf kom je er dan achter dat andere grappenmakers van school dezelfde dingen meemaakten. Apart is dat toch.
Zijn bijvoorbeeld Theo Maassen en Hans Teeuwen ook niet depressief (geweest)?
http://www.cracked.com/qu(...)ple-kill-themselves/quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij was toch wel redelijk bekend dat hij depressief was. Dat geldt voor bijna elke grappenmaker denk ik. Toen mijn ouders bijna gingen scheiden was ik ook de lolbroek van de middelbare school terwijl ik bij thuiskomst depressief rondliep. En achteraf kom je er dan achter dat andere grappenmakers van school dezelfde dingen meemaakten. Apart is dat toch.
Zijn bijvoorbeeld Theo Maassen en Hans Teeuwen ook niet depressief (geweest)?
Zit jij met een slabbetje om achter de computer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:11 schreef 729Sinistra het volgende:
Het merendeel van de reaguurders blijkt weer hetzelfde soort van liberale nitwits te zijn uit D66 en VVD milieus en schelden maar lekker op de boodschapper. Maar kijk nou de nieuwste ontwikkelingen:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eldproblemen___.html
Mensen financieel de nek omringen, daar zijn liberaaltjes goed in , met die pedaalemmer van een premier op kop....
Walgelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:22 schreef Dreassic het volgende:
Zijn dochter is letterlijk van Twitter gejaagd met smerige comments...
http://i.imgur.com/UoWKV4h.png
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:22 schreef Dreassic het volgende:
http://i.imgur.com/UoWKV4h.png
Wtf man! Alleen je hebt zulke zieke geesten dat ze zich er eigenlijk niks van aan moet trekken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:22 schreef Dreassic het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het wel wat verder gaat dan 'je er overheen zetten'. Klinkt nogal simpel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:33 schreef Maron het volgende:
[..]
Ja ach..wie eigenlijk niet...maar wie kan zich eroverheen zetten, en wie niet...
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:11 schreef 729Sinistra het volgende:
Het merendeel van de reaguurders blijkt weer hetzelfde soort van liberale nitwits te zijn uit D66 en VVD milieus en schelden maar lekker op de boodschapper. Maar kijk nou de nieuwste ontwikkelingen:
Mensen financieel de nek omringen, daar zijn liberaaltjes goed in , met die pedaalemmer van een premier op kop....
Holy shit....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:22 schreef Dreassic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk eerder aan hulp, volgens mij ben je dan echt niet helemaal lekker in je bovenkamer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:31 schreef Leandra het volgende:
Wat een idioten zijn er op de wereld...
De dochter van de overledene (die je niet persoonlijk kent) verwijten dat hij zelfmoord gepleegd heeft en die dochter daaraan schuldig zou zijn.
Een volgend topic over een sterfgeval openen om je (politieke) stokpaardje te kunnen berijden en te doen alsof dit sterfgeval een heel andere oorzaak heeft, en daar over door blijven drammen.
Dat soort mensen zouden wat mij betreft een verbod op het gebruik van het misbruikte medium mogen hebben.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:31 schreef Leandra het volgende:
Dat soort mensen zouden wat mij betreft een verbod op het gebruik van het misbruikte medium mogen hebben.
Ja, herken je hem niet van de foto's?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:50 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Is hij niet van angels ? Oooooh she offers me protection ?
Goede garp, manquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:50 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Is hij niet van angels ? Oooooh she offers me protection ?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:11 schreef 729Sinistra het volgende:
Rot op met je debiele politieke agenda, ga dat lekker ergens anders. Doen, net als dat volk dat loopt te mauwen dat men mentale gezondheid hoger op de politieke agenda moet zetten.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2137903
/1/75#143334736]dinsdag 12 augustus 2014 12:09[/url] schreef 729Sinistra het volgende:
Beide accounts zijn verwijderdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:22 schreef Dreassic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
TS ook, trouwens.
Tijdelijk dan toch.
De schok is meer omdat het een bekend gezicht is, niet omdat men hem "kende".quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het altijd zo apart hoe geschokt mensen kunnen reageren bij het overlijden van een beroemdheid.. een acteur wekt door zijn rollen de illusie dat je hem persoonlijk kent maar niets is minder waar. Weten wij hoe Williams prive was? Nee maar kennlijk was hij niet zo vrolijk als zijn rollen suggereren. Vond hem een fijne acteur maar verder zit ik er niet mee.
Twitter. Wat een uitvinding.quote:
Ligt eraan waar je kijkt, bij mij op Facebook en Twitter is het redelijk druk met berichten over haar bv en de Amerikaanse newssites en Hollywoodreporters brengen het wel onder de aandacht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:07 schreef schoolstudent het volgende:
De dood van Lauren Bacall wordt nu wel ondergesneeuwd.
Nou. We hebben de opvolger van Robin gevonden hoor. Je bent de eerste!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jammer, het was zo`n goede zanger.. Nooit meer ``let me entertain you``.... RIP
Tja, werd eens tijd!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou. We hebben de opvolger van Robin gevonden hoor. Je bent de eerste!
hapquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:28 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Nog nooit van hem gehoord.. is hij niet die acteur die als vader heeft gespeeld in Malcolm in the Middle?
Wel jammer dat hij zo depressief was,
Wtf!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:19 schreef PicoMMP het volgende:
http://www.ign.com/boards(...)-die-soon.454158743/
![]()
Goed artikel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.cracked.com/qu(...)ple-kill-themselves/
Ik heb deze film nog nooit gezien, dus maak ook maar even van deze gelegenheid gebruikquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Top!![]()
![]()
Zat op tvgids.nl te zoeken, maar daar stond hij niet.
Topfilmquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb deze film nog nooit gezien, dus maak ook maar even van deze gelegenheid gebruik
Gvd wat een debiel is het ook.quote:
quote:These are the last known pictures of Robin Williams ... a day or so before he committed suicide.
A frail Williams was at an art gallery reception Saturday night ... near his Bay Area home. He surprised local artist Mark Jaeger -- a ceramics teacher at Marin Catholic High School -- whose works were featured.
Jaeger tells TMZ Robin was there for about an hour, seemed in good spirits ... laughing frequently. Jaeger says Williams was not drinking.
Jaeger's art includes a "superhero sculpture series" ... Robin purchased one of his superhero clay heads in the past. The artist says he and Williams were talking about a possible script based on the concept of his sculptures ... a homeless superhero who comes out during the night to help people in need.
Robin was there with wife Susan Schneider ... the woman in the foreground with dark hair. We're told Robin spoke to Jaeger's students and seemed engaged.
The pic was taken at 5:45 PM Saturday. Robin's body was discovered Monday morning.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:De maandag overleden Amerikaanse acteur en komiek Robin Williams had de ziekte van Parkinson. Dat heeft zijn weduwe bekendgemaakt.
Volgens zijn vrouw, Susan Schneider, leed Williams aan de eerste verschijnselen van de ongeneeslijke ziekte. Hij voelde zich niet in staat om dat al openbaar te maken. Ook leed hij aan angsten en depressies.
Williams werd maandagochtend door zijn persoonlijke assistent dood aangetroffen. Hij heeft zelfmoord gepleegd. Volgens zijn vrouw had hij niet gedronken.
Schitterende film iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Topfilm
Beide hoofdrollen uitstekend, vind ik.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wel een mager koppie zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Laatste foto's, minder dan een dag voor zijn dood.
[ afbeelding ]
[..]
One hour photo, geweldige filmquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:11 schreef Jivis het volgende:
Amnesia is ook wel sterk trouwens, met Robin Williams als bad guy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |