Holy shit....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:22 schreef Dreassic het volgende:
Zijn dochter is letterlijk van Twitter gejaagd met smerige comments...
[ afbeelding ]
Ik denk eerder aan hulp, volgens mij ben je dan echt niet helemaal lekker in je bovenkamer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:31 schreef Leandra het volgende:
Wat een idioten zijn er op de wereld...
De dochter van de overledene (die je niet persoonlijk kent) verwijten dat hij zelfmoord gepleegd heeft en die dochter daaraan schuldig zou zijn.
Een volgend topic over een sterfgeval openen om je (politieke) stokpaardje te kunnen berijden en te doen alsof dit sterfgeval een heel andere oorzaak heeft, en daar over door blijven drammen.
Dat soort mensen zouden wat mij betreft een verbod op het gebruik van het misbruikte medium mogen hebben.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:31 schreef Leandra het volgende:
Dat soort mensen zouden wat mij betreft een verbod op het gebruik van het misbruikte medium mogen hebben.
Ja, herken je hem niet van de foto's?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:50 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Is hij niet van angels ? Oooooh she offers me protection ?
Goede garp, manquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:50 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Is hij niet van angels ? Oooooh she offers me protection ?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:11 schreef 729Sinistra het volgende:
Het merendeel van de reaguurders blijkt weer hetzelfde soort van liberale nitwits te zijn uit D66 en VVD milieus en schelden maar lekker op de boodschapper. Maar kijk nou de nieuwste ontwikkelingen:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eldproblemen___.html
Mensen financieel de nek omringen, daar zijn liberaaltjes goed in , met die pedaalemmer van een premier op kop....
Rot op met je debiele politieke agenda, ga dat lekker ergens anders. Doen, net als dat volk dat loopt te mauwen dat men mentale gezondheid hoger op de politieke agenda moet zetten.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2137903
/1/75#143334736]dinsdag 12 augustus 2014 12:09[/url] schreef 729Sinistra het volgende:
Hoe komt het dat mensen drank en drugs nemen??? Stel je die vraag maar eens even...
Beide accounts zijn verwijderdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:22 schreef Dreassic het volgende:
Zijn dochter is letterlijk van Twitter gejaagd met smerige comments...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
TS ook, trouwens.
Tijdelijk dan toch.
De schok is meer omdat het een bekend gezicht is, niet omdat men hem "kende".quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het altijd zo apart hoe geschokt mensen kunnen reageren bij het overlijden van een beroemdheid.. een acteur wekt door zijn rollen de illusie dat je hem persoonlijk kent maar niets is minder waar. Weten wij hoe Williams prive was? Nee maar kennlijk was hij niet zo vrolijk als zijn rollen suggereren. Vond hem een fijne acteur maar verder zit ik er niet mee.
Twitter. Wat een uitvinding.quote:
Ligt eraan waar je kijkt, bij mij op Facebook en Twitter is het redelijk druk met berichten over haar bv en de Amerikaanse newssites en Hollywoodreporters brengen het wel onder de aandacht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:07 schreef schoolstudent het volgende:
De dood van Lauren Bacall wordt nu wel ondergesneeuwd.
Nou. We hebben de opvolger van Robin gevonden hoor. Je bent de eerste!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jammer, het was zo`n goede zanger.. Nooit meer ``let me entertain you``.... RIP
Tja, werd eens tijd!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou. We hebben de opvolger van Robin gevonden hoor. Je bent de eerste!
hapquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:28 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Nog nooit van hem gehoord.. is hij niet die acteur die als vader heeft gespeeld in Malcolm in the Middle?
Wel jammer dat hij zo depressief was,
Wtf!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:19 schreef PicoMMP het volgende:
http://www.ign.com/boards(...)-die-soon.454158743/
![]()
Goed artikel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.cracked.com/qu(...)ple-kill-themselves/
Ik heb deze film nog nooit gezien, dus maak ook maar even van deze gelegenheid gebruikquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Top!![]()
![]()
Zat op tvgids.nl te zoeken, maar daar stond hij niet.
Topfilmquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb deze film nog nooit gezien, dus maak ook maar even van deze gelegenheid gebruik
Gvd wat een debiel is het ook.quote:
quote:These are the last known pictures of Robin Williams ... a day or so before he committed suicide.
A frail Williams was at an art gallery reception Saturday night ... near his Bay Area home. He surprised local artist Mark Jaeger -- a ceramics teacher at Marin Catholic High School -- whose works were featured.
Jaeger tells TMZ Robin was there for about an hour, seemed in good spirits ... laughing frequently. Jaeger says Williams was not drinking.
Jaeger's art includes a "superhero sculpture series" ... Robin purchased one of his superhero clay heads in the past. The artist says he and Williams were talking about a possible script based on the concept of his sculptures ... a homeless superhero who comes out during the night to help people in need.
Robin was there with wife Susan Schneider ... the woman in the foreground with dark hair. We're told Robin spoke to Jaeger's students and seemed engaged.
The pic was taken at 5:45 PM Saturday. Robin's body was discovered Monday morning.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:De maandag overleden Amerikaanse acteur en komiek Robin Williams had de ziekte van Parkinson. Dat heeft zijn weduwe bekendgemaakt.
Volgens zijn vrouw, Susan Schneider, leed Williams aan de eerste verschijnselen van de ongeneeslijke ziekte. Hij voelde zich niet in staat om dat al openbaar te maken. Ook leed hij aan angsten en depressies.
Williams werd maandagochtend door zijn persoonlijke assistent dood aangetroffen. Hij heeft zelfmoord gepleegd. Volgens zijn vrouw had hij niet gedronken.
Schitterende film iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Topfilm
Beide hoofdrollen uitstekend, vind ik.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wel een mager koppie zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Laatste foto's, minder dan een dag voor zijn dood.
[ afbeelding ]
[..]
One hour photo, geweldige filmquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:11 schreef Jivis het volgende:
Amnesia is ook wel sterk trouwens, met Robin Williams als bad guy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |