Met hetzelfde middenveld ben je vorig jaar 2e gewordenquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan over qua mening.
Ik begrijp de frustratie, maar denk niet dat je Van Geel heel veel kan verwijten. Het valt en staat allemaal met de medewerking van de clubs waar hij komt. Zapata wil niet, bij Dost werkt de club tegen en Guidetti moet je gewoon niet aan willen beginnen. Misschien als laatste strohalm.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij al weken de hele wereld aan het rond reizen is, maar is gewoon frustratie van mijn kant. Krijg gewoon het idee dat hij al weken aan het haggelen is voor 1 of 2 miljoen minder, wat je gewoon je competitiestart gaat kosten. Tuurlijk, kan ook zijn dat vanaf het begin alle clubs/spelers dwars liggen, maar ik kan niet tegen deze stilte terwijl ik Feyenoord tegelijkertijd zie spelen als een treinramp.
Dat overigens met eenzelfde selectie al anderhalf jaar ingespeeld was eerder dat het echt fatsoenlijk draaide, en waar nu 5 van de 7 spelers in de omliggende linies veranderd zijn. Een middenveld is wel afhankelijk van de aan- en afspeelmogelijkheden. Als die veranderen, zou je ook nog wel eens een ander ideaal voor ogen kunnen hebben qua bezetting.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:36 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Met hetzelfde middenveld ben je vorig jaar 2e geworden
Volgens mij wordt er ook snel gehandeld, maar vangt hij elke keer bot.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:41 schreef PIETR het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Van Geel zelf verkeerde verwachtingen heeft geschept door overal te roepen dat er voor elke positie een schaduwlijstje klaar zou liggen en er snel gehandeld kon worden. Dat neem ik hem best kwalijk.
Dat lijstje is er toch ook? En snel handelen doet hij ook, transferwindow is gewoon killing: spelers kunnen het zich veroorloven om te wachten. Feyenoord zal bij velen ook alleen maar als zekerheidje achter de hand gelden. Echt niet als 1e keus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:41 schreef PIETR het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Van Geel zelf verkeerde verwachtingen heeft geschept door overal te roepen dat er voor elke positie een schaduwlijstje klaar zou liggen en er snel gehandeld kon worden. Dat neem ik hem best kwalijk.
Vossen moest volgens mij minimaal 6 miljoen opbrengen (wat natuurlijk niet heel ver van 5 af ligt) en verdient in Belgie ¤1mln. Als Feyenorod hem een ¤1-1.5 mln wilt aanbieden, zou het nog altijd mogelijk zijn denk ik. (maar ik verwacht eigenlijk dat ie gewoon voor 6-7 miljoen naar een grotere competitie gaat en meer dan 2 miljoen salaris eistquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:41 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij Belgische collega's is Vossen nog steeds in beeld. Ik dacht dat hij veel te duur was. (Transfer én salaris)
Maar wetende dat Pelle 100% zeker zou gaan vertrekken, had je dan clubs en spelers niet al ver voor zijn vertrek kunnen polsen? Of ben ik dan naïef?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik begrijp de frustratie, maar denk niet dat je Van Geel heel veel kan verwijten. Het valt en staat allemaal met de medewerking van de clubs waar hij komt. Zapata wil niet, bij Dost werkt de club tegen en Guidetti moet je gewoon niet aan willen beginnen. Misschien als laatste strohalm.
Het is natuurlijk goed mogelijk dat hij meer dan alleen een spits wil halen. In dat geval valt er vrij weinig te besteden met hetgeen we mogen herinvesteren.
Als ze er 7 mil voor blijven vragen mag ik hopen van niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:41 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij Belgische collega's is Vossen nog steeds in beeld. Ik dacht dat hij veel te duur was. (Transfer én salaris)
iemand moest de spits afbijten.quote:
Ik denk dat dat ook wel gebeurd is. Alleen is dat polsen in dat stadium zeer vrijblijvend en niet heel erg zinvol. Simpelweg omdat je niet weet wat Pellè gaat opleveren, of de speler waarin je interesse hebt fit blijft de resterende wedstrijden voor de zomerstop, wat de plannen van de verkopende club zijn in de zomerstop en of dat die plannen toch verstoord worden door onverwachte transfers enz. enz.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Maar wetende dat Pelle 100% zeker zou gaan vertrekken, had je dan clubs en spelers niet al ver voor zijn vertrek kunnen polsen? Of ben ik dan naïef?
Fraser zou echt de perfecte toekomstige trainer voor ons zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:59 schreef Cara het volgende:
[..]
iemand moest de spits afbijten.
Opvallend bij TV rijnmond; Fraser noemde de zwakke punten van Feyenoord:
Clasie's fitheid, de ruimte achter Mathijsen, de zee van ruimte achter Immers als hij druk zet en een mogelijkheid tot 2 tegen 1 op de vleugels.
Schijnt één mio per jaar te verdienen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:41 schreef DonRaja het volgende:
Eens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Fraser zou echt de perfecte toekomstige trainer voor ons zijn.
Tuurlijk ligt het ook aan wat er om je heen staat maar dat probleem blijf je ook houden als je een Ziyech of Toornstra aantrekt. Daarnaast zijn we pas een paar wedstrijden onderweg, ik denk dat we om het middenveld het minst druk hoeven te maken dit seizoen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat overigens met eenzelfde selectie al anderhalf jaar ingespeeld was eerder dat het echt fatsoenlijk draaide, en waar nu 5 van de 7 spelers in de omliggende linies veranderd zijn. Een middenveld is wel afhankelijk van de aan- en afspeelmogelijkheden. Als die veranderen, zou je ook nog wel eens een ander ideaal voor ogen kunnen hebben qua bezetting.
Ik ben het overigens met je eens dat we daar voldoende bezetting hebben en niet zouden moeten investeren (zeker met al die jeugdspelers die aan de selectie zijn toegevoegd en die op deze manier zo nu en dan minuten kunnen gaan maken)
Die komt na dit seizoen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Fraser zou echt de perfecte toekomstige trainer voor ons zijn.
Schaken aan een Russisch ploegje slijten, en dan heb je die miljoen aan salaris al.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schijnt één mio per jaar te verdienen.
Ik hoor Ruud van Os net bij Rijnmond zeggen dat Bilal met bonussen kan oplopen tot 5 miljoen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Schaken aan een Russisch ploegje slijten, en dan heb je die miljoen aan salaris al.
Waarom verbaast je dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hoor Ruud van Os net bij Rijnmond zeggen dat Bilal met bonussen kan oplopen tot 5 miljoen?
Wat?![]()
Was ook weinig reden om blij te zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:58 schreef Cara het volgende:
Clasie vind het overigens allemaal wel gescheten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19 jarig eredivisie-talent met een half seizoen voetbal op zijn naam, is dat dan hetzelfde kaliber als een Kostic die voor 6 miljoen naar VFB Stuttgart vertrekt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom verbaast je dat?
Spelers van zijn kaliber zijn niet halen voor een miljoen of 2 a 3.
[..]
Klopt, maar hij is de aanvoerder van dit elftal. Wat voor indruk geeft het op je team als je aanvoerder een beetje chagrijnig over het veld loopt te sjokken?quote:Was ook weinig reden om blij te zijn
Absoluut niet, maar dit zijn wel de prijzen die er gevraagd wordt voor zulke spelers. Daar kan je als club in meegaan of niet. Weet wel dat ze dan op de proppen komen met spelers als Verhoek. Die kostte toen bij Twente tussen de 1 en 3 miljoen. Het is dat hij werd geruild voor Cabral.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:08 schreef Cara het volgende:
[..]
19 jarig eredivisie-talent met een half seizoen voetbal op zijn naam, is dat dan hetzelfde kaliber als een Kostic die voor 6 miljoen naar VFB Stuttgart vertrekt?
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 11-08-2014 om 13:26:18De UEFA heeft de volgorde van de wedstrijden van #Feyenoord tegen Zorya Luhansk omgedraaid. reageer retweet
wat de fuck?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 11-08-2014 om 13:26:18De UEFA heeft de volgorde van de wedstrijden van #Feyenoord tegen Zorya Luhansk omgedraaid. reageer retweet
Eerst een uitwedstrijd.quote:
Niks mis meequote:Op maandag 11 augustus 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst een uitwedstrijd.
15 augustus 2014 - Feyenoord v sc Heerenveen
21 augustus 2014 - Zorya Luhansk v Feyenoord
24 augustus 2014 - Feyenoord v FC Utrecht
28 augustus 2014 - Feyenoord v Zorya Luhansk
31 augustus 2014 - FC Twente v Feyenoord
Ik had al kaartjes voor de thuiswedstrijd gehaald en de 28ste ben ik op vakantiequote:Op maandag 11 augustus 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst een uitwedstrijd.
15 augustus 2014 - Feyenoord v sc Heerenveen
21 augustus 2014 - Zorya Luhansk v Feyenoord
24 augustus 2014 - Feyenoord v FC Utrecht
28 augustus 2014 - Feyenoord v Zorya Luhansk
31 augustus 2014 - FC Twente v Feyenoord
Dus geen uitvak?quote:Gezien de situatie in Oekraïne en gezien de korte voorbereidingstijd richt Feyenoord geen kaartverkoop in voor de uitwedstrijd in Kiev.
Het lijkt me dat je daar wel geld voor kan terugkrijgen... Ik weet alleen niet precies hoe..quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had al kaartjes voor de thuiswedstrijd gehaald en de 28ste ben ik op vakantie
Ja, vast wel, maar dat maakt het niet minder kut dat ik nu niet kanquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je daar wel geld voor kan terugkrijgen... Ik weet alleen niet precies hoe..
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
ditquote:
Ja, das waar, ik dacht dat de kern van je punt ergens anders lag, aangezien de toevoeging van dat je al een kaart voor de 22e had, hiertoe minder relevant isquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, vast wel, maar dat maakt het niet minder kut dat ik nu niet kan
Ja godverdomme ik ben er de 28ste ook niet, lekker dan wilde ook gaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, vast wel, maar dat maakt het niet minder kut dat ik nu niet kan
Waarom word er dan geloot wie er als eerste thuis speelt als de UEFA het kan omdraaien?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben vooralsnog geen oplossing.. Waarschijnlijk zijn de thuiskaarten wel gewoon geldig voor de 28e.. Wellicht dat je ze nog aan iemand kan slijten. Hoe haal je je kaarten? Print je ze uit? Dan zijn mensen vaak huiverig om kaarten over te nemen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had al kaartjes voor de thuiswedstrijd gehaald en de 28ste ben ik op vakantie
Je zou al een reisje geboekt hebben...........quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop, maar er zullen wel mensen heengaan. Gekken heb je overal.
Russische clubs mogen niet tegen Oekraïnse clubs spelen, maar spelen in dat land zelf wordt wel toegelaten.. veiligheid boven alles lijkt me..quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, wtf, een wedstrijd spelen waarbij er bommen op 't stadion kunnen vallen.
Kiev is geen oorlogsgebied.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:38 schreef Collide het volgende:
Maar waarom veranderen ze die wedstrijd om nog steeds in oorlogsgebied te spelen. Waarom gewoon niet eerst thuis en dan uit in Lviv oid.
Misschien dat ze het ook wel omdraaien om wat tijd te winnen, en dat ze eind augustus nog eens bekijken hoe de situatie ervoor staat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:30 schreef Caland het volgende:
Gewoon niet akkoord gaan met die pot in Kiev. Er was gisteren blijkbaar nog een ontploffing op 500 meter van dat stadion.
Daarna lekker weer billenkoek krijgen van de UEFA, whooptidoo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:30 schreef Caland het volgende:
Gewoon niet akkoord gaan met die pot in Kiev. Er was gisteren blijkbaar nog een ontploffing op 500 meter van dat stadion.
Als er gisteren nog een bom ontploft die te maken heeft met 'het conflict', is het er in ieder geval ook niet erg vredigquote:
Dat zal mij in dit geval aan mijn reet roesten. Veiligheid gaat toch voorop. Er worden geen kaarten afgenomen omdat het niet helemaal veilig is maar blijkbaar moet er wel gevoetbald worden. Te bizar voor woorden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarna lekker weer billenkoek krijgen van de UEFA, whooptidoo.
Nu verliezen ze juist tijd. De uitwedstrijd is nu 2 weken eerder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Misschien dat ze het ook wel omdraaien om wat tijd te winnen, en dat ze eind augustus nog eens bekijken hoe de situatie ervoor staat.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:48 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nu verliezen ze juist tijd. De uitwedstrijd is nu 2 weken eerder.
Mag wel. Feyenoord kiest er zelf voor om het niet te doen wegens veiligheidsredenen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:56 schreef Akilla het volgende:
Mogen wij nou ook geen uitsupporters meenemen de 21ste?
Ik hoor elke keer de verhalen dat hij in de belangstelling staat van Twente en Ajax. Feyenoord wordt dan weer niet genoemd.. dan weet je zeker dat het niet gaat gebeuren terwijl dit een uitstekende speler is waar Feyenoord mee vooruit zou kunnen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ziyech halen, Immers in de spits? Is dit mogelijk?
Als je nooit meer wil scoren is dit een top ideequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ziyech halen, Immers in de spits? Is dit mogelijk?
Ik geloof dat Ajax gister ook zonder een echte spits speelde.. als er maar mensen in de 16 komen en zo'n speler is Ziyech.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef Akilla het volgende:
[..]
Als je nooit meer wil scoren is dit een top idee
Immers in de spits
Mensen moeten eens ophouden met dromen over de komst van Ziyech.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik hoor elke keer de verhalen dat hij in de belangstelling staat van Twente en Ajax. Feyenoord wordt dan weer niet genoemd.. dan weet je zeker dat het niet gaat gebeuren terwijl dit een uitstekende speler is waar Feyenoord mee vooruit zou kunnen.
Ja maar immers ma... komop zeg. Die gaat toch nooit scoren als spits zijnde? Zet dan te vrede maar neer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ajax gister ook zonder een echte spits speelde.. als er maar mensen in de 16 komen en zo'n speler is Ziyech.
Wuut??quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:06 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja maar immers ma... komop zeg. Die gaat toch nooit scoren als spits zijnde? Zet dan te vrede maar neer.
Ziyech... mwah.. mag komen, maar ik kan me niet voorstellen dat sleegers/karsdorp niet dezelfde potentie hebben. Laat die dan maar ipv houten lex spelen...
Als Clasie weg gaat en er komt alleen nog een spits dan staat er toch wel een heel erg matig elftal hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mensen moeten eens ophouden met dromen over de komst van Ziyech.
Die komt niet naar Feyenoord. Vergeet het.
Het is een uitstekende speler, en het zou een versterking zijn voor Feyenoord. Maar Feyenoord zit momenteel al ruim in de middenvelders, en de technische staf is tevreden over het huidige middenveld, bovendien is Feyenoord niet in de positie om luxe-aankopen te doen voor de breedte, of omdat het leuk is om erbij te hebben. Dus Ziyech kun je echt uit je hoofd zetten.
Er komt waarschijnlijk alleen nog een spits en daar zullen we het mee moeten doen.
Ze zijn helemaal niet geheel tevreden met dit middenveld. Voor Goossens etc zou de deur openstaan bij een bod.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mensen moeten eens ophouden met dromen over de komst van Ziyech.
Die komt niet naar Feyenoord. Vergeet het.
Het is een uitstekende speler, en het zou een versterking zijn voor Feyenoord. Maar Feyenoord zit momenteel al ruim in de middenvelders, en de technische staf is tevreden over het huidige middenveld, bovendien is Feyenoord niet in de positie om luxe-aankopen te doen voor de breedte, of omdat het leuk is om erbij te hebben. Dus Ziyech kun je echt uit je hoofd zetten.
Er komt waarschijnlijk alleen nog een spits en daar zullen we het mee moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |