quote:Antwoorden voor Kris - website van de familie Kremers voor Kris
Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 04-08quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere nieuwe informatie:
• Kaarten met de enige huisjes achter (ten noorden van) de Mirador; 5-13
• Maanstanden Boquete van 1 - 15 april 2014
• Mogelijke verklaring waarom ALLE getuigen een "verkeerde" beschrijving gaven - was niet verkeerd, alleen 1 dag eerder - ma 31-03 ipv di 01-04
Laatste nieuws:
• (es) Gesprek OM Panama en Familie Kremers - Telemetro - 05-08• (es) Ouders benadrukken dat er gesjoemeld kan zijn - Panamericana - 05-08quote:Pittí, informó que la procuradora de la Nación, Ana Belfon, ordenó que todos los resultados de las investigaciones se hagan mediante comunicados de prensa.
Pitti vertelde de ouders dat de Nationaal Procureur, Ana Belfon [die werkte voor de dictator Noriega!] opgedragen heeft dat alle resultaten van de onderzoeken via persconferenties [WTF?] naar buiten gebracht zouden worden.Tijdlijn (kort):quote:• ouders boos op het OM
• beloftes niet nagekomen
• niet gedoken in het stuwmeer (wat blijkbaar eerder al was toegezegd)
• geen data van de telefoons gehad, alleen mondelinge bevestigingen
• nu blijkt dat de eerste noodoproep niet om 16:30 maar tussen 15:00 en 16:00 gedaan zou zijn?!
• Kris en Lisanne begonnen om 10:45 met de El Pianista-tocht
• Meiden waren rond 13:00 boven op de Mirador
• Laatste foto van Kris gemaakt om 14:00, locatie bekend van iPhone
• Tussen 15:00 & 16:00 eerste noodoproep gedaan, locatie onbekend
• Op 8 april 01:00-04:00 90 fotos gemaakt waarvan slechts 3 iets op te herkennen is: takken en een rode rotswand
• Laatste noodoproepen gedaan op 11 april
• (nl) Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• EenVandaag-profiel met vindplaatsen en tijden
• Google Earth-profiel met vindplaatsen en de Mirador (ongeveer), kijkend naar het NW
• BING Maps-kaart met vindplaatsen van de vondsten, gebaseerd op contact KingRoad (Websleuthsforum) met Feliciano Gonzalez (de gids die de meeste vondsten heeft gedaan):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:
• Afstanden bij benadering
• Tijden gebaseerd op Feliciano's snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna en klimaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:
• (en) Crime Updates Boquete
Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Links: Laatste foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Rechts: Laatste foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
Interessante docu over verdwalen in de jungle:
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Zo kennen we je weerquote:
![]()
![]()
(niet vervelend bedoeld, maar het "vol"en de nwe topics openen etc)"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik zeg eerlijk dat ik de lapo niet wilde maken omdat ik de OP niet wil bijhouden als er nieuws komtDus ik was er blij mee iig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik had geen idee dat ik zo dichtbij die lapo zatquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:28 schreef Greys het volgende:
Ik zeg eerlijk dat ik de lapo niet wilde maken omdat ik de OP niet wil bijhouden als er nieuws komtDus ik was er blij mee iig.
Bijna nooit eigenlijk.. Schrik me een paar minuten later altijd rot als blijkt dat ik de lapo had en het nieuwe deel had moeten openen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
1. Als ik de kaartjes bekijk lijkt het allemaal juist dicht bij elkaar. En dat ze ernaast zijn gevonden, is naar mijn idee een combinatie van achtergelaten door de rivier en meegesleurd door aaseters.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:07 schreef MeloD het volgende:
[..]
- Hoe komen de botten zo verspreid, als ze níet in de rivier gevonden zijn maar vlak daarnaast?
- Waarom is er dagenlang niks gebeurd met de telefoon/camera? Batterij sparen geloof ik niet zo in
- Waarom was het flesje water nog half vol? Uitdroging ligt dan niet voor de hand
- Waarom geen afscheidsboodschap als ze nog wel zo helder van geest waren alarmnummers te proberen?
- Waarom zijn er zó weinig botten gevonden?
2. Van de telefoons is weinig bekend dus daar kan ik niets over zeggen. En de camera: ik denk dat ze niet in de stemming waren om foto's te maken.
3. Ik gok dat er gewoon rivierwater in zat. En er zat nog meer rivierwater in de rivier
4. Ik vermoed ook dat er wel een soort afscheidsboodschap op de telefoons staat.
5. Ook hier draai ik het om: waarom zo veel? (En het antwoord is: Feliciano.)
Van andere vermisten is niets gevonden.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat ik zo dichtbij die lapo zat
Bijna nooit eigenlijk.. Schrik me een paar minuten later altijd rot als blijkt dat ik de lapo had en het nieuwe deel had moeten openen![]()
![]()
Ik keek juist even op FOK, en er was nog 1 post open. Toeval, dit keer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:28 schreef Greys het volgende:
Maareh, nog ruimte om te speculeren of wachten we met smart op openbaring van alle resultaten (DNA, foto's, noodoproepen/telefoondata)?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Hoezo die smiley dan? Ik zeg gewoon hoe ik het ervaar?quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
En ik was zo laf om even te wachten. Ik weet namelijk niet wat er gebeurd als je de laatste post doet. Ben blij dat ik dat gedaan heb als ik het zo lees.![]()
Ff pissen.
The only limit is your own imagination
Ruimte is er sowieso, we zitten in BNWquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik keek juist even op FOK, en er was nog 1 post open. Toeval, dit keer.
Maareh, nog ruimte om te speculeren of wachten we met smart op openbaring van alle resultaten (DNA, foto's, noodoproepen/telefoondata)?
Maar de info van het DNA-onderzoek is uiteraard welkom."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Er is niks BNWs aan deze zaak. De NWSmods hadden geen zin in het topic en pleurden het hierheen. BNW gaat over complotten, alternatief nieuws en alternatieve geschiedenis, niet over "speculatue".quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ruimte is er sowieso, we zitten in BNW
Maar de info van het DNA-onderzoek is uiteraard welkom.
Die Maleise kutvliegtuigjes zaten vol speculatie en hadden gewoon een NWS- en BNW-topic, met elk een andere invalshoek, OP, en discussie.
Dat het hier staat is al erg genoeg en weerhoudt serieuze bijdragers juist me te delen in discussie over het NWS.
Als je de verdwijning van L&K aan Illumniati, big Pharma of als hoax/cover-up wil linken, zul je een apart topic moeten maken hier.
dit topic is NWS, net als alle andere reekstopics dat zijn. Luiheid van de mods, meer niet.The only limit is your own imagination
Daar gaan ze juist aan beginnen. Ik ben bang dat dit nog wel een weekje aanloopt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de info van het DNA-onderzoek is uiteraard welkom.![]()
HO! Dat ben ik met je eens: zie mijn posts daarover in de NWS FB...quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is niks BNWs aan deze zaak. De NWSmods hadden geen zin in het topic en pleurden het hierheen. BNW gaat over complotten, alternatief nieuws en alternatieve geschiedenis, niet over "speculatue".
Die Maleise kutvliegtuigjes zaten vol speculatie en hadden gewoon een NWS- en BNW-topic, met elk een andere invalshoek, OP, en discussie.
Dat het hier staat is al erg genoeg en weerhoudt serieuze bijdragers juist me te delen in discussie over het NWS.
Als je de verdwijning van L&K aan Illumniati, big Pharma of als hoax/cover-up wil linken, zul je een apart topic moeten maken hier.
dit topic is NWS, net als alle andere reekstopics dat zijn. Luiheid van de mods, meer niet."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik doe mee en gooi er ook nog een tukkie tegenaan.quote:
Ná het plassen, hoor...
Oh en OT: ik ben voor vandaag wel uitgespeculeerd en hoop idd op spoedige DNA uitslagen van de recente vondsten.
Later
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik denk idd ook dat dat nog even duurtquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:39 schreef Rubella het volgende:
[..]
Daar gaan ze juist aan beginnen. Ik ben bang dat dit nog wel een weekje aanloopt.Al kan het kennelijk in een paar (zeg niet 2 ) dagen
Dat is jammer genoeg soms goed te merken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de info van het DNA-onderzoek is uiteraard welkom.![]()
Truste en een fijne zondagquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe mee en gooi er ook nog een tukkie tegenaan.
Ná het plassen, hoor...
Oh en OT: ik ben voor vandaag wel uitgespeculeerd en hoop idd op spoedige DNA uitslagen van de recente vondsten.
Later
Eensquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:41 schreef Rubella het volgende:
[..]
Dat is jammer genoeg soms goed te merken.
Welterusten!quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe mee en gooi er ook nog een tukkie tegenaan.
Ná het plassen, hoor...
Later![]()
Ik weet niet meer wie die link postte in het vorige topic over dat verhaal dat iemand verdwaalde samen met zijn vriendin, maar toch de weg terug nog vonden in de jungle.
http://www.wetasphalt.com/content/jungle-not-people
Die dus.
Ik vermoed dat zoiets met die grietjes ook gebeurd is."The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Dat was ik. Ik vond het een akelige gelijkenis hebben met wat er nu bekend is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:43 schreef Geralt het volgende:
Ik weet niet meer wie die link postte in het vorige topic over dat verhaal dat iemand verdwaalde samen met zijn vriendin, maar toch de weg terug nog vonden in de jungle.
http://www.wetasphalt.com/content/jungle-not-people
Die dus.
Ik vermoed dat zoiets met die grietjes ook gebeurd is.![]()
[quote]Op zondag 10 augustus 2014 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..
-edit-
Sorry Lavenderr, ik ga snel weer on topic.
[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 10-08-2014 10:23:32 ]![]()
Het lijkt me zeker niet ondenkbaar nee. Ik denk dat bij mij de totale paniek toch lichtelijk zou toeslaan zodra ik in de gaten kreeg dat we verdwaald waren. En paniek is misschien nog wel een slechtere raadgever dan angst.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:44 schreef Rubella het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik vond het een akelige gelijkenis hebben met wat er nu bekend is.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
Vooral hoe ze beschreef dat je steeds minder kunt zien van paden e.d. is zeer realistisch. Op een gegeven moment gaat het licht gewoon uit in de jungle en zie je echt geen klap meer. Dat is het moment dat het echt eng wordt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het lijkt me zeker niet ondenkbaar nee. Ik denk dat bij mij de totale paniek toch lichtelijk zou toeslaan zodra ik in de gaten kreeg dat we verdwaald waren. En paniek is misschien nog wel een slechtere raadgever dan angst.![]()
Doe dat maar in het kwadraat voor als de meiden apart van elkaar verdwalen (en de weg en elkaar kwijt) en alle onlogisch overduidelijk "stomme" beslissingen worden opeens veel makkelijker verklaarbaar...quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het lijkt me zeker niet ondenkbaar nee. Ik denk dat bij mij de totale paniek toch lichtelijk zou toeslaan zodra ik in de gaten kreeg dat we verdwaald waren. En paniek is misschien nog wel een slechtere raadgever dan angst.The only limit is your own imagination
De beste stuurlui staan aan walquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dat maar in het kwadraat voor als de meiden apart van elkaar verdwalen (en de weg en elkaar kwijt) en alle onlogisch overduidelijk "stomme" beslissingen worden opeens veel makkelijker verklaarbaar...
Had je een ban of wat en waarom was dit topic ineens naar BNW in godsnaam?![]()
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
Hij had geen ban en dit topic is verhuisd omdat men moe werd van het modden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal
Had je een ban of wat en waarom was dit topic ineens naar BNW in godsnaam?
By the way: Lavenderr mod top tot op heden
-edit-quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:45 schreef Rubella het volgende:
[..]
Sorry Lavenderr, ik ga snel weer on topic.
Mig72 had gelijk over jullie. Jammere was alleen dat ie zelf net zo dom deed. Maar daarom iemand bannen is zwaar ziek.
[ Bericht 17% gewijzigd door Lavenderr op 10-08-2014 10:24:47 ]The only limit is your own imagination
HUH???quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WTF? Iemand een permaban aannaaien omdat hij zich -terecht- ergerde aan de zelfverkozen domheid in dit topic??
Mig72 had gelijk over jullie. Jammere was alleen dat ie zelf net zo dom deed. Maar daarom iemand bannen is zwaar ziek.
Er werd gevraagd of poema's of jags OOK aas eten. Dat is zo. Dat werd hem verteld. En hij ging loco omdat het "officieel" niet slechts aaseters zijn.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Huh, ik heb niets over de beste brave borst gemaild o.i.d tegen de mod. Ik heb hem genegeerd. Hij heeft dit geintje helemaal aan zich zelf te danken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WTF? Iemand een permaban aannaaien omdat hij zich -terecht- ergerde aan de zelfverkozen domheid in dit topic??
Mig72 had gelijk over jullie. Jammere was alleen dat ie zelf net zo dom deed. Maar daarom iemand bannen is zwaar ziek.![]()
En dat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:08 schreef Rubella het volgende:
[..]
Huh, ik heb niets over de beste brave borst gemaild o.i.d tegen de mod. Ik heb hem genegeerd. Hij heeft dit geintje helemaal aan zich zelf te danken."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Hij had gelijk in de onwil die mensen hier tentoonspreiden, niets lezen, dezelfde punten weer herhalen en maar blijven terugkomen op zaken die allang door informatievoorziening zijn ontkracht.
Het enige punt was dat hij dat zelf ook deed, dat maakt hem hypocriet, hij had daarmee geen ongelijk.The only limit is your own imagination
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een kleine correctie, hij was de enige die dat deed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:09 schreef El_Matador het volgende:
Hij had gelijk in de onwil die mensen hier tentoonspreiden, niets lezen, dezelfde punten weer herhalen en maar blijven terugkomen op zaken die allang door informatievoorziening zijn ontkracht.
Het enige punt was dat hij dat zelf ook deed, dat maakt hem hypocriet, hij had daarmee geen ongelijk.![]()
oeps had eerst dit moeten schrijven. Alleen voor diegene die het wil lezen ik beschuldig namelijk iemand met dit scenario![]()
Jij kan dat niet, ik spreek jou er niet op aan. Wie dan ook hem geband heeft, ziek. Of je gaat in discussie op basis van argumenten of je negeert elkaar-edit-quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:08 schreef Rubella het volgende:
[..]
Huh, ik heb niets over de beste brave borst gemaild o.i.d tegen de mod. Ik heb hem genegeerd. Hij heeft dit geintje helemaal aan zich zelf te danken.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 10-08-2014 10:34:23 ]The only limit is your own imagination
Nee, dat had hij niet, Hij wist niet eens wie Lisanne was.. En er is helemaal geen "onwil" Er zijn verschillende meningen, en die dienen allemaal gerespecteerd te worden,quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:09 schreef El_Matador het volgende:
Het enige punt was dat hij dat zelf ook deed, dat maakt hem hypocriet, hij had daarmee geen ongelijk."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Juistquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:10 schreef Rubella het volgende:
[..]
Een kleine correctie, hij was de enige die dat deed."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nee, hij reageerde terecht op anderen hier, maar deed het zelf ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:10 schreef Rubella het volgende:
[..]
Een kleine correctie, hij was de enige die dat deed.
Ik heb alles meegelezen, en het blijft maar over dezelfde shit gaan die al tig keer voorbijgekomen is. Mensen lezen bewust niet, daar maakte mig zich kwaad over, en terecht. Dat die clown het vervolgens zelf niet deed, sja, dat geeft je geen sterke basis.The only limit is your own imagination
-edit- Hij verpestte dit topic en andere topics. Dan kun je tegen een ban aanlopen jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan dat niet, ik spreek jou er niet op aan. Wie dan ook hem geband heeft, ziek. Of je gaat in discussie op basis van argumenten of je negeert elkaar. Bannen is fascistische neiginkjes over anderen uitstorten. "Jij mag niets zeggen", walgelijk.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 10-08-2014 10:35:07 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nee dat deed hij niet. Lees maar eens terug. Maar als je je zo graag met hem identificeert: veel plezierquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, hij reageerde terecht op anderen hier, maar deed het zelf ook.
Ik heb alles meegelezen, en het blijft maar over dezelfde shit gaan die al tig keer voorbijgekomen is. Mensen lezen bewust niet, daar maakte mig zich kwaad over, en terecht. Dat die clown het vervolgens zelf niet deed, sja, dat geeft je geen sterke basis.
Er is niet zoiets als een mening over feiten. Feiten zijn controleerbaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat had hij niet, Hij wist niet eens wie Lisanne was.. En er is helemaal geen "onwil" Er zijn verschillende meningen, en die dienen allemaal gerespecteerd te worden,
Als ik die rode auto, dat iPhonesignaal of de "kijk, je kan ook met de auto" shit nog een keer zie, dan vraag ik me af of mensen hier echt met een goudvissengeheugen zitten. Gewoon same shit every day.
Geen enkele progressie, alleen maar ronddraaien in dezelfde stront.The only limit is your own imagination
Hoi, misschien kunnen jullie beter naar het FB-topic van dit subforum moven?quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:14 schreef Rubella het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming. Een ban kan toch alleen door een mod uitgedeeld worden als een forummer het te bont maakt? We kunnen elkaar toch niet bannen?
Gaat namelijk niet meer over het onderwerp dat in de TT staat
BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingenWho the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Niet door een modquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:14 schreef Rubella het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming. Een ban kan toch alleen door een mod uitgedeeld worden als een forummer het te bont maakt? We kunnen elkaar toch niet bannen?Door en FA of hoger
Excuus, gelijk heb jequote:Op zondag 10 augustus 2014 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi, misschien kunnen jullie beter naar het FB-topic van dit subforum moven?
Gaat namelijk niet meer over het onderwerp dat in de TT staat
BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Er schijnen sterke aanwijzingen te bestaan dat er false flags, inside jobs, zionistische complotten, chemtrails, Illuminati en aliens in het spel zijn ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
... en waarom was dit topic ineens naar BNW in godsnaam?![]()
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: