quote:Antwoorden voor Kris - website van de familie Kremers voor Kris
Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 04-08quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere nieuwe informatie:
• Kaarten met de enige huisjes achter (ten noorden van) de Mirador; 5-13
• Maanstanden Boquete van 1 - 15 april 2014
• Mogelijke verklaring waarom ALLE getuigen een "verkeerde" beschrijving gaven - was niet verkeerd, alleen 1 dag eerder - ma 31-03 ipv di 01-04
Laatste nieuws:
• (es) Gesprek OM Panama en Familie Kremers - Telemetro - 05-08• (es) Ouders benadrukken dat er gesjoemeld kan zijn - Panamericana - 05-08quote:Pittí, informó que la procuradora de la Nación, Ana Belfon, ordenó que todos los resultados de las investigaciones se hagan mediante comunicados de prensa.
Pitti vertelde de ouders dat de Nationaal Procureur, Ana Belfon [die werkte voor de dictator Noriega!] opgedragen heeft dat alle resultaten van de onderzoeken via persconferenties [WTF?] naar buiten gebracht zouden worden.Tijdlijn (kort):quote:• ouders boos op het OM
• beloftes niet nagekomen
• niet gedoken in het stuwmeer (wat blijkbaar eerder al was toegezegd)
• geen data van de telefoons gehad, alleen mondelinge bevestigingen
• nu blijkt dat de eerste noodoproep niet om 16:30 maar tussen 15:00 en 16:00 gedaan zou zijn?!
• Kris en Lisanne begonnen om 10:45 met de El Pianista-tocht
• Meiden waren rond 13:00 boven op de Mirador
• Laatste foto van Kris gemaakt om 14:00, locatie bekend van iPhone
• Tussen 15:00 & 16:00 eerste noodoproep gedaan, locatie onbekend
• Op 8 april 01:00-04:00 90 fotos gemaakt waarvan slechts 3 iets op te herkennen is: takken en een rode rotswand
• Laatste noodoproepen gedaan op 11 april
• (nl) Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• EenVandaag-profiel met vindplaatsen en tijden
• Google Earth-profiel met vindplaatsen en de Mirador (ongeveer), kijkend naar het NW
• BING Maps-kaart met vindplaatsen van de vondsten, gebaseerd op contact KingRoad (Websleuthsforum) met Feliciano Gonzalez (de gids die de meeste vondsten heeft gedaan):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:
• Afstanden bij benadering
• Tijden gebaseerd op Feliciano's snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna en klimaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:
• (en) Crime Updates Boquete
Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Links: Laatste foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Rechts: Laatste foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
Interessante docu over verdwalen in de jungle:
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Zo kennen we je weerquote:
![]()
![]()
(niet vervelend bedoeld, maar het "vol"en de nwe topics openen etc)"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik zeg eerlijk dat ik de lapo niet wilde maken omdat ik de OP niet wil bijhouden als er nieuws komtDus ik was er blij mee iig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik had geen idee dat ik zo dichtbij die lapo zatquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:28 schreef Greys het volgende:
Ik zeg eerlijk dat ik de lapo niet wilde maken omdat ik de OP niet wil bijhouden als er nieuws komtDus ik was er blij mee iig.
Bijna nooit eigenlijk.. Schrik me een paar minuten later altijd rot als blijkt dat ik de lapo had en het nieuwe deel had moeten openen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
1. Als ik de kaartjes bekijk lijkt het allemaal juist dicht bij elkaar. En dat ze ernaast zijn gevonden, is naar mijn idee een combinatie van achtergelaten door de rivier en meegesleurd door aaseters.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:07 schreef MeloD het volgende:
[..]
- Hoe komen de botten zo verspreid, als ze níet in de rivier gevonden zijn maar vlak daarnaast?
- Waarom is er dagenlang niks gebeurd met de telefoon/camera? Batterij sparen geloof ik niet zo in
- Waarom was het flesje water nog half vol? Uitdroging ligt dan niet voor de hand
- Waarom geen afscheidsboodschap als ze nog wel zo helder van geest waren alarmnummers te proberen?
- Waarom zijn er zó weinig botten gevonden?
2. Van de telefoons is weinig bekend dus daar kan ik niets over zeggen. En de camera: ik denk dat ze niet in de stemming waren om foto's te maken.
3. Ik gok dat er gewoon rivierwater in zat. En er zat nog meer rivierwater in de rivier
4. Ik vermoed ook dat er wel een soort afscheidsboodschap op de telefoons staat.
5. Ook hier draai ik het om: waarom zo veel? (En het antwoord is: Feliciano.)
Van andere vermisten is niets gevonden.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat ik zo dichtbij die lapo zat
Bijna nooit eigenlijk.. Schrik me een paar minuten later altijd rot als blijkt dat ik de lapo had en het nieuwe deel had moeten openen![]()
![]()
Ik keek juist even op FOK, en er was nog 1 post open. Toeval, dit keer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:28 schreef Greys het volgende:
Maareh, nog ruimte om te speculeren of wachten we met smart op openbaring van alle resultaten (DNA, foto's, noodoproepen/telefoondata)?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Hoezo die smiley dan? Ik zeg gewoon hoe ik het ervaar?quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
En ik was zo laf om even te wachten. Ik weet namelijk niet wat er gebeurd als je de laatste post doet. Ben blij dat ik dat gedaan heb als ik het zo lees.![]()
Ff pissen.
The only limit is your own imagination
Ruimte is er sowieso, we zitten in BNWquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik keek juist even op FOK, en er was nog 1 post open. Toeval, dit keer.
Maareh, nog ruimte om te speculeren of wachten we met smart op openbaring van alle resultaten (DNA, foto's, noodoproepen/telefoondata)?
Maar de info van het DNA-onderzoek is uiteraard welkom."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Er is niks BNWs aan deze zaak. De NWSmods hadden geen zin in het topic en pleurden het hierheen. BNW gaat over complotten, alternatief nieuws en alternatieve geschiedenis, niet over "speculatue".quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ruimte is er sowieso, we zitten in BNW
Maar de info van het DNA-onderzoek is uiteraard welkom.
Die Maleise kutvliegtuigjes zaten vol speculatie en hadden gewoon een NWS- en BNW-topic, met elk een andere invalshoek, OP, en discussie.
Dat het hier staat is al erg genoeg en weerhoudt serieuze bijdragers juist me te delen in discussie over het NWS.
Als je de verdwijning van L&K aan Illumniati, big Pharma of als hoax/cover-up wil linken, zul je een apart topic moeten maken hier.
dit topic is NWS, net als alle andere reekstopics dat zijn. Luiheid van de mods, meer niet.The only limit is your own imagination
Daar gaan ze juist aan beginnen. Ik ben bang dat dit nog wel een weekje aanloopt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de info van het DNA-onderzoek is uiteraard welkom.![]()
HO! Dat ben ik met je eens: zie mijn posts daarover in de NWS FB...quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is niks BNWs aan deze zaak. De NWSmods hadden geen zin in het topic en pleurden het hierheen. BNW gaat over complotten, alternatief nieuws en alternatieve geschiedenis, niet over "speculatue".
Die Maleise kutvliegtuigjes zaten vol speculatie en hadden gewoon een NWS- en BNW-topic, met elk een andere invalshoek, OP, en discussie.
Dat het hier staat is al erg genoeg en weerhoudt serieuze bijdragers juist me te delen in discussie over het NWS.
Als je de verdwijning van L&K aan Illumniati, big Pharma of als hoax/cover-up wil linken, zul je een apart topic moeten maken hier.
dit topic is NWS, net als alle andere reekstopics dat zijn. Luiheid van de mods, meer niet."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik doe mee en gooi er ook nog een tukkie tegenaan.quote:
Ná het plassen, hoor...
Oh en OT: ik ben voor vandaag wel uitgespeculeerd en hoop idd op spoedige DNA uitslagen van de recente vondsten.
Later
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik denk idd ook dat dat nog even duurtquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:39 schreef Rubella het volgende:
[..]
Daar gaan ze juist aan beginnen. Ik ben bang dat dit nog wel een weekje aanloopt.Al kan het kennelijk in een paar (zeg niet 2 ) dagen
Dat is jammer genoeg soms goed te merken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de info van het DNA-onderzoek is uiteraard welkom.![]()
Truste en een fijne zondagquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe mee en gooi er ook nog een tukkie tegenaan.
Ná het plassen, hoor...
Oh en OT: ik ben voor vandaag wel uitgespeculeerd en hoop idd op spoedige DNA uitslagen van de recente vondsten.
Later
Eensquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:41 schreef Rubella het volgende:
[..]
Dat is jammer genoeg soms goed te merken.
Welterusten!quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe mee en gooi er ook nog een tukkie tegenaan.
Ná het plassen, hoor...
Later![]()
Ik weet niet meer wie die link postte in het vorige topic over dat verhaal dat iemand verdwaalde samen met zijn vriendin, maar toch de weg terug nog vonden in de jungle.
http://www.wetasphalt.com/content/jungle-not-people
Die dus.
Ik vermoed dat zoiets met die grietjes ook gebeurd is."The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Dat was ik. Ik vond het een akelige gelijkenis hebben met wat er nu bekend is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:43 schreef Geralt het volgende:
Ik weet niet meer wie die link postte in het vorige topic over dat verhaal dat iemand verdwaalde samen met zijn vriendin, maar toch de weg terug nog vonden in de jungle.
http://www.wetasphalt.com/content/jungle-not-people
Die dus.
Ik vermoed dat zoiets met die grietjes ook gebeurd is.![]()
[quote]Op zondag 10 augustus 2014 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..
-edit-
Sorry Lavenderr, ik ga snel weer on topic.
[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 10-08-2014 10:23:32 ]![]()
Het lijkt me zeker niet ondenkbaar nee. Ik denk dat bij mij de totale paniek toch lichtelijk zou toeslaan zodra ik in de gaten kreeg dat we verdwaald waren. En paniek is misschien nog wel een slechtere raadgever dan angst.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:44 schreef Rubella het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik vond het een akelige gelijkenis hebben met wat er nu bekend is.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: