quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:20 schreef Maastoren het volgende:
twitter:johanvanboven twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 14:15:18Veel grappen bij Feyenoord over situatie in Oekraïne. 'Kijken van wie we af willen', aldus Rutten over assistent die gaat scouten. reageer retweet
Ik denk dat hij Basacikoglu uiteindelijk wel gaat opstellen tegen ADO hoor. In bovenstaande persconferentie zegt hij niets over het in stand houden van de basis elft tot dusverre. Alleen dat hij vandaag en morgen zal bekijken of hij Basacikoglu gaat opstellen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef erik013 het volgende:
Die Rutten haalt echt de kerst niet zohoe kun je Verhoek blijven opstellen ipv Manu en die Bilal?
twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 15:59:22Bevestigd: Martin van Geel is zojuist geland op de luchthaven van Faro(Portugal). Naar verluidt voor spits Nelson Oliveira(23) van Benfica. reageer retweet
Z'n statistieken zijn niet geweldig. Waar kennen we dat van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 15:59:22Bevestigd: Martin van Geel is zojuist geland op de luchthaven van Faro(Portugal). Naar verluidt voor spits Nelson Oliveira(23) van Benfica. reageer retweet
Prima spits, zeker voor de Eredivisie, maar ik moet het nog zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Volgens z'n Wikipedia pagina 7 doelpunten uit 63 wedstrijden. 1 op 9 dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Z'n statistieken zijn niet geweldig. Waar kennen we dat van.
Veel belangrijker zijn zijn stats in FM. Iemand?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Z'n statistieken zijn niet geweldig. Waar kennen we dat van.
Jezus, die statistiekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat is je punt:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor wat het waard is, z'n FUT-kaart in Fifa 14:
http://www.futhead.com/14(...)815/nelson-oliveira/
Redelijk all-round met goede balcontrole en kracht.
Ik zei ook voor wat het waard is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat is je punt:
http://www.futhead.com/14/players/2010/ruben-schaken/
Godverquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jezus, die statistieken. Ja Pelle, dit, dat. Maar drie keer een schot in de roos is natuurlijk zwaar onreaslistisch. Er is geld nu, dan komen ze echt niet met Oliveira op de proppen, lijkt me ..
Bas Dostquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef Happel het volgende:
En kolere, Fifa kaarten erbij halen.
Van een spel. Flikker even snel op.
[..]
Godver
Wie wil je zelf graag zien?
PIETR fapt op Guidetti.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Godver
Guidetti, maar dat terzijde. Maar gast, comeee on, jij wordt blij van deze statistieken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Godver
Niemand werd blij van de statistieken die Pelle had.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Guidetti, maar dat terzijde. Maar gast, comeee on, jij wordt blij van deze statistieken?
Verhoek zat woensdag gewoon op de tribune hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef erik013 het volgende:
Die Rutten haalt echt de kerst niet zohoe kun je Verhoek blijven opstellen ipv Manu en die Bilal?
Chinaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
En voor onze shirtverkoop in China:
In de Ligue 1 wordt gewoon normaal gevoetbald pik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:36 schreef Bonkers. het volgende:
8 keer scoren in de Ligue 1 is nog niet eens zo slecht. Als er ergens wel betonvoetbal wordt gespeeld is het daar wel.
Je kunt beter een Jap kopen inderdaad. Kan die vlag weer van zolder gehaald worden.quote:
Had met dat Bilal geld ook Miyaichi kunnen halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je kunt beter een Jap kopen inderdaad. Kan die vlag weer van zolder gehaald worden.
In Faro?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:31 schreef Cara het volgende:
Sunderland en Udinese spelen overigens morgen een oefenwedstrijd in Faro.
Nog even ter observatie: ik heb in die filmpjes Oliviera welgeteld 0 keer met het hoofd zien scoren en elke goal die hij maakte kwam uit het vrijgezet worden voor de keeper. Laat het iemand vrij voor de keeper zetten nou niet ons sterkste punt zijn.
Die spelen gewoon in Engelandquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:31 schreef Cara het volgende:
Sunderland en Udinese spelen overigens morgen een oefenwedstrijd in Faro.
Nog even ter observatie: ik heb in die filmpjes Oliviera welgeteld 0 keer met het hoofd zien scoren en elke goal die hij maakte kwam uit het vrijgezet worden voor de keeper. Laat het iemand vrij voor de keeper zetten nou niet ons sterkste punt zijn.
quote:Feyenoord heeft zijn pijlen in de zoektocht naar een nieuwe spits gericht op Nélson Oliveira. Dit denkt Jan Dirk Stouten, journalist van RTV Rijnmond. FR12.nl plaatste vandaag een foto van technisch directeur Martin van Geel op Rotterdam Airport. Van Geel heeft daarna de vlucht naar de stad Faro in Portugal.
'Alles lekt uit via het internet, ook dat Van Geel vandaag naar Portugal is gevlogen. Ik moet erbij zeggen dat het erop lijkt, maar ik denk dat Feyenoord voor spits Oliveira naar Portugal gevlogen is', zegt hij in FC Rijnmond. Nelson Oliveira is een aanvaller die momenteel onder contract staat bij het Portugese Benfica. De aanvaller is de afgelopen jaren uitgeleend aan Rio Ave, Pacos Ferreira, Deportivo La Coruna en Rennes. In 93 wedstrijden voor de clubs wist Oliveira twaalf keer het net te vinden.
De journalist van RTV Rijnmond laat ook weten dat hij denkt dat de komst van John Guidetti naar Feyenoord van de baan is. 'Het lijkt erop dat Feyenoord het risico van het aantrekken van Guidetti toch niet aandurft', zegt hij.
Teplice.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Besiktas, Kuban Krasnodar, Sparta Praag, Dinamo Kiev, AA Gent, Lech Pozan, Deportivo, CSKA, Nancy...
Ach, allemaal doorgespeelde kaart joh. En sowieso suggestief.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef PIETR het volgende:
[..]Ik gaat ff een hoge boom opzoeken ..
Zo kan ik ook nieuws brengen.quote:Feyenoord heeft zijn pijlen in de zoektocht naar een nieuwe spits gericht op Nélson Oliveira. Dit denkt Jan Dirk Stouten, journalist van RTV Rijnmond. FR12.nl plaatste vandaag een foto van technisch directeur Martin van Geel op Rotterdam Airport. Van Geel heeft daarna de vlucht naar de stad Faro in Portugal.
'Alles lekt uit via het internet, ook dat Van Geel vandaag naar Portugal is gevlogen. Ik moet erbij zeggen dat het erop lijkt, maar ik denk dat Feyenoord voor spits Oliveira naar Portugal gevlogen is', zegt hij in FC Rijnmond. Nelson Oliveira is een aanvaller die momenteel onder contract staat bij het Portugese Benfica. De aanvaller is de afgelopen jaren uitgeleend aan Rio Ave, Pacos Ferreira, Deportivo La Coruna en Rennes. In 93 wedstrijden voor de clubs wist Oliveira twaalf keer het net te vinden.
De journalist van RTV Rijnmond laat ook weten dat hij denkt dat de komst van John Guidetti naar Feyenoord van de baan is. 'Het lijkt erop dat Feyenoord het risico van het aantrekken van Guidetti toch niet aandurft', zegt hij.
Doorgestoken kaart.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ach, allemaal doorgespeelde kaart joh. En sowieso suggestief.
Je hebt gelijk, m'n Nederlands is wat stroef.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart.
Verder inderdaad alleen een mening van Jan Dirk Stouten inderdaad.
Al kan ik me er wel in vinden. Feyenoord is met de interesse in Oliviera al bij ongeveer de 4de speler op het schaduwlijstje van Van Geel uitgekomen. Guidetti is dus niet bepaald eerste keuze.
Rutten, grafmongool.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 14:11:13Basaçikoglu en Wilkshire zijn inzetbaar, maar Rutten kiest waarschijnlijk voor dezelfde basisopstelling als woensdag tegen Besiktas. #adofey reageer retweet
Toen Pellé naar Feyenoord kwam had hij ook maar weinig goals gemaakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Toekito het volgende:
Ik bel morgen MvG wel om als nieuwe spits te dienen 12 goals in 93 wedstrijden haal ik ook wel.
Nieuws lijkt me nergens op gebaseerd en uit z'n verband gerukt.quote:
Het argument die je wist dat zou komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef Collide het volgende:
[..]
Toen Pellé naar Feyenoord kwam had hij ook maar weinig goals gemaakt.
Statistieken zeggen niks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Guidetti, maar dat terzijde. Maar gast, comeee on, jij wordt blij van deze statistieken?
Zo kun je de komst van iedere spits wel rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij speelde ook voor Portugal op het laatste EK. Ook in de wedstrijd tegen Nederland.
Het is een speler met veel ervaring. Ik denk dat hij wel wat meer doelpunten kan scoren in de eredivisie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het argument die je wist dat zou komen.
Terechte keuze van Feyenoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef PIETR het volgende:
[..]Ik gaat ff een hoge boom opzoeken ..
alsof ik Pellé een goeie aankoop vond. De laatste 2 spitsen die ik vanaf minuut 1 een goeie aankoop vond zijn Pi-Air en Duracel Dirk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij speelde ook voor Portugal op het laatste EK. Ook in de wedstrijd tegen Nederland. Vorig jaar maakte hij uit 36 wedstrijden 8 goals dat is matig.
Het lijkt me haalbaar om te kopen. Is al talloze malen verhuurd geweest, scoort niet heel veel, en staat ergens achteraan in de pikorde bij Benfica.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef Collide het volgende:
Maar die Oliveira willen ze die kopen of huren?
van Geel heeft toch wel aardig wat krediet opgebouwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef Scrummie het volgende:
Welke spits er ook komt, indien hij faalt faalt van Geel, en mag ie van mij weg met z'n middelmaat.
Kopen geeft misschien een te groot risico. Maar ik denk dat het wel een leuke eredivisie speler is. Ik vind het een logischere keuze van die Wilkshire.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het lijkt me haalbaar om te kopen. Is al talloze malen verhuurd geweest, scoort niet heel veel, en staat ergens achteraan in de pikorde bij Benfica.
Qua transferwaarde wordt hij op transfermarkt.co.uk geschat op zo'n 4 miljoen pond.
Ik denk niet dat Feyenoord er verlies op lijdt als ze Oliviera voor 3, 4 of 5 miljoen zouden kopen en voor enkele jaren vastleggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef Collide het volgende:
[..]
Kopen geeft misschien een te groot risico. Maar ik denk dat het wel een leuke eredivisie speler is.
Voor 3 á 4 miljoen is het een leuke speler met ervaring. Denk dat hij wel wat doelpunten kan scoren in de eredivisie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord er verlies op lijdt als ze Oliviera voor 3, 4 of 5 miljoen zouden kopen en voor enkele jaren vastleggen.
Hoe meer ik over die Oliviera vind hoe minder enthousiast ik word.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord er verlies op lijdt als ze Oliviera voor 3, 4 of 5 miljoen zouden kopen en voor enkele jaren vastleggen.
Mooi, zou betekenen dat we eindelijk eens wat beter voetbal gaan spelen, Vilhena heeft een aardige steekbal in huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoe meer ik over die Oliviera vind hoe minder enthousiast ik word.
Kijk al zijn gescoorde goals er maar eens op na, zo goed als allemaal zijn ze 1 op 1 met de keeper. Geen enkele goal met het hoofd.
Duidelijk een spits die de gaten in loopt en wacht op steekballen. Wij hebben Immers achter de spits en twee dribbelaars op de zijkant. Waarom zou dit moeten gaan werken?
Ja valt mij ook wel een beetje op, terwijl het wel een lange gozer is. Maar kan natuurlijk ook liggen aan de teams waar hij heeft gespeeld: het zijn over het algemeen teams die niet in de top meespelen, waardoor ze vaak meer uit een counter moeten aanvallen, of in ieder geval meer vanuit de ruimte. Techniek is wel echt goed moet ik zeggen van wat ik heb gezien. En wat Kerft zegt: het is ten eerste leuker voetbal om te zien en minder voorspelbaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Kijk al zijn gescoorde goals er maar eens op na, zo goed als allemaal zijn ze 1 op 1 met de keeper. Geen enkele goal met het hoofd.
Duidelijk een spits die de gaten in loopt en wacht op steekballen. Wij hebben Immers achter de spits en twee dribbelaars op de zijkant. Waarom zou dit moeten gaan werken?
Thanks voor de tip, vanaf morgenochtend 09:00 te bestellen dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
Prima prijzen voor dat potje tegen Luhansk. Voor seizoenskaarthouders een tientje of vijftien euro. Wel maar tot woensdag, dus wees er snel bij.
Ik ben eigenlijk wel redelijk enthousiast. Niet over zijn doelpunten gemiddelde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:45 schreef Cara het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
Prima prijzen voor dat potje tegen Luhansk. Voor seizoenskaarthouders een tientje of vijftien euro. Wel maar tot woensdag, dus wees er snel bij.
Waarom beredeneren als je het kunt onderzoeken (analyse betreft 12.000 Europese wedstrijden tussen 1956 en 2007):quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef Cara het volgende:
Nooit begrepen waarom mensen thuis beginnen een nadeel vinden.
Als je dan in de return op verlenging komt te staan, telt je uitdoelpunt gewoon 30 minuten lang extra dubbel. Groot voordeel imho.
Mooie post. Heb even uitgezocht of het eventueel variantie zou kunnen zijn, maar die kans is ontiegelijk klein.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Waarom beredeneren als je het kunt onderzoeken (analyse betreft 12.000 Europese wedstrijden tussen 1956 en 2007):
http://www.tandfonline.co(...)1275219#.U-UHgvl_vRw
Conclusie: er is een klein maar significant voordeel voor het team dat de tweede wedstrijd thuis mag spelen (na correctie voor bepaalde factoren 53% om 47%), maar het is in de loop der jaren minder geworden. Een veel beperkter onderzoek onder alleen CL-wedstrijden concludeert overigens dat er geen of een te verwaarlozen verschil is: http://epub.ub.uni-muenchen.de/11483/1/tr080.pdf
Pure middelmaat als Vormer, Verhoek, Goossens, Singh, Te Vrede, Ellabdellowie en schijnbaar Hahn? Het verlengen van Schaken op z'n 'hoogtepunt' en zichzelf een salarisverhoging verdienend omdat een andere club hem wou, en ik kan nog wel heel even doorgaan met zijn foutjes. Begrijp me niet verkeerd, ben helemaal niet anti van Geel, en je kan het allemaal op verschillende manieren uitleggen, maar ik ben echt van mening dat als de spits die hij dit jaar haalt faalt zijn afreken momentje moet zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef elCholo het volgende:
[..]
van Geel heeft toch wel aardig wat krediet opgebouwd.
Begon met dezelfde middelen als Beenhakker: haalde oa Janmaat, Pelle, Guidetti. Zorgde ervoor dat belangrijke spelers bijtekenden en legde jeugdtalenten van Varkenoord (langer) vast.
Eindelijk zijn we weer uit de schulden. Maar omdat hij nu op tijd geen spits heeft moet hij alweer weg![]()
![]()
. Iedereen doet net alsof we met Bas Dost wel hadden gewonnen van Besiktas..
Een goede spits die er meteen staat kost geld, en dat geld heeft Feyenoord (nog) niet voor 1 spits. Hij gokt op buitenkansjes/huren van spitsen die eigenlijk onhaalbaar lijken voor Feyenoord, en dat heb ik liever dan dat die met pure middelmaat aan komt zetten.
Interessante informatie, bedankt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Waarom beredeneren als je het kunt onderzoeken (analyse betreft 12.000 Europese wedstrijden tussen 1956 en 2007):
http://www.tandfonline.co(...)1275219#.U-UHgvl_vRw
Conclusie: er is een klein maar significant voordeel voor het team dat de tweede wedstrijd thuis mag spelen (na correctie voor bepaalde factoren 53% om 47%), maar het is in de loop der jaren minder geworden. Een veel beperkter onderzoek onder alleen CL-wedstrijden concludeert overigens dat er geen of een te verwaarlozen verschil is: http://epub.ub.uni-muenchen.de/11483/1/tr080.pdf
Met welke middelen had Feyenoord betere spelers moeten halen? Van Geel heeft gehandeld naar de mogelijkheden die hij had.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pure middelmaat als Vormer, Verhoek, Goossens, Singh, Te Vrede, Ellabdellowie en schijnbaar Hahn? Het verlengen van Schaken op z'n 'hoogtepunt' en zichzelf een salarisverhoging verdienend omdat een andere club hem wou, en ik kan nog wel heel even doorgaan met zijn foutjes. Begrijp me niet verkeerd, ben helemaal niet anti van Geel, en je kan het allemaal op verschillende manieren uitleggen, maar ik ben echt van mening dat als de spits die hij dit jaar haalt faalt zijn afreken momentje moet zijn.
Daar staat ook wel wat tegenover hè. Het halen van Pellè, Janmaat. Het verlengen van BMI en De Vrij. Leverde toch wel even 30+ miljoen op. Bovendien heb je nog het aantrekken van Immers, Koeman, Guidetti was positief werkte. Talloze jeugdspelers zijn vastgelegd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pure middelmaat als Vormer, Verhoek, Goossens, Singh, Te Vrede, Ellabdellowie en schijnbaar Hahn? Het verlengen van Schaken op z'n 'hoogtepunt' en zichzelf een salarisverhoging verdienend omdat een andere club hem wou, en ik kan nog wel heel even doorgaan met zijn foutjes. Begrijp me niet verkeerd, ben helemaal niet anti van Geel, en je kan het allemaal op verschillende manieren uitleggen, maar ik ben echt van mening dat als de spits die hij dit jaar haalt faalt zijn afreken momentje moet zijn.
Dat is de andere kant van het verhaal ja.. Ik weet het ook niet, ik baal alleen van het feit dat er nog geen spits is en dan ga je optellen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Met welke middelen had Feyenoord betere spelers moeten halen? Van Geel heeft gehandeld naar de mogelijkheden die hij had.
Liever niet, dat laatstequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Daar staat ook wel wat tegenover hè. Het halen van Pellè, Janmaat. Het verlengen van BMI en De Vrij. Leverde toch wel even 30+ miljoen op. Bovendien heb je nog het aantrekken van Immers, Koeman, Guidetti was positief werkte. Talloze jeugdspelers zijn vastgelegd.
Denk even terug aan Beenhakker.
Sowieso vind ik Vormer, Goossens en Te Vrede ook geen rare keuzes geweest. Te Vrede is toch wel oké als tweede spits voor Feyenoord zeker als je kijkt naar wanneer hij gekocht werd en je gewoon geen cent teveel aan een reservespits kon uitgeven. Pakt toch vaak z'n doelpuntjes mee (niet het niveau dat je uiteindelijk wilt hebben verder).quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Met welke middelen had Feyenoord betere spelers moeten halen? Van Geel heeft gehandeld naar de mogelijkheden die hij had.
Wacht eerst eens 4/5 Eredivisie wedstrijden af voor zulke voorbarige conclusies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:19 schreef Henrys het volgende:
Dat PEC gewoon kwalitatief veel beter is dan ons op het moment is best schandalig
Zelfde niveau als Te Vredequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef Cara het volgende:
Bij Deportivo speelde Nelson Oliveira wel een aantal wedstrijden, maar was hij niet echt geliefd..
El Dia Despues 20/05/2013 Nelson Oliveira manda callar a Riazor (Deportivo de La Coruña - Espanyol)
Kijk en huiver..
Was jij maar TD, dan is de Eredivisie slechts een formaliteitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zelfde niveau als Te Vrede
Heeft Guidetti Aids ofzo dat ze hem niet durven aan te trekken, legioen zal het ze niet kwalijk nemen mocht hij falen
Had altijd een hoge pet op van MvG maar volgens mij is hij echt gigantisch slecht in onderhandelen. Hij is zijn eigen vrouw niet eens te baasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Was jij maar TD, dan is de Eredivisie slechts een formaliteit
Spoiler:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:08 schreef SomebodyReal het volgende:
Wanneer wordt de samenvatting van Feyenoord - Besiktas eens vrijgegevenGodverdomme moet nog steeds zo'n flut abbo nemen om hem te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Spoiler:Laat dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De humanitaire situatie in de Oekraïense stad Loehansk verslechtert met de dag. Dat heeft de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) vrijdag gemeld. De stad wordt iedere dag tussen 04.00 uur en 02.00 uur vrijwel onophoudelijk beschoten.
De OVSE interviewde een twintigtal ontheemde mensen in Loehansk. Zij zeiden dat elektriciteit, stromend water en telefoonverbindingen niet meer werken in de stad. Vrijwel alle winkels hebben hun deuren gesloten en er is een schrijnend tekort aan tal van producten, waaronder drinkwater.
Daarnaast begraven mensen lichamen van overledenen in hun tuinen, omdat alle begrafenisondernemers de benen hebben genomen. Het openbaar vervoer ligt stil en er rijden nog maar een paar ambulances.
Loehansk is de hoofdstad van de eenzijdig door de separatisten uitgeroepen Volksrepubliek Loehansk. Het Oekraïense leger is bezig met een antiterreuroperatie om de rebellen uit de door hen bezette steden te verdrijven. Bij het conflict zijn volgens de Verenigde Naties al zeker 1543 mensen om het leven gekomen.
Ze doen maar, lekker veel salaris betalen aan een speler zonder restwaarde, waar kennen we dat ook alweer van?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:28 schreef Thunder0x het volgende:
in 020 denken ze etoo binne te kunnen halen haha
Aslof hij uberhaupt in nederland gaat spelen, die gaat naar een woestijn ergensquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ze doen maar, lekker veel salaris betalen aan een speler zonder restwaarde, waar kennen we dat ook alweer van?
Gast verdiende 20 miljoen per jaar in Rusland. Denk dat hij wel genoeg heeft en nog een stuntje wil flikken. Hij is echter bejaard dus dat kunstje wordt een kunstheup.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:48 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Aslof hij uberhaupt in nederland gaat spelen, die gaat naar een woestijn ergens
laat ook wel meteen het verschil zien he, jullie dromen van die dikke guidetti en wij zijn in gesprek met eto'oquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:28 schreef Thunder0x het volgende:
in 020 denken ze etoo binne te kunnen halen haha
okquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
laat ook wel meteen het verschil zien he, jullie dromen van die dikke guidetti en wij zijn in gesprek met eto'o
Als dat net zo'n succes wordt als Bojan mogen jullie hem van mij hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
laat ook wel meteen het verschil zien he, jullie dromen van die dikke guidetti en wij zijn in gesprek met eto'o
ervaring in jeugdteams = ervaring in Europese topcompetitiesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als dat net zo'n succes wordt als Bojan mogen jullie hem van mij hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |