Heb je Feyenoord dit seizoen al zien spelen of..?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik wel. Daar gewoon keihard over je tegenstander heen klappen. En uit dan loeren op een uitdoelpuntjes.
Nieuwe spits komt eraan, Bilal is dan speelrechtig. Wilkshire misschien wel weer fit. Komt goed schatjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je Feyenoord dit seizoen al zien spelen of..?![]()
![]()
Mede door eerst thuis gewoon underdog.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
Vlucht is ¤100 voor een enkeltje. Terug kom je in een Hercules aan op Eindhoven.
too soonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
Vlucht is ¤100 voor een enkeltje. Terug kom je in een Hercules aan op Eindhoven.
die is wel hardquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
waarom die haat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:23 schreef Collide het volgende:
Hopelijk op neutraal terrein want het stadion van Dordt is nog beter.
godver, ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
Was een stuk grappiger geweest als je moeder was gestorven bij die crash.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:25 schreef Maver24 het volgende:
Kom maar op met de nieuwe spits, hup van Geel, beetje tempo maken jonguh
Stel je niet zo aan joh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Was een stuk grappiger geweest als je moeder was gestorven bij die crash.
Terwijl ze jouw vader zat te pijpen. Nou.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Lvivquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:30 schreef Muto het volgende:
Als het niet in Kiev is, dan wordt het weer Cyprus ofzo![]()
Heel Oekraïne moet je nu vermijden. Nog even en de mortieren vliegen je in heel dat land om de oren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:29 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
Stadion in Lviv verwacht dat er daar gespeeld moet gaan worden.
Gewoon 2x in de Kuip.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:30 schreef satecl het volgende:
Zal mij benieuwen wat Feyenoord/UEFA gaat doen. Je kan eventueel aankaarten dat je misschien buiten Oekraïne wilt gaan spelen. Het valt altijd te proberen, want dit is geen prettige situatie voor alle supporters die graag heen willen.
Ja maar dan wel hopelijk meer richting het Westen. Want van andere landen in het oostblok word je ook niet echt gelukkig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:30 schreef satecl het volgende:
Zal mij benieuwen wat Feyenoord/UEFA gaat doen. Je kan eventueel aankaarten dat je misschien buiten Oekraïne wilt gaan spelen. Het valt altijd te proberen, want dit is geen prettige situatie voor alle supporters die graag heen willen.
Kopenhagen deed hetzelde toen ze tegen Dnipr moesten. Heeft niet geholpen. Moesten spelen in Kiev.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:30 schreef satecl het volgende:
Was voor de vliegtuigramp toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Kopenhagen deed hetzelde toen ze tegen Dnipr moesten. Heeft niet geholpen. Moesten spelen in Kiev.
Heldenontvangst door Wim-Lex en Max.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
Voor de ramp. En als Nederlanders heb je nu wat meer te zeggen, denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Kopenhagen deed hetzelde toen ze tegen Dnipr moesten. Heeft niet geholpen. Moesten spelen in Kiev.
Die helikopter van de Open Dag nog een keer laten opstijgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik van Geel was zou ik deze selectie goed verzekeren en een paar rondjes extra boven Ludansk laten vliegen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik van Geel was zou ik deze selectie goed verzekeren en een paar rondjes extra boven Ludansk laten vliegen.
Ok.quote:
Flying Poznantwitter:FeyenoordEuropa twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 13:35:39Volgens #Radio #Rijnmond speelt #Feyenoord zijn return wedstrijd tegen Zorya Luhansk wellicht in Polen. reageer retweet
Ja want de situatie is voor Nederlanders veel gevaarlijker, dan voor Denen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Voor de ramp. En als Nederlanders heb je nu wat meer te zeggen, denk ik.
Verder ga ik er ook niet van uit hoor. Maar proberen kan altijd.
Die separisten schijnen zich al terug te willen trekken vanwege de SCF.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef Peak het volgende:
[..]
Ja want de situatie is voor Nederlanders veel gevaarlijker, dan voor Denen!
Feyenoord geeft geen Krimp.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:53 schreef Maastoren het volgende:
Die Psyko schijnt een bikkelharde verdediger te zijn.
quote:De Oekraïense autoriteiten hebben vandaag meer dan 300 mensen geëvacueerd uit de Oost-
Oekraïense stad Loehansk, die in handen is van rebellen. Het leger heeft Loehansk omsingeld; inwoners zitten zonder water en elektriciteit. Het leger heeft een doorgang gemaakt waardoor burgers veilig de stad uit kunnen. De rebellen zouden daar echter geen rekening mee houden. .
Volgens een legerwoordvoerder zijn de afgelopen 24 uur 139 vrouwen, 174 mannen en 9 kinderen in auto's uit Loehansk vertrokken. De overheid hoopt dat duizenden inwoners de komende dagen via de doorgang uit Loehansk weg kunnen komen. 'De stad staat aan de rand van een humanitaire ramp. Er zijn geen voorraden. Er is geen licht, geen water, geen communicatiemiddelen, geen internet', zegt de burgemeester. Verder is er gebrek aan benzine en rijden de treinen niet.
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 13:35:39Volgens #Radio #Rijnmond speelt #Feyenoord zijn return wedstrijd tegen Zorya Luhansk wellicht in Polen. reageer retweet
Ik wel, en ze hebben aardige spelers. Maar alsnog moeten jullie hier uiteraard overheen lopen.quote:
Ik heb net hard gelachen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
Dat dacht ik van meer pauperploegen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar deze pauperploeg moeten jullie wel van kunnen winnen lijkt me zo
Van Krasnodar en Sparta Praag had ik daarvoor wel eens gehoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat dacht ik van meer pauperploegen.
Besiktas, Kuban Krasnodar, Sparta Praag, Dinamo Kiev, AA Gent, Lech Pozan, Deportivo, CSKA, Nancy...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat dacht ik van meer pauperploegen.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 14:11:13Basaçikoglu en Wilkshire zijn inzetbaar, maar Rutten kiest waarschijnlijk voor dezelfde basisopstelling als woensdag tegen Besiktas. #adofey reageer retweet
Never change a winning teamquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 14:11:13Basaçikoglu en Wilkshire zijn inzetbaar, maar Rutten kiest waarschijnlijk voor dezelfde basisopstelling als woensdag tegen Besiktas. #adofey reageer retweet
Waarom zou je Basacikoglu niet laten spelen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef Maastoren het volgende:
Weer Te Vredequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef Maastoren het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waarom zou je Basacikoglu niet laten spelen?
En die dikke. Beter laten we die achter in Luhansk als wegversperring.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef PIETR het volgende:
Mulder
Wilkshire - Mathijsen - Van Beek - Kongolo
Vilhena - Clasie - Tim
Bilal - Manu -Boetius
Niks mis mee, behalve dan Mulder, Mathijsen en Tim, maarjah, je moet toch wat he ...
twitter:johanvanboven twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 14:15:18Veel grappen bij Feyenoord over situatie in Oekraïne. 'Kijken van wie we af willen', aldus Rutten over assistent die gaat scouten. reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:20 schreef Maastoren het volgende:
twitter:johanvanboven twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 14:15:18Veel grappen bij Feyenoord over situatie in Oekraïne. 'Kijken van wie we af willen', aldus Rutten over assistent die gaat scouten. reageer retweet
quote:Zorya Lugansk, de Oekraïense nummer zeven van vorig seizoen, trof in het ene seizoen (1973/74) dat het als kampioen van de Sovjet-Unie Europees voetbal speelde geen Nederlandse club. Toch heeft de komende tegenstander van Feyenoord een lugubere link met Nederland. De stad ligt vlak bij het rampgebied van de neergestorte vlucht MH17, waarbij 195 Nederlanders om het leven kwamen.
In en om Lugansk wordt nog altijd hevig gevochten tussen het Oekraïense leger en de pro-Russische separatisten. De situatie was er de laatste dagen zelfs zo onveilig dat premier Mark Rutte het onderzoeksteam terughaalde naar Nederland. De uitwedstrijd van Feyenoord zal dan ook plaats hebben in het veiligere westen van Oekraïne, waar de Rotterdammers na de uitschakelingen tegen Dinamo Kiev, Sparta Praag en Kuban Krasnodar nu eens wel met een Oost-Europese club moeten afrekenen.
Ook Feyenoord besteedde aandacht aan de ramp met MH17. Voorafgaand aan het oefenduel met Real Sociedad hielden alle aanwezigen in De Kuip massaal een minuut stilte.
Ook Feyenoord besteedde aandacht aan de ramp met MH17. Voorafgaand aan het oefenduel met Real Sociedad hielden alle aanwezigen in De Kuip massaal een minuut stilte.
Afgaande op de selectie van Zorya kunnen de Rotterdammers na de uitschakeling in de derde voorronde van de Champions League tegen Besiktas met enig optimisme uitkijken naar de dubbele confrontatie. De kampioen van de Oekraïense eerste divisie van 2006 herbergt nauwelijks internationaal gerenommeerde spelers. Middenvelder Dmytro Khomchenovsky is international van Oekraïne; centrumspits Yannick Boli heeft een cap voor Ivoorkust achter zijn naam staan.
vi.nl
Deze grap is zoooooo kwart over 1.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vliegen jullie met Malaysia Air?
Sneu figuur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vliegen jullie met Malaysia Air?
Ik was dat al voordat 'ie überhaupt coach van Feyenoord werd. Ik kan dat accent en geslis niet uitstaan. Gewoon een seizoen lang alle persconferenties mijden.quote:
Is dit een zoekplaatje met, zoek de spelers die nog wel bij feyenoord spelen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |