Die spelen gewoon in Engelandquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:31 schreef Cara het volgende:
Sunderland en Udinese spelen overigens morgen een oefenwedstrijd in Faro.
Nog even ter observatie: ik heb in die filmpjes Oliviera welgeteld 0 keer met het hoofd zien scoren en elke goal die hij maakte kwam uit het vrijgezet worden voor de keeper. Laat het iemand vrij voor de keeper zetten nou niet ons sterkste punt zijn.
quote:Feyenoord heeft zijn pijlen in de zoektocht naar een nieuwe spits gericht op Nélson Oliveira. Dit denkt Jan Dirk Stouten, journalist van RTV Rijnmond. FR12.nl plaatste vandaag een foto van technisch directeur Martin van Geel op Rotterdam Airport. Van Geel heeft daarna de vlucht naar de stad Faro in Portugal.
'Alles lekt uit via het internet, ook dat Van Geel vandaag naar Portugal is gevlogen. Ik moet erbij zeggen dat het erop lijkt, maar ik denk dat Feyenoord voor spits Oliveira naar Portugal gevlogen is', zegt hij in FC Rijnmond. Nelson Oliveira is een aanvaller die momenteel onder contract staat bij het Portugese Benfica. De aanvaller is de afgelopen jaren uitgeleend aan Rio Ave, Pacos Ferreira, Deportivo La Coruna en Rennes. In 93 wedstrijden voor de clubs wist Oliveira twaalf keer het net te vinden.
De journalist van RTV Rijnmond laat ook weten dat hij denkt dat de komst van John Guidetti naar Feyenoord van de baan is. 'Het lijkt erop dat Feyenoord het risico van het aantrekken van Guidetti toch niet aandurft', zegt hij.
Teplice.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Besiktas, Kuban Krasnodar, Sparta Praag, Dinamo Kiev, AA Gent, Lech Pozan, Deportivo, CSKA, Nancy...
Ach, allemaal doorgespeelde kaart joh. En sowieso suggestief.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef PIETR het volgende:
[..]Ik gaat ff een hoge boom opzoeken ..
Zo kan ik ook nieuws brengen.quote:Feyenoord heeft zijn pijlen in de zoektocht naar een nieuwe spits gericht op Nélson Oliveira. Dit denkt Jan Dirk Stouten, journalist van RTV Rijnmond. FR12.nl plaatste vandaag een foto van technisch directeur Martin van Geel op Rotterdam Airport. Van Geel heeft daarna de vlucht naar de stad Faro in Portugal.
'Alles lekt uit via het internet, ook dat Van Geel vandaag naar Portugal is gevlogen. Ik moet erbij zeggen dat het erop lijkt, maar ik denk dat Feyenoord voor spits Oliveira naar Portugal gevlogen is', zegt hij in FC Rijnmond. Nelson Oliveira is een aanvaller die momenteel onder contract staat bij het Portugese Benfica. De aanvaller is de afgelopen jaren uitgeleend aan Rio Ave, Pacos Ferreira, Deportivo La Coruna en Rennes. In 93 wedstrijden voor de clubs wist Oliveira twaalf keer het net te vinden.
De journalist van RTV Rijnmond laat ook weten dat hij denkt dat de komst van John Guidetti naar Feyenoord van de baan is. 'Het lijkt erop dat Feyenoord het risico van het aantrekken van Guidetti toch niet aandurft', zegt hij.
Doorgestoken kaart.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ach, allemaal doorgespeelde kaart joh. En sowieso suggestief.
Je hebt gelijk, m'n Nederlands is wat stroef.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart.
Verder inderdaad alleen een mening van Jan Dirk Stouten inderdaad.
Al kan ik me er wel in vinden. Feyenoord is met de interesse in Oliviera al bij ongeveer de 4de speler op het schaduwlijstje van Van Geel uitgekomen. Guidetti is dus niet bepaald eerste keuze.
Rutten, grafmongool.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 14:11:13Basaçikoglu en Wilkshire zijn inzetbaar, maar Rutten kiest waarschijnlijk voor dezelfde basisopstelling als woensdag tegen Besiktas. #adofey reageer retweet
Toen Pellé naar Feyenoord kwam had hij ook maar weinig goals gemaakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Toekito het volgende:
Ik bel morgen MvG wel om als nieuwe spits te dienen 12 goals in 93 wedstrijden haal ik ook wel.
Nieuws lijkt me nergens op gebaseerd en uit z'n verband gerukt.quote:
Het argument die je wist dat zou komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef Collide het volgende:
[..]
Toen Pellé naar Feyenoord kwam had hij ook maar weinig goals gemaakt.
Statistieken zeggen niks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Guidetti, maar dat terzijde. Maar gast, comeee on, jij wordt blij van deze statistieken?
Zo kun je de komst van iedere spits wel rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij speelde ook voor Portugal op het laatste EK. Ook in de wedstrijd tegen Nederland.
Het is een speler met veel ervaring. Ik denk dat hij wel wat meer doelpunten kan scoren in de eredivisie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het argument die je wist dat zou komen.
Terechte keuze van Feyenoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef PIETR het volgende:
[..]Ik gaat ff een hoge boom opzoeken ..
alsof ik Pellé een goeie aankoop vond. De laatste 2 spitsen die ik vanaf minuut 1 een goeie aankoop vond zijn Pi-Air en Duracel Dirk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij speelde ook voor Portugal op het laatste EK. Ook in de wedstrijd tegen Nederland. Vorig jaar maakte hij uit 36 wedstrijden 8 goals dat is matig.
Het lijkt me haalbaar om te kopen. Is al talloze malen verhuurd geweest, scoort niet heel veel, en staat ergens achteraan in de pikorde bij Benfica.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef Collide het volgende:
Maar die Oliveira willen ze die kopen of huren?
van Geel heeft toch wel aardig wat krediet opgebouwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef Scrummie het volgende:
Welke spits er ook komt, indien hij faalt faalt van Geel, en mag ie van mij weg met z'n middelmaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |