SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2014 13:21:15 ]
Prima toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let niet op de smerige spiegelEn ik weet dat mijn broek iets te lang is (lijkt op foto wel erger vind ik) maar ik ben ook niet zo groot en met schoenen aan heb ik er geen last van. Wellicht als ze een tijd lang mooi blijven dat ik ze wel in ga korten
Die zijn ook gruwelijk lekker ja. En zakje is niet heel groot, dat scheeltquote:
hoi weepeequote:
jaquote:
Amoeba is fysiek gezien een man hé.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Mijn huisgenote van 1,63 weegt ook 49 kilo en ze is wel dun maar niet te dun
Meer een te oude jongenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amoeba is fysiek gezien een man hé.
weet niet??quote:
too soonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Feyenoord gaat naar Oekraïne, ze zullen er wel in vliegen en vol erop knallen.
Echt vlakbij het rampgebied ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Feyenoord gaat naar Oekraïne, ze zullen er wel in vliegen en vol erop knallen.
haha je hebt gelijk xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
weet niet??
jouw gevoel jouw levuh :s
sorry ectoboy420quote:
Heb je Toto nog in Utrecht gezien verleden week?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha je hebt gelijk xD
[..]
sorry ectoboy420
nee heb hem ontlopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Toto nog in Utrecht gezien verleden week?
Stadion van Donetsk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt vlakbij het rampgebied ook
Hopelijk wordt het op flink neutraal terrein gespeeld,en dan niet Kiev
Nog erger.quote:
Niet over Oost-Oekraïne in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog erger.
Ben benieuwd hoe ze dat doen trouwens, KLM vliegt niet meer over Ukraine toch?
Hij is de Randstad niet gewend, hij denkt dat elke dikzak met een snapback WP isquote:
noem je WP nou dik?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is de Randstad niet gewend, hij denkt dat elke dikzak met een snapback WP is
ik mag datquote:
Ja. Kunnen beter naar CUL gaan met z`n alle.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef Fera het volgende:
Wat een TT. Het gaat hier wel vaak over eten.
snapback?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is de Randstad niet gewend, hij denkt dat elke dikzak met een snapback WP is
Sc overnemen daar xdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Kunnen beter naar CUL gaan met z`n alle.
Verstandigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snapback?
draag al maanden geen snapback meer
Daar schijnen we goed in te zijn jaquote:
In welke fase zit je nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snapback?
draag al maanden geen snapback meer
geleerd van vblquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar schijnen we goed in te zijn ja
Maar ik wil juist minder aan eten denken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Kunnen beter naar CUL gaan met z`n alle.
Fucking lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
heb net bij de visboer garnalenkroket gehaald
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik wil juist minder aan eten denken.
Dat doet me eigenlijk vrij weinig. Ben niet zo van de grote hompen vlees.quote:
En nu meur je uit je bekquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had broodje kruidenkaas. Maar zat teveel op
heppiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doet me eigenlijk vrij weinig. Ben niet zo van de grote hompen vlees.
Inb4 seksgrap
Je bent nu een klein worstje gewend natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doet me eigenlijk vrij weinig. Ben niet zo van de grote hompen vlees.
Inb4 seksgrap
Kruidenkaas met een laagje brood.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had broodje kruidenkaas. Maar zat teveel op
APPELEN NEEEEEEEEquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet maar appels om de honger te stillen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent nu een klein worstje gewend natuurlijk.
Ik dacht: ik kop hem even in
Ik dacht dat die Inb4 zou voorkomen dat mensen het alsnog proberen. Maar helaas.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
60 kcalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet maar appels om de honger te stillen.
Ramadan is al voorbij.quote:
Met Ukrainian airquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
fokkie heeft de vliegtickets naar Luhansk al geboekt denk ik
niets mis meequote:
Los van een garnalenkroket dan.quote:
WP IS A CREEP, WP IS A WEIRDOquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:44 schreef wietparkiet het volgende:
WHEN EVERYBODY ELSE REFRAINED
MY UNCLE FOKKIE DID COCAINE
reediooheaaddquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WP IS A CREEP, WP IS A WEIRDO
WHAT THE HELL IS WP DOING HERE
WP DON`T BELONG HERE
doesn't of ben ik nou helemaal gek :Squote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WP DON`T BELONG HERE
killers niet herkennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WP DON`T BELONG HERE
Zeg ik dat?quote:
oh ja, natuurlijk. WP is een hijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
doesn't of ben ik nou helemaal gek :S
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
doesn't of ben ik nou helemaal gek :S
Radiohead niet herkennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar je noemt me creep dus ik ben mad
wp mad wp smash
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat?
Al was wp een 'shit', dan was het nog steeds 'doesn't'.
quote:
Wauw.quote:
weet ik, maar geen Iquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat?
Al was wp een 'it', dan was het nog steeds 'doesn't'.
zoquote:
quote:
Ik twijfelde ook niet echt hoor. Mijn Engels is zowaar best redelijk ter compensatie van mijn ontbrekende Frans en Duitsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat?
Al was wp een 'it', dan was het nog steeds 'doesn't'.
okquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou je internettikken moeten geven
Es tut mir Leid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook niet echt hoor. Mijn Engels is zowaar best redelijk ter compensatie van mijn ontbrekende Frans en Duits
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ik een mening heb?
wow ja man
ben al bezig prostitueequote:
Zit niet zo te projecteren mr. Micropenis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luister liedje boven jequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Neem je zo'n professionele video op gaat je pony op 0:04 bijna op zijn bek en laat je het erin
Wel een goed nummer verder.
sooowquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zit niet zo te projecteren mr. Micropenis.
Supergaaf. Ik kan mij er ook heel goed mee identificeren. Ook ik begin steeds ouder te worden.quote:
Maar nog steeds een goede kont.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Supergaaf. Ik kan mij er ook heel goed mee identificeren. Ook ik begin steeds ouder te worden.
Ik train mij helemaal suf voor mijn harige kontje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nog steeds een goede kont.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe groot die van jou is hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kon een week lang niet zitten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe groot die van jou is hoor.![]()
3:10 deed wel aan mijn broertjes denken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik train mij helemaal suf voor mijn harige kontje.
[..]
![]()
Ik kan dat gitaarstukje alleen niet meer uit mijn hoofd krijgen als ik het weer eens opzet.
Heb hem niet in mijn kontje gehad. Die bewaar ik voor iemand anders en dat weet je.quote:
Kramp in je kaak dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hem niet in mijn kontje gehad. Die bewaar ik voor iemand anders en dat weet je.
Ik vind die muziek eng.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik train mij helemaal suf voor mijn harige kontje.
[..]
![]()
Ik kan dat gitaarstukje alleen niet meer uit mijn hoofd krijgen als ik het weer eens opzet.
Haha, ja de vocals zijn wel wat rauw op dit album. Gekke Fransen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
3:10 deed wel aan mijn broertjes denken.
Tot het einde volgehouden? Het sluit af met een psalm in de kerkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die muziek eng.![]()
Of ja, dat geschreeuw dan. Ik denk dat ik vannacht nachtmerries heb.
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
was okee liedje amoeba
zou misschien opzetten als ik geblowd heb
Mijn dank.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot het einde volgehouden? Het sluit af met een psalm in de kerk
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, ja de vocals zijn wel wat rauw op dit album. Gekke Fransen.
Blut Aus Nord en Deathspell Omega zijn ook geweldig. Jammer dat ze allemaal wel nationalistische trekjes hebben alleen.
Ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot het einde volgehouden? Het sluit af met een psalm in de kerk
Oeh dit klinkt ook wel lekker. Heeft wel iets weg van 1349 op momenten.quote:
En dit soort vocals? Dit album weleens met Paddo's op geluisterd. Ik moest bijna huilenquote:
moet ook maar weer eens paar topjes fixen en dan lekker muziek gaan luisterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn dank.
Laatst stoned dat album zitten luisteren. Man man man
lol er is ook een punk/hardcore band die cold world heetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oeh dit klinkt ook wel lekker. Heeft wel iets weg van 1349 op momenten.
[..]
En dit soort vocals? Dit album weleens met Paddo's op geluisterd. Ik moest bijna huilen
Maar dat is Amerikaans lawaai zonder opbouw in hun nummersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol er is ook een punk/hardcore band die cold world heet
Alsof een fucking demon tegen je praat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oeh dit klinkt ook wel lekker. Heeft wel iets weg van 1349 op momenten.
[..]
En dit soort vocals? Dit album weleens met Paddo's op geluisterd. Ik moest bijna huilen
vind dat best leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat is Amerikaans lawaai zonder opbouw in hun nummers
Niet flippen maar omdat ik het mooi vondquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof een fucking demon tegen je praat.
Ik kan me wel enigszins voorstellen dat je dan flipt met paddo's op.
Ik zou zelf denk ik doodsbang worden. Maar ik heb een te levendige fantasie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet flippen maar omdat ik het mooi vond
Doen danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ook maar weer eens paar topjes fixen en dan lekker muziek gaan luisteren
of in iedergeval wat anders dan de hiphop/rap die normaal opstaat
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zelf denk ik doodsbang worden. Maar ik heb een te levendige fantasie.
gewoon in de weekenden tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:20 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet maar even matigen. Wil absoluut geen regelmatig drugsgebruiker worden namelijk.
Zie edit trouwens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar om het goed te maken wat debiele katten![]()
http://www.earthporm.com/21-cats-in-small-spaces/
Precies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon in de weekenden toch
met vakantie heb ik daar wat minder moeite mee maar als school weer begint alleen in het weekend
Al heb ik bij sommige toch wel het idee dat ze er door mensen in zijn geproptquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie edit trouwens.
Gekke katten.Maar ze voelen zich dus een stuk veiliger. Logisch, maar toch wel apart. Lijkt me niet erg comfortabel.
ik meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies.
Maar heb deze week nu al 2 joints gehad volgens mij
Ik blow meestal alleen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik meer
maar you never smoke alone dus dan is het anders want dan geef je door
Dat is echt zielig. Net als die bonsai katten. Dat was volgens mij wel fake, maar het idee was echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al heb ik bij sommige toch wel het idee dat ze er door mensen in zijn gepropt
[ afbeelding ]
Alsof treinstations al niet smerig genoeg zijn.quote:
Mijn Witte Reus is anders wel een erg geconcentreerd schoonmaakmiddel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof treinstations al niet smerig genoeg zijn.
Moet over 20 minuten gaan. Per Audi A4 2.0 TFSI (Allroad Quattro) naar Hoofddorp vanafquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
ik zit thuis lkkr te chillen beetje roken beetje niks doen beetje mijn moeder pesten
ruim je het ook even op?quote:
Ik zou de chicks eerder wijsmaken dat het tandpasta is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn Witte Reus is anders wel een erg geconcentreerd schoonmaakmiddel.
Nicequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moet over 20 minuten gaan. Per Audi A4 2.0 TFSI (Allroad Quattro) naar Hoofddorp vanafEindje
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou de chicks eerder wijsmaken dat het tandpasta is.
Jeetje. Jij bent zeker ook leuk op feestjes.quote:
Ik word nooit uitgenodigd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeetje. Jij bent zeker ook leuk op feestjes.
bonsai katten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt zielig. Net als die bonsai katten. Dat was volgens mij wel fake, maar het idee was echt verschrikkelijk.
Eigenlijk zelden. Ik houd niet zo van geforceerd bier drinken en muziek luisteren. Ik hang liever met een paar vrienden op de bank, film kijken, etc.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
amoeba ga jij wel eens naar feestjes?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk zelden. Ik houd niet zo van geforceerd bier drinken en muziek luisteren. Ik hang liever met een paar vrienden op de bank, film kijken, etc.
oh dacht dat het katten waren die in mijn bonsai boomhut kondenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bonsai_Kitten
Topcafe datquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
Niet tot midden in de nacht bij Gekke Gerrit willen zitten.
Dude plsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
Niet tot midden in de nacht bij Gekke Gerrit willen zitten.
quote:
fokkie's ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet waarom jullie naar überhaupt naartoe gingen. Wiens idee was dat?
Mortaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet waarom jullie naar überhaupt naartoe gingen. Wiens idee was dat?
We zijn toen maar in één kroeg geweest. Maar die was idd wel gezellig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morta
Den Haag was wel leuker uitgaan
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paar weken terug
maar fokkie en fera waren superdronken
Dat was geen kroeg toch? Meer een club ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn toen maar in één kroeg geweest. Maar die was idd wel gezellig.In Nijmegen zijn we alleen kuttenten in geweest.
Club, kroeg, whatever. Ik ga bijna nooit uit, ik weet dat allemaal niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was geen kroeg toch? Meer een club ofzo
Wel stoned.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okeesorry zal geen grapjes meer maken
Volgens mij heb je in een echte kroeg niet echt een podium enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Club, kroeg, whatever. Ik ga bijna nooit uit, ik weet dat allemaal niet.
[..]
Wel stoned.
Waardeloze post.quote:
Snow, je Nederlands.quote:
Jij zegt het.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heb je in een echte kroeg niet echt een podium enzo
Geintje.quote:
Rennen voor die wietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Club, kroeg, whatever. Ik ga bijna nooit uit, ik weet dat allemaal niet.
[..]
Wel stoned.
Huisfeestjes enzo zijn tofquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geintje.
Zat feestjes waarvoor ik uitgenodigd word. Maar ik skip de meeste. Ik ben geen feestbeest en zal dat ook echt niet worden.
Gewoon FOK!ken jointje roken en bier drinken lekker alleen dronken worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geintje.
Zat feestjes waarvoor ik uitgenodigd word. Maar ik skip de meeste. Ik ben geen feestbeest en zal dat ook echt niet worden.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bonsai_Kitten
Voortaan maar in mijn trainingsschema verwerken. Hardlopen vlak voordat de shop sluit.quote:
Ik was op zich wel geschokt, maar het is al weer ruim tien jaar geleden dat ik dat gezien heb. Toen was ik 12 of zo. Maar er komen nog steeds klachten binnen, schijnt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Waren er mensen die het serieus geloofde? Al ben je in eerste instantie ook wel tamelijk debiel als je er oprecht interesse in hebt.
nee gquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Voortaan maar in mijn trainingsschema verwerken. Hardlopen vlak voordat de shop sluit.
Zo zo, waarheen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
3 kwartier gelopen. Goed van mezelf
Naar de supermarkt zeker om bier te halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
3 kwartier gelopen. Goed van mezelf
quote:
Doe eens liefquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Naar de supermarkt zeker om bier te halen
Naar de apotheek en terug.quote:
Een iglo zeker xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, Snow. Op jou kan ik tenminste bouwen.
Tering wat slecht.quote:
Lekker dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ik liet vanmiddag een frituurpan met frituurvet erin uit mijn handen pleuren alles over de grond
knutquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier een ijsbeer om het goed te maken![]()
[ afbeelding ]
Die knuffelijsbeer op de achtergrondquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier een ijsbeer om het goed te maken![]()
[ afbeelding ]
Ja jij bent de volgendequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die knuffelijsbeer op de achtergrond
Je weet dat ik in celibaat leef?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij probeert het wel subtiel, dat moet je hem nageven.
Ik hoorde van Ro andere verhalenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je weet dat ik in celibaat leef?
Zo zijn we allemaal ooit begonnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, dat smoesje verteld Kaneel ook altijd, vandaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is wat hij jou wil doen geloven, ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook hij draagt de kuisheidsgordel
Elke aanraking wordt hard bestraft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wat hij jou wil doen geloven, ja. [ afbeelding ]
Bij elke aanraking wordt hij zeker hard ja...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elke aanraking wordt hard bestraft.
Doe eens een andere P.I dit is geen VBL.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wat hij jou wil doen geloven, ja. [ afbeelding ]
Wel GC derhalve goedgekeurd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe eens een andere P.I dit is geen VBL.
Hoe is dat een smoesje? Ik kom niet eens in de buurt van vrouwen. :$quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat smoesje verteld Kaneel ook altijd, vandaar
Stinho komt vandaag weer terug toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon a-seksueel zijn en korfballen toch.
Waar issie geweest? Harderwijk aan zee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stinho komt vandaag weer terug toch?
Pertinent onwaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is dat een smoesje? Ik kom niet eens in de buurt van vrouwen. :$
Ondergedoken gezeten in Berlijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar issie geweest? Harderwijk aan zee?
Toto ik snap dat je Ro een erg aantrekkelijk wezen vindt, wat ik ook zeker begrijp, maar je fantasieën uitten op een openbaar forum waar ik dat gewoon kan lezen gaat een beetje ver okéquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij elke aanraking wordt hij zeker hard ja...
Beste Snow,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toto ik snap dat je Ro een erg aantrekkelijk wezen vindt, wat ik ook zeker begrijp, maar je fantasieën uitten op een openbaar forum waar ik dat gewoon kan lezen gaat een beetje ver oké
Dat dm je hem maar
Huh heb je een vriendje ????quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Snow,
Hoewel ik Ro inderdaad een erg aardige jongen vind, ben ik helaas voor jou 100% hetero[/s]ald[/s] en heb ik ook nog eens een relaasie die mij verbiedt iets met Ro te doen.
Groetjes,
Tee ooh Tee ooh zes neger
Hallo Roroquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo ik wil even zeggen dat jullie geen Ro moeten gebruiken.
Dit is verwarrend voor mij.
Bijna wel.quote:
Jij bent Ronaldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo ik wil even zeggen dat jullie geen Ro moeten gebruiken.
Dit is verwarrend voor mij.
Nog niet, bijnaquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds Roro zeggenNu moet ik denken aan PUB SC & JONG SC
quote:
Wat is er met haar dan?quote:
Je bent de enige zo te zien.quote:
Een pinautomaat?quote:
je misbruikt hem gewoonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Morgen weer kittens en puppy zien![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
ohja, en ro
Ik heb ze al in de kliko gegooid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Morgen weer kittens en puppy zien![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
ohja, en ro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |