Club, kroeg, whatever. Ik ga bijna nooit uit, ik weet dat allemaal niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was geen kroeg toch? Meer een club ofzo
Wel stoned.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okeesorry zal geen grapjes meer maken
Volgens mij heb je in een echte kroeg niet echt een podium enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Club, kroeg, whatever. Ik ga bijna nooit uit, ik weet dat allemaal niet.
[..]
Wel stoned.
Waardeloze post.quote:
Snow, je Nederlands.quote:
Jij zegt het.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heb je in een echte kroeg niet echt een podium enzo
Geintje.quote:
Rennen voor die wietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Club, kroeg, whatever. Ik ga bijna nooit uit, ik weet dat allemaal niet.
[..]
Wel stoned.
Huisfeestjes enzo zijn tofquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geintje.
Zat feestjes waarvoor ik uitgenodigd word. Maar ik skip de meeste. Ik ben geen feestbeest en zal dat ook echt niet worden.
Gewoon FOK!ken jointje roken en bier drinken lekker alleen dronken worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geintje.
Zat feestjes waarvoor ik uitgenodigd word. Maar ik skip de meeste. Ik ben geen feestbeest en zal dat ook echt niet worden.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bonsai_Kitten
Voortaan maar in mijn trainingsschema verwerken. Hardlopen vlak voordat de shop sluit.quote:
Ik was op zich wel geschokt, maar het is al weer ruim tien jaar geleden dat ik dat gezien heb. Toen was ik 12 of zo. Maar er komen nog steeds klachten binnen, schijnt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Waren er mensen die het serieus geloofde? Al ben je in eerste instantie ook wel tamelijk debiel als je er oprecht interesse in hebt.
nee gquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Voortaan maar in mijn trainingsschema verwerken. Hardlopen vlak voordat de shop sluit.
Zo zo, waarheen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
3 kwartier gelopen. Goed van mezelf
Naar de supermarkt zeker om bier te halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
3 kwartier gelopen. Goed van mezelf
quote:
Doe eens liefquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Naar de supermarkt zeker om bier te halen
Naar de apotheek en terug.quote:
Een iglo zeker xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, Snow. Op jou kan ik tenminste bouwen.
Tering wat slecht.quote:
Lekker dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ik liet vanmiddag een frituurpan met frituurvet erin uit mijn handen pleuren alles over de grond
knutquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier een ijsbeer om het goed te maken![]()
[ afbeelding ]
Die knuffelijsbeer op de achtergrondquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier een ijsbeer om het goed te maken![]()
[ afbeelding ]
Ja jij bent de volgendequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die knuffelijsbeer op de achtergrond
Je weet dat ik in celibaat leef?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij probeert het wel subtiel, dat moet je hem nageven.
Ik hoorde van Ro andere verhalenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je weet dat ik in celibaat leef?
Zo zijn we allemaal ooit begonnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, dat smoesje verteld Kaneel ook altijd, vandaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is wat hij jou wil doen geloven, ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook hij draagt de kuisheidsgordel
Elke aanraking wordt hard bestraft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wat hij jou wil doen geloven, ja. [ afbeelding ]
Bij elke aanraking wordt hij zeker hard ja...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elke aanraking wordt hard bestraft.
Doe eens een andere P.I dit is geen VBL.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wat hij jou wil doen geloven, ja. [ afbeelding ]
Wel GC derhalve goedgekeurd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe eens een andere P.I dit is geen VBL.
Hoe is dat een smoesje? Ik kom niet eens in de buurt van vrouwen. :$quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat smoesje verteld Kaneel ook altijd, vandaar
Stinho komt vandaag weer terug toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon a-seksueel zijn en korfballen toch.
Waar issie geweest? Harderwijk aan zee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stinho komt vandaag weer terug toch?
Pertinent onwaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is dat een smoesje? Ik kom niet eens in de buurt van vrouwen. :$
Ondergedoken gezeten in Berlijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar issie geweest? Harderwijk aan zee?
Toto ik snap dat je Ro een erg aantrekkelijk wezen vindt, wat ik ook zeker begrijp, maar je fantasieën uitten op een openbaar forum waar ik dat gewoon kan lezen gaat een beetje ver okéquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij elke aanraking wordt hij zeker hard ja...
Beste Snow,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toto ik snap dat je Ro een erg aantrekkelijk wezen vindt, wat ik ook zeker begrijp, maar je fantasieën uitten op een openbaar forum waar ik dat gewoon kan lezen gaat een beetje ver oké
Dat dm je hem maar
Huh heb je een vriendje ????quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Snow,
Hoewel ik Ro inderdaad een erg aardige jongen vind, ben ik helaas voor jou 100% hetero[/s]ald[/s] en heb ik ook nog eens een relaasie die mij verbiedt iets met Ro te doen.
Groetjes,
Tee ooh Tee ooh zes neger
Hallo Roroquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo ik wil even zeggen dat jullie geen Ro moeten gebruiken.
Dit is verwarrend voor mij.
Bijna wel.quote:
Jij bent Ronaldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo ik wil even zeggen dat jullie geen Ro moeten gebruiken.
Dit is verwarrend voor mij.
Nog niet, bijnaquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds Roro zeggenNu moet ik denken aan PUB SC & JONG SC
quote:
Wat is er met haar dan?quote:
Je bent de enige zo te zien.quote:
Een pinautomaat?quote:
je misbruikt hem gewoonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Morgen weer kittens en puppy zien![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
ohja, en ro
Ik heb ze al in de kliko gegooid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Morgen weer kittens en puppy zien![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
ohja, en ro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |