Zie edit trouwens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar om het goed te maken wat debiele katten![]()
http://www.earthporm.com/21-cats-in-small-spaces/
Precies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon in de weekenden toch
met vakantie heb ik daar wat minder moeite mee maar als school weer begint alleen in het weekend
Al heb ik bij sommige toch wel het idee dat ze er door mensen in zijn geproptquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie edit trouwens.
Gekke katten.Maar ze voelen zich dus een stuk veiliger. Logisch, maar toch wel apart. Lijkt me niet erg comfortabel.
ik meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies.
Maar heb deze week nu al 2 joints gehad volgens mij
Ik blow meestal alleen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik meer
maar you never smoke alone dus dan is het anders want dan geef je door
Dat is echt zielig. Net als die bonsai katten. Dat was volgens mij wel fake, maar het idee was echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al heb ik bij sommige toch wel het idee dat ze er door mensen in zijn gepropt
[ afbeelding ]
Alsof treinstations al niet smerig genoeg zijn.quote:
Mijn Witte Reus is anders wel een erg geconcentreerd schoonmaakmiddel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof treinstations al niet smerig genoeg zijn.
Moet over 20 minuten gaan. Per Audi A4 2.0 TFSI (Allroad Quattro) naar Hoofddorp vanafquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
ik zit thuis lkkr te chillen beetje roken beetje niks doen beetje mijn moeder pesten
ruim je het ook even op?quote:
Ik zou de chicks eerder wijsmaken dat het tandpasta is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn Witte Reus is anders wel een erg geconcentreerd schoonmaakmiddel.
Nicequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moet over 20 minuten gaan. Per Audi A4 2.0 TFSI (Allroad Quattro) naar Hoofddorp vanafEindje
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou de chicks eerder wijsmaken dat het tandpasta is.
Jeetje. Jij bent zeker ook leuk op feestjes.quote:
Ik word nooit uitgenodigd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeetje. Jij bent zeker ook leuk op feestjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |