Ik weet nog wel hoe groot die van jou is hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zit niet zo te projecteren mr. Micropenis.
Je kon een week lang niet zitten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe groot die van jou is hoor.![]()
3:10 deed wel aan mijn broertjes denken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik train mij helemaal suf voor mijn harige kontje.
[..]
![]()
Ik kan dat gitaarstukje alleen niet meer uit mijn hoofd krijgen als ik het weer eens opzet.
Heb hem niet in mijn kontje gehad. Die bewaar ik voor iemand anders en dat weet je.quote:
Kramp in je kaak dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hem niet in mijn kontje gehad. Die bewaar ik voor iemand anders en dat weet je.
Ik vind die muziek eng.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik train mij helemaal suf voor mijn harige kontje.
[..]
![]()
Ik kan dat gitaarstukje alleen niet meer uit mijn hoofd krijgen als ik het weer eens opzet.
Haha, ja de vocals zijn wel wat rauw op dit album. Gekke Fransen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
3:10 deed wel aan mijn broertjes denken.
Tot het einde volgehouden? Het sluit af met een psalm in de kerkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die muziek eng.![]()
Of ja, dat geschreeuw dan. Ik denk dat ik vannacht nachtmerries heb.
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
was okee liedje amoeba
zou misschien opzetten als ik geblowd heb
Mijn dank.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot het einde volgehouden? Het sluit af met een psalm in de kerk
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, ja de vocals zijn wel wat rauw op dit album. Gekke Fransen.
Blut Aus Nord en Deathspell Omega zijn ook geweldig. Jammer dat ze allemaal wel nationalistische trekjes hebben alleen.
Ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot het einde volgehouden? Het sluit af met een psalm in de kerk
Oeh dit klinkt ook wel lekker. Heeft wel iets weg van 1349 op momenten.quote:
En dit soort vocals? Dit album weleens met Paddo's op geluisterd. Ik moest bijna huilenquote:
moet ook maar weer eens paar topjes fixen en dan lekker muziek gaan luisterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn dank.
Laatst stoned dat album zitten luisteren. Man man man
lol er is ook een punk/hardcore band die cold world heetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oeh dit klinkt ook wel lekker. Heeft wel iets weg van 1349 op momenten.
[..]
En dit soort vocals? Dit album weleens met Paddo's op geluisterd. Ik moest bijna huilen
Maar dat is Amerikaans lawaai zonder opbouw in hun nummersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol er is ook een punk/hardcore band die cold world heet
Alsof een fucking demon tegen je praat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oeh dit klinkt ook wel lekker. Heeft wel iets weg van 1349 op momenten.
[..]
En dit soort vocals? Dit album weleens met Paddo's op geluisterd. Ik moest bijna huilen
vind dat best leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat is Amerikaans lawaai zonder opbouw in hun nummers
Niet flippen maar omdat ik het mooi vondquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof een fucking demon tegen je praat.
Ik kan me wel enigszins voorstellen dat je dan flipt met paddo's op.
Ik zou zelf denk ik doodsbang worden. Maar ik heb een te levendige fantasie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet flippen maar omdat ik het mooi vond
Doen danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ook maar weer eens paar topjes fixen en dan lekker muziek gaan luisteren
of in iedergeval wat anders dan de hiphop/rap die normaal opstaat
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zelf denk ik doodsbang worden. Maar ik heb een te levendige fantasie.
gewoon in de weekenden tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:20 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet maar even matigen. Wil absoluut geen regelmatig drugsgebruiker worden namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |