quote:
Ik twijfelde ook niet echt hoor. Mijn Engels is zowaar best redelijk ter compensatie van mijn ontbrekende Frans en Duitsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat?
Al was wp een 'it', dan was het nog steeds 'doesn't'.
okquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou je internettikken moeten geven
Es tut mir Leid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook niet echt hoor. Mijn Engels is zowaar best redelijk ter compensatie van mijn ontbrekende Frans en Duits
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ik een mening heb?
wow ja man
ben al bezig prostitueequote:
Zit niet zo te projecteren mr. Micropenis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent nu een klein worstje gewend natuurlijk.
Ik dacht: ik kop hem even in
Luister liedje boven jequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Neem je zo'n professionele video op gaat je pony op 0:04 bijna op zijn bek en laat je het erin
Wel een goed nummer verder.
sooowquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zit niet zo te projecteren mr. Micropenis.
Supergaaf. Ik kan mij er ook heel goed mee identificeren. Ook ik begin steeds ouder te worden.quote:
Maar nog steeds een goede kont.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Supergaaf. Ik kan mij er ook heel goed mee identificeren. Ook ik begin steeds ouder te worden.
Ik train mij helemaal suf voor mijn harige kontje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nog steeds een goede kont.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zit niet zo te projecteren mr. Micropenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |