bonsai katten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt zielig. Net als die bonsai katten. Dat was volgens mij wel fake, maar het idee was echt verschrikkelijk.
Eigenlijk zelden. Ik houd niet zo van geforceerd bier drinken en muziek luisteren. Ik hang liever met een paar vrienden op de bank, film kijken, etc.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
amoeba ga jij wel eens naar feestjes?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk zelden. Ik houd niet zo van geforceerd bier drinken en muziek luisteren. Ik hang liever met een paar vrienden op de bank, film kijken, etc.
oh dacht dat het katten waren die in mijn bonsai boomhut kondenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bonsai_Kitten
Topcafe datquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
Niet tot midden in de nacht bij Gekke Gerrit willen zitten.
Dude plsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
Niet tot midden in de nacht bij Gekke Gerrit willen zitten.
quote:
fokkie's ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet waarom jullie naar überhaupt naartoe gingen. Wiens idee was dat?
Mortaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet waarom jullie naar überhaupt naartoe gingen. Wiens idee was dat?
We zijn toen maar in één kroeg geweest. Maar die was idd wel gezellig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morta
Den Haag was wel leuker uitgaan
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paar weken terug
maar fokkie en fera waren superdronken
Dat was geen kroeg toch? Meer een club ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn toen maar in één kroeg geweest. Maar die was idd wel gezellig.In Nijmegen zijn we alleen kuttenten in geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |