SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2014 13:21:15 ]
Prima toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let niet op de smerige spiegelEn ik weet dat mijn broek iets te lang is (lijkt op foto wel erger vind ik) maar ik ben ook niet zo groot en met schoenen aan heb ik er geen last van. Wellicht als ze een tijd lang mooi blijven dat ik ze wel in ga korten
Die zijn ook gruwelijk lekker ja. En zakje is niet heel groot, dat scheeltquote:
hoi weepeequote:
jaquote:
Amoeba is fysiek gezien een man hé.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Mijn huisgenote van 1,63 weegt ook 49 kilo en ze is wel dun maar niet te dun
Meer een te oude jongenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amoeba is fysiek gezien een man hé.
weet niet??quote:
too soonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Feyenoord gaat naar Oekraïne, ze zullen er wel in vliegen en vol erop knallen.
Echt vlakbij het rampgebied ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Feyenoord gaat naar Oekraïne, ze zullen er wel in vliegen en vol erop knallen.
haha je hebt gelijk xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
weet niet??
jouw gevoel jouw levuh :s
sorry ectoboy420quote:
Heb je Toto nog in Utrecht gezien verleden week?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha je hebt gelijk xD
[..]
sorry ectoboy420
nee heb hem ontlopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Toto nog in Utrecht gezien verleden week?
Stadion van Donetsk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt vlakbij het rampgebied ook
Hopelijk wordt het op flink neutraal terrein gespeeld,en dan niet Kiev
Nog erger.quote:
Niet over Oost-Oekraïne in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog erger.
Ben benieuwd hoe ze dat doen trouwens, KLM vliegt niet meer over Ukraine toch?
Hij is de Randstad niet gewend, hij denkt dat elke dikzak met een snapback WP isquote:
noem je WP nou dik?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is de Randstad niet gewend, hij denkt dat elke dikzak met een snapback WP is
ik mag datquote:
Ja. Kunnen beter naar CUL gaan met z`n alle.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef Fera het volgende:
Wat een TT. Het gaat hier wel vaak over eten.
snapback?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is de Randstad niet gewend, hij denkt dat elke dikzak met een snapback WP is
Sc overnemen daar xdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Kunnen beter naar CUL gaan met z`n alle.
Verstandigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snapback?
draag al maanden geen snapback meer
Daar schijnen we goed in te zijn jaquote:
In welke fase zit je nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snapback?
draag al maanden geen snapback meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |