abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:26:06 #251
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143201423
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom, Islam is toch vrede en verdraagzaamheid? Er is toch geen dreiging van extremistische moslims in NL?
als haatbaarden lezen wat jij schrijft dan wordt dat nog eens je theo-van-gogh moment ben ik bang ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143201430
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:23 schreef Maanvis het volgende:
Is het niet gevaarlijk om in Nederland zo haatdragend te zijn jegens moslims?
Dat klopt. Bin Laden is flink terrein aan het winnen in ieder geval.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:26:28 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143201434
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als haatbaarden lezen wat jij schrijft dan wordt dat nog eens je theo-van-gogh moment ben ik bang ;(.
Doe niet zo hypocriet, je kan niet wachten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:26:30 #254
176916 Karrs
2007-2017
pi_143201435
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je, Hamas is opgebouwd en geregulierd door Palestijnen, zoals ik al eerder zei, Hamas is niets meer dan een naam, het gaat om het gevoel wat hen samenbrengt.
Prima, dan kieperen ze dat gevoel eruit.

Dat gevoel was trouwens wel degelijk sterk aanwezig in Caïro om te onderhandelen. :P

quote:
Ja toch, maakt geen reet uit waarom een man een ander man in mekaar timmert, dat die ander zijn vriendin heeft lastiggevallen is totaaaaaaaaaal niet relevant, Hamas schiet vanuit grieven naar Israel op burgerdoelen in Israel, Israel schiet vanuit grieven naar Hamas naar burgers in Israel.
Lees eens even wat ik schrijf man }:|

Het doet me niet zoveel WAAROM ze terreur bedrijven; het feit DAT ze terreur bedrijven doet voor mij de deur dicht.

Als ze verzet hadden gepleegd dan had ik je de hand geschud, maar er is helemaal geen verzet.
quote:
Ja, die spelende kinderen op het strand waren zeer nabij bij de vernieting van Israel, je hebt gelijk.
Want Israël schoot op kindertjes op een strand omdat het kindertjes op het strand waren, niet?

Behalve dat dat totaal ongeloofwaardig is...

(Doet niets af aan de sneuheid van die vier kindertjes verder... oorlog is kut)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143201447
quote:

[..]

Heatwave mag zijn adres en naam wel geven, ik bescherm hem wel.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:27:10 #256
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143201451
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar vind je de eisen zelf onredelijk ?
Hamas heeft gewoon rationele eisen, helaas dat israel deze collectief negeert om te expanderen en voort te gaan met het doden van onschuldigen.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:27:11 #257
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143201453
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Doe niet zo hypocriet, je kan niet wachten.
denkj e nou echt serieus dat ik zit te wachten op de dood van een FOK! user?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:27:58 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143201477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:14 schreef Maanvis het volgende:
Che, maak je geen zorgen. over 50 tot 70 jaar is Heatwave dood en kan ie geen mod meer zijn :).
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

denkj e nou echt serieus dat ik zit te wachten op de dood van een FOK! user?
Nee, hoe zou ik eropkomen? :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:27:59 #259
176916 Karrs
2007-2017
pi_143201478
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Indien misbruikt zal ik mij daar zeker bij aansluiten, maar dan zou ik eerder de ene kant tegen de andere kant proberen te gebruiken en de volledige legimiteit van de militante kant opdoeken, niet het geheel, per slot van rekening doek je toch ook niet in Nederland volledige sectors op als er een corrupte zooi zit in een bank of ziekenhuis :') ?
Als dat kan, prima toch? ^O^

Was er sowieso al vanuit gegaan dat het zoiets moest worden in zo'n geval. Ik zou het wel een nieuw naampje geven. ;)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:28:48 #260
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143201505
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[..]

Nee, hoe zou ik eropkomen? :).
ja dat was om aan te geven wanneer jij stopt met modereren :).
je kunt ook overal wat achter zoeken maar dat moet je dan maar met je psycholoog bespreken :)
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:28:51 #261
176916 Karrs
2007-2017
pi_143201508
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat klopt. Bin Laden is flink terrein aan het winnen in ieder geval.
Waar, in de Mariana Trench? :')
pi_143201556
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:28 schreef Karrs het volgende:

[..]

Waar, in de Mariana Trench? :')
Nee, zijn politieke doelstellingen zijn dichterbij dan ooit.
pi_143201604
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:26 schreef Karrs het volgende:

[..]

Prima, dan kieperen ze dat gevoel eruit.

Dat gevoel was trouwens wel degelijk sterk aanwezig in Caïro om te onderhandelen. :P

Maar zowel jij als ik weten dat dat echt niet de groep was die martelaarschap verheerlijkt, maar eerder de kant die een stabiel fase wil doen terugkeren in Gaza en die de troep van de militante kant mag opruimen voor zover mogelijk.
quote:
Lees eens even wat ik schrijf man }:|

Het doet me niet zoveel WAAROM ze terreur bedrijven; het feit DAT ze terreur bedrijven doet voor mij de deur dicht.
Probeer even te begrijpen wat ik schrijf man :{

Vervang terreur met geweld en zelfs dan is het relevant wat en waarom iemand die kant op gaat. :')
Als dat voor jou geen relevante kennis is, mja, nuff said dan :)

quote:
Als ze verzet hadden gepleegd dan had ik je de hand geschud, maar er is helemaal geen verzet.
En wie gaat bepalen wat verzet is dan en wanneer is iets verzet, wanneer je stille tochten houdt en kampen opzet?

quote:
Want Israël schoot op kindertjes op een strand omdat het kindertjes op het strand waren, niet?
Om maar te reageren met jouw woorden:

quote:
Maakt me niet uit waarom ze het doen het feit dát ze het doen is belangrijk. Het is altijd een ander z'n schuld,
toch?
quote:
Behalve dat dat totaal ongeloofwaardig is...
Onder de Hamas leden zijn er genoeg sadistische klootzakjes, voor de IDF wil ik geen uitzondering maken.
quote:
(Doet niets af aan de sneuheid van die vier kindertjes verder... oorlog is kut)
hierop wil ik je wel de hand schudden.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:32:53 #264
176916 Karrs
2007-2017
pi_143201644
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:27 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Hamas heeft gewoon rationele eisen, helaas dat israel deze collectief negeert om te expanderen en voort te gaan met het doden van onschuldigen.
Die eisen zien er an sich niet zo raar uit. Behalve dat van de internationale troepen, fuck that shit, wij moeten daar nooit meer heen willen.

Als de Palestijnen al het terroristische tuig eruit gooit moet dit allemaal wel kunnen.
pi_143201738
quote:
For a basic tooth filling and crown, the price difference is negligible: $17 at a regular clinic, $15 at Al Quds Clinic. The real distinction is in the extras.

"It's safer to come to an Islamic place, where you can find a doctor who's not only a good dentist, but a good Muslim," said Najwa abu Mustafa, 24, who sat one recent afternoon in the sunny waiting room with several other women, shrouded in black veils but for the thin openings around their eyes. "You're putting yourself in God's hands."

The small clinic on the edge of one of the Gaza Strip's biggest refugee camps is one of hundreds of medical centers, food banks, summer camps and schools across the West Bank and Gaza operated by Islamic charities, many of them linked to the Islamic Resistance Movement, better known by its Arabic acronym Hamas.

The militant group's recent victory in parliamentary elections is testimony in part to its long track record on the streets. Its services are often perceived as being of higher quality and less tainted by corruption than the cumbersome and often ineffective social network operated by the Palestinian Authority controlled until now by Fatah.

The work Hamas does at home is an often-overlooked key to the domestic popularity of an organization most known elsewhere for killing. The United States has declared Hamas a terrorist organization, and U.S. and Israeli counter-terrorism experts have cited numerous instances in which Al Qaeda and Hamas drew funding from international Islamic charities. Hamas also reportedly has used schools and hospitals in the West Bank and Gaza to store weapons and plan attacks.

Faced with U.S. and European measures aimed at preventing charity funds from being funneled into terrorism, Hamas has erased many of its traceable financial links to the humanitarian programs. But Hamas figures remain on the boards and in management of the programs, which analysts say have become an essential component of the group's public support.

"Hamas has been very good at compartmentalizing their activities -- where they have a soup kitchen, for example, they simply give soup, nothing more," said Mouin Rabbani of the International Crisis Group, which studied Islamic social activism in the occupied territories. "But it all fits into a broader pattern of popular mobilization and becomes another way of seeking support for the organization."

Over the last two decades, several large Islamic charities have come to be closely associated with Hamas, including the Mujamma Islami network, Al Salah Society, the Islamic Center and the Islamic University of Gaza. But the International Crisis Group said there was little "substantial evidence" that Islamic welfare institutions "systematically divert" funds to support terrorist activity.

"Hamas doesn't have much in the way of resources, but they have a big network of charity working in order to reduce the suffering of the Palestinian people," said Sami abu Zuhri, a spokesman for the group in Gaza. "People feel the credibility of Hamas, and its ability to make change through the charity organizations that it runs."

In Gaza, Al Salah Society's school for 1,000 orphans and other youngsters in the teeming town of Deir al Balah stands in sharp contrast to the crumbling concrete and dusty streets around it, a fenced-in oasis of palms and neat classrooms.

"Muslims are the best nation created in the world," says a banner hanging outside the school, next to another that says, "Those who learn more earn a higher degree in paradise."

Al Salah's director, Ahmad Kurd, was recently elected mayor of Deir al Balah, and Hamas scooped up two of the region's three parliamentary seats in the January elections.

"In 1994 there was an Israeli operation which destroyed several Palestinian houses [of families of suspected militants] in one of the poorest neighborhoods," Kurd said. "I had to meet with the Israeli commander, and he asked me, 'Why are you supporting and helping those victims who lost their homes?'

"I told him, 'The Red Crescent is helping, the Churches United organization also gives some help to them, the Catholic Relief organization, the United Nations. And Al Salah Society is there as well. Is it forbidden?' And he was not able to respond to that."

When Israeli forces launched a major incursion into the southern Gaza refugee camp of Rafah in 2004, leaving nearly 1,500 residents homeless, Al Salah sent fundraisers with megaphones down the streets, going door to door, standing on street corners and outside the mosques. Women were asked to drop their gold necklaces into the collection boxes. Poor families gave sacks of rice. Al Salah collected $1 million worth of food, valuables and cash in Gaza, one of the poorest places in the Middle East.

Yet Kurd said it would be a mistake to think Hamas won the votes because of its charity work.

The people are getting a lot more money from America, from the international community. The international donors distributed perhaps $6 billion in the last 10 years. The Islamic charity organizations didn't pay out 1% of that money," he said.

Palestinians associate U.S. aid with Washington's support for Israel, he said. "The Palestinian feels, 'You give me that money, and you kill me. You give me money, and you destroy my house. You give me money, and you send planes to kill our kids.' "

Abu Zuhri, the Hamas spokesman, said international aid had focused on public works projects but had done little to provide direct help to the poor, or to those families that have lost a breadwinner in the conflict with Israel.

"Unfortunately, the Western side has donated for projects like cleaning the streets or painting the walls, but they didn't give anything for the care of orphans," he said. Some of the most controversial programs operated by the Muslim charities provide stipends, housing and direct financial aid to the families of suicide bombers.

In the narrow alleyways of the sprawling refugee camp at Deir al Balah, hundreds of families get cash payments of $40 to $100 a month from Mujamma Islami and Al Salah, along with meat, beans, flour and eggs.

"We would be completely destitute without this help," said Ataf Ostaz, 41, who has nine children and whose husband died of a stroke two years ago. "Naturally, we gave our votes to Hamas, because they are the ones who touch our need."

The unlikely mix of services offered at Al Quds Clinic -- pediatrics, maternal healthcare, orthodontics and post-surgical care -- is no accident. Mujamma Islami, which opened the center in October 2002, conducted a survey of the clinics already operating in Khan Yunis.

"We did studies and reached the decision that some services are not good enough in government hospitals, and so we decided to offer these services ourselves," said clinic director Atiya Abumoaamar. "The point is that the public hospitals are very, very cheap, so where we compete with them is not in prices, but in quality."

At the same time, fees generally are substantially lower than those at private clinics.

Caseloads now reach up to 400 patients a month, and if there is a profit at the end of the month, Abumoaamar splits it with doctors and office staff. Otherwise, they work without salary as volunteers. The effort has been judged such a success that two more clinics are opening soon, with funding from the Saudi-based World Assembly of Muslim Youth.

"If the international community will just give it a chance and will not isolate it, if donors don't freeze the funds, if the Arab countries help make some solution, I guarantee that Hamas will do a better job of running this society," Abumoaamar said.

But some Palestinians point out that there is a big difference between operating schools and clinics and running a government for 3 million people.

"The Palestinian Authority has to reach everyone, and in a situation of closures, unemployment reaching unprecedented figures, and in an environment in which you are constantly being undermined, these services are obligatory," said Issam Younis, director of the Al Mezan Center for Human Rights in Gaza City.

"Hamas has done its homework. Over the years, they have established very good social services, they have the maximum use of the mosque," he said. "And it will be good to have Hamas in the government. Welcome! But think of the situation.

"With Abu Mazen [current Palestinian Authority President Mahmoud Abbas], the international community transferred only $350 million of the $1 billion they were supposed to send for 2005. This is with the good guys in charge, not the terrorists!" he said. "Imagine how things will be with Hamas."
http://articles.latimes.com/2006/mar/02/world/fg-charity2/2

meer redenen waarom Hamas populair was in Gaza rond 2006.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:39:52 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143201860
Lekker dagjeweer zie ik

Wat de Israeli's doen is erger dan de nazi's/pestcontrol???

Zijn jullie allemaal compleet achterlijk ofzo???

Godskolere zeg, ik kan met mijn nichtje een betere discussie voeren over deze kwestie en die is 10 ofzoiets

Die denkt namelijk wel na ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143201881
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:39 schreef sp3c het volgende:
Lekker dagjeweer zie ik

Godskolere zeg, ik kan met mijn nichtje een betere discussie voeren over deze kwestie en die is 10 ofzoiets

Geef je nichtje een fok! account dan.
pi_143202086
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat het eigenlijk hele lieve, vredelievende extremistische moslimpjes zijn O+.
:)
pi_143202095
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:21 schreef Karrs het volgende:

[..]

Nepmensen :')
Fictieve mensen dan.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:47:56 #270
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_143202097
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:39 schreef sp3c het volgende:
Lekker dagjeweer zie ik

Pics van je nichtje
Ik ben inmiddels overleden
pi_143202123
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als in, mensen die helemaal niet bestaan, niet minderwaardige oid.
Gelukkig dat jij het wel snapte :)
Maar ik zie de miscommunicatie :)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:48:46 #272
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_143202128
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:46 schreef Che_ het volgende:
Die raketten vanuit Palestina raken nauwelijks doel. Altijd die slachtofferrol van Israël en ondertussen wel de Nazi uithangen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:47 schreef theunderdog het volgende:
http://www.aljazeera.com/(...)487153418967371.html

"'To write poetry after Auschwitz is barbaric.' Is writing poetry after Gaza also barbaric?"
Godwin-alert.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:48:52 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143202130
Die ga ik natuurlijk niet loslaten op deze soddom&gomorra

Maar goed, aan diegenen die zich aangesproken voelen:
Doe ff alsof je de mentale capaciteiten hebt van een achtjarige of blijf alstublieft weg uit grote mensentopics

Alvast bedankt :*
pi_143202153
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:23 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat weet ik. Vond de term gewoon lollig. :')
Dan ben ik blij dat ik je een keertje heb kunnen laten lachen :)
pi_143202173
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:23 schreef Maanvis het volgende:
Is het niet gevaarlijk om in Nederland zo haatdragend te zijn jegens moslims?
Ik zie het haatdragend zijn niet hoor. Dus waar heb je het over?
(nu ben ik op de hoogte van het feit dat het kleinste woord van kritiek al als gehaatzaai wordt ervaren, maar dat mag nu wel eens afgelopen zijn)

[ Bericht 12% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 08-08-2014 15:56:35 ]
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:50:23 #276
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_143202177
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja vast, werkt in westbank ook zo goed he.
Gaza heeft nog nooit de kans gehad een economie op te bouwen, dat kan simpelweg niet met die afgesloten grenzen.

Nogmaals, als Hamas in staat zou zijn normaal van een grens gebruik te maken, waarom is die met Egypte dan ook potdicht?
pi_143202179
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De medische dienstverlening van Hamas bijvoorbeeld, was kwalitatief beter dan ten tijde van Fatah, de arbeidsmarkt ook nog eens.
Dus het was beter dan zeer slecht :)
pi_143202209
quote:

[..]

Dus Nederlanders moeten bang zijn voor terroristen?
pi_143202214
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dus het was beter dan zeer slecht :)
Ik weet niet of je dat in je persoonlijke omgeving ooit hebt ervaren, maar grote klieken mensen krijg je wel zo heel makkelijk mee.
pi_143202257
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

We hebben vooral te vrezen voor de mensen die dit land de kanker in polariseren en zich laten lenen voor de politieke doelen van Bin Laden.
pi_143202286
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

We hebben vooral te vrezen voor de mensen die dit land de kanker in polariseren en zich laten lenen voor de politieke doelen van Bin Laden.
Polariseren? Zoals men de PVV wegzet bedoel je?
pi_143202311
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

:')
pi_143202318
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik weet niet of je dat in je persoonlijke omgeving ooit hebt ervaren, maar grote klieken mensen krijg je wel zo heel makkelijk mee.
Je zou liever gewoon willen dat ik je in 1x geloof, zonder een kritische vraag te stellen?
pi_143202332
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:')
Volgens jou kunnen alleen PVV'ers polariseren?
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:55:11 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143202333
Hey kijk, de PVV

Dit gaat vast een boeiend gesprekje worden :)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:55:12 #286
176916 Karrs
2007-2017
pi_143202335
Eh... on-topic in mijn mooie topic?
pi_143202361
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Nee, met polariseren bedoel ik het opzetten van bevolkingsgroepen tegen elkaar. De aanhang van de PVV is geen specifieke bevolkingsgroep.
pi_143202375
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Je zou liever gewoon willen dat ik je in 1x geloof, zonder een kritische vraag te stellen?
Mwuah, ik ben er niet echt om mensen mij te doen laten geloven om eerlijk te zijn, her en der ventileer ik mijn mening, zonder 'absolute feiten' oid te willen verkondigen, mijn posts moet je als niets meer zien dan 'zo kan je het ook zien', zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2014 15:57:02 ]
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:56:55 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143202386
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

bepaalde nederlanders lopen verhoogd risico.
Een gedicht over Maanvis
pi_143202400
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, met polariseren bedoel ik het opzetten van bevolkingsgroepen tegen elkaar. De aanhang van de PVV is geen specifieke bevolkingsgroep.
Volgens sommige FOKkers wel :)
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:57:37 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143202406
Te subtiel?

Alle offtopic hierna gaat op delete
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:02:16 #292
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_143202570
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:51 schreef erodome het volgende:
. Daarnaast is het zo dat de gemiddelde palestijnse burger gewoon vrede wil, dat dus zonder dat eeuwige genaai, want dat is geen vrede.
dat geloof ik wel

Maar ze worden genaaid door HAMAS
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:04:10 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143202629
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

dat geloof ik wel

Maar ze worden genaaid door HAMAS
Deels

israel is ook niet helemaal onschuldig hier natuurlijk
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:07:49 #294
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_143202760
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

Deels

Ja HAMAS heeft er een hekel aan dat Israël nu het hele ondergrondse netwerk gaat opblazen , ook dat onder GAZA stad, met al die luikjes naast kinderscholen en ziekenhuizen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:09:37 #295
176916 Karrs
2007-2017
pi_143202810
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

Deels

Nee, het is niet zo dat de vader van een doodgebombardeerd jochie zegt "Dank Israël, ik had er toch al teveel ^O^ :W "...

Overigens speelt een zekere religie ook wel een bepalende rol...
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:10:44 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143202844
ja je moet de koran ook niet letterlijk nemen want daarin staat gewoon dat je joden moet haten.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:20:03 #297
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143203107
IDFSpokesperson twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 15:34:05 Moments ago a rocket hit a civilian home in Sderot. No injures were yet reported. Since midnight Gaza terrorists have fired over 45 rockets. reageer retweet
Ze zijn weer lekker bezig bij Hamas, erg dom om weer te gaan vuren, hier komt natuurlijk weer gelazer van...
Ik ben nieuw hier! play it fair!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:28:48 #298
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_143203404
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:10 schreef Maanvis het volgende:
ja je moet de koran ook niet letterlijk nemen want daarin staat gewoon dat je joden moet haten.
nee ongelovigen , dat ben ik dus ook
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:32:23 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143203504
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:20 schreef JayDeeNow het volgende:
IDFSpokesperson twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 15:34:05 Moments ago a rocket hit a civilian home in Sderot. No injures were yet reported. Since midnight Gaza terrorists have fired over 45 rockets. reageer retweet
Ze zijn weer lekker bezig bij Hamas, erg dom om weer te gaan vuren, hier komt natuurlijk weer gelazer van...
als ze maar vantevoren gewaarschuwd hebben dan mag het!
Een gedicht over Maanvis
pi_143203517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:50 schreef Zelva het volgende:

[..]

Nogmaals, als Hamas in staat zou zijn normaal van een grens gebruik te maken, waarom is die met Egypte dan ook potdicht?
Dit gaat niet om hamas, maar om de bevolking, die moeten de kans krijgen een normaler leven op te bouwen. De eisen van nu zijn niet onredelijk(alhoewel hier en daar misschien wat geschaafd moet worden).
Maar antwoord eens, waarom worden er in de westbank nederzettingen gebouwd en vergroot, hoe werkt dat geen geweld tegen israel voor ze?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')