Nogmaals, als Hamas in staat zou zijn normaal van een grens gebruik te maken, waarom is die met Egypte dan ook potdicht?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja vast, werkt in westbank ook zo goed he.
Gaza heeft nog nooit de kans gehad een economie op te bouwen, dat kan simpelweg niet met die afgesloten grenzen.
Dus het was beter dan zeer slechtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De medische dienstverlening van Hamas bijvoorbeeld, was kwalitatief beter dan ten tijde van Fatah, de arbeidsmarkt ook nog eens.
Dus Nederlanders moeten bang zijn voor terroristen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als haatbaarden lezen wat jij schrijft dan wordt dat nog eens je theo-van-gogh moment ben ik bang.
Ik weet niet of je dat in je persoonlijke omgeving ooit hebt ervaren, maar grote klieken mensen krijg je wel zo heel makkelijk mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dus het was beter dan zeer slecht
We hebben vooral te vrezen voor de mensen die dit land de kanker in polariseren en zich laten lenen voor de politieke doelen van Bin Laden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dus Nederlanders moeten bang zijn voor terroristen?
Polariseren? Zoals men de PVV wegzet bedoel je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We hebben vooral te vrezen voor de mensen die dit land de kanker in polariseren en zich laten lenen voor de politieke doelen van Bin Laden.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Polariseren? Zoals men de PVV wegzet bedoel je?
Je zou liever gewoon willen dat ik je in 1x geloof, zonder een kritische vraag te stellen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat in je persoonlijke omgeving ooit hebt ervaren, maar grote klieken mensen krijg je wel zo heel makkelijk mee.
Nee, met polariseren bedoel ik het opzetten van bevolkingsgroepen tegen elkaar. De aanhang van de PVV is geen specifieke bevolkingsgroep.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Polariseren? Zoals men de PVV wegzet bedoel je?
Mwuah, ik ben er niet echt om mensen mij te doen laten geloven om eerlijk te zijn, her en der ventileer ik mijn mening, zonder 'absolute feiten' oid te willen verkondigen, mijn posts moet je als niets meer zien dan 'zo kan je het ook zien', zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Je zou liever gewoon willen dat ik je in 1x geloof, zonder een kritische vraag te stellen?
bepaalde nederlanders lopen verhoogd risico.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dus Nederlanders moeten bang zijn voor terroristen?
Volgens sommige FOKkers welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, met polariseren bedoel ik het opzetten van bevolkingsgroepen tegen elkaar. De aanhang van de PVV is geen specifieke bevolkingsgroep.
dat geloof ik welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:51 schreef erodome het volgende:
. Daarnaast is het zo dat de gemiddelde palestijnse burger gewoon vrede wil, dat dus zonder dat eeuwige genaai, want dat is geen vrede.
Deelsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat geloof ik wel
Maar ze worden genaaid door HAMAS
Ja HAMAS heeft er een hekel aan dat Israël nu het hele ondergrondse netwerk gaat opblazen , ook dat onder GAZA stad, met al die luikjes naast kinderscholen en ziekenhuizenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deels
israel is ook niet helemaal onschuldig hier natuurlijk
Nee, het is niet zo dat de vader van een doodgebombardeerd jochie zegt "Dank Israël, ik had er toch al teveelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deels
israel is ook niet helemaal onschuldig hier natuurlijk
Ze zijn weer lekker bezig bij Hamas, erg dom om weer te gaan vuren, hier komt natuurlijk weer gelazer van...twitter:IDFSpokesperson twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 15:34:05Moments ago a rocket hit a civilian home in Sderot. No injures were yet reported. Since midnight Gaza terrorists have fired over 45 rockets. reageer retweet
nee ongelovigen , dat ben ik dus ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:10 schreef Maanvis het volgende:
ja je moet de koran ook niet letterlijk nemen want daarin staat gewoon dat je joden moet haten.
als ze maar vantevoren gewaarschuwd hebben dan mag het!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:20 schreef JayDeeNow het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig bij Hamas, erg dom om weer te gaan vuren, hier komt natuurlijk weer gelazer van...twitter:IDFSpokesperson twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 15:34:05Moments ago a rocket hit a civilian home in Sderot. No injures were yet reported. Since midnight Gaza terrorists have fired over 45 rockets. reageer retweet
Dit gaat niet om hamas, maar om de bevolking, die moeten de kans krijgen een normaler leven op te bouwen. De eisen van nu zijn niet onredelijk(alhoewel hier en daar misschien wat geschaafd moet worden).quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nogmaals, als Hamas in staat zou zijn normaal van een grens gebruik te maken, waarom is die met Egypte dan ook potdicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |