Inderdaad, lui volk tegenwoordigquote:
Ach, dat is slechts een kwestie van tijd.... de rumors zijn al in volle gangquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo console-exclusive, daar hoef je in dit topic niet mee aan te komen
Heel die MS meuk kan mij iig niet boeien , en zo ken ik nog héééééél veel mensen die er helemaal klaar mee zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom is de XB One nog steeds niet in Nederland te koop eigenlijk? Ik heb dat nooit gesnapt of uitgezocht.
Officieel omdat ze de vertaling naar het Nederlands moesten maken. Inofficieel omdat Microsoft AMerika het geen reet boeit en liever de voorraden in Amerika op peil wilden houden dan armoedige digitale derdewereldlanden aan een X1 te helpen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom is de XB One nog steeds niet in Nederland te koop eigenlijk? Ik heb dat nooit gesnapt of uitgezocht.
Het is geen slechte console, alleen de marketing was echt om te huilen. Daar hebben ze gewoonweg heel veel kwaad bloed mee gezet. Onduidelijkheden, veranderen van strategie en om de week veranderende mogelijkheden, etc. Zie bv always online, beleid rondom tweedehands games, kinect, dat soort dingen. De top van de Xbox-divisie heeft echt paniekvoetbal gespeeld. Sony heeft dat ook gedaan, maar veel stiller dan Microsoftquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Heel die MS meuk kan mij iig niet boeien , en zo ken ik nog héééééél veel mensen die er helemaal klaar mee zijn.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:25 schreef Altron het volgende:
Summer sale : http://blog.eu.playstatio(...)s-store-summer-sale/
Goed plan topic kaperquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik wil wel een nieuwe voor je maken hoor.
Roep iets over indies en je hebt er zo 10 pagina's bij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Deze PS4 topics gaan best snel he
INDIES!1111quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Roep iets over indies en je hebt er zo 10 pagina's bij.
Whaha, riep er iemand?!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trine 2 vond ik briljant met co-opquote:
Trine 2 in een weekendje uitgespeeld met couch co-opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:16 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Trine 2 vond ik briljant met co-op
Fez is tot nu toe ook wel leuk opzich.
Maar de rest kan me echt gesloten worden. Allemaal hetzelfde concept....
Nah, probeerde zo op een doorzichtige manier een zoveelste indie discussie aan te wakkerenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Komen je meerdere persoonlijkheden boven water?
Jaja zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:21 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nah, probeerde zo op een doorzichtige manier een zoveelste indie discussie aan te wakkeren
Graag gedaanquote:
indiesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah mis je niks aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:59 schreef Cikx het volgende:
D3 staat in de US Store voor 60 dollar, dus zo'n 45 euro met pre-load optie. Hier in NL is het goedkoopst 52 euro volgens mij.
Nou vertel eens, ff concreet; welk concept doel jij op waar ALLE indies, behalve Fez en Trine 2 blijkbaar, aan voldoen (op dingen zoals "je moet ze allemaal met een joystick besturen!!!" e.d. na). Ik ben benieuwd. Echt... mensen roepen maar watquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:16 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Maar de rest kan me echt gesloten worden. Allemaal hetzelfde concept....
maar dan komt niemand in dat topic,dat is veel te main stream voor zequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:10 schreef Friday12 het volgende:
En maar klagen dat TLoU een apart topic moet hebbenIk vind dat indies ook een eigen topic moeten krijgen
Neenee, de voorwaarde of iets een uitgever heeft of niet, en het budget is bepalend voor de kwaliteit van de game. Tevens zijn alle games zonder een uitgever gemaakt volgens hetzelfde 'concept' hoorde ik zojuist. Ongeacht het genre.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:16 schreef VulpX het volgende:
Je zou het ook gewoon over games kunnen hebben in plaats van discussiëren of een game kut is of niet met als enige voorwaarde dat het een uitgever heeft of niet. Aangezien dat het enige is dat indies onderscheid van niet-indies.
Overkill aan gezeik op indies ipv gewoon genieten van je games verneukt je PS4.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:18 schreef Che_ het volgende:
Overkill aan Indiegames verneuken de PS4
maar er valt nog nergens van te genieten bijnaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef VulpX het volgende:
[..]
Overkill aan gezeik op indies ipv gewoon genieten van je games verneukt je PS4.
Nee dank je, ik wacht liever op no man's sky als ik space ga explorenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:20 schreef Jimbo het volgende:
http://store.steampowered.com/app/48900/
hier; nog een gratis kut indie voor jullie
Awwww.... Kop een trein zou ik zeggen. Of neem een Seroxat zodat die stofjes in dat hoofdje van je weer een beetje normaal werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar er valt nog nergens van te genieten bijna
Tsja, je hóeft een console ook niet in z'n eerste jaar te kopen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar er valt nog nergens van te genieten bijna
dank de chemo maar voor deze gedachtegang van mequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Awwww.... Kop een trein zou ik zeggen. Of neem een Seroxat zodat die stofjes in dat hoofdje van je weer een beetje normaal werken.
gratis gamesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:20 schreef Jimbo het volgende:
http://store.steampowered.com/app/48900/
hier; nog een gratis kut indie voor jullie
Nou daar zit ik nou niet op te wachten.Zit meer te wachten op mp3 ondersteuning en een youtube appquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen slechte console, alleen de marketing was echt om te huilen. Daar hebben ze gewoonweg heel veel kwaad bloed mee gezet. Onduidelijkheden, veranderen van strategie en om de week veranderende mogelijkheden, etc. Zie bv always online, beleid rondom tweedehands games, kinect, dat soort dingen. De top van de Xbox-divisie heeft echt paniekvoetbal gespeeld. Sony heeft dat ook gedaan, maar veel stiller dan MicrosoftWij wachten nog steeds op features die ze beloofd hebben bij launch, het ding in standby kunnen zetten om later weer meteen door te gaan in de game waar je in standby bent gegaan bijvoorbeeld...
Maar dan nog, concurrentie houdt iedereen scherp.
iets positiefsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Friday12 het volgende:
Als jullie nou allemaal iets positiefs zeggen dan word dit topic een stuk minder irritant
Dat ligt eraan of diegene van wie je het koopt de code heeft verzilverd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:56 schreef Fokker101 het volgende:
Trouwens als je The Last of Us koopt 2de hands. Doet die DLC het dan nog wel?
Ah, oke koop hem denk ik gewoon nieuw. Is die DLC het wel waard eigenlijk?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of diegene van wie je het koopt de code heeft verzilverd.
DLC is tof, maar is maar 3-4 uur lang.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke koop hem denk ik gewoon nieuw. Is die DLC het wel waard eigenlijk?
Ik zit alweer op 30% @ Fez.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Friday12 het volgende:
Als jullie nou allemaal iets positiefs zeggen dan word dit topic een stuk minder irritant
Ik ben blij met mijn PS4quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Friday12 het volgende:
Welke headset?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:12 schreef speknek het volgende:
Waarom levert Amazon.de de headset niet aan Nederland?
welke headsetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:12 schreef speknek het volgende:
Waarom levert Amazon.de de headset niet aan Nederland?
Waarom haal je die niet voor 88 euro bij Nedgame aan de Amsterdamse straatweg?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
De Playstation gold wireless headset natuurlijk.
DLC zit gewoon op de disc. De code die er bij zit is voor het survivor pack ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke koop hem denk ik gewoon nieuw. Is die DLC het wel waard eigenlijk?
De PS4 versie heeft geen code. PS3 wel. Alleen pre-order codes waren uitgegeven voor de PS4 versie. Deze voegt toch niks toe.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:56 schreef Fokker101 het volgende:
Trouwens als je The Last of Us koopt 2de hands. Doet die DLC het dan nog wel?
O, dus de DLC zit al in de cd zeg maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Disker91 het volgende:
[..]
De PS4 versie heeft geen code. PS3 wel. Alleen pre-order codes waren uitgegeven voor de PS4 versie. Deze voegt toch niks toe.
Goedkoopste is rond de 90 euro in NL.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
De Playstation gold wireless headset natuurlijk.
Yup.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O, dus de DLC zit al in de cd zeg maar.
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O, dus de DLC zit al in de cd zeg maar.
Oh goed punt!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Waarom haal je die niet voor 88 euro bij Nedgame aan de Amsterdamse straatweg?
alles is te koop, de vraag is.... wat levert het op ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:14 schreef Donderjagers het volgende:
Iemand nog een PS Vita te koop?#durftevragen
40 euro voor je vita!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alles is te koop, de vraag is.... wat levert het op ?
Ja, soms wat traag, maar komt altijd aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand hier al eens wat bij zavvi besteld?
edit: zie net dat je blauwe controller ook in NL kan kopen nu
Is dat met of zonder 170eur vindersloon ?quote:
Zeer netjes. Ik moet mijne eigenlijk ook opsturen. Zijn niet de pookjes maar de linker trigger en button, die 'mooshy' zijn. D-pad beetje zelfde verhaal. Zal vast te maken hebben met de meuk die ze er tussen stoppen ofzo, maar het is vervelend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:07 schreef lDDQD het volgende:
Twee nieuwe controllers van Sony gekregen voor mijn kapotte
Ik ben mijn bonnetje dus kwijtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:07 schreef lDDQD het volgende:
Ik ook... gaat vrij snel, heb niet het idee dat ik al heel veel gedaan heb. Ben nog niet eens de 4 kubussen deur door gegaanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zit alweer op 30% @ Fez.
Ligt eraan wat je ervoor over hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:14 schreef Donderjagers het volgende:
Iemand nog een PS Vita te koop?#durftevragen
Ik ook niet, wist niet meer waar die deur was en toen maar besloten om eerst alle levels rustig door te spelen voor alle kubussen. Zit na 2:43 al @ 44%quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:25 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik ook... gaat vrij snel, heb niet het idee dat ik al heel veel gedaan heb. Ben nog niet eens de 4 kubussen deur door gegaan
40 euro incl pijpbeurt!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is dat met of zonder 170eur vindersloon ?
welkom bij de club gquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef replay11nl het volgende:
Yay, ik heb ook een PS4 gekocht vandaag! replay11nl
Dude, als je iets meer geduld had gehad, had je zo'n kekke witte PS4 kunnen kopen!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef replay11nl het volgende:
witquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dude, als je iets meer geduld had gehad, had je zo'n kekke witte PS4 kunnen kopen!
Welkom!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef replay11nl het volgende:
Ben je pro of anti indie??quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef replay11nl het volgende:
Story of my life.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ben je pro of anti indie??
-edit Godver, je was 9 seconde sneller
Dat had ik ook. Ik had gelukkig drie controllers, dus die andere twee opgestuurd (en binnen 1,5 week terug).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zeer netjes. Ik moet mijne eigenlijk ook opsturen. Zijn niet de pookjes maar de linker trigger en button, die 'mooshy' zijn. D-pad beetje zelfde verhaal. Zal vast te maken hebben met de meuk die ze er tussen stoppen ofzo, maar het is vervelend.
Heb het een beetje uitgesteld omdat ik even wilde kijken of die pookjes het zouden uithouden.
Na de volgende loonstrook soweisoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat is Oddworld toch geweldig
Allemaal kopen!
Wat moet dat voorstellen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef speknek het volgende:
Nog maar een paar dagen tot Hohokum.
ben dan op vakantie, geen annuleringsverzekeringquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:57 schreef Sodapoppin het volgende:
Lekker dan op dezelfde dag als diablo en PvZ
Bij bijna alle shops zie ik 21-08 staat voor PvZ.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:57 schreef Sodapoppin het volgende:
Lekker dan op dezelfde dag als diablo en PvZ
Ik krijg daar zo'n Loco Roco-feeling bijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef speknek het volgende:
ziek er vet chill uit! Wat is het doel van het spel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef speknek het volgende:
19 is denk ik de Amerikaanse release. Ik heb hem ook gepre-ordered voor de 21e, gewoon maar hopen dat hij eerder komt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:00 schreef Morri het volgende:
[..]
Bij bijna alle shops zie ik 21-08 staat voor PvZ.
PvZ is gratis op mobielquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
19 is denk ik de Amerikaanse release. Ik heb hem ook gepre-ordered voor de 21e, gewoon maar hopen dat hij eerder komt.
Blijf het overigens wel hatelijk vinden dat dit soort spellen niet in de store te pre-orderen zijn. Wilde graag weten hoe duur hij daar was, maar dat zal wel gewoon 40e zijn.
En nee, ik heb geen US account en was ook niet van plan die te maken.
Dit is PvZ meets Call of Duty, compleet andere game.quote:
oh sorryquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is PvZ meets Call of Duty, compleet andere game.
Gespoten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:16 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ] overmorgen is het klaar als alles volgens plan gaat
Dan heb je echt heel weinig te doen thuis.quote:
helemaal niks jonguh!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
ziek er vet chill uit! Wat is het doel van het spel?
beargumenteerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan heb je echt heel weinig te doen thuis.
Gewoon het feit dat je een controller zwart gaat kopen om vervolgens andere kleuren spuiten. Dat is voor mij hetzelfde als je je servies en je pannen gaat schilderen.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zeer netjes. Ik moet mijne eigenlijk ook opsturen. Zijn niet de pookjes maar de linker trigger en button, die 'mooshy' zijn. D-pad beetje zelfde verhaal. Zal vast te maken hebben met de meuk die ze er tussen stoppen ofzo, maar het is vervelend.
Heb het een beetje uitgesteld omdat ik even wilde kijken of die pookjes het zouden uithouden.
De één kijkt in een paar maanden heel Netflix leeg, de ander rommelt wat in zijn tuin in de avonduren. Deze baas friemelt lekker aan zijn controller om er (in zijn ogen) wat moois van te maken. Dat jij daar van alles over roeptoetert vind ik nogal vreemd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Gewoon het feit dat je een controller zwart gaat kopen om vervolgens andere kleuren spuiten. Dat is voor mij hetzelfde als je je servies en je pannen gaat schilderen.
Zie jij deze kleur ergens in de winkel liggen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Gewoon het feit dat je een controller zwart gaat kopen om vervolgens andere kleuren spuiten. Dat is voor mij hetzelfde als je je servies en je pannen gaat schilderen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
De één kijkt in een paar maanden heel Netflix leeg, de ander rommelt wat in zijn tuin in de avonduren. Deze baas friemelt lekker aan zijn controller om er (in zijn ogen) wat moois van te maken. Dat jij daar van alles over roeptoetert vind ik nogal vreemd.
preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
De één kijkt in een paar maanden heel Netflix leeg, de ander rommelt wat in zijn tuin in de avonduren. Deze baas friemelt lekker aan zijn controller om er (in zijn ogen) wat moois van te maken. Dat jij daar van alles over roeptoetert vind ik nogal vreemd.
Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:58 schreef satecl het volgende:
Oh ik vind het hartstikke leuk voor zo'n jongen hoor, dat hij zich daarmee vermaakt. Ik zou alleen daar nooit me tijd in steken. Net als heel Netflix leeg kijken. Verder veel plezier er verder mee
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:58 schreef satecl het volgende:
Oh ik vind het hartstikke leuk voor zo'n jongen hoor, dat hij zich daarmee vermaakt. Ik zou alleen daar nooit me tijd in steken. Net als heel Netflix leeg kijken. Verder veel plezier er verder mee
Jezelf druk maken over wat een ander in z'n vrije tijd doetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:58 schreef satecl het volgende:
Kanniiiewachtenienne!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef speknek het volgende:
wtf is ditquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef speknek het volgende:
Iets waarvoor je verbeeldings- en inlevensvermogen moet hebben. Je emotioneel willen overgeven aan een game om zodoende voor jezelf een diepere betekenis van het leven te vinden. Wegdromen in een alternatieve realiteit waar geen druk ligt op presteren, maar je werkelijk vrij bent om te gaan en staan waar je wilt.quote:
so deepquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Iets waarvoor je verbeeldings- en inlevensvermogen moet hebben. Je emotioneel willen overgeven aan een game om zodoende voor jezelf een diepere betekenis van het leven te vinden. Wegdromen in een alternatieve realiteit waar geen druk ligt op presteren, maar je werkelijk vrij bent om te gaan en staan waar je wilt.
zelfde troep als Flower dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Iets waarvoor je verbeeldings- en inlevensvermogen moet hebben. Je emotioneel willen overgeven aan een game om zodoende voor jezelf een diepere betekenis van het leven te vinden. Wegdromen in een alternatieve realiteit waar geen druk ligt op presteren, maar je werkelijk vrij bent om te gaan en staan waar je wilt.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:07 schreef lDDQD het volgende:
Dat jij dat troep noemt zegt genoeg over jou. Sommige mensen hebben behoefte aan een game die emotioneel inlevingsvermogen eist en dingen aan de verbeelding van de mens overlaat. Dit in tegenstelling tot mensen zoals jij die alles voor zich uitgekauwd willen hebben. "press x to jump". Fucking pathetic, maar ja, dat mag ik ook zeggen als jij Flower troep noemt....quote:
vroeg ik mij gister ook al af eerlijk gezegd. Ik kan mij niet indenken dat sony zomaar even een nieuwe vervangende plus een gratis controller terug geeft. Die dingen kosten ook 60~ euro. Kan mij ook niet voorstellen dat ze zomaar een gratis geven voor het 'lange wachten'quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ja en de productiekosten zijn waarschijnlijk een euro of 5 max.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:52 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
vroeg ik mij gister ook al af eerlijk gezegd. Ik kan mij niet indenken dat sony zomaar even een nieuwe vervangende plus een gratis controller terug geeft. Die dingen kosten ook 60~ euro
Hoe bedoel je vmbo vooroordelen zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat jij dat troep noemt zegt genoeg over jou. Sommige mensen hebben behoefte aan een game die emotioneel inlevingsvermogen eist en dingen aan de verbeelding van de mens overlaat. Dit in tegenstelling tot mensen zoals jij die alles voor zich uitgekauwd willen hebben. "press x to jump". Fucking pathetic, maar ja, dat mag ik ook zeggen als jij Flower troep noemt....
Kusjes, en blijf maar ver weg van deze game, dan hoef ik je er ook niet over te horen janken dat je het niet snapt
Ik heb wel per ongeluk een extra usb-kabeltje voor de DS4 opgestuurd gekregen, maar daar heb ik natuurlijk niets aan. Verkoopkosten bleken trouwens meer dan 10 Euro voor zijn klein kutkabeltje te zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:52 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
vroeg ik mij gister ook al af eerlijk gezegd. Ik kan mij niet indenken dat sony zomaar even een nieuwe vervangende plus een gratis controller terug geeft. Die dingen kosten ook 60~ euro. Kan mij ook niet voorstellen dat ze zomaar een gratis geven voor het 'lange wachten'
Terwijl je in de winkel voor een paar euro een micro-usb kabel hebt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb wel per ongeluk een extra usb-kabeltje voor de DS4 opgestuurd gekregen, maar daar heb ik natuurlijk niets aan. Verkoopkosten bleken trouwens meer dan 10 Euro voor zijn klein kutkabeltje te zijn
Gast, je schrijft een game al af voordat je hem gespeeld hebt. Verder kan je ook gewoon zeggen "ok, niks voor mij, maar kan me voorstellen dat mensen dat cool vinden".quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vmbo vooroordelen zegMaar mooi dat jij dat kan zeggen na 1 half sarcastische one liner
ik heb vakantiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:02 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
voor mij was het gister al weekend
donder toch een eind op manquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ga zo met die nieuwe kortingen weer wat pinballtafels kopen en lekker pinball spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Donder zelf een eind op manquote:
Vakantie... Tijdens je vakantie fok!ken?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga zo met die nieuwe kortingen weer wat pinballtafels kopen en lekker pinball spelen.
Zit alleen te twijfelen of ik weer een set Starwars tafels ga kopen of nu eens de Marvel Pinball: Avengers Chronicles set ga kopen.Gewoon allebei man! Ik heb woensdag voor het eerst Arcade pinball gehaald en zo'n pakket gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het er wel gaaf uit zien allemaal.
Heb jij Zen Pinball of Pinball Arcade?
Ik vraag mij af of Zen Pinball niet leuker is en ik niet beter die had kunnen halen![]()
Neen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Gewoon allebei man! Ik heb woensdag voor het eerst Arcade pinball gehaald en zo'n pakket gekochtVind het er wel gaaf uit zien allemaal.
Ik vraag mij af of Zen Pinball niet leuker is en ik niet beter die had kunnen halen
Speel jij ook TPA?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Neen.
TPA > Zen
Alleen al omdat TPA echte flipperkasten heeft.
gastquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Lekker laten praten jong
[ afbeelding ]
Op de 360 heel veel gespeeld, heb m niet op de PS4.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:13 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Speel jij ook TPA?
Ik heb Pinball Arcade: Seizoen 1 Kastenpakket gekocht. Toen ik 'm wilde spelen zag ik dat ik de game zelf ook nog moest hebbenGelukkig was die gratis
Alleen maar Zen. Stuk of 15 kasten nu. De opzet en de dingen die je moet doen in de tafels van Zen zitten heel goed in elkaar. Je moet echt een plan van aanpak opstellen en volgens een strategie werken. Bij pinball arcade draait het alleen om reactievermogen en die bal gewoon terug rammen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Gewoon allebei man! Ik heb woensdag voor het eerst Arcade pinball gehaald en zo'n pakket gekochtVind het er wel gaaf uit zien allemaal.
Ik vraag mij af of Zen Pinball niet leuker is en ik niet beter die had kunnen halen
It's an age thing....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Lekker laten praten jong
[ afbeelding ]
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bij pinball arcade draait het alleen om reactievermogen en die bal gewoon terug rammen.
Nice, die gaat ook in de pocket!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:19 schreef Sodapoppin het volgende:
13 augustus komt Surgeon Simulator: Anniversary Edition
Niet dat ik 'm ga halen want ik heb 'm op de PC al en is leuk voor even
Bijna al die 'aanbiedingen' zijn nog steeds duurder dan de normale prijzen van andere winkels. Als die games werkelijk zo duur waren als ze volgens Bol waren voor deze 'actie' dan waren ze ronduit schandalig geprijsd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:11 schreef Leonos het volgende:
Yo nerdjes.
Kreeg net een mailtje van bol.com.
Aantal PS4 spellen in de aanbieding;
http://www.bol.com/nl/l/g(...)ave/TILES/index.html
jeuj, nog een ipad game.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:19 schreef Sodapoppin het volgende:
Het enige leuke aan bol is dat ze leveren bij de Albert Heijn omdat ik mijn studentenhuis niet vertrouwquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bijna al die 'aanbiedingen' zijn nog steeds duurder dan de normale prijzen van andere winkels. Als die games werkelijk zo duur waren als ze volgens Bol waren voor deze 'actie' dan waren ze ronduit schandalig geprijsd.
Om nog maar te zwijgen over de kutservice die bol bied.
In een crackpand wonenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het enige leuke aan bol is dat ze leveren bij de Albert Heijn omdat ik mijn studentenhuis niet vertrouw
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oud kantoorpand met 27 huisgenoten
Ik heb m'n GTA IV voor de PS3 nooit meer terug gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Games verdwijnen daar net zo makkelijk als bier. Ik weet het
Meestal slaan die aanbiedingen van Bol inderdaad nergens op, maar nu zitten er wel leuke dingen tussen. Ik heb er net een extra PS4 controller gekocht, die heb ik nergens anders voor zo'n scherpe prijs kunnen vinden. En The Last Of Us is er ook het goedkoopst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bijna al die 'aanbiedingen' zijn nog steeds duurder dan de normale prijzen van andere winkels. Als die games werkelijk zo duur waren als ze volgens Bol waren voor deze 'actie' dan waren ze ronduit schandalig geprijsd.
Om nog maar te zwijgen over de kutservice die bol bied.
3 week zuid frankrijk heb ik net achter de rugquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Vakantie... Tijdens je vakantie fok!ken?
Je hoort ergens op een dikke vakantiebestemming te zitten
Studerend nog? 3 weken vakantie, dat is ff terug hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:11 schreef RRuben het volgende:
[..]
3 week zuid frankrijk heb ik net achter de rug
Is dat in de ruimte of zo? Het ziet er gewichtsloos uit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:19 schreef Sodapoppin het volgende:
jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Studerend nog? 3 weken vakantie, dat is ff terug hier
Ik heb de Steelseries H Wireless, maar die kost ¤299 en denk dat die wat aan een te dure kant is ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
Kan er iemand een goede headset aanraden?
Wat Sodapoppin zegtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
Kan er iemand een goede headset aanraden?
Misschien volgende week even oppikken danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:41 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik heb de Steelseries H Wireless, maar die kost ¤299 en denk dat die wat aan een te dure kant is ? Die van playstation 4 zelf schijnt ook erg goed te zijn en krijg je al vanaf ¤80. Deze:
[ afbeelding ]
Waar voor 80?? Goedkoopste wat ik via tweakers en budgetgaming kan vinden is 88 euro bij Nedgame.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:41 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik heb de Steelseries H Wireless, maar die kost ¤299 en denk dat die wat aan een te dure kant is ? Die van playstation 4 zelf schijnt ook erg goed te zijn en krijg je al vanaf ¤80. Deze:
[ afbeelding ]
Klopt, het was zo even uit mn hoofdje. Ik heb het dan ook net aangepastquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Waar voor 80?? Goedkoopste wat ik via tweakers en budgetgaming kan vinden is 88 euro bij Nedgame.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:28 schreef Sodapoppin het volgende:
Gister een 20 euro voucher gekocht op bol.com, wat krijg ik net? Een blu-ray hoesje zonder sealing en zonder voucher card1 of andere kneus heeft dus dat open gemaakt en de vouchercard eruit gehaald en 'm weer retour gestuurd waarna BOL.com zo achterlijk is om een niet-gesealde hoesje weer te verkopen
mooi genaaid en opgelicht inderdaadquote:
Mwoh, gaat mij toch echt om het geluid, gebruik maar zelden geluidschat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:41 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik heb de Steelseries H Wireless, maar die kost ¤299 en denk dat die wat aan een te dure kant is ?
Die van playstation 4 zelf schijnt ook erg goed te zijn en krijg je al vanaf ¤88. Alleen is de microfoon matig. Het is een klein gaatje waarin je praat en de gene waarmee je praat kan je niet heel zuiver horen. Deze:
[ afbeelding ]
Ik zou dan gewoon voor die van sony playstation gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh, gaat mij toch echt om het geluid, gebruik maar zelden geluidschat.
wel mooi geprobeerd van die andere gastquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:58 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
mooi genaaid en opgelicht inderdaadnatuurlijk gaan ze denken dat ik de waarheid niet vertel. Heb ze een PB gestuurd op facebook. maar ff wachten op antwoord
Ik gebruik hem ook gewoon op de PC met muziek hoor... Bass gaat primaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:00 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon voor die van sony playstation gaanHeeft ook nog 7.1 geluid. Mijn broer heeft 'm en ik heb dus de steelseries h wireless. Hij zei dat die van hem echt super mooi geluid heeft maar het is wel een gaming headset dus niet geschikt voor muziek e.d. (dat is bij elke gaming headset het geval geloof ik)
het is 'm schijnbaar wel geluktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
wel mooi geprobeerd van die andere gast
Headset bij muziek vind ik toch verschrikkelijk dus dat is geen probleemquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:00 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon voor die van sony playstation gaanHeeft ook nog 7.1 geluid. Mijn broer heeft 'm en ik heb dus de steelseries h wireless. Hij zei dat die van hem echt super mooi geluid heeft maar het is wel een gaming headset dus niet geschikt voor muziek e.d. (dat is bij elke gaming headset het geval geloof ik)
ligt er aan...bij sommige games ist wel uber om de surroundset vol open te gooien...of de buren dat dan ook vindenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Headset bij muziek vind ik toch verschrikkelijk dus dat is geen probleemik ben overtuigd, ik ga hem oppikken. Heb een goede geluidsinstallatie maar ik denk dat het voor het gamen echt vet is om een headset te gebruiken ipv de surroundset. Laat ik die wel voor films over.
als je een echte die-hard gamer bent dan is een gaming headset eigenlijk wel een must en echt prachtig gewoonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Headset bij muziek vind ik toch verschrikkelijk dus dat is geen probleemik ben overtuigd, ik ga hem oppikken. Heb een goede geluidsinstallatie maar ik denk dat het voor het gamen echt vet is om een headset te gebruiken ipv de surroundset. Laat ik die wel voor films over.
Met een goede surroundset heb je dat ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:04 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
als je een echte die-hard gamer bent dan is een gaming headset eigenlijk wel een must en echt prachtig gewoonik hoor altijd precies de enemy aan komen lopen in battlefield 4 of welke game dan ook. En als de enemy van rechts komt hoor je dat in je rechter oor en vice versa.
Ik hoor zelfs heel erg goed wanneer iemand een knife trekt midden in een vuurgevecht
Ik kan me de eerste keer herinneren dat ik Need for Speed Most Wanted speelde vorig jaar en dat ik met mijn surround door een tunnel reed, dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:04 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ligt er aan...bij sommige games ist wel uber om de surroundset vol open te gooien...of de buren dat dan ook vinden
http://gotgame.com/2014/0(...)ons-will-be-updated/quote:One more cool piece of news for PS4 players: the next-gen console architecture makes it much easier for us to offer ongoing patch support for the PS4 version of the Ultimate Evil Edition. This means that as we continue to patch the game on PC, we’ll now be able to roll out related patch content, as appropriate, on PS4 as well. It’ll take some additional time beyond the PC patch rollout, but we’ll get them to you as quickly as possible
Neen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:04 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
als je een echte die-hard gamer bent dan is een gaming headset eigenlijk wel een must
hopen voor jou dat jij ook niet een lege doos krijgt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ik doe het! Ik bestel hem bij Boldan kan ik hem morgen ophalen bij de Albert Heijn naast m'n deur als ik thuis kom
Soda is het geluid van die headset een beetje luid naar jij weet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk nog nooit een gaming headset gehad
Kunnen ze daar nog een onderzoek beginnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
hopen voor jou dat jij ook niet een lege doos krijgt
Van welke headset?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soda is het geluid van die headset een beetje luid naar jij weet?
Als ik m'n oortjes in m'n controller plug is het geluid wel aardig maar zo zachtjes vind ik
Volgens mijn broer wel en hij zei toen hij hem net had 'wejooooo hij is echt vet nice jonguh'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soda is het geluid van die headset een beetje luid naar jij weet?
Als ik m'n oortjes in m'n controller plug is het geluid wel aardig maar zo zachtjes vind ik
Wilde hem morgen ophalenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:19 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Volgens mijn broer wel en hij zei toen hij hem net had 'wejooooo hij is echt vet nice jonguh'.
Hier staan wat uitgebreide reviews. Misschien heb je er wat aan ?
Algemeen is het bekend dat het 1 van de beste headset is. Plus hij is wireless
Vermoedelijk 4-6 weken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die van Sony die hij me net aanraadt.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)rt/9200000024774716/
Nedgame heeft op vooraad! Daar komt de mijne ook vandaan en misschien is het mogelijk om op het afhaalpunt je pakket te laten komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wilde hem morgen ophalen4-6 weken levertijd.
Ik zou het even in de gaten houden. 2 maanden geleden wou ik 'm ook halen. toen was de levertijd die dag ook 4-6 weken en de volgende dag was het opeens voor 23:00 besteld, morgen in huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, ik heb een 7.1 DTS surround setje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Gelukkig, je kan nog tot inkeer komen en nooit meer bij bol kopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nop, Bredaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:22 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik zou het even in de gaten houden. 2 maanden geleden wou ik 'm ook halen. toen was de levertijd die dag ook 4-6 weken en de volgende dag was het opeens voor 23:00 besteld, morgen in huis.
Misschien woon je in 1 van deze steden waar je het bij die winkel kan afhalen ? http://www.nedgame.nl/pla(...)_source=budgetgaming
Mwa is niet het zelfde. Ik heb een goed 5.1 surroundset en een 5.1 headset. Headset werkt nog wel een stuk beter kwa horen waar tegenstanders vandaan komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met een goede surroundset heb je dat ook
Wat is de reden dat je 'm teruggestuurd hebt dan? Omdat je de witte editie wil hebben? Dan begrijp ik het welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb er nog een die maandag terug gestuurd wordt naar Bol. Wordt waarschijnlijk gewoon weer opnieuw verpakt en beschikbaar gemaakt. Ik wacht toch liever op de witte editie van de Sony gold headset.
Jep, heb namelijk de witte PS4 op 9 september. Zwarte is al verkocht dus een maandje niet gamenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je 'm teruggestuurd hebt dan? Omdat je de witte editie wil hebben? Dan begrijp ik het wel
Oke netjes, je gaat veel plezier aan je ps4 beleven. Vooral met de goeie games die nog allemaal gaan komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jep, heb namelijk de witte PS4 op 9 september.
Mag ik vragen waarom je een witte PS4 gekocht hebt ipv je zwarte?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jep, heb namelijk de witte PS4 op 9 september. Zwarte is al verkocht dus een maandje niet gamen.
Denk dat zijn interieur wit is waardoor een witte ps4 ook beter tot zijn recht staatquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je een witte PS4 gekocht hebt ipv je zwarte?
Vind ik persoonlijk er toffer uitzien en past ook beter bij mijn setup.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je een witte PS4 gekocht hebt ipv je zwarte?
Kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Denk dat zijn interieur wit is waardoor een witte ps4 ook beter tot zijn recht staat
quote:Het lijkt erop dat er opnieuw twee ontwikkelaars van Naughty Dog de studio hebben verlaten en zich gaan vestigen bij ontwikkelaar Infinity Ward. Taylor Kurosaki en Jacob Minkoff hebben beiden een nieuwe positie ingevuld bij de ontwikkelaar van Call of Duty. Kurosaki over de overstap:
Very psyched to share that I’ve joined the phenomenal team at Infinity Ward as the studio’s narrative director. To infinity and beyond.
En ook collega Minkoff is erg blij dat hij de overstap heeft gemaakt:
New job! Design Director at Infinity Ward. Love ND; can’t wait to play Uncharted 4 as a fan. Excited to work with the talented team at IW!
Kurosaki was één van de ontwikkelaars van Uncharted 3 en Minkoff was één van de ontwikkelaars van The Last of Us en Uncharted 3. Sinds maart van dit jaar raakte Naughty Dog al mensen als Justin Richmond, Amy Hennig, Nate Wells, Michael Knowland en Todd Stashwick kwijt. Allemaal waren zij betrokken bij het ontwikkelen van The Last of Us en Uncharted 4.
Oke wát hebben ze die mensen gebodenquote:
ik denk dat je je vergist over de technologische uitdagingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke wát hebben ze die mensen geboden![]()
Persoonlijk vind ik Naughty Dog echt één van de beste ontwikkelaars ooit, Infinity Ward moet echt een stapje terug zijn.
Tja, ik ben ook maar een fan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk dat je je vergist over de technologische uitdagingen
Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met Bol overigens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gelukkig, je kan nog tot inkeer komen en nooit meer bij bol kopen
Kan ook afhangen van hoger salaris of een hogere positie oid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke wát hebben ze die mensen geboden![]()
Persoonlijk vind ik Naughty Dog echt één van de beste ontwikkelaars ooit, Infinity Ward moet echt een stapje terug zijn.
Ik las laatst dat ND een engine heeft (door)ontwikkeld die zeer fraaie omgevingen creëert, en vrij weinig eisen stelt aan de hardware. Nu neem ik aan dat IW wel wat diepere zakken heeft dan ND, en dat ze daar wat hoger ingeschaald worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk dat je je vergist over de technologische uitdagingen
Ik dnek niet dat ND heel erg arm isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:49 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ND een engine heeft (door)ontwikkeld die zeer fraaie omgevingen creëert, en vrij weinig eisen stelt aan de hardware. Nu neem ik aan dat IW wel wat diepere zakken heeft dan ND, en dat ze daar wat hoger ingeschaald worden.
ND moet gewoon multi platform wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dnek niet dat ND heel erg arm is
Punt is dat ze alleen voor Sony werken en ze misschien eens andere uitdagingen zoeken, multiplatform bv? Of eens een ander genre dan de zoveelste typische ND-game?
Als first party studio van Sony? Waarom zou Sony dat in hun contract zettenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ND moet gewoon multi platform wordenMet de games die ze maken moet dat lukken
Een goed surroundsysteem (heb zelf een goede 5.1 installatie) doet hetzelfde en meer. Diepere bassen en een centerspeaker. Ik heb verschillende "surround" headsets opgehad maar echt surround is het nooit te noemen, puur omdat de bron van het geluid te dicht op oren ligt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nee daar twijfel ik ook niet aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dnek niet dat ND heel erg arm is
Punt is dat ze alleen voor Sony werken en ze misschien eens andere uitdagingen zoeken, multiplatform bv? Of eens een ander genre dan de zoveelste typische ND-game?
http://tweakers.net/revie(...)n-200-conclusie.htmlquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:15 schreef jackson het volgende:
Ik weet niet wat voor vorm jullie oren hebben maar die standaard "headset" van sony om te kunnen praten via de chat past mij bijzonder slecht. Zijn er goede alternatieven zonder direct een 7.1 unit op mijn hoofd te zetten. Gebruik het ook maar zelden maar dit zit zo slecht.
Dank!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)n-200-conclusie.html
hier iets bij?
Niet maar het zou wel een mooie move zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als first party studio van Sony? Waarom zou Sony dat in hun contract zetten
In PS now ofzoquote:
Deze schijnt redelijk goed te zijn voor de prijs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank!
Ik dacht meer aan een zeer eenvoudige unit met wel een goede pasvorm. Wat ik zeg, gebruik het ding zeer weinig, het zou alleen om te chatten zijn tijdens een pot fifa bijvoorbeeld. Ik hoef er dus ook geen game-geluid bij te hebben.
Heb jij die Gold Headset? Wel vet dan...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:16 schreef Sodapoppin het volgende:
Als je met destiny in een party zit met headset. En je loopt Door een grot ofzo... dan hoor je ook echt een echo
Nee ik heb de steelseries h wirelessquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb jij die Gold Headset? Wel vet dan...
Zo bazen headsetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nee ik heb de steelseries h wireless
Ik heb crash bandicoot 1 ooit voor ¤10 gekocht op mijn ps3 @ de PSN Store (staat er nog steeds op, op mn ps3) maar dan baal je wel hoor van de besturing die nog niet met de analoge stickjes kanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet maar het zou wel een mooie move zijn
[..]
In PS now ofzoen dus geen HD bullshit!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van Crash 2 & 3 heb ik de originele PSX cd's
Checkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Deze schijnt redelijk goed te zijn voor de prijs.
http://www.conrad.nl/ce/n(...)AmvT8P8HAQ&WT.srch=1
Kan wel alleen op de Playstation gebruikt worden.
Weet iemand of alle headsets met USB op de Playstation kunnen worden gebruikt of zijn er maar een aantal compatible?
Ik niet meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb crash bandicoot 1 ooit voor ¤10 gekocht op mijn ps3 @ de PSN Store (staat er nog steeds op, op mn ps3) maar dan baal je wel hoor van de besturing die nog niet met de analoge stickjes kan
En het prehistorische gamesave systeem
Van Crash 2 & 3 heb ik de originele PSX cd's
300 eur voor een headsetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nee ik heb de steelseries h wireless
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga zo met die nieuwe kortingen weer wat pinballtafels kopen en lekker pinball spelen.
Zit alleen te twijfelen of ik weer een set Starwars tafels ga kopen of nu eens de Marvel Pinball: Avengers Chronicles set ga kopen.Doe allebei en verbeter wat scores van mij. Heb ik weer motivatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit hier. Was nergens meer leverbaar, behalve daar. Afhandeling ging vlot. Meteen een tweede besteld toen, voor vriendlief. Prima geluid, zit lekker. Hoe de microfoon is weet ik niet; met Destiny hoop ik eens van voice com gebruik te kunnen maken. Maar m'n vriend had 'm op de PC aangesloten en was op TS gegaan ermee. Hij had geen klachten gehad over dat hij niet of slecht verstaanbaar was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nedgame heeft op vooraad! Daar komt de mijne ook vandaan en misschien is het mogelijk om op het afhaalpunt je pakket te laten komen.
Even getest tijdens Destiny met iemand van FOK en die zei dat het zuiver geluid was!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:58 schreef Morri het volgende:
[..]
Dit hier. Was nergens meer leverbaar, behalve daar. Afhandeling ging vlot. Meteen een tweede besteld toen, voor vriendlief. Prima geluid, zit lekker. Hoe de microfoon is weet ik niet; met Destiny hoop ik eens van voice com gebruik te kunnen maken. Maar m'n vriend had 'm op de PC aangesloten en was op TS gegaan ermee. Hij had geen klachten gehad over dat hij niet of slecht verstaanbaar was.
Acht nieuwe kasten gekocht voor een tientjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe allebei en verbeter wat scores van mij. Heb ik weer motivatie.
Heb je hem al aangepast? Volumes en geluid enzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef speknek het volgende:
Heb vanmiddag ook de wireless gold bij Nedgame gehaald. Last of Us is nog puiker dan voorheen.
Had je mij al verslagen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Acht nieuwe kasten gekocht voor een tientje![]()
Twee alvast gespeeld en bij beide stond jij vooraan.
Die hi-scores van mij komen nog wel
Microfoon is echt goed zuiver, zorg er wel voor dat je headset niet omgedraaid zit (zoals ik deedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:58 schreef Morri het volgende:
[..]
Dit hier. Was nergens meer leverbaar, behalve daar. Afhandeling ging vlot. Meteen een tweede besteld toen, voor vriendlief. Prima geluid, zit lekker. Hoe de microfoon is weet ik niet; met Destiny hoop ik eens van voice com gebruik te kunnen maken. Maar m'n vriend had 'm op de PC aangesloten en was op TS gegaan ermee. Hij had geen klachten gehad over dat hij niet of slecht verstaanbaar was.
Die app heeft voor mij verschil van dag en nacht uitgemaakt met BF, Ghost enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:35 schreef speknek het volgende:
Volumes EN geluid?.
Ik krijg altijd kneiterswarme oren van die headsets, dat vind ik dan wel weer jammer. Maar voor de rest is de ervaring wel beter. Nu eens kijken of die companion app nog wat toevoegt.
We hadden het over Zen Pinball. Daar sta jij niet bij geloof ik. Je hebt zelfs de gratis kast niet gespeeld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had je mij al verslagen?kga hem vanavond weer aanslingeren
Nee Fusion bedoel ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hadden het over Zen Pinball. Daar sta jij niet bij geloof ik. Je hebt zelfs de gratis kast niet gespeeld.
Haha, eigenlijk nog te weinig tijd gehad. Komt heus nog wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee Fusion bedoel ik
Mijn broertje is nu 2 dagen totaal 6 uur bezig om 0,6 seconde sneller te zijn om mij te verslaan_!
Dit is voor het eerst dat ik hoor dat er een gratis kast is, dus wellicht daarom...?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk nog te weinig tijd gehad. Komt heus nog wel.
Ik snap trouwens niet dat er maar zo weinig mensen die gratis kast proberen. Iedereen speelt toch ook de gratis PS+ games? Het is best een leuke kast ook trouwens.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb hem wel gedownload maar nooit gespeeld. Heb er geen hoge verwachtingen van maar zal vanavond eens proberen
Deze beamer met Harman Kadon BDS330 geluid. Uiteraard speciaal 3D doek erbijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]Post je beamer setup eens wil het zien
Ik kom van de X360 af naar PS4 dus was het al gewend en in vergelijking met PS3 netwerk betaalde ik graag voor X360 gezien verschil in kwaliteit van servers en online playquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:41 schreef SugeLucky het volgende:
Het gaat niet om het bedrag, het gaat om het principe.
Het geld wordt als het goed is gebruikt om servers te onderhouden en verbeteren. Dat was zo bij de 360 in ieder geval. Daar moest je gewoon betalen en kreeg je er helemaal niets bij. Sony wilde het eigenlijk ook wel en geen schijt over zich heen te krijgen en om mensen te lokken krijg je er nu die gratis games bij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:31 schreef SugeLucky het volgende:
ik download die ps+ games niet eens meer. ik begrijp dat mensen het leuk vinden, maar het is niets voor mij. geeft me een beetje het spelletjes op een smartphone spelen gevoel, enkel dat horrorspel vond ik nog wel leuk.
ze kunnen beter 2 abbonements vormen maken of zo, een duurdere met ps+ games en een goedkopere zonder die games.
sowieso vind ik het absurd dat je apart moet betalen om je games online te kunnen spelen terwijl je al betaalt voor een internetverbinding, de ps4 en het spel zelf.
Danny betaalt jou te veelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Deze beamer met Harman Kadon BDS330 geluid. Uiteraard speciaal 3D doek erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder een duo set bioscoopstoelen, redbull minikoelkast en nog een 46 inch lcd als 2e scherm. Geblindeerde ramen en donkere muren. Hue lampen die aangesloten zijn op de beamer en ps4 zodat bij pauze of einde film mijn lichten langzaam aangaan zoals in de bios.
Kijk mee eens de meest superieure set hebben op FOK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder een duo set bioscoopstoelen, redbull minikoelkast en nog een 46 inch lcd als 2e scherm. Geblindeerde ramen en donkere muren. Hue lampen die aangesloten zijn op de beamer en ps4 zodat bij pauze of einde film mijn lichten langzaam aangaan zoals in de bios.
Nicequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die beamer heb ik voor 1000 overgenomen van HT forum en het geluid is gekocht bij faillissementveiling van Block vorig jaar, kostte 250 toenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Kijk mee eens de meest superieure set hebben op FOK!![]()
Nee grapje hoor, super tof, en ben super jaloers![]()
Edit: Ik wacht nog op de OLED tv's, die eindelijk weer in productie gaan bij Philips en Sony.
Ze moesten toch eerst die 4k tv's van de bank laten rollen voor de niet zo snuggere consument (voetbal tijd).
Zeker mooie prijsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die beamer heb ik voor 1000 overgenomen van HT forum en het geluid is gekocht bij faillissementveiling van Block vorig jaar, kostte 250 toen
De rest gewoon goed zoeken op MP
Ben niet meer dan 1700 voor hele setup, incl kabels, scherm, verf en airco kwijtgeraakt
Daar doe ik het ook wel voorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die beamer heb ik voor 1000 overgenomen van HT forum en het geluid is gekocht bij faillissementveiling van Block vorig jaar, kostte 250 toen
De rest gewoon goed zoeken op MP
Ben niet meer dan 1700 voor hele setup, incl kabels, scherm, verf en airco kwijtgeraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |