Microfoon is echt goed zuiver, zorg er wel voor dat je headset niet omgedraaid zit (zoals ik deedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:58 schreef Morri het volgende:
[..]
Dit hier. Was nergens meer leverbaar, behalve daar. Afhandeling ging vlot. Meteen een tweede besteld toen, voor vriendlief. Prima geluid, zit lekker. Hoe de microfoon is weet ik niet; met Destiny hoop ik eens van voice com gebruik te kunnen maken. Maar m'n vriend had 'm op de PC aangesloten en was op TS gegaan ermee. Hij had geen klachten gehad over dat hij niet of slecht verstaanbaar was.
Die app heeft voor mij verschil van dag en nacht uitgemaakt met BF, Ghost enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:35 schreef speknek het volgende:
Volumes EN geluid?.
Ik krijg altijd kneiterswarme oren van die headsets, dat vind ik dan wel weer jammer. Maar voor de rest is de ervaring wel beter. Nu eens kijken of die companion app nog wat toevoegt.
We hadden het over Zen Pinball. Daar sta jij niet bij geloof ik. Je hebt zelfs de gratis kast niet gespeeld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had je mij al verslagen?kga hem vanavond weer aanslingeren
Nee Fusion bedoel ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hadden het over Zen Pinball. Daar sta jij niet bij geloof ik. Je hebt zelfs de gratis kast niet gespeeld.
Haha, eigenlijk nog te weinig tijd gehad. Komt heus nog wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee Fusion bedoel ik
Mijn broertje is nu 2 dagen totaal 6 uur bezig om 0,6 seconde sneller te zijn om mij te verslaan_!
Dit is voor het eerst dat ik hoor dat er een gratis kast is, dus wellicht daarom...?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk nog te weinig tijd gehad. Komt heus nog wel.
Ik snap trouwens niet dat er maar zo weinig mensen die gratis kast proberen. Iedereen speelt toch ook de gratis PS+ games? Het is best een leuke kast ook trouwens.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb hem wel gedownload maar nooit gespeeld. Heb er geen hoge verwachtingen van maar zal vanavond eens proberen
Deze beamer met Harman Kadon BDS330 geluid. Uiteraard speciaal 3D doek erbijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]Post je beamer setup eens wil het zien
Ik kom van de X360 af naar PS4 dus was het al gewend en in vergelijking met PS3 netwerk betaalde ik graag voor X360 gezien verschil in kwaliteit van servers en online playquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:41 schreef SugeLucky het volgende:
Het gaat niet om het bedrag, het gaat om het principe.
Het geld wordt als het goed is gebruikt om servers te onderhouden en verbeteren. Dat was zo bij de 360 in ieder geval. Daar moest je gewoon betalen en kreeg je er helemaal niets bij. Sony wilde het eigenlijk ook wel en geen schijt over zich heen te krijgen en om mensen te lokken krijg je er nu die gratis games bij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:31 schreef SugeLucky het volgende:
ik download die ps+ games niet eens meer. ik begrijp dat mensen het leuk vinden, maar het is niets voor mij. geeft me een beetje het spelletjes op een smartphone spelen gevoel, enkel dat horrorspel vond ik nog wel leuk.
ze kunnen beter 2 abbonements vormen maken of zo, een duurdere met ps+ games en een goedkopere zonder die games.
sowieso vind ik het absurd dat je apart moet betalen om je games online te kunnen spelen terwijl je al betaalt voor een internetverbinding, de ps4 en het spel zelf.
Danny betaalt jou te veelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Deze beamer met Harman Kadon BDS330 geluid. Uiteraard speciaal 3D doek erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder een duo set bioscoopstoelen, redbull minikoelkast en nog een 46 inch lcd als 2e scherm. Geblindeerde ramen en donkere muren. Hue lampen die aangesloten zijn op de beamer en ps4 zodat bij pauze of einde film mijn lichten langzaam aangaan zoals in de bios.
Kijk mee eens de meest superieure set hebben op FOK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder een duo set bioscoopstoelen, redbull minikoelkast en nog een 46 inch lcd als 2e scherm. Geblindeerde ramen en donkere muren. Hue lampen die aangesloten zijn op de beamer en ps4 zodat bij pauze of einde film mijn lichten langzaam aangaan zoals in de bios.
Nicequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die beamer heb ik voor 1000 overgenomen van HT forum en het geluid is gekocht bij faillissementveiling van Block vorig jaar, kostte 250 toenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Kijk mee eens de meest superieure set hebben op FOK!![]()
Nee grapje hoor, super tof, en ben super jaloers![]()
Edit: Ik wacht nog op de OLED tv's, die eindelijk weer in productie gaan bij Philips en Sony.
Ze moesten toch eerst die 4k tv's van de bank laten rollen voor de niet zo snuggere consument (voetbal tijd).
Zeker mooie prijsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die beamer heb ik voor 1000 overgenomen van HT forum en het geluid is gekocht bij faillissementveiling van Block vorig jaar, kostte 250 toen
De rest gewoon goed zoeken op MP
Ben niet meer dan 1700 voor hele setup, incl kabels, scherm, verf en airco kwijtgeraakt
Daar doe ik het ook wel voorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die beamer heb ik voor 1000 overgenomen van HT forum en het geluid is gekocht bij faillissementveiling van Block vorig jaar, kostte 250 toen
De rest gewoon goed zoeken op MP
Ben niet meer dan 1700 voor hele setup, incl kabels, scherm, verf en airco kwijtgeraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |