Nee daar twijfel ik ook niet aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dnek niet dat ND heel erg arm is
Punt is dat ze alleen voor Sony werken en ze misschien eens andere uitdagingen zoeken, multiplatform bv? Of eens een ander genre dan de zoveelste typische ND-game?
http://tweakers.net/revie(...)n-200-conclusie.htmlquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:15 schreef jackson het volgende:
Ik weet niet wat voor vorm jullie oren hebben maar die standaard "headset" van sony om te kunnen praten via de chat past mij bijzonder slecht. Zijn er goede alternatieven zonder direct een 7.1 unit op mijn hoofd te zetten. Gebruik het ook maar zelden maar dit zit zo slecht.
Dank!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)n-200-conclusie.html
hier iets bij?
Niet maar het zou wel een mooie move zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als first party studio van Sony? Waarom zou Sony dat in hun contract zetten
In PS now ofzoquote:
Deze schijnt redelijk goed te zijn voor de prijs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank!
Ik dacht meer aan een zeer eenvoudige unit met wel een goede pasvorm. Wat ik zeg, gebruik het ding zeer weinig, het zou alleen om te chatten zijn tijdens een pot fifa bijvoorbeeld. Ik hoef er dus ook geen game-geluid bij te hebben.
Heb jij die Gold Headset? Wel vet dan...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:16 schreef Sodapoppin het volgende:
Als je met destiny in een party zit met headset. En je loopt Door een grot ofzo... dan hoor je ook echt een echo
Nee ik heb de steelseries h wirelessquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb jij die Gold Headset? Wel vet dan...
Zo bazen headsetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nee ik heb de steelseries h wireless
Ik heb crash bandicoot 1 ooit voor ¤10 gekocht op mijn ps3 @ de PSN Store (staat er nog steeds op, op mn ps3) maar dan baal je wel hoor van de besturing die nog niet met de analoge stickjes kanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet maar het zou wel een mooie move zijn
[..]
In PS now ofzoen dus geen HD bullshit!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van Crash 2 & 3 heb ik de originele PSX cd's
Checkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Deze schijnt redelijk goed te zijn voor de prijs.
http://www.conrad.nl/ce/n(...)AmvT8P8HAQ&WT.srch=1
Kan wel alleen op de Playstation gebruikt worden.
Weet iemand of alle headsets met USB op de Playstation kunnen worden gebruikt of zijn er maar een aantal compatible?
Ik niet meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb crash bandicoot 1 ooit voor ¤10 gekocht op mijn ps3 @ de PSN Store (staat er nog steeds op, op mn ps3) maar dan baal je wel hoor van de besturing die nog niet met de analoge stickjes kan
En het prehistorische gamesave systeem
Van Crash 2 & 3 heb ik de originele PSX cd's
300 eur voor een headsetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nee ik heb de steelseries h wireless
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga zo met die nieuwe kortingen weer wat pinballtafels kopen en lekker pinball spelen.
Zit alleen te twijfelen of ik weer een set Starwars tafels ga kopen of nu eens de Marvel Pinball: Avengers Chronicles set ga kopen.Doe allebei en verbeter wat scores van mij. Heb ik weer motivatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit hier. Was nergens meer leverbaar, behalve daar. Afhandeling ging vlot. Meteen een tweede besteld toen, voor vriendlief. Prima geluid, zit lekker. Hoe de microfoon is weet ik niet; met Destiny hoop ik eens van voice com gebruik te kunnen maken. Maar m'n vriend had 'm op de PC aangesloten en was op TS gegaan ermee. Hij had geen klachten gehad over dat hij niet of slecht verstaanbaar was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nedgame heeft op vooraad! Daar komt de mijne ook vandaan en misschien is het mogelijk om op het afhaalpunt je pakket te laten komen.
Even getest tijdens Destiny met iemand van FOK en die zei dat het zuiver geluid was!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:58 schreef Morri het volgende:
[..]
Dit hier. Was nergens meer leverbaar, behalve daar. Afhandeling ging vlot. Meteen een tweede besteld toen, voor vriendlief. Prima geluid, zit lekker. Hoe de microfoon is weet ik niet; met Destiny hoop ik eens van voice com gebruik te kunnen maken. Maar m'n vriend had 'm op de PC aangesloten en was op TS gegaan ermee. Hij had geen klachten gehad over dat hij niet of slecht verstaanbaar was.
Acht nieuwe kasten gekocht voor een tientjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe allebei en verbeter wat scores van mij. Heb ik weer motivatie.
Heb je hem al aangepast? Volumes en geluid enzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef speknek het volgende:
Heb vanmiddag ook de wireless gold bij Nedgame gehaald. Last of Us is nog puiker dan voorheen.
Had je mij al verslagen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Acht nieuwe kasten gekocht voor een tientje![]()
Twee alvast gespeeld en bij beide stond jij vooraan.
Die hi-scores van mij komen nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |