Inderdaad, lui volk tegenwoordigquote:
Ach, dat is slechts een kwestie van tijd.... de rumors zijn al in volle gangquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo console-exclusive, daar hoef je in dit topic niet mee aan te komen
Heel die MS meuk kan mij iig niet boeien , en zo ken ik nog héééééél veel mensen die er helemaal klaar mee zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom is de XB One nog steeds niet in Nederland te koop eigenlijk? Ik heb dat nooit gesnapt of uitgezocht.
Officieel omdat ze de vertaling naar het Nederlands moesten maken. Inofficieel omdat Microsoft AMerika het geen reet boeit en liever de voorraden in Amerika op peil wilden houden dan armoedige digitale derdewereldlanden aan een X1 te helpen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom is de XB One nog steeds niet in Nederland te koop eigenlijk? Ik heb dat nooit gesnapt of uitgezocht.
Het is geen slechte console, alleen de marketing was echt om te huilen. Daar hebben ze gewoonweg heel veel kwaad bloed mee gezet. Onduidelijkheden, veranderen van strategie en om de week veranderende mogelijkheden, etc. Zie bv always online, beleid rondom tweedehands games, kinect, dat soort dingen. De top van de Xbox-divisie heeft echt paniekvoetbal gespeeld. Sony heeft dat ook gedaan, maar veel stiller dan Microsoftquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Heel die MS meuk kan mij iig niet boeien , en zo ken ik nog héééééél veel mensen die er helemaal klaar mee zijn.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:25 schreef Altron het volgende:
Summer sale : http://blog.eu.playstatio(...)s-store-summer-sale/
Goed plan topic kaperquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik wil wel een nieuwe voor je maken hoor.
Roep iets over indies en je hebt er zo 10 pagina's bij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Deze PS4 topics gaan best snel he
INDIES!1111quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Roep iets over indies en je hebt er zo 10 pagina's bij.
Whaha, riep er iemand?!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trine 2 vond ik briljant met co-opquote:
Trine 2 in een weekendje uitgespeeld met couch co-opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:16 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Trine 2 vond ik briljant met co-op
Fez is tot nu toe ook wel leuk opzich.
Maar de rest kan me echt gesloten worden. Allemaal hetzelfde concept....
Nah, probeerde zo op een doorzichtige manier een zoveelste indie discussie aan te wakkerenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Komen je meerdere persoonlijkheden boven water?
Jaja zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:21 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nah, probeerde zo op een doorzichtige manier een zoveelste indie discussie aan te wakkeren
Graag gedaanquote:
indiesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah mis je niks aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:59 schreef Cikx het volgende:
D3 staat in de US Store voor 60 dollar, dus zo'n 45 euro met pre-load optie. Hier in NL is het goedkoopst 52 euro volgens mij.
Nou vertel eens, ff concreet; welk concept doel jij op waar ALLE indies, behalve Fez en Trine 2 blijkbaar, aan voldoen (op dingen zoals "je moet ze allemaal met een joystick besturen!!!" e.d. na). Ik ben benieuwd. Echt... mensen roepen maar watquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:16 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Maar de rest kan me echt gesloten worden. Allemaal hetzelfde concept....
maar dan komt niemand in dat topic,dat is veel te main stream voor zequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:10 schreef Friday12 het volgende:
En maar klagen dat TLoU een apart topic moet hebbenIk vind dat indies ook een eigen topic moeten krijgen
Neenee, de voorwaarde of iets een uitgever heeft of niet, en het budget is bepalend voor de kwaliteit van de game. Tevens zijn alle games zonder een uitgever gemaakt volgens hetzelfde 'concept' hoorde ik zojuist. Ongeacht het genre.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:16 schreef VulpX het volgende:
Je zou het ook gewoon over games kunnen hebben in plaats van discussiëren of een game kut is of niet met als enige voorwaarde dat het een uitgever heeft of niet. Aangezien dat het enige is dat indies onderscheid van niet-indies.
Overkill aan gezeik op indies ipv gewoon genieten van je games verneukt je PS4.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:18 schreef Che_ het volgende:
Overkill aan Indiegames verneuken de PS4
maar er valt nog nergens van te genieten bijnaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef VulpX het volgende:
[..]
Overkill aan gezeik op indies ipv gewoon genieten van je games verneukt je PS4.
Nee dank je, ik wacht liever op no man's sky als ik space ga explorenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:20 schreef Jimbo het volgende:
http://store.steampowered.com/app/48900/
hier; nog een gratis kut indie voor jullie
Awwww.... Kop een trein zou ik zeggen. Of neem een Seroxat zodat die stofjes in dat hoofdje van je weer een beetje normaal werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar er valt nog nergens van te genieten bijna
Tsja, je hóeft een console ook niet in z'n eerste jaar te kopen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar er valt nog nergens van te genieten bijna
dank de chemo maar voor deze gedachtegang van mequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Awwww.... Kop een trein zou ik zeggen. Of neem een Seroxat zodat die stofjes in dat hoofdje van je weer een beetje normaal werken.
gratis gamesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:20 schreef Jimbo het volgende:
http://store.steampowered.com/app/48900/
hier; nog een gratis kut indie voor jullie
Nou daar zit ik nou niet op te wachten.Zit meer te wachten op mp3 ondersteuning en een youtube appquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen slechte console, alleen de marketing was echt om te huilen. Daar hebben ze gewoonweg heel veel kwaad bloed mee gezet. Onduidelijkheden, veranderen van strategie en om de week veranderende mogelijkheden, etc. Zie bv always online, beleid rondom tweedehands games, kinect, dat soort dingen. De top van de Xbox-divisie heeft echt paniekvoetbal gespeeld. Sony heeft dat ook gedaan, maar veel stiller dan MicrosoftWij wachten nog steeds op features die ze beloofd hebben bij launch, het ding in standby kunnen zetten om later weer meteen door te gaan in de game waar je in standby bent gegaan bijvoorbeeld...
Maar dan nog, concurrentie houdt iedereen scherp.
iets positiefsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Friday12 het volgende:
Als jullie nou allemaal iets positiefs zeggen dan word dit topic een stuk minder irritant
Dat ligt eraan of diegene van wie je het koopt de code heeft verzilverd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:56 schreef Fokker101 het volgende:
Trouwens als je The Last of Us koopt 2de hands. Doet die DLC het dan nog wel?
Ah, oke koop hem denk ik gewoon nieuw. Is die DLC het wel waard eigenlijk?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of diegene van wie je het koopt de code heeft verzilverd.
DLC is tof, maar is maar 3-4 uur lang.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke koop hem denk ik gewoon nieuw. Is die DLC het wel waard eigenlijk?
Ik zit alweer op 30% @ Fez.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Friday12 het volgende:
Als jullie nou allemaal iets positiefs zeggen dan word dit topic een stuk minder irritant
Ik ben blij met mijn PS4quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Friday12 het volgende:
Welke headset?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:12 schreef speknek het volgende:
Waarom levert Amazon.de de headset niet aan Nederland?
welke headsetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:12 schreef speknek het volgende:
Waarom levert Amazon.de de headset niet aan Nederland?
Waarom haal je die niet voor 88 euro bij Nedgame aan de Amsterdamse straatweg?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
De Playstation gold wireless headset natuurlijk.
DLC zit gewoon op de disc. De code die er bij zit is voor het survivor pack ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke koop hem denk ik gewoon nieuw. Is die DLC het wel waard eigenlijk?
De PS4 versie heeft geen code. PS3 wel. Alleen pre-order codes waren uitgegeven voor de PS4 versie. Deze voegt toch niks toe.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:56 schreef Fokker101 het volgende:
Trouwens als je The Last of Us koopt 2de hands. Doet die DLC het dan nog wel?
O, dus de DLC zit al in de cd zeg maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Disker91 het volgende:
[..]
De PS4 versie heeft geen code. PS3 wel. Alleen pre-order codes waren uitgegeven voor de PS4 versie. Deze voegt toch niks toe.
Goedkoopste is rond de 90 euro in NL.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
De Playstation gold wireless headset natuurlijk.
Yup.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O, dus de DLC zit al in de cd zeg maar.
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O, dus de DLC zit al in de cd zeg maar.
Oh goed punt!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Waarom haal je die niet voor 88 euro bij Nedgame aan de Amsterdamse straatweg?
alles is te koop, de vraag is.... wat levert het op ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:14 schreef Donderjagers het volgende:
Iemand nog een PS Vita te koop?#durftevragen
40 euro voor je vita!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alles is te koop, de vraag is.... wat levert het op ?
Ja, soms wat traag, maar komt altijd aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand hier al eens wat bij zavvi besteld?
edit: zie net dat je blauwe controller ook in NL kan kopen nu
Is dat met of zonder 170eur vindersloon ?quote:
Zeer netjes. Ik moet mijne eigenlijk ook opsturen. Zijn niet de pookjes maar de linker trigger en button, die 'mooshy' zijn. D-pad beetje zelfde verhaal. Zal vast te maken hebben met de meuk die ze er tussen stoppen ofzo, maar het is vervelend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:07 schreef lDDQD het volgende:
Twee nieuwe controllers van Sony gekregen voor mijn kapotte
Ik ben mijn bonnetje dus kwijtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:07 schreef lDDQD het volgende:
Twee nieuwe controllers van Sony gekregen voor mijn kapotte
Ik ook... gaat vrij snel, heb niet het idee dat ik al heel veel gedaan heb. Ben nog niet eens de 4 kubussen deur door gegaanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zit alweer op 30% @ Fez.
Ligt eraan wat je ervoor over hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:14 schreef Donderjagers het volgende:
Iemand nog een PS Vita te koop?#durftevragen
Ik ook niet, wist niet meer waar die deur was en toen maar besloten om eerst alle levels rustig door te spelen voor alle kubussen. Zit na 2:43 al @ 44%quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:25 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik ook... gaat vrij snel, heb niet het idee dat ik al heel veel gedaan heb. Ben nog niet eens de 4 kubussen deur door gegaan
40 euro incl pijpbeurt!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is dat met of zonder 170eur vindersloon ?
welkom bij de club gquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef replay11nl het volgende:
Yay, ik heb ook een PS4 gekocht vandaag! replay11nl
Dude, als je iets meer geduld had gehad, had je zo'n kekke witte PS4 kunnen kopen!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef replay11nl het volgende:
witquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dude, als je iets meer geduld had gehad, had je zo'n kekke witte PS4 kunnen kopen!
Welkom!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef replay11nl het volgende:
Ben je pro of anti indie??quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef replay11nl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |