SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ieuwlquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:58 schreef V1z0R het volgende:
Je kunt bij Walibi ook zoute haring krijgen
Tostiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nieuw tosti apparaat mjumjum. Helaas was de olijvenpesto op dus nu alleen met ham en kaas. Maar lang geleden
Ik gril elke dag m'n brood. Vandaag een tosti 30+kaas met kalkoenfilet en een kom groentesoep. Nomnomnom!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tosti
Dat mis ik hier wel op werk af en toe, een grill apparaat om tosti's te maken. Maar mijn boterhammen sandwich spread en kipfilet met tomaat waren ook lekker
Gewoon dat balletje eens opgooien met collega's? Dan met zijn alle 1 kopen ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tosti
Dat mis ik hier wel op werk af en toe, een grill apparaat om tosti's te maken. Maar mijn boterhammen sandwich spread en kipfilet met tomaat waren ook lekker
Dat gaat hem hier niet worden denk ik, helaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gewoon dat balletje eens opgooien met collega's? Dan met zijn alle 1 kopen ofzo?
Ik wil ook nog een gril. Lekker gegrilde kipfiletquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat gaat hem hier niet worden denk ik, helaas.
Mijn bedrijf heeft geen eigen kantine faciliteiten (alleen een mini keukentje met een koelkast en een magnetron), dus wij maken gebruik van de kantine bij een bedrijf dat 1.5 km verderop zit. Daar verkopen ze wel van alles en daar eten wij dus ook. Gaan we met de auto voor heen en weer. Dus dan heeft een grill apparaat wegzetten niet heel veel zin
Maar heb voor thuis een tijdje terug wel een grill apparaat gekocht, omdat ik het toch wel handig vond, dus kan in het weekend wel tosti eten. De laatste tijd aten we vooral afbakbroodjes in het weekend, maar een tosti is waarschijnlijk wel wat slimmer.
Ja absoluut! Een hoop uitdagingen en lekker breed werkveld, ik hoef me voorlopig niet te vervelenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een gril. Lekker gegrilde kipfilet![]()
Bevalt het nog op je nieuwe werk?
Oh dat is wel echt een nadeel ja. Kan aardig opbreken op den duur weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja absoluut! Een hoop uitdagingen en lekker breed werkveld, ik hoef me voorlopig niet te vervelen
En de collega's zijn ook hartstikke aardig en super behulpzaam.
Enige jammere is dat ik er een uur voor moet rijden enkele reis. Maar ik weet nog niet of ik wel zin heb om die kant op te verhuizen, dus nog even afwachten hoe het reizen blijft bevallen
Ik ben reizen an sich wel gewend, naar de TU was het 1u 20 min enkele reis en dat heb ik vanaf mijn studententijd in 2001 tot eind 2013 dagelijks gedaan. Was niet leuk, maar wist niet beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat is wel echt een nadeel ja. Kan aardig opbreken op den duur weet ik uit ervaring
Al die BBQ's! Regent het bij jullie niet? Ik ben hier vanmiddag ontzettend verzopen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier vanavond ook een BBQ. Ik ga proberen het ook bij kip en groente te houden.
Het is hier volop zon momenteel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Al die BBQ's! Regent het bij jullie niet? Ik ben hier vanmiddag ontzettend verzopen...![]()
Overigens heb ik wel een goede eetdag. Zo nog even een tweede tosti maken, jumjum!
Inmiddels is het weer droog, maar rond de lunch stonden alle sluizen open hoor...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Al die BBQ's! Regent het bij jullie niet? Ik ben hier vanmiddag ontzettend verzopen...![]()
Overigens heb ik wel een goede eetdag. Zo nog even een tweede tosti maken, jumjum!
Ah, nicequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef Patoshik het volgende:
Patrique, over je ananas: ja hoor! Neem het zelf ook altijd mee naar het werk en heb ook geen koelkast.
Dan loopt het vast wel losquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben reizen an sich wel gewend, naar de TU was het 1u 20 min enkele reis en dat heb ik vanaf mijn studententijd in 2001 tot eind 2013 dagelijks gedaan. Was niet leuk, maar wist niet beter.
Nu het momenteel zo rustig is op de weg, red ik het in 50 min. Dus in dat opzicht is het voor mij sneller. Ik weet alleen niet wat ik vanaf september moet verwachten wanneer alle schoolvakanties weer voorbij zijn
Ik kan me wel voorstellen dat nu met je nieuwe baan de eettijden wat gunstiger op elkaar afgestemd zijn, waardoor je misschien minder trek hebt/minder eet tussendoor? En/of dat je het avondeten van 18.00u misschien effectiever verbrandt omdat je dan nog een avond hebt waarin je dingen onderneemt en dat dat met avondeten om 20.30u misschien minder is?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Sinds maandag een kilo afgevallen (weeg me al maanden braaf en weeg eigenlijk altijd ongeveer hetzelfde en was nu een kilo lichter dan het lichtste in maanden, dus geen natuurlijke schommeling).
Vorige baan:
- ontbijt 6:30
- lunch ca. 15.00
- avondeten 20.30
Nieuwe baan:
- ontbijt 8:30
- lunch 13.00
- avondeten 18.00
Zou dat zoveel uitmaken, want heb verder niet echt iets veranderd qua hoeveelheid eten
Heb mij ook een tijdje netjes aan tijden gehouden maar ik merk daar geen verschil in, eet nu meestal pas laat in de morgen/rond de middag, avondeten soms om 21:00 en kilo's vliegen eraf..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Sinds maandag een kilo afgevallen (weeg me al maanden braaf en weeg eigenlijk altijd ongeveer hetzelfde en was nu een kilo lichter dan het lichtste in maanden, dus geen natuurlijke schommeling).
Vorige baan:
- ontbijt 6:30
- lunch ca. 15.00
- avondeten 20.30
Nieuwe baan:
- ontbijt 8:30
- lunch 13.00
- avondeten 18.00
Zou dat zoveel uitmaken, want heb verder niet echt iets veranderd qua hoeveelheid eten
Ja, dat ookquote:
Dus je slaat zo te lezen eigenlijk het ontbijt over/maakt er brunch van en dan laat avondeten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Timmos het volgende:
Heb mij ook een tijdje netjes aan tijden gehouden maar ik merk daar geen verschil in, eet nu meestal pas laat in de morgen/rond de middag, avondeten soms om 21:00 en kilo's vliegen eraf..
Heb je nu toevallig ook meer beweging tijdens je nieuwe baan? Of in de reis er naartoe?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat ook
En in de tijd tussen ontbijt en lunch bij mijn vorige baan at ik ook niets. Had eigenlijk gek genoeg ook geen honger of zo. Wat ik vaak wel (fout) deed is als ik thuis kwam direct pakken/eten wat voor handen lag en dan gaan koken.
Nou, nu fiets ik meer, voor mijn vorige baan liep ik meer. Dus tsja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Heb je nu toevallig ook meer beweging tijdens je nieuwe baan? Of in de reis er naartoe?
Ontbijten doe ik niet echt nee, net als vele anderen die daar ook geen problemen mee treffen.. Als ik vroeg eet (17-19 uur) eet ik mijn kwark tussen 22-23 meestal.. Eet ik mn kwark rond 15-16 uur dan eet ik mijn avondeten later..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je slaat zo te lezen eigenlijk het ontbijt over/maakt er brunch van en dan laat avondeten?
Vind je het moeilijk om aan je kcals te komen? Dan kun je het jezelf wel makkelijker maken door juist wel tussendoortjes te nemen. Bovendien is het dan makkelijker vol te houden zonder onbedoeld snaaien tussendoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
O: 2 volkoren met cashewbutter, kokoswater
L: waldkornbol met kipdijbeenfilet, champignons en rauwkost
D: zalmfilet, bietjes en aardappels
T: kwark met muesli
Probeer zoveel mogelijk aan mijn kcal te komen zonder tussendoortjes. Gewoon 3 maaltijden.
Nee, vind ik niet moeilijk. Ik vind het moeilijk om niet over mijn kcal heen te gaan als ik wel tussendoortjes eet, zelfs als deze gezond zijn. Dan ben ik de hele dag meer met eten bezig. Terwijl nu eet ik pas als ik echt honger heb en hoef ik er niet over na te denken, dan luister ik meer naar mijn lichaam.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vind je het moeilijk om aan je kcals te komen? Dan kun je het jezelf wel makkelijker maken door juist wel tussendoortjes te nemen. Bovendien is het dan makkelijker vol te houden zonder onbedoeld snaaien tussendoor.
Pasta, heb ik net ook opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:17 schreef Tink89 het volgende:
Dilemma: taco's of tortilla's met paprika, gehakt, maïs en kruiden OF pasta met gehakt, paprika, zongedroogde tomaatjes en rode saus?
Gehakt is een must, da's al uitgelegd.
Lijstje geupdate.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Brinta
L: 3 boterhammen Philadelphia light, 1 kapje pindakaas
T: 3 platte perziken
T: appel
D: Pizza Vegetale (800kcal ong.)
T: yoghurt m wat granola
T: 4 kindgebakken zandkoekjes
Wat meer groente zou leuk zijn, maar echt ontevreden ben ik ook niet.
Dat is toch ook gewoon echt niet lekker? Brrt...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Zojuist knakworstjes met mayo op tafel en ik heb niet genomen.De knop is om.
Goed bezig!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Zojuist knakworstjes met mayo op tafel en ik heb niet genomen.De knop is om.
SQ is volgens mij lekker aan het zwangeren. Kan me voorstellen dat ze dan hier niet zoveel te vinden is als ze toch niet aan het diëten is...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon echt niet lekker? Brrt...
En het werden tortilla's gisteren. Vanavond alsnog pasta, dan moet het snel klaar zijn ivm vroege paardrijles.
Iemand enig idee hoe het met SQ is btw? Is ze naar OUD verkast en ons helemaal vergeten?
Zelfde vermoeden hier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
SQ is volgens mij lekker aan het zwangeren. Kan me voorstellen dat ze dan hier niet zoveel te vinden is als ze toch niet aan het diëten is...
Bakken en dan uitdelen? Lijkt me lastig, iets lekkers bakken en het dan zelf (bijna) niet pakken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:13 schreef Myraela het volgende:
Morgen de ultieme test, want uiteten en daarna naar de pub. En volgende week zal het nog eens lastig worden, want ik ga voor het eerst weer eens wat bakken. Of misschien wacht ik daar nog een weekje mee.
Als ik me er echt aan hou, dan is morgenavond gewoon een nette avond. Heb al op de kaart gekeken dus dan neem ik gewoon een ceasar salade, wel gewoon met dressing. En drink ik de hele avond gewoon cola light.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bakken en dan uitdelen? Lijkt me lastig, iets lekkers bakken en het dan zelf (bijna) niet pakken...
En uit eten + pub lijkt me ook een flinke test ja! Heb je er wel vertrouwen in dat je daar voor jezelf verantwoord kan kiezen? Of wordt het een mix van verantwoord en iets minder verantwoord?
Tuurlijk, snap ik ook hoor. Vroeg het me gewoon af. Gezond eten enzo lijkt me ook belangrijk blijven als je 'aan het zwangeren' wat een vreemde uitdrukking! bent, vandaar mijn vraag...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
SQ is volgens mij lekker aan het zwangeren. Kan me voorstellen dat ze dan hier niet zoveel te vinden is als ze toch niet aan het diëten is...
Wat lukt niet? Je mag vijf seconden pauze nemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:09 schreef Myraela het volgende:
Damn. Ik kom het eerste level 30 day shred niet eens door.
Opdrukken was al rampzalig, en de squats met stretch ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat lukt niet? Je mag vijf seconden pauze nemen.
Jawelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon echt niet lekker? Brrt...
Is toch niet erg? Je doet het eerste level 10 dagen lang. Dan zou het mooi zijn als je tegen het einde van level 1 het wel volhoudt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:09 schreef Myraela het volgende:
Damn. Ik kom het eerste level 30 day shred niet eens door.
Mocht je de gewichten erop willen kan je eerst wat oefeningen doen voor een goede pump? Kan veel schelen vind ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:12 schreef Myraela het volgende:
Yay, ik ben overnieuw begonnen en heb hem nu gewoon afgemaakt.Zonder gewichten aan de stangen voel ik het ook, dus daar begin ik maar gewoon mee.
Toch ben ik trots.
![]()
Wat is een pump? Denk overigens niet dat de gewichten nodig zijn, in het filmpje hebben ze ook van die mini dingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mocht je de gewichten erop willen kan je eerst wat oefeningen doen voor een goede pump? Kan veel schelen vind ik
2 a 3lbs wordt aangeraden dus 1 a 1,3 kilo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is een pump? Denk overigens niet dat de gewichten nodig zijn, in het filmpje hebben ze ook van die mini dingen.
Opgepompte spieren, dus dat ze bij het niet aanspannen ook nog helemaal vol zitten. Dan voel je het vel eromheen gewoon helemaal strak zitten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is een pump? Denk overigens niet dat de gewichten nodig zijn, in het filmpje hebben ze ook van die mini dingen.
Is toch ook iets om trots op te zijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:12 schreef Myraela het volgende:
Yay, ik ben overnieuw begonnen en heb hem nu gewoon afgemaakt.Zonder gewichten aan de stangen voel ik het ook, dus daar begin ik maar gewoon mee.
Toch ben ik trots.
![]()
Dat wegen die stangen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
2 a 3lbs wordt aangeraden dus 1 a 1,3 kilo.
Voor sommige gebruik ik wel zwaardere gewichtjes zoals bij de chest flies en bij de push ups met gewichten.
c_c, mijn toch al niet al te ruime bamboozles lijken nu toch ook aangetast door het afvallen, nu staat me iets bij over vet van je reet afzuigen dan dat gebruikt voor een borstvergroting. Verzin ik dat, of is dat echt een optie waar ik over kan fantaseren voor als ik de loterij win.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, ik wil al een week baantjes gaan trekken in het zwembad maar ben nog steeds strontverkouden.
Ow, ok...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, dat is mogelijk maar nee, dat mag je niet doen van me. Leg vanavond wel uit waarom.
(Hint: LELIJK.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |