Niets mis met stapels als kledingkast.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
kleren liggen niet meer in een stapel in de slaapkamer.
Ze moet niet in kastjes gaan snuffelen etc, want daar heb ik zo'n beetje alles zonder uitzoeken ingepropt, maar het ziet er heel netjes uit voor de restquote:
De meeste bezoekers doen dat nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Ze moet niet in kastjes gaan snuffelen etc, want daar heb ik zo'n beetje alles zonder uitzoeken ingepropt, maar het ziet er heel netjes uit voor de rest.
True, eigenlijk the only way to go, maar goed, als ik nu toch bezig benquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets mis met stapels als kledingkast.
Zelfs dan nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Niet als de woningeigenaar in de buurt is nee
Daarom, ik maak me ook niet druk verderquote:
Ach, ze doet ook maar, er ligt niets raars in, maar het is gewoon een zooitjequote:
Ik heb ook eens een fatsoenlijke kledingkast nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, eigenlijk the only way to go, maar goed, als ik nu toch bezig ben.
Een dergelijke schoonmaakactie was dus echt nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Daarom, ik maak me ook niet druk verder.
Gisteren nog "even"de keuken uitgemest, iets van 4 vuilniszakken oud servies, bewaarbakjes, oude spatels etc etc weggemieterd, het is niet normaal wat je allemaal verzameld in een paar jaar zonder dat je het weet.
Ik had afzuigkapfilters in mijn keukenkastje liggen, ik heb geen afzuigkap.
Die heb ik dus wel, maar ook die zat na verloop van de jaren gewoon overvolquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een fatsoenlijke kledingkast nodig.
OH ja, zeker, al merk je hier natuurlijk gewoon niets van, is gewoon een kartonnen doos ergens achter in een kastjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een dergelijke schoonmaakactie was dus echt nodig
Hoor je er eindelijk bijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nog nooit zo dicht bij de 0 geweest op mijn bankrekening de 7e van de maand als nu.
Die van mij is nu wel fatsoenlijk. De vorige niet, lagen allemaal speeltjes en vieze boekjes in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een fatsoenlijke kledingkast nodig.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
OH ja, zeker, al merk je hier natuurlijk gewoon niets van, is gewoon een kartonnen doos ergens achter in een kastje.
Jezus, wijf.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik dus wel, maar ook die zat na verloop van de jaren gewoon overvol.
Ik heb dus ook de laatste weken tis nieuwe tshirts, 10 spijkerbroeken, 6 paar nieuwe schoenen, onderboeken en sokken gekocht, gewoon ook nog een volledig nieuwe garderobe.
Neuh, heb net een TV voor 300 en een laptop voor 200 verkocht gisterenquote:
Je bent "verder" dan "ver"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
De vorige niet, lagen allemaal speeltjes en vieze boekjes in.
Vergeet niet dat je je fok!housewarming nog moet betalenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, heb net een TV voor 300 en een laptop voor 200 verkocht gisteren.
True, al noem ik het zelf even totaal doorgeslagen in de vernieuwingsdrangquote:
Ik ben crew, dat komt uit het personeelspotjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je je fok!housewarming nog moet betalen
Dat potje moet wel gigangtisch zijn wil het Q's zuipvermogen kunnen dokken + de restquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben crew, dat komt uit het personeelspotje.
Dan is het goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Liggen nu in een la onder het bed, veel handiger
Maar soms zit je in zo'n flow hè? Ik ken het wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, al noem ik het zelf even totaal doorgeslagen in de vernieuwingsdrang.
DRANK!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat potje moet wel gigangtisch zijn wil het Q's zuipvermogen kunnen dokken + de rest
En terecht! Levensgevaarlijk!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zonder_gordel__.html![]()
![]()
Ik heb nog wat te goed van Dannyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat potje moet wel gigangtisch zijn wil het Q's zuipvermogen kunnen dokken + de rest
Damn, ik moet ook gaan huren. Dat kopen kost alleen maar geld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik krijg nog 800 euro van de woningbouw, die ik allang al had moeten hebben, maar ja, bouwvak.
Nou ja, het lijkt heel wat, maar daarvoor moet je dus wel 3 weken je huis uitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn, ik moet ook gaan huren. Dat kopen kost alleen maar geld..
Ik heb al een muismatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:16 schreef HeatWave het volgende:
V&A / [TK/TR] MacBook Pro 13 inch: i7 2,9Ghz, 8GB, 750GB
Iemand MacBook kopen?.
Buiten je budget he, mag je gewoon zeggen hoorquote:
Ja, dat soort dingen moet ik dus allemaal zelf direct betalen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt heel wat, maar daarvoor moet je dus wel 3 weken je huis uit.
Al hebben ze het echt heel erg goed gerenoveerd, echt geweldig isolerende ramen, zelfs met 30+ wordt het niet meer echt heel warm binnen. Nieuwe puien, videobel-systeem, nieuwe deuren voor en achter, waterleidingen vervangen, kraan in de douche is zo'n thermo ding nu.
En dan dus mijn eigen broddelwerk en het lijkt weer eens ergens op.
Nee, idd te groot.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
13inch.. leuk voor onderweg, maar niet voor thuis
Zit geen eens een SSD in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:16 schreef HeatWave het volgende:
V&A / [TK/TR] MacBook Pro 13 inch: i7 2,9Ghz, 8GB, 750GB
Iemand MacBook kopen?.
Externe monitor eraan en gaan, dit is echt een heel rap dingetje hoor met zijn i7quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
13inch.. leuk voor onderweg, maar niet voor thuis
Klopt, heel toevallig gisteren een 15 inch model voorzien van een SSD, even getimed, 8 min 27 zat ie weer in elkaar en was hij aan het bootenquote:
Geloof ik best.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Externe monitor eraan en gaan, dit is echt een heel rap dingetje hoor met zijn i7.
Niet eens. Maar het enige nut wat het voor mij heeft, is als muismat. Kan er niet op gamen en internetten heb ik al genoeg gear voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten je budget he, mag je gewoon zeggen hoor.
Wat kun je er heel rap mee dan? Niet gamen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Externe monitor eraan en gaan, dit is echt een heel rap dingetje hoor met zijn i7.
Mwah, dat niet idd, maar voor al het andere werk is het gewoon een prima machine natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat kun je er heel rap mee dan? Niet gamen...
De eerste keer was ik er best lang mee bezig, halve stad moeten afzoeken naar een Torq-schroevendraaier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, heel toevallig gisteren een 15 inch model voorzien van een SSD, even getimed, 8 min 27 zat ie weer in elkaar en was hij aan het booten.
Daar heb je toch een PS4 voor?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat kun je er heel rap mee dan? Niet gamen...
Die heb je met dit model niet meer nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De eerste keer was ik er best lang mee bezig, halve stad moeten afzoeken naar een Torq-schroevendraaier.
Ja, maar je hebt geen dikke i7 nodig om een beetje te internettenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat niet idd, maar voor al het andere werk is het gewoon een prima machine natuurlijk.
I know, maar het kan ook geen kwaad verderquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt geen dikke i7 nodig om een beetje te internetten
ja tuurlijk, dat is ook gewoon nog een hele nette machine.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
Vind een Pro beetje te lomp, een Air wil ik nog wel hebben. Maar mn 2010 MBP doet het nog meer dan prima voorlopig, zeker met een SSD er in.
Je zou eens moeten wetenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krijg je al een humide vagijn?
Er zullen vast mensen zijn die het allemaal zeer prettig vinden. Maar ik ga niet op een 13" gamen/programmeren/foto&video bewerken, en voor de rest heb je niet veel geheugen of cpu nodig. Naar mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar het kan ook geen kwaad verder.
en 8GB ram is ook wel lekker natuurlijk.
Het is natuurlijk een soort compromismodel, wel de mobiliteit en kracht, niet het gewicht en omvang, meesten mensen klikken zo'n ding thuis in een dock met een groot scherm eraan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zullen vast mensen zijn die het allemaal zeer prettig vinden. Maar ik ga niet op een 13" gamen/programmeren/foto&video bewerken, en voor de rest heb je niet veel geheugen of cpu nodig. Naar mijn bescheiden mening.
Maar het is een Apple, dus er zullen genoeg mensen voor te vinden zijn.
Das ook zo'n willem16 type iddquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:39 schreef Cue_ het volgende:
R&P / After breakup
Die JustTalkLove.. Echt.. je wordt toch al moe als je alleen al ziet hoe hij het geschreven heeft![]()
Ja, die hebben ook nog wel eens een handje van dat wollige taalgebruikquote:
Quanta Kost-da?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:07 schreef Cue_ het volgende:
" we zijn te boeken, zijn overal voor in, niets is te gek " Een tweeling die model is
Dat is niet heel slim om te zeggen
Of juist welquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:07 schreef Cue_ het volgende:
" we zijn te boeken, zijn overal voor in, niets is te gek " Een tweeling die model is
Dat is niet heel slim om te zeggen
Je hoort het idd wel vaker (nouja, nieuws dan)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Secretaresse hier (niet de slimste) heeft al een flink aantal opmerkingen over dat de vakantie zo tof is gepost op FB (een deel openbaar), en nu is haar huis leeggeroofd. Raar...
Ach, sinds ze me niet meer groet, boeit het me niet meer zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort het idd wel vaker (nouja, nieuws dan)
Wel kut
De bitch!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, sinds ze me niet meer groet, boeit het me niet meer zo.
Gewoon een simpleton. Als je een grapje maakt, dan neemt ze die altijd heul serieus. Als je dan uitlegt dat het maar een grapje was, wil ze niet meer met je praten, want dat snapt ze dan niet.quote:
Nou ja,ik hoorde wel geruchten, maar dat het ook daadwerkelijk gebeurt had ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort het idd wel vaker (nouja, nieuws dan)
Wel kut
Maar dat ze je dan niet eens meer kan groeten vind ik wat overdrevenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Gewoon een simpleton. Als je een grapje maakt, dan neemt ze die altijd heul serieus. Als je dan uitlegt dat het maar een grapje was, wil ze niet meer met je praten, want dat snapt ze dan niet.
Idd, nouja niet in mijn omgeving (gelukkig)/ Misschien komt dat ook doordat de meeste die ik ken niet op vakantie gaan en anderen geen facebook gebruikenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja,ik hoorde wel geruchten, maar dat het ook daadwerkelijk gebeurt had ik nog niet gehoord.
Collega had ook een grap gemaakt (ooit) die ze totaal niet kon waarderen en niet als grap kon zien. Die krijgt nu helemaal niks meer bij haar gedaan. En ja, daar loop ik nog wel eens mee, dus ik ben ook een pariaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat ze je dan niet eens meer kan groeten vind ik wat overdreven
Ik help je wel herinnerenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Niet vergeten: om 17.23 moet ik de trein pakken
Je moet om 17:23 de trein pakken trouwens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Niet vergeten: om 17.23 moet ik de trein pakken
Dank jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Je moet om 17:23 de trein pakken trouwens.
Hoe wat waar?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:21 schreef stbabylon het volgende:
JustTalkLove snapt Ik hou van mij - Jekkers niet
In dat topic waar hij wollig doet dat jij linkte.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Secretaresse hier (niet de slimste) heeft al een flink aantal opmerkingen over dat de vakantie zo tof is gepost op FB (een deel openbaar), en nu is haar huis leeggeroofd. Raar...
Ja, zo ken ik er ook eentje, adres op Twitter te vinden, vakantie-posts op Twitter, huis leeggeroofd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Waarom doen mensen dat soort dingen toch? Ik ben vast ook wel te vinden op adres oid, maar om het er nou allemaal zelf op te zetten...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er ook eentje, adres op Twitter te vinden, vakantie-posts op Twitter, huis leeggeroofd.
Vooral op iets openbaars als Twitter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat soort dingen toch? Ik ben vast ook wel te vinden op adres oid, maar om het er nou allemaal zelf op te zetten...
Ik heb geen etenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Delen jullie even mede wanneer jullie gaan lunchen? Dan ga ik dan douchen
Lief onzeker meisje,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Lieve Mona,
Ik heb best veel last van die fruitvliegjes. Wat is jou oplossing hiervoor?
liefs,
Een onzeker meisje
12:57 stiptquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Die heb ik eerder gehoordquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief onzeker meisje,
Giet wat azijn met vaatwasmiddel in een bakje (of tien) en laat dat even staan. Je huis meurt als de ziekte, maar de fruitvliegjes verzuipen bij bosjes.
groetjes,
Mona
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Heeft er hier een schoonmaakmiep de pleerol verkeerd om opgehangen. Direct ontslaan!
Als die schoonmaakles uit1 les bestaat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:14 schreef Cue_ het volgende:
Is dat niet les 1 van schoonmaakles ofzo
Dan zou het prio 1 moeten zijn binnen die ene lesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Als die schoonmaakles uit1 les bestaat?
Ik ook ja. Maar dit zit in een apparaat met slot.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik verander het ook wel eens als ik bij anderen op bezoek ben
Ik ga ontbijten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:09 schreef Cue_ het volgende:
De BBQ steken we morgen in de fik. Heel veel zin inquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben Dobben Kroketten.
En vanavond dus BBQ.
Morgen alweer een feestje, wel meteen uit mijn werk incl voer, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De BBQ steken we morgen in de fik. Heel veel zin in
Meer CL!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in een bakje kibbeling, maar ik ben al te dik. Dus het zal wel iets van vieze muesli worden.
Als ik alleen maar gezond zou eten, zou het geen probleem zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Ja, want het is helemaal niet belangrijk hoeveel je eet idd, als het maar gezond is.
Je moet gewoon niet meer energie opnemen dan je verbruikt en dan kan je prima af en toe een bakje kibbeling eten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik alleen maar gezond zou eten, zou het geen probleem zijn
Ik heb de afgelopen week alleen maar meuk naar binnen zitten werken omdat ik geen zin heb om boodschappen te doen.
Een goed stuk vlees moet een vetrandje hebben zeg ik altijd maar!quote:
ja ok, maar dat moet je wel ff flink aanschroeien voor je eetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een goed stuk vlees moet een vetrandje hebben zeg ik altijd maar!
Donderdag moet je gewoon zuipen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:56 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan zelfs gaan dansen vanavond
Helemaal vergeten dat het donderdag is (nouja, in die zin dan)
Ik weet niet wat er staatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
KLB / Do I look like a slut?
Ik zeg, permissie to fik af to the bones!.
Slaap jij nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gaat ook zeker wel gebeuren
Heb van 19 tot zeker 4 uur de tijd
Ik snap er ook niets van. Het zal wel door een online straattaalgenerator zijn gegaan.quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel dikkere tieten gekregen ja.
Ik heb al een kaartjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar is cl?
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Guardians of the Galaxy!
Die komt ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar is cl?
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Guardians of the Galaxy!
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef CherryLips het volgende:
O ja, daar doe ik niet aan. Jeugdig gedoe.
Dat is wel kutquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef CherryLips het volgende:
En vrijdag moet er gewerkt worden enzo
Daarin word ik wel een oude lul. In biercafé aan de bar hangen, op het terras zitten, best ende prima. Maar stappen? Staan in een te drukke kroeg, met te harde muziek, waar iedereen tegen je aanloopt en het stinkt naar zweet en bier en kots. Tussen de kleuters. Nee, dat blieft opa niet meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, daar doe ik niet aan. Jeugdig gedoe.
wekker om kwart voor zesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel kutSame here, maar dan wel thuis. Dus wekker om 9
Thuiswerkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik nooit leuk gevonden. Ik ben echt een saaie muts hoor, ik heb m'n jeugd verspild ofzo, want ik zit liever in de bios of gewoon bij iemand thuis.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarin word ik wel een oude lul. In biercafé aan de bar hangen, op het terras zitten, best ende prima. Maar stappen? Staan in een te drukke kroeg, met te harde muziek, waar iedereen tegen je aanloopt en het stinkt naar zweet en bier en kots. Tussen de kleuters. Nee, dat blieft opa niet meer.
Ik was laatst zowaar 'echt' wezen stappen in Afoort. Voor het eerst.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Daarin word ik wel een oude lul. In biercafé aan de bar hangen, op het terras zitten, best ende prima. Maar stappen? Staan in een te drukke kroeg, met te harde muziek, waar iedereen tegen je aanloopt en het stinkt naar zweet en bier en kots. Tussen de kleuters. Nee, dat blieft opa niet meer.
Bij iemand thuis mag ook. Ik wil kunnen praten en zuipen. Niet schreeuwen en versieren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit leuk gevonden. Ik ben echt een saaie muts hoor, ik heb m'n jeugd verspild ofzo, want ik zit liever in de bios of gewoon bij iemand thuis.
In m'n jeugd heb ik het ook nooit gedaan. Of in ieder geval zelden.. en ik snapte het ook nooit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik nooit leuk gevonden. Ik ben echt een saaie muts hoor, ik heb m'n jeugd verspild ofzo, want ik zit liever in de bios of gewoon bij iemand thuis.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds ik de 24 gepasseerd ben vind ik het veul leuker dan daarvoor
Het liefst zou ik mijn hele leven op het terras doorbrengen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil het wel afwisselen met aan de bar zitten. Daar heb je toch meer interactie met minder bekenden dan op het terras.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het liefst zou ik mijn hele leven op het terras doorbrengen.
Er moeten lekkere gozers zijn, anders ben je weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Moet wel zeggen, dat als ik in zo'n dansclub kom en er is niemand waarmee ik beetje kan flirten, ik het ook al wel snel gezien heb![]()
![]()
Nouja nie thelemaal zo erg als het geschreven staat, maar lastig uit te leggen
Ik kom hier alleen nog maar op 80s en 90s feestjes, voor de rest stappen doe ik niet meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nouja lang niet altijd, of gelijk. Maar op den duur wel. Ga ik me vervelenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef stbabylon het volgende:
Er moeten lekkere gozers zijn, anders ben je weg.
Tja, Amersfoort.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was laatst zowaar 'echt' wezen stappen in Afoort. Voor het eerst.
Was degene die het meeste danste![]()
![]()
Ja, dat zou ik dan ook nog wel leuk vinden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen nog maar op 80s en 90s feestjes, voor de rest stappen doe ik niet meer.
Nergens goed voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
vrienden naar Paul Elstak, East 17, Nakatomi, Party Animals, Vengaboys en Twenty 4 Seven. Lastig.
Tis dat ik geen leuke vrienden heb hiervoor.. anders was het wel geinig geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Zwolle, IJsselhallen, Remember the 90's (kaarten 1e via vakantieveiling)
Gaan genoeg leuke mensen heen, maar bardienst draaien op het Oktoberfest is ook super.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis dat ik geen leuke vrienden heb hiervoor.. anders was het wel geinig geweest
Leuk voor jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:41 schreef stbabylon het volgende:
Gaan genoeg leuke mensen heen, maar bardienst draaien op het Oktoberfest is ook super.
He HW.. zin in een feestje in Zwolle?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me ook wel eens leuk, zo'n 90's ding, nog nooit geweest.
18 oktober, waarom ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He HW.. zin in een feestje in Zwolle?
Blijkbaar moet je veel moeite doen voor kaartenquote:
Vakantieveilingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je veel moeite doen voor kaarten.
Nee, valt mee. Maar heb daar ook al wel boden gezien van 25e of meer. Kaarten kosten normaal 32,50e p/s en er zijn mensen die dat er zelfs voor neerleggen. Dat vind ik altijd beetje zielig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Of er zitten nu honderd mensen te wachten tot de laatste seconde, net als bij eBay vroeger
Blijkbaar valt het wel mee. Al heb ik geen toegang tot vakantieveilig nuquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je veel moeite doen voor kaarten.
Plus administratiekostenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, valt mee. Maar heb daar ook al wel boden gezien van 25e of meer. Kaarten kosten normaal 32,50e p/s en er zijn mensen die dat er zelfs voor neerleggen. Dat vind ik altijd beetje zielig.
Ik geen account, ik doe niet aan schraperssites, als ik ergens heen wil betaal ik wel gewoon. Ook altijd gedoe met vouchers en kaarten die je daar en daar moet halen etc.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar valt het wel mee. Al heb ik geen toegang tot vakantieveilig nu
1e + fee voor 2 kaartenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geen account, ik doe niet aan schraperssites, als ik ergens heen wil betaal ik wel gewoon. Ook altijd gedoe met vouchers en kaarten die je daar en daar moet halen etc.
Als het dus lukt he, voor de 1 euro, wat vaak niet luktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1e + fee voor 2 kaarten
65e + fee voor 2 kaarten
Veel plezier met je echte kaarten
Kruipen bedoelen ze neem ik aan...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef Cue_ het volgende:
En tis een kwartier lopen van t station
Hier wel, zo vaak, zo veel vrienden al geluktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het dus lukt he, voor de 1 euro, wat vaak niet lukt.
Moet er wel een trein rijdenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef Cue_ het volgende:
En tis een kwartier lopen van t station
Treinen rijden er altijdquote:
Uit mijn gat komen geen treinenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Treinen rijden er altijd
Nouja misschien niet vanuit dat gat van jou![]()
(nee!! tis geen vrijdag! )
Jij doet aan facetimen op de plee?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest net wel facetimen maar was vergeten dat ik de plee aan het schoonmaken was, of wilde doen toen ik vanmorgen thuiskwam, dus ik moest eerst de chloor wegboenen
Wanneer ga je? Kan ik je huis leegroven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, eens kijken hoeveel ik overhou na mn vakantie.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik nog 8 uur heb
Je hebt een biertekort?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Kan ik je huis leegroven.
Wij hebben gelukkig een heel helder overzicht van wat er in het systeem staat (nee, niet echt eigenlijk, ik moet het aan het secretariaat vragen)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Nouja ik heb nog niet echt wat opgenomen dit jaar.
Sinds enkele weken nu af en toe een hele of halve dag. Tikt wel aan op den duur, maar niet super hard natuurlijk.
Beterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Heb je visboer niet gehaald, kwam de Subway tegen
Wij hebben net een fatsoenlijk verlofsysteem ingevoerd, wat een ellende was dat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben zo'n portal, maar dat gaat helemaal nergens over, je hebt 4 potjes met verschillende types uren, en dat moet je dan eerst zelf uit het oudste potje opmaken, dan de volgende, dat gaat niet automatisch.
Afas, echt hoe kan zo'n bedrijf toch zo groot worden met zulke teringtroep?.
wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Clarity![]()
En eten kokenNu al? Yup, eerste bodem moet gelegd worden
Echt he? net als exact, dat is me toch een partij Aids qua software, maar blijkbaar is er in NL gewoon niets beters, dus iedereen werkt er maar meequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:36 schreef Pheno het volgende:
Afas, Clarity, allemaal 1 pot nat. of beter gezegd: de managers die het inrichten
Dank jequote:
hoe ging je Gesprek met hoofdletter?quote:
Niet zoals ik gehoopt hadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe ging je Gesprek met hoofdletter?
quote:
Beide. Looks like I'm single again...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
Het gesprek zelf, of wat ze allemaal zei?
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoopte dat zij het ook zou afkappen, maar ze wil het toch nog een kans geven?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:
Beide. Looks like I'm single again...
aaah nee echt? Jeetje wat kutquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best wel beetje boel kut eigenlijk. Komt wel weer goed, maar vandaag even niet.quote:
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Best wel beetje boel kut eigenlijk. Komt wel weer goed, maar vandaag even niet.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
kusjekoelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best wel beetje boel kut eigenlijk. Komt wel weer goed, maar vandaag even niet.
Ik denk dat ik daar mijn tijd even aan ga besteden jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Well, time for bros, beers and babes barb.
Ze is Engels-Maltees, heb haar hier leren kennen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Kwam ze van Malta, en heb je haar daar leren kennen, of was het complexer?
quote:
Moet Babs even scheiden, is zo gebeurd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:00 schreef Barbusse het volgende:
Mag dit topic nu weer [Singles] genoemd worden?
Blaas eens deze kant op.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
Nieuws: " kans op een lokale onweersbui "
Begint het ineens te donderen een seconde erna
Babs moet juist voor altijd gelukkig getrouwd blijven, we hebben een uitzondering nodig die de regel bevestigd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet Babs even scheiden, is zo gebeurd.
Mijn opa en oma zijn al bijna 70 jaar getrouwd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Babs moet juist voor altijd gelukkig getrouwd blijven, we hebben een uitzondering nodig die de regel bevestigd.
Jamaar die posten hier toch niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn opa en oma zijn al bijna 70 jaar getrouwd!
haha het ideequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar die posten hier toch niet?
Je hoort nu ok bij de groepquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef Barbusse het volgende:
En de rest van ons ellendig en alleen
"een forum"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n moeder laatst iets over Fok verteld. Ze vroeg waar ik steeds aan die bioscoopkaartjes voor premières kwam.
Gelukkig is ze de naam alweer vergeten
Zoals het hoort op FOK!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef Barbusse het volgende:
En de rest van ons ellendig en alleen
Vivaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en toen wilde ze de naam weten.
Jij woont bij haar in?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, even op zoek gaan naar andere woonruimteEn kijken of ik de vliegticktes naar Griekenland kan annuleren
Ik ookquote:
Pfffffff. Mên wat kut.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, even op zoek gaan naar andere woonruimteEn kijken of ik de vliegticktes naar Griekenland kan annuleren
Ze doet gelukkig niet veel op FB.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder fok ontdekt. Ze zit nu een jaartje op FB en ik word er knettergek van
Nee, maar als ik hier alleen blijf is het me toch net wat te duur. En hell no dat ik een flatmate neem.quote:
Dat is andersquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat was vrijwillig.
Mijn ma zit er ook op, maar haal hele kant van de familie heb ik nooit geaccepteerd qua facebook, dus heb er geen last vanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder fok ontdekt. Ze zit nu een jaartje op FB en ik word er knettergek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |