Ik geen account, ik doe niet aan schraperssites, als ik ergens heen wil betaal ik wel gewoon. Ook altijd gedoe met vouchers en kaarten die je daar en daar moet halen etc.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar valt het wel mee. Al heb ik geen toegang tot vakantieveilig nu
1e + fee voor 2 kaartenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geen account, ik doe niet aan schraperssites, als ik ergens heen wil betaal ik wel gewoon. Ook altijd gedoe met vouchers en kaarten die je daar en daar moet halen etc.
Als het dus lukt he, voor de 1 euro, wat vaak niet luktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1e + fee voor 2 kaarten
65e + fee voor 2 kaarten
Veel plezier met je echte kaarten
Kruipen bedoelen ze neem ik aan...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef Cue_ het volgende:
En tis een kwartier lopen van t station
Hier wel, zo vaak, zo veel vrienden al geluktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het dus lukt he, voor de 1 euro, wat vaak niet lukt.
Moet er wel een trein rijdenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef Cue_ het volgende:
En tis een kwartier lopen van t station
Treinen rijden er altijdquote:
Uit mijn gat komen geen treinenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Treinen rijden er altijd
Nouja misschien niet vanuit dat gat van jou![]()
(nee!! tis geen vrijdag! )
Jij doet aan facetimen op de plee?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest net wel facetimen maar was vergeten dat ik de plee aan het schoonmaken was, of wilde doen toen ik vanmorgen thuiskwam, dus ik moest eerst de chloor wegboenen
Wanneer ga je? Kan ik je huis leegroven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, eens kijken hoeveel ik overhou na mn vakantie.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik nog 8 uur heb
Je hebt een biertekort?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Kan ik je huis leegroven.
Wij hebben gelukkig een heel helder overzicht van wat er in het systeem staat (nee, niet echt eigenlijk, ik moet het aan het secretariaat vragen)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Nouja ik heb nog niet echt wat opgenomen dit jaar.
Sinds enkele weken nu af en toe een hele of halve dag. Tikt wel aan op den duur, maar niet super hard natuurlijk.
Beterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Heb je visboer niet gehaald, kwam de Subway tegen
Wij hebben net een fatsoenlijk verlofsysteem ingevoerd, wat een ellende was dat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben zo'n portal, maar dat gaat helemaal nergens over, je hebt 4 potjes met verschillende types uren, en dat moet je dan eerst zelf uit het oudste potje opmaken, dan de volgende, dat gaat niet automatisch.
Afas, echt hoe kan zo'n bedrijf toch zo groot worden met zulke teringtroep?.
wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Clarity![]()
En eten kokenNu al? Yup, eerste bodem moet gelegd worden
Echt he? net als exact, dat is me toch een partij Aids qua software, maar blijkbaar is er in NL gewoon niets beters, dus iedereen werkt er maar meequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:36 schreef Pheno het volgende:
Afas, Clarity, allemaal 1 pot nat. of beter gezegd: de managers die het inrichten
Dank jequote:
hoe ging je Gesprek met hoofdletter?quote:
Niet zoals ik gehoopt hadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe ging je Gesprek met hoofdletter?
quote:
Beide. Looks like I'm single again...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
Het gesprek zelf, of wat ze allemaal zei?
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoopte dat zij het ook zou afkappen, maar ze wil het toch nog een kans geven?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:
Beide. Looks like I'm single again...
aaah nee echt? Jeetje wat kutquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best wel beetje boel kut eigenlijk. Komt wel weer goed, maar vandaag even niet.quote:
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Best wel beetje boel kut eigenlijk. Komt wel weer goed, maar vandaag even niet.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
kusjekoelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best wel beetje boel kut eigenlijk. Komt wel weer goed, maar vandaag even niet.
Ik denk dat ik daar mijn tijd even aan ga besteden jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Well, time for bros, beers and babes barb.
Ze is Engels-Maltees, heb haar hier leren kennen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Kwam ze van Malta, en heb je haar daar leren kennen, of was het complexer?
quote:
Moet Babs even scheiden, is zo gebeurd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:00 schreef Barbusse het volgende:
Mag dit topic nu weer [Singles] genoemd worden?
Blaas eens deze kant op.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
Nieuws: " kans op een lokale onweersbui "
Begint het ineens te donderen een seconde erna
Babs moet juist voor altijd gelukkig getrouwd blijven, we hebben een uitzondering nodig die de regel bevestigd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet Babs even scheiden, is zo gebeurd.
Mijn opa en oma zijn al bijna 70 jaar getrouwd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Babs moet juist voor altijd gelukkig getrouwd blijven, we hebben een uitzondering nodig die de regel bevestigd.
Jamaar die posten hier toch niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn opa en oma zijn al bijna 70 jaar getrouwd!
haha het ideequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar die posten hier toch niet?
Je hoort nu ok bij de groepquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef Barbusse het volgende:
En de rest van ons ellendig en alleen
"een forum"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n moeder laatst iets over Fok verteld. Ze vroeg waar ik steeds aan die bioscoopkaartjes voor premières kwam.
Gelukkig is ze de naam alweer vergeten
Zoals het hoort op FOK!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef Barbusse het volgende:
En de rest van ons ellendig en alleen
Vivaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en toen wilde ze de naam weten.
Jij woont bij haar in?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, even op zoek gaan naar andere woonruimteEn kijken of ik de vliegticktes naar Griekenland kan annuleren
Ik ookquote:
Pfffffff. Mên wat kut.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, even op zoek gaan naar andere woonruimteEn kijken of ik de vliegticktes naar Griekenland kan annuleren
Ze doet gelukkig niet veel op FB.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder fok ontdekt. Ze zit nu een jaartje op FB en ik word er knettergek van
Nee, maar als ik hier alleen blijf is het me toch net wat te duur. En hell no dat ik een flatmate neem.quote:
Dat is andersquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat was vrijwillig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |