Moet Babs even scheiden, is zo gebeurd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:00 schreef Barbusse het volgende:
Mag dit topic nu weer [Singles] genoemd worden?
Blaas eens deze kant op.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
Nieuws: " kans op een lokale onweersbui "
Begint het ineens te donderen een seconde erna
Babs moet juist voor altijd gelukkig getrouwd blijven, we hebben een uitzondering nodig die de regel bevestigd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet Babs even scheiden, is zo gebeurd.
Mijn opa en oma zijn al bijna 70 jaar getrouwd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Babs moet juist voor altijd gelukkig getrouwd blijven, we hebben een uitzondering nodig die de regel bevestigd.
Jamaar die posten hier toch niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn opa en oma zijn al bijna 70 jaar getrouwd!
haha het ideequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar die posten hier toch niet?
Je hoort nu ok bij de groepquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef Barbusse het volgende:
En de rest van ons ellendig en alleen
"een forum"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n moeder laatst iets over Fok verteld. Ze vroeg waar ik steeds aan die bioscoopkaartjes voor premières kwam.
Gelukkig is ze de naam alweer vergeten
Zoals het hoort op FOK!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef Barbusse het volgende:
En de rest van ons ellendig en alleen
Vivaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en toen wilde ze de naam weten.
Jij woont bij haar in?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, even op zoek gaan naar andere woonruimteEn kijken of ik de vliegticktes naar Griekenland kan annuleren
Ik ookquote:
Pfffffff. Mên wat kut.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, even op zoek gaan naar andere woonruimteEn kijken of ik de vliegticktes naar Griekenland kan annuleren
Ze doet gelukkig niet veel op FB.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder fok ontdekt. Ze zit nu een jaartje op FB en ik word er knettergek van
Nee, maar als ik hier alleen blijf is het me toch net wat te duur. En hell no dat ik een flatmate neem.quote:
Dat is andersquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat was vrijwillig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |